Onze tradities zijn sterker dan @LodewijkA Asscher en Ingrid van Engelshoven! Zwarte Piet blijft ZWART.
/Polder/draad - Black Pete stays black edition
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtu.be
twitter.com
twitter.com
Zwarte Piet is geen racisme!
Isn’t he one of Santa’s slaves?
...
Elves!
isn’t he one of Santa’s Elves
Rusland verspreid nepnieuws editie. Wanneer?
>Santa
It's Sint Nikolaas you uncultured barbarian
In America Santa is understood to be St. Nick
St Nicholas was a crypto Jew who undermined society and helped creating what today is known as Greater Roachistan.
He also regularly molested young girls and is the patron saint of the merchants
just pick niggers like braboneger to play zwarte piet, checkmate stinkniggers.
>if they can't, its racism
>if they do, but can't be their own colour, its racism
Santa Claus is basicly a copy paste of Sinterklaas with mild editing.
kleine kinderen schrikken zich de tyfus als ze een blanke/fluorgele piet zien. Alle mierenneukers die vinden dat zwarte piet racistisch is kunnen bij mij een gratis bloedneus halen
Sinterklaas without Zwarte Piet is like pannenkoeken without stroop.
Removing black people from a children's holiday is the worst kind of racism. :^)
HANDEN AF VAN ONZE TRADITIES, LINKSE RATTEN EN ZWETTEN.
Does anyone have a 17th century (Dutch) version of the happy merchant? With a hat?
Maak je maar druk om Zwarte Piet, terwijl echte negers massaal worden geïmporteerd en gehersenspoelde Nederlandse vrouwen niet kunnen wachten om hun poeppiemels te pijpen
Kijktip
Islamdebat met Abdul-Jabbar Van de Ven en Hans Jansen
...
waar te zien?
jongens hoe zit het nou met dat EU leger? Gaat dat serieus door? ZIjn hierover kamervragen gesteld
Heb geen zin in een derde wereldoorlog, we moeten de UK en Rusland juist als bondgenoot hebben in deze tijd
Sorry
Dagelijkse herinnering dat de Oude Zaal niet vervangen, maar gewoon uitgebreid moest worden om die 50 extra mensen te accommoderen. En het nieuwe TK gebouw zelf is gewoon spuuglelijk.
Van NS naar SS.
>Bewapen jezelf en verdedig Europa.
Dank
De VS wil samenwerken met de UK en Rusland om grote problemen op te lossen. De EU wil er niet veel van weten. Wat halen ze in hun hoofd? Niet samenwerken met 3 van de machtigste landen lijkt mij geen goed plan
Ik blijf me maar verbazen over hoe we dat linkse paupergedram maar blijven faciliteren. Baudet had gelijk over het feit dat Nederland het enige land is waar niet eens een klein beetje nationalisme heerst. Het enige nationalisme tot nu toe uit zich bij van die dwazen als Pegida, wat echt enorme paupers zijn.
Hoe groot schatten jullie de kans dat FvD enorme maatschappelijke veranderingen teweeg zal brengen? Doet het enorm goed bij veel mensen op dit moment en een enorm deel zijn jongeren.
Ik denk dat er een reële kans is dat FvD veranderingen teweeg gaat brengen. De partij lijkt op Pim Fortuyn's LPF, maar in tegenstelling tot de LPF is FvD niet een eenmanspartij. Ze proberen een robuust netwerk te bouwen dat uiteindelijk ook zonder Baudet overeind kan staan. Verder lijken jongeren erg geïnteresseerd in wat ze te zeggen hebben.
Zolang dat ze niet alleen maar kartel memes uitspuwen.
Dat denk ik dus ook. Vooral het feit dat veel jongeren zich scharen belooft veel. Mijn theorie is dat jongeren van nu rond de 18-25 jaar nooit echt de kans hebben gehad om een rechtsere partij dan de VVD steunen zonder te worden uitgemaakt als racist, fascist etc. De PVV heeft nou eenmaal een imagoprobleem.
FvD pakt het inderdaad beter aan op organisatorisch niveau. Sprekingen door heel het land, een jongerentak etc. Ook nu worden FvD stemmers uitgemaakt voor racist en fascist maar ik heb het idee dat door het huidige politiek correctie klimaat - waar iedereen racistisch en fascistisch is - het al die lui geen reet meer boeit.
Ik hoop dat ze doorzetten. Baudet z'n idealen vind ik af en toe een beetje gay, maar het is een begin.
Dat stuk hierboven staat vol met spelfouten maar ik geef geen neuk, kuttelefoon.
Precies, maar conservatieve/libertarische standpunten klinken al snel stom. Ze zijn niet zo flitsend als "Hogere belastingen voor de rijken, geen arme mensen meer". Het gaat om eigen verantwoordelijkheid en je niet laten pamperen door een overheid. Zo zie je dat terugkomen in de vermindering van regulatie, belastingen en bindende referenda.
Wie klaar voor de lavendelrevolutie?
Kut negers,
Op de trein ermee
youtu.be
Filips II heeft niets verkeerd gedaan
Kijkt hij zo boos vanwege zijn haarlijn?
Brendan Fraser?
Day of the Cake, when?
Is er niemand die die KANKERVLAG in de tweede kamer ook zo lelijk vind? Gebruik het belastingsgeld om in ieder geval een mooie vlag te kopen. KANKER
stoer
>jongens hoe zit het nou met dat EU leger? Gaat dat serieus door? ZIjn hierover kamervragen gesteld
Gerelateerde afbeelding. Strooi er nog wat Babylonische spraakverwarring, EU diversiteitsquotas, EU corruptie en bureaucratie over heen en het wordt zeker een groot succes.
Haarlijn is zo hoog door alle ketters