Het leven van een normie 1/4

> wees mij, sugartits_07
> 23 jaar oud, opgegroeid in normiestan, opgevoed door normie-ouders, levend in een normie-bubbel, onbewust - zoals de meeste normies zijn - van de uitgestrekte en verbazingwekkende vlaktes van de kekistani heuvels
> fml
> al mijn vrienden zijn normies, ik heb normiehobbies, ik heb les gekregen op een normieschool, normiegeografie en wiskunde, ik leefde echt het normale normie leven
> altijd het gevoel gehad dat ik niet thuishoorde in deze wereld, alsof ik anders was dan hen, diep binnenin me was er altijd een diep en duister verlangen om een andere kant op te gaan, een ander pad te kiezen, een ander... leven...
> sadlife.mp3
> Op een ochtend word ik wakker met de behoefte te gaan lopen langs de grensmuur die normiestan scheid van de rest van de wereld
> deze enorme grote witte muur heeft me altijd al niet aangestaan en ik kreeg plots de behoefte hem met mijn blote handen door te breken maar toen ik daar eenmaal aankwam realiseerde ik natuurlijk wat een onmogelijke opgave dat zou zijn
> ik besloot langs de muur te gaan lopen
> ik was uren aan het lopen langs de muur, aan het denken over mijn leven, hoe het voelde alsof ik nergens thuishoorde, niet bij mijn ouders, mijn cuck vader en moeder, niet bij mijn vrienden, fucking libtards, niet op mijn school, social justice sneeuwvlokjes met teveel zand in hun vagina's
> toen zag ik het
> holyfuck.jpeg
> in het midden van de muur was een spleet, er scheen groen licht doorheen, het was prachtig
> ik bewoog eerst niet, te bang voor het onbekende, nog nooit had ik zo'n bizarre kleur gezien
> ik wou weg rennen, alles vergeten en teruggaan naar mijn normieleven zonder me zorgen te maken over wat dan ook maar diep vanbinnen wist ik
> ik zou nooit meer terug kunnen gaan
> ik stond daar
> bevroren
> ice-ice-baby.mp3
> gebiologeerd keek ik naar de barst waaruit groen licht leek te vloeien alsof het dikke warme rook was
> het leek alsof dit licht zoet smaakte
> instinctief begon ik er naartoe te lopen

Other urls found in this thread:

ad.nl/binnenland/terreurverdachte-rotterdam-jimmy-f-komt-vrij~a72bec04/
twitter.com/SFWRedditImages

2/4

> langzaam kwam ik dichter en dichterbij
> en toen zag ik het
> door de barst heen
> het meest geweldige wat ik ooit in mijn leven had gezien
> ik zag de wonderschone heuvels van kekistan
> ik zag de memes, de lulz, de shitposters, ik zag de kekfugees
> ik zag pepe, de kikker, ik zag de ziel van kek, ik zag trump, of hoe ze hem daar noemen; daddy
> door de barst heen zag ik een wereld waarvan ik niet wist dat hij bestond maar waarvan in een oogopslag zag dat het mijn wereld was, waarvan ik zeker wist dat ik er hoorde
> ik wou door de spleet heen stappen toen ik opeens een geluid achter me hoorde
> ik keek om
> vijf agenten kwamen op me af
> ik begon te rennen
> rennen naar het licht
> runforestrun.mov
> ik rende naar het onbekende
> naar het nieuwe leven dat ik dacht te kunnen hebben maar ik, ik was niet snel genoeg
> de agenten gooide me op de grond
> ze deden handboeien bij me om en namen me mee

> op het politiestation vertelde ze me dat wat ik zag giftig was
> dat het me had vermoord als ik het aanraakte
> ze zeiden dat als ik er nog eens in buurt kwam ze me waarschijnlijk zouden moeten executeren
> uit angst dat het groene licht de normiebevolking zou infecteren
> eenmaal thuis waren mijn normieouders aan het huilen
> ze hadden gehoord dat ik mezelf probeerde te vermoorden
> ik probeerde uit te leggen wat ik zag maar ze begrepen het niet
> ik kon het ook niet goed uitleggen, ik bevatte zelf nauwelijks wat ik zag dus ik ging gewoon naar bed
> in mijn bed deed ik mijn ogen dicht denkend dat ik het wel zou vergeten volgende dag
> dat ik morgen wakker zou worden en dat alles gewoon weer normaal zou zijn en ik weer een normale normie zou zijn die een normaal normie leven zou leiden
> ik zat fout

3/4

> de dagen en weken erna bleef ik maar denken aan wat ik zag die dag
> ik bleef denken aan het groene licht
> aan de memes, aan daddy trump, aan kek en pepe
> ik raakte meer en meer vervreemd van de mensen van normiestan

> toen, een maand later, gebeurde er iets
> ik was wat oude spullen aan het doorzoeken in mijn ouders kelder toen ik opeens een oude doos tegenkwam gevuld met brieven van mijn grootvader
> en daar, in een van de oude foto's, zag ik het opnieuw, het groene licht
> mijn grootvader droeg een onderscheiding op zijn borst, een groene onderscheiding met de vlag van kekistan erop
> met tranen in mijn ogen begon ik de brieven te lezen, mijn grootvader schreef over zijn volk, het volk van Kekistan, hoe mooi ze waren, hoe hun levens waren gevuld met betekenis, hoe waardig hun geloof was in de god Kek, hij schreef over zijn tijd in het Mememagie trainingskamp, hoe zwaar het was, hoe hij tot zijn borst in de modder en de lulz voort moest bewegen, urenlang, zonder te weten wanneer het voorbij zou zijn, hij schreef over hoe hij binnenkort uitgezonden zou worden, hoe bang hij was maar hoe hij ook de eer van zijn volk, zijn land, zijn voorvaderen en nageslacht op zijn schouders voelde
> toen schreef hij over de oorlog, de grote memewar van 2016, over hoe hij elke dag tegen de normies en cucks vocht, hoe hij vertelde hoe verschrikkelijk en laag ze waren, hoe ze in koud bloed onschuldige shitpostkinderen vermoorde en de landen van de boeren van kekistan afbrandde waardoor ze hun onschuldige memes niet meer konden oogsten, hoe de normies - mijn mensen - verdorven en kwaadaardig waren en hoe ze zijn kameraden afslachten doormiddel van beschuldigingen van haatzaaierij en populisme en hoe hij in de loopgraven vast kwam te zitten, zijn leven onzeker

4/4


> en toen op oktober 2016, uit het niets, stopte de brieven, geen enkel woord was er na die datum geschreven, er was alleen een signeerde brief van het memeleger, informerend dat mijn grootvader was gestorven op het front, dat de feminazi's terrein wonnen en een gender neutrale granaat in zijn loopgraaf hadden gegooid

> Die dag realiseerde ik me dat mijn grootvader eigenlijk een inwoner van Kekistan was en dat mijn cuckvader daaruit gevlucht is en een normie is geworden. Ik realiseerde me dat mijn hele leven een leugen is geweest en dat ik eigenlijk het kekistani bloed in me heb
> maar wat ik me het meest realiseerde, mijn grootvader, god hebben zijn ziel, is gestorven voordat duidelijk werd dat we de oorlog hadden gewonnen, mijn grootvader heeft nooit geweten dat onze daddy trump nu president is, hij weet niet dat hij niet voor niets is gestorven
> die dag werd duidelijk dat mijn roep in het leven niet het normie leven te leven zoals elke andere normie in normiestan
> ik zal mijn grootvader wreken en vechten voor kekistan, het land pepe, waar de memes als groene wolken langzaam door het landschap glijden, als de ware shitposter die ik ben

> ik zal uit dit land vluchten
> breken door de witte muren die normiestan omringd
> en me bij het volk van kekistan aansluiten om deze oorlog tegen de normies, cucks en feminazi's te winnen
> praise be kek

vet verhaal :D

Eindigt dit verhaal nog met het dansen van de dinosaurus? Of met Nessie die €3.50 van je jat?

nee het is best goed verhaal

Jimmy ben jij dat!?

ad.nl/binnenland/terreurverdachte-rotterdam-jimmy-f-komt-vrij~a72bec04/

私は何を読んでいるのファックですか ?

wat een kut verhaal

Stop met posten Sebastiaan.

Naja, je nam de moeite.

Een greep uit de lokale courant:

"Loser schrijft abominabel verhaal op zolderkamer, vierkanaal niet onder de indruk"

OP zit op een ander niveau van normie

Kekistan is een blauwe pil voor misplaatste rasgemixte kinderen zonder identiteit. Trump was wellicht een verassing voor de normies, inclusief de Kekistan-normies, maar voor een ieder met gezond verstand is Trump gewoon de andere kant van de joodse munt

Je gaat lang niet ver genoeg terug. We hebben het hier over Nederland, Nederland doet al vierhonderd jaar kenkerhard mee met het vieze spelletje.

Dit

Toothpasteish is such a goofy language.

ftw nu/pol/

wat een kankerverhaal

checkem

>hollanders

Ik voel je sentimentaliteit, je worstelingen en de vele veranderingen die je hebt doorgemaakt, maar je blijft een normie. Vergeet dat niet. Wij Kekistanen moeten dat onderscheid blijven maken. Je moet terug.

Ieder die zichzelf een kekistani noemt, is een normie en een redditor.

>Bels

56%

Nice xD
ga terug naar reddit T_D manneke.

lel. I'm from northern Wisconsin, haven't seen a nigger or spic in months.

Wat de fuck is deze shit? Koop een dagboek

Lucky you. Rest of the country not so much though

Beter kanker je even op

Even the nigs are contained to downtown and southside. Don't get me started on the fucking Asians and poos, though.

Fuck off

Ik ben de personificatie van vibrante diversiteit, een infiltrant van de moraliteits-politie, een zendeling van de gender neutrale brigade, en een drager van het klinefelter syndroom. Je kan niet passeren, jij walgelijke onverdraagzame aanhanger van Sup Forums!

Only 12 year old write Dutch in an international messageboard. Bah I hate those kids

You're a traitor. Never neglect your own language.

Verhuis naar België s'il vous plaît

Mooi blog flikker