/Polderdraad/ Wilder naar Moskou editie

Wilders naar Moskou: 'Rusland is bondgenoot'

>PVV-leider Wilders wil volgend jaar een bezoek brengen aan Rusland om daar duidelijk te maken dat niet iedereen in Nederland afkerig is van de Russen. Hij heeft op de Russische ambassade in Den Haag al overleg gevoerd over een reisprogramma.

>Elsevier schrijft dat Wilders zelf contact opnam met de Russische ambassadeur om te praten over een reis naar Rusland.

>Wilders wil naar eigen zeggen tegenwicht bieden tegen "de hysterische russofobie die her en der heerst in Nederland." Er bestaan volgens hem valse vijandbeelden.

>Hij heeft begrip voor het gevoel onder de Russen dat ze zich omsingeld voelen door de naar het oosten oprukkende NAVO. "Ik ben een groot fan van de NAVO en de Amerikanen, maar hier heeft Rusland een punt", zegt Wilders.

nos.nl/artikel/2204058-wilders-naar-moskou-rusland-is-bondgenoot.html

Other urls found in this thread:

nl.wikipedia.org/wiki/Wet_op_de_vaste_boekenprijs
rijksoverheid.nl/documenten/rapporten/2017/11/20/dreigingsbeeld-terrorisme-nederland-46
volkskrant.nl/binnenland/alt-right-in-nederland-hoe-erkenbrand-zich-opmaakt-voor-de-strijd-om-een-blanke-natie~a4539593/
forum.viva.nl/actueel/is-wilders-een-project-van-de-isralische-geheime-dienst/list_messages/89791/1
twitter.com/AnonBabble

Neuk ja, poldeerdraad is bestedraad

>t. Brian the AIVD Mod

After shilling for war against Russia for years the Zionists seem to be shifting gears.

I guess they got btfo in Ukraine and Syria and now they need Russia on their side for the war on Iran.

"Notice me, big country!"
Putins regime is friendly with Israel.
>inb4 muh Syria
Geopolitics is a thing.

Oh schijd :-DDD

Is Wilders anno 2017 überhaupt nog interessant? Motie van wantrouwen bij elk debat, en zo nu en dan een aangifte doen waar de plaatsvervangende schaamte bij de dienstdoende agent duidelijk zichtbaar is.

Wat een clown. Zijn tijdperk loopt langzaam ten einde, over 5-10 jaar zien we hem af en toe nog bij Pauw aan tafel met Peter R. de Vries en Gordon.

vriendelijke herinnering dat elke rechtse partij pro israel is.

wew en MH17 dan die had poetin tog kapot geschoten??

Wat ziet hij?

alles

>Russen

>Motie van wantrouwen bij elk debat
Wat lul jij nou weer, mafkees.

dit draad zuigt dikke pik

iedereen lekker gegeten?

ik wel

urk represent

Opzich prima, ja

Waarom denken jullie dat Islam de reden is van crimineel gedrag van moslims en niet lage sociale status, armoede?

Dus jongens wat doen jullie eigenlijk voor de kost?

wat voor werk, studie ???

Baudet is een hypocriet.
Hij beweerd dat de politiek een kartel is omdat hij er geen deel van uitmaakt.
Van het kartel waar hij wél deel van uitmaakt rept hij geen woord over.
De Wet op de vaste boekenprijs is een typisch voorbeeld van kartelvorming, deze wed is antikapitalistisch en slecht voor de markt.
Ik snap het wel, je bijt niet de hand die je voert.

Iemand een idee waarom?

Niemand zal dergelijke complexe problematiek toeschrijven aan één alles omvattende oorzaak.
Misschien doen tokkies dat ja - of provinciale baby boomers die zichzelf niet / moeilijk politiek kunnen uitdrukken.

Maar hier op /polder/, nee.

Trouwens velen hier zullen beweren dat sociale klasse waar een bevolkingsgroep in terechtkomt binnen een multiculturele samenleving, grotendeels te maken heeft met erfelijke eigenschappen behorende bij de etnischiteit van deze bevolkingsgroep - dat het als het ware in het DNA zit, niet zo zeer de Islam als ideologie.

...

DE ZETELS

I can understand barely half of what you wrote. Can you please kill Putin and destroy Russia? Thanks my nl friend.

nl.wikipedia.org/wiki/Wet_op_de_vaste_boekenprijs
>Wet op de vaste boekenprijs

Nooit van gehoord - er zijn natuurlijk belangrijkere themas.

Maar wat is het probleem van deze wet ik zie het niet ??

First get Putin to stop giving me that rape-amount of gibs. Then we'll talk.

What's your problem with Putin and the current establishment??

I think they're doing an OK job. Maybe could be better Russian economy but im not sure.

Why would he do it? I have no idea. I guess he really want to go fishing with Putin is Siberian wilds.

Schapen hoeden

This board is for germanic languages only.

Geert Wilders wants to visit Moscow next year to make it clear that not every Dutchman hates Russians.

Het lijkt me weinig zin hebben om in discussie te gaan met een ongeletterde, lees je eerst eens in, dombo.

GA TERUG NAAR ISRAEL, WILDERS.

>Voer theedoek in voor politie
>Vervolg mensen om betaalde relleschoppers tegen te houden uit Friesland
>???
>Profit

I don't think anyone hates Russians, per say.

I mean if they would, you know, might be a crazy idea but, actually acknowledge that they accidentally killed 193 of our countrymen, that would already be great.

Can someone translate? I don't speak Muppet.

The "investigation" can not be trusted though. The team included fucking Ukraine, of course they're going to claim the Russians did it.

Geert is houde kwaliteit.

The combined evidence, on the other hand. The Germans and Finnish (Also users of BUK-missiles) have independently confirmed it's a Russian type. Even Bellingcat independently confirmed the story with overwhelming evidence and surprising ease.

Vandaag in m'n les ethiek

Ik pak de slechtste foto's die ik kan vinden, dat zal die rechtse zakken leren!

Omdat moslims kanker zijn, en Israel is een goed begin om die kankerleijers van de wereld af te helpen.

Dreigingsbeeld Terrorisme Nederland - November 2017

rijksoverheid.nl/documenten/rapporten/2017/11/20/dreigingsbeeld-terrorisme-nederland-46

Erkenbrand wordt vermeld op pagina 7 onder de titel "Extremisme"

Ik werk bij de AIVD, goedenavond collega!

Iets met propaan tanks.

>wat is het probleem van deze wet
nauwelijks marktwerking in de boekensector

>Dit biedt uitgevers de ruimte om ook minder winstgevende boeken uit te geven
Lees: elk flutboekje van 90 pagina's gooien we ook gewoon in de winkel voor €17,99. Dit kunnen we doen omdat de consument het toch nergens goedkoper kan krijgen.

ik investeer in meemees

Willem van de NRC hier!

ja de rek is er wel een beetje uit bij greet

>dik nationalisme
pic related

staatsruif

Verdommekus Belg!

...

Wie?

een gezette jongeman in pak van midden twintig

volkskrant.nl/binnenland/alt-right-in-nederland-hoe-erkenbrand-zich-opmaakt-voor-de-strijd-om-een-blanke-natie~a4539593/

*Vlaming

Een vriendelijke herinnering dat ze nog steeds komen, elke dag, honderden, duizenden van hen...

...

geïnspireerd op een user's post van gisteren

>hij accepteerd
>accepteerD

Mooie paal Achmed, leer eerst even fatsoenlijk Nederlands.

Nee. Ik moet m'n eigen eten maken. Kipfilet gemarineerd in ketjap, boontjes met knoflook en rijst. Ik hoop dat m'n darmen het gaan verteren.

>beweerd

...

>Dit niet weten

Ok brainlet

BRABANT
R
A
B
A
N
T

ben je er ook weer, ouwe crypto moslim

>Nichten op Sup Forums

WIJ

Groot-Nederland wanneer?

Why doesn't anyone post

Motie afgewezen Blad

Vraag me oprecht af wat voor verschrompeld scharminkel er achter die make-up zit

WAREN

Gewoonlijk heeft ze niet zoveel make-up op. Maareh, leuke selfie weer, vogeltjesdans.

eww

>poffertjes eten

met poedersuiker :^)

Computer Wetenschappen

Nu AUB.

KVHV of NSV leden hier? Heeft nederland eigenlijk rechtse studentenverenigingen?

De studentenverenigingen zijn bijna allemaal 'rechts', maar ik weet niet of er in Vlaanderen dezelfde traditie is m.b.t. studentenverenigingen als hier.

Ik beschouw islam op het zelfde vlak als communisme, voor iets wat in de boeken van de historie plaats vind.
Een primitieve ideologie and gedachtes vorm die moet worden uitgesloten in Nederland voor zijn geweld en irrationaliteit, links zo dit moeten herkennen en hierop handelen.
PVV geeft is soort van oplossing maar is niet zo effectief als ik had gehoopt op het islam probleem, geen laatste oplossing van kracht tot nu toe.
Misschien is de FvD een effectievere partij, in retoriek zijn zij wel sterker.

14 woorden maat

KVHV Antwerpen hier!

...

Is Wilders een project van de Israëlische geheime dienst?

In juni verscheen er op 'misdaadjournalist.weg-log.nl' een ondertekende verklaring van het echtpaar Kwint, waarin zij stellig beweren dat Wilders hen in 1991, ver voordat Nederland kennis met hem had gemaakt, hen toevertrouwde dat hij voor de Israëlische geheime dienst werkte, en door hen voor dit doel was opgeleid. Zij stellen dit destijds te hebben doorgegeven aan de ambtelijk secretaris van de VVD, mevrouw Ament, en aan de BVD (voorloper van de AIVD).

In zijn VK-blog besteedt Kapitein-ter-Zee b.d. van Waning ruimschoots aandacht aan de vraag of Wilders wellicht voor Israël werkt. Met een keur aan bronmateriaal.

Dat de AIVD Wilders enige tijd in de gaten hield toen hij nog voor de VVD-fractie werkzaam was, had wellicht te maken met de melding van het echtpaar Kwint, wat dan in elk geval een bevestiging van hun verhaal zou zijn.

De reguliere media vinden het duidelijk een 'hete aardappel', en berichten er hooguit slechts zijdelings over. En als ze er aandacht aan besteden, putten ze zich doorgaans eerst uit in verklaringen dat er natuurlijk niks mis is met Israël, zoals in dit HP-artikel.

forum.viva.nl/actueel/is-wilders-een-project-van-de-isralische-geheime-dienst/list_messages/89791/1

Hoeveel cm denk je dat ie heeft?

dat zou ook verklaren waarom de PVV zo'n wazige bedoeling is, met greet als een soort alleenheerser

No, they're not doing anything, just sitting on a barrel of oil. Putin's 86% approval rating it's like Mugabe's 93% lel.

But Alex Jones said Putin was Great

You don’t bite the hand that feeds you

Zykke?

I love Russia now.

met boter en jodenkoeken

Greet zit wel al dag in dag uit 10 jaar kebabs te jennen. Wie van jullie doet dat beter?

Het suggereert ook dat de VVD in de pocket zit van de Mossad.
Waardoor Wilders vervolgens gemakkelijk kon doorgroeien tot kamerlid.

Te makkelijk. Denk in een globalistische wereld. Israël is praktisch een buurman, Wilder is een favor. Een rechtsvlieger om de flak te vangen.

>Groot Friesland.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Geef ons nu ook nog een stukje zuid afrika A.U.B.

Inderdaad, wie anders zou er hier zo voor Groot-Nederland zitten shillen?

5D jood chess exposed.

Wilders 4 Fuhrer