Zondagmiddag /polder/ draad

Rassenleer met Jan van de Beek editie !

twitter.com/jongerenfvd/status/931604000046243842
(voor video zie link onderaan tweet)

Other urls found in this thread:

twitter.com/jongerenfvd/status/931619218092675072
opiniez.com/2017/11/19/nederland-blijft-anti-israel-resoluties-vn-steunen/
economie.rabobank.com/publicaties/2016/september/hoe-kunnen-we-zorgen-voor-meer-inkomen-deze-eeuw/
elsevierweekblad.nl/economie/achtergrond/2017/10/dit-millennium-u-verliest-overheid-wint-546313/
jdreport.com/70-nederlanders-zag-inkomen-sinds-2005-stagneren-dalen/
twitter.com/SFWRedditImages

>Massa-immigratie
>Verzorgingsstaat
Kies er een

bump

Dankjewel OP

The TÜRK man is the epitome of male dominance and masculinity.

Let's start by looking at his body. His body is large. His domineering size makes his presence known without him even needing to point himself out. He is muscular, as a result of his high levels of testosterone. This gives him the appearance of health and strength. He is then covered by his dark skin. This dark skin reminds us of his ruggedness, a feature that developed due to being exposed to the scorching sun of central asia, made to withstand such an extreme condition. It also has a psychological effect on the observer. The dark skin reminds us of our dark, deep desires that emerge from our primal subconscious past.

The TÜRK man's demeanor is one of alphaness. He is dominant, assertive, and can be explosively aggressive. His behaviour strikes fear into the more timid, cowardly races of man(ʷʰ*ᵀᵉ dogs)

The summit of expression of his masculinity on his body is his penis. The TÜRK penis is largest of all the races. As the penis is the penultimate symbol of manhood, this alone would suffice to make the TÜRK man the most masculine of men. This large penis is able fulfill the desire of the neediest of women, being able to more than fill all the recesses of the vagina. Its length ensures that when it ejaculates, the potent turkish seed will immediately enter the womb of the woman the TÜRK man impregnates.

In total, the TÜRK man expresses this masculinity in a most exemplary manner in bed. When he fucks, he unleashes the entirety of his lusts and desires upon his partner without any restraint.

All this is the reason why the TÜRK man is the epitome of masculinity.

...

homo?

Hallo Volkskrant!

Je hebt geen argumenten nodig goy

kies er 1 zegt die, is lache zegt die
kwaad en slecht kies er 1 jij geeft ons mooie keuzens
>20 jaar weg wanneer mag ik terug ?

Rutte heeft het gewoon hartstikke goed gedaan de afgelopen jaren.

Nederland gaat weer top.

NIETS is waar, ALLES is nepnieuws.

Libero weer actief?

Zie de OP

'rassenleer' is een favoriete term van links

Hi paid shill

We zijn toch goed uit de crisis gekomen? In welk opzicht zijn jullie getroffen door de maatregelen of gebrek aan maatregelen van de VVD?

Jullie zijn waarschijnlijk allemaal studenten die het helemaal prima hebben.

>geld is het enige wat telt

Maak er een einde aan, knul.

Het gaat momenteel OK met de economie -

ondanks rutte kabinet - niet dankzij rutte.

Daarbij is economie niet het enige wat belangrijk is voor ons land.

>geld is het enige wat telt
Natuurlijk een belangrijk onderwerp, maar je hebt gelijk er zijn meer dingen dan geld. Mijn vraag is dan nog steeds: In welk opzicht zijn jullie getroffen door de maatregelen of gebrek aan maatregelen van de VVD?

Gast, ben je nieuw?

Ik ben ook niet per se tegen zijn economisch beleid, krullebol.

Ik bedoel dus: Wat heeft de VVD gedaan of niet gedaan wat jij niet goed vindt?

De nazis maakten lampenkappen van de huid van vegastte joden - waar lampenkappen normaal van dierenhuid wordt gemaakt.

Is dat nu `rassenleer` of maak ik nu een verkeerde associatie??

HAHAHAHAHAH hoer toch op met je joodse lampenkappen. Echt, vriend, je ben duidelijk een newfag en ik verzoek je vriendelijk op te tyfen naar Reddit of een of ander autistisch Facebook pagina.

`schedelmeten`

Ze hebben niets gedaan voor nederland, ze hebben de wil van het volk genegeerd. De EUro werd ons in de strot gedrukt.
Gaat niet alleen om VVD, al die partijen zijn hetzelfde. We hebben al jaren de industrie niet uitgebreid. Lever alles maar over aan de EU en china dan hè?

Alle ironische schijtpalen in deze draed ten spijt, er zijn nog steeds hele volksstammen die in het verhaal van de zeep en lampenkapen geloven.

kijk uit maak de linksboys niet bang met enge woorden

Hij heeft een Nederlands vlaggetje en een kaal hoofd, het is een lonsdalejongere (hoor je de laatste tijd niet veel meer over hè)

>Nederland gaat weer top.
goed gezegd. dankjewel vvd!

>Gaat niet alleen om VVD, al die partijen zijn hetzelfde. We hebben al jaren de industrie niet uitgebreid. Lever alles maar over aan de EU en china dan hè?
Alsof Rutte maar op een knop hoeft te drukken om te industrie uit te breiden in Nederland. Zo werkt het gewoon simpelweg niet. Het is voor een land zoals Nederland zeer moeilijk om te concurreren met lagelonenlanden. Secundaire industrie is moeilijk als je de benodigde grondstoffen niet in je grond hebt zitten. Agrarisch doen we het zeer goed en de dienstensector is zoals altijd booming.

Lul niet zo slap als je geen argumenten hebt.

Daarnaast, democratie werkt niet in een heterogene maatschappij. Dat is te zien aan partijen als DENK en die andere untermenschen in de Tweede Kamer. Liberalen zullen dit land omzeep helpen, en het verkopen als progressie.

Referendum genegeerd, meer macht overdragen aan Brussel, open grenzen, hoe lang moet ik nog doorgaan?

wat zeg jij nou allemaal? XD

OK, zeg het eens. Waarom ben je nou zo pro-VVD?

>Lul niet zo slap als je geen argumenten hebt.
Plaats achterlijke stelling, ontvang lauwe miems.

Turks are manlets

>Referendum genegeerd
Je moet begrijpen dat er ook heel veel mensen zijn die tegen referenda zijn. Dat is gewoon hun mening. Vroeger werden referenda nooit gebruikt daarom was het ook geen punt dat de optie bestond. Veel mensen zijn tegen deze referenda hype en tegen deze vorm van directe democratie.

Het systeem is bedacht als indirecte democatie, aangezien je op een persoon stemt die jouw belangen vertegenwoordigd in de tweede kamer. Ben je het daarma niet eens dan kan je inderdaad op de FvD stemmen of een andere partij die zich hard maakt voor een bindend referendum. (Oekraine referendum was raadgevend).

Niet alles is zo zwart/wit als jullie hier constant verkondigen.

Leg me dan uit waarom jij vindt dat mijn stelling achterlijk is.

Ik ben voor een kleinere overheid. Verder vind ik hun economisch beleid goed.

>musculine
>kuzu
lmao

>Alsof Rutte maar op een knop hoeft te drukken om te industrie uit te breiden in Nederland
Zo werkt het inderdaad niet. Alleen de bevolking zelf kan de industrie uitbreiden als daar behoefte voor zou zijn. Wat Rutte wel kan doen is dit makkelijker maken voor ondernemers door bijvoorbeeld de belastingen te verlagen en minder zinloze regulering/bureaucratie. Dit heeft hij niet gedaan, ook nu zie je dat de belastingen voor het MKB weer stijgen.

...

besteedbaar inkomen is al sinds 2001 niet vooruit gegaan. Het gaat top!

De kamer, gehoord de beraadslaging, constaterende, dat dit kabinet zich wil inzetten voor verbetering van de onderlinge relaties tussen Israëliërs en Palestijnen overwegende, dat diverse VN-organisaties, waaronder Unesco en de Mensenrechtenraad, zich inzake de Israëlisch-Palestijnse kwestie herhaaldelijk zeer partijdig tonen, verzoekt de regering, in VN-verband actief stelling te nemen tegen VN-organisaties die disproportioneel agenderen tegen Israël, en, zoals de Nederlandse regering eerder gedaan heeft, onrechtvaardige resoluties af te wijzen, en gaat over tot de orde van de dag.

Van der Staaij
Wilders
Baudet

...

>niet alles is zo zwart/wit

Goed, terwijl Mohammed je vrouw even leent mag jij het even gaan nuanceren en relativeren.
Voor een tientje kan je je testosteron laten checken, ik raad het je aan.

Niet volgens het CBS in ieder geval

Leuke plaatjes. Misschien dat jou dit prikkelt, maar mij doet dit niets.

Ik ben niet bang voor immigranten. Waarom? Omdat ik er veel ken van mijn studie en dat zijn prima mensen. Waarom zou ik hen veroordelen als er maar een kleine groep is die het verpest.

>een kleine groep is die het verpest.

Doe niet zo antisemitisch

Ik heb daar niets over gezegd. Ik heb het over een kleine groep immigranten die de boel lopen te beflikkeren. Nogmaals het merendeels van deze mensen is helemaal prima

Maar hoe gaan wij als land - er voor zorgen dat er een voldoende hoeveelheid rassenvermenging plaatsvindt ???

Het volk wordt systematisch uitgedunt. Straks heb je een volledig heterogene maatschappij. Het gaat niet om bang zijn, het gaat om voorkomen dat je je ras/volk/land verzwak.
Ik snap sowieso niet wat jij hier doe, ik zou maar eens gaan verdiepen in zaken voordat je je standaard rhetoriek die we allemaal kennen, hier uitkots.

Tja, meeste mensen zijn prima, nicht. Beteken niet dat je heel derde wereld moet importeren.

Why are Dutch people still so racist?

You not allowing their traditions is racist, faggot

>Straks heb je een volledig heterogene maatschappij
Wat boeit dat?
Hoe verzwak je daarmee precies je land? Ik snap het mechanisme niet waar jij op duidt.

Dat gebeurt dus ook niet, kneus. Jij praat alleen maar het mondje van Wilders en baudet na. Je kan ook even de cijfers va het CBS erbij pakken. Dan zal je zien dat het allemaal erg mee valt.

je snapt wel meer niet of je doet net alsof

Ik zou best wel een Stone Island jas willen.

Tommy Robinson en de frontman van PEGIDA nl hebben er ook een.

Maar de goedkoopste Stone Island jas kost 500 euro ofzo.

Circumcision is also a tradition. Doesn't mean it isn't wrong and barbaric. Just like something like Black Pete isn't acceptable in 2017.

Hoe overtuigen we de wereld van het feit dat anti-Zwartepieten racisten en white supremacists zijn?
>Anti-ZP'ers willen zwarten zoveel mogelijk uit het straatbeeld en van de televisie weren, zodat hun kinderen ze niet hoeven te zien. Zwarte Pieten worden dus verboden en mogen niet meer in bepaalde gemeenten wonen omdat deze mensen niet willen dat er zwarten op het netvlies van hun kinderen voorbij komen.
>Zwarten mogen van anti-ZP'ers geen positieve kwaliteiten toegeschreven worden. Zwarte Piet heeft deze wel, hij is immers een kindervriend en indoctrineert kinderen om ze te laten denken dat alle zwarten goed zijn.

Pro-ZP'ers willen echter een inclusieve samenleving waar ook bij eeuwenoude tradities een scala aan culturen gerepresenteerd is.

Jij kan het gewoon niet uitleggen, dus ik ga er maar vanuit dat je eigenlijk geen idee hebt wat er zo erg is aan een heterogene maatschappij.

Veel Afrikaanse landen zijn homogeen, maar daar gaat het nou niet echt goed. Japan is homegeen daar gaat het wel goed. USA is heterogeen en daar gaat het goed.

Kortom wat lul je nou? Komop leg eens uit!

Cultural traditions are a human right whether you like them or agree with them or not. Eat a fat dick

>USA
>gaat het goed
topkek

...

>Afrika
>homogeen
Over het algemeen zijn Afrikaanse landen een bijeenraapsel van allerlei verschillende volkeren, vaak met talen die niet aan elkaar verwant zijn.

"Als we niks doen is aan het eind van de eeuw minder dan de helft van de mensen in NL nog autochtoon"

twitter.com/jongerenfvd/status/931619218092675072

Midden Amerika is ook homogeen. Toch gaat het daar niet goed.

De notie dat een homogene samenleving altijd succesvol is pure onzin. Net zoals de notie dat heterogene samenlevingen altijd slecht gaan is ook onzin.

Jullie moeten een keer echt goed in de spiegel kijken en nadenken of je op deze oppervlakkige manier wil blijven denken.

Topkek. Dit moet wel te doen zijn met een paar f*cebookaccounts.

dat komt omdat het kaffers en natruggen zijn

opiniez.com/2017/11/19/nederland-blijft-anti-israel-resoluties-vn-steunen/
>De kamer, gehoord de beraadslaging, constaterende, dat dit kabinet zich wil inzetten voor verbetering van de onderlinge relaties tussen Israëliërs en Palestijnen overwegende, dat diverse VN-organisaties, waaronder Unesco en de Mensenrechtenraad, zich inzake de Israëlisch-Palestijnse kwestie herhaaldelijk zeer partijdig tonen,verzoekt de regering, in VN-verband actief stelling te nemen tegen VN-organisaties die disproportioneel agenderen tegen Israël, en, zoals de Nederlandse regering eerder gedaan heeft, onrechtvaardige resoluties af te wijzen,en gaat over tot de orde van de dag.

>Van der Staaij
>Wilders
>Baudet

Zelfs Baudet zit in de zakken van de Joden

economie.rabobank.com/publicaties/2016/september/hoe-kunnen-we-zorgen-voor-meer-inkomen-deze-eeuw/

elsevierweekblad.nl/economie/achtergrond/2017/10/dit-millennium-u-verliest-overheid-wint-546313/

jdreport.com/70-nederlanders-zag-inkomen-sinds-2005-stagneren-dalen/

We hebben niet meer te besteden sinds de millenium wisseling. Je moet wat verder kijken dan een statistiekje van het CBS.

Hoe komen we van dit soort mensen af?

Oostenrijk-Hongarije, het Ottomaanse Rijk, de Sovjet-Unie, Zuid-Afrika, de VS, allemaal neerwaartse spiralen, net als de EU.

Waar gaat het goed? Niet in alle homogene landen, maar wel in veel. China homogeniseert, Japan was dat al. Verder deden homogene landen in Europa het een stuk beter dan heterogene. Duitsland is na twee wereldoorlogen nog steeds de motor van Europa. Wat dat land zal nekken zijn de huidige ontwikkelingen.

Oftwel het interesseert jou helemaal niets of het heterogeen is. Jij wilt gewoon geen mensen met een donkere huidskleur ook al denken zij op jouw manier. Dit had ik al verwacht. Racisme blijft toch iets hardnekkigs.

Frame ze als racistisch/sexistisch.

Andere rassen in onze samenleving incorporeren lijkt me geen enkel probleem. Het probleem is dat de cultuurverschillen opgegeven zullen moeten worden, en de vraag is van welke kant.

mooie trippel en nu terug naar reddit met je hoge dunk van poephuiden en hun gedrag in onze samenleving

Jij bent zeker ook een der anti-ZP'ers! Vuyle racist!

Volgens mij bedoelde Hiddema precies dit met zijn lakensquote. Als je hier komt, pas je aan of kanker op.

Vriend, je snapt er geen fuck van. Afrika is verre van homogeen. "In de VS gaat het goed", stop maar gewoon mnr. van Rossem. Flapdrol.

Nee, mensen hebben van nature de neiging met dezelfde ras om te gaan. Joden met joden, kaffers met kaffers, spleetogen met spleetogen, West-Europeanen met West-Europeanen. Cultuur vloeit daaruit voort. Dus beweren dat mensen die fundamenteel verschillen eenzelfde cultuur aannemen is waanzing. Weereens wijst het gewoon hoe onwetend je ben over dit soort zaken. Je zet jezelf voor schut met zo een gebrek aan kennis.

>In de VS gaat het goed
ten opzichte van het gemiddelde land in de wereld.

kut racist

Geen verschillen moeten worden opgegeven. Je kan toch prima met zo iemand samenleven, Het boeit mij echt niet wat zij in hun eigen huis doen. Het maakt mij niet uit in wat voor kleding zij lopen.

live and let live

Je bent nu aan het cherry picken.

Algemeen gezien is gemiddelde intelligentie niveau van een land, de beste voorspeller van algemene welvaart. én welzijn in dat land.
Het gemiddelde intelligentiniveau, wat tussen diverse etniciteiten onderling verschilt, is grootendeels een aangeboren eigenschap - zit als het ware in het DNA.
Een dergelijk voorspellingsmodel is zeer uitgebreid aangetoond binnen de wetenschap.
o.a. middels het boek "IQ and the Wealth of Nations"
Ook gelet op historische en hedendaagse ervaringen zijn de aanwijzingen voor een dergelijk voorspellingsmodel OVERWELDIGEND.
Dus kom me niet aan met uitzonderingen - natuurlijk is link-liberaal Nederland in het bijzoner - héél goed in het uitmarkeren van dergelijke uitzonderingen op de regel.

"ik ken een neger die op mijn universiteit zat - negers zijn net zo slim als blanken"
"In die en die plaats in de VS wonen blanken kijk daar gaat het ook niet goed !!"

Allemaal onzin.

Overigens wil ik ook opmerken dat dit `midden amerika` waar je het over hebt - via democratische wegen stemmen op die persoon die daadwerkelijk een verbetering voor hen betekend (Trump) - In andere woorden - Functionele democratie vergt enige maatte van gemiddelde intelligentie, die bij de blanken bewoners van de VS dus voldoende aanwesig is. Kun je je afvragen of dat bij volkeren met een laag gemiddelde intelligentie ook het geval is.

>een westers land meten met apenlanden als maatstaf

Flikker jezelf in de prullenbak aub.

Rutte II was inderdaad een redelijk goede regering. Ook op Europees niveau zijn de nodige zijlen bijgezet maar er is moet nog wel veel gebeuren. Al met al gaat het best goed.

VS gaat prima hoor, nummer 1 economie en nummer 1 leger. Anglo media maakt het vaak erger dan het is. De gemiddelde werkende Amerikaan verdiend bakken met geld, ze hebben het iig beter dan 80% van europa

ik prefereer de term rasrealist

man man man
Ik had het over midden Amerika oftwel Nicaragua, Mexico Belize en panama etc.

IQ is hoog in onze landen omdat IQ testen veel beter worden gemaakt waar er goede educatie is. IQ is totaal geen goede voorspeller. Het is louter een resultaat van een succesvolle samenleving.

Daar ben ik het met je eens. Maar we hebben het over preserveren van cultuur en ras. Niet over de fucking economie. Jood.

>Ook op Europees niveau zijn de nodige zijlen bijgezet maar er is moet nog wel veel gebeuren
Oh dat ontken ik ook zeker niet. De EU is nog maar in de beginfase. Er zal zeer veel moet veranderen. De EU is nog steeds te log om snel en daadkrachtig te regeren.

Met de mensen die vanuit de Oost hierheen verhuisden gaat het toch prima? Zij bezorgen (op Molukkers na, maar dat is een ander verhaal) geen problemen hier, hebben zich aangepast, spreken onze taal en hebben geen intolerant geloof met zich meegebracht.

Wat ze thuis doen moeten ze zelf weten. Het probleem is dat ze een partij als Denk in de tweede kamer brengen en tolerantie eisen voor een intolerant geloof. Verder maken ze zich schuldig aan zelfsegregatie door onder meer hun eigen taal te blijven spreken, hoofddoekjes te dragen en een dubbel paspoort te behouden.

...

...

Nicaragua, Mexico Belize zijn slechts een vrij klein deel blank

Hoewel een zeer grote groep `hispanics` zich identificeren als zijnde spaanse of porgtugese voorouders - is dat meestal niet waar - zij stammen namelijk af van oorspronkelijke bewoners van zuid- Amerika die is opgegaan in de bevolking - Inca's, oorspronkelijke peruveanen etc. Zoals oorspronkelijke Indianen. Daarnaast is er ook veel vermenging met voorouders van zwarte slaven.

In andere woorden Brazilianen met een tintje zijn zich vaak - maar niet altijd - onbewust van hun eigen etnische afkomst.

Op zich heb ik hier helemaal geen problemen mee. erger mij er niet aan noch prijs ik het de hemel in - ik heb er geen belang bij.
Het wordt pas een probleem wanneer hetgeen resulteerd in foutieve argumenten en foutieve redenaties die grootte gevolgen hebben voor de west-europese beschaving.

Jezus Christus man.

Kunnen we een draad maken speciaal voor dyslectische autisten zodat ze daar hun spelfouten kunnen spuien?

niet alle culturen zijn gelijk, daarom niet alle immigrantengroepen zijn gelijk.

Ik denk dat Antillianen en Surinamers prima geïncorporeerd kunnen worden in de Nederlandse samenleving, en velen zijn dat ook al. Een aantal racistische anti-Zwartepietschreeuwerds zijn dat nu aan het verpesten, maar oke.

Het is een heel ander verhaal wanneer we beginnen over de muzelmannen.

Poffertjesvriend?!

Goed je weer je weer te zien

en cultuur komt voort uit ras

Precies dit, ik vind een kleurtje hier en daar niet erg als men zich maar gewoon normaal gedraagt.

jesus Christ, turks are worse than mexicans