/polder/ It's not okay to be AIVD edition

Get in here homeopathisch verdunde huppelkutjes

Not welcome: AIVD, Czechs

King Willy has sworn in the 3rd government headed by Marx Rutte

With a small majority of 76 (/150) seats in the House and 38 (/75) seats in the Senate, Rutte III consists of 4 parties: the lyin' libtards (VVD), Christian cuckolds (CDA), Democratic demophobes (D66) and the social Jew on a stick union (CU)

>referendums be banned
>(((refugees))) be welcomed
''As requested by the EU, the Netherlands will continue to take its fair share of (((refugees)))''

>force other member states to take in (((refugees)))
''Subsidies should be reduced for member states that do not fulfil their obligations in this respect''

>an end to dual nationality for staying (((refugees)))
(Making it impossible to ever deport them)

>volunteering in (((refugee))) or neighborhood centers result in a certificate that gives you priority over others seeking a (government) job
>punishment for (online) incitement to racial, religious, sexual or ethnic hatred doubled from 1 to 2 years imprisonment
>internet-connected devices may be hacked by AIVD/MIVD (FBI/CIA), collected data may be shared with foreign intelligence services:
''€10 million will be made available for law enforcement authorities to purchase hacking software''

>mandatory gender-neutrality
>€20 million investment in (((independent))) research journalism
>VAT-1 (food a.o.) increases from 6% to 9%
>mortgage interest deduction will disappear within 10 years
>an end to dividend withholding tax
Good goy Netherlands

>bigger role for the EU
''EU brings peace, security and prosperity to the Netherlands. In addition to an economic community, the EU is a community of values in which the Netherlands feels at home. In the re-reflection on the role of the union, the Netherlands is fully linked to the EU''

Hooivorken wanneer?

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=2ip_joREzFg
telegram.me/addstickers/onzejongen
youtube.com/watch?v=15uahV9513s
twitter.com/AnonBabble

You stole my flag

Kanker represent.

...

You stole my clay.

...

Good evening, lads.

Updated

Huis met 1200 meter tuin in een knus dorpje in Friesland.
> 100,000

Klein appartement in een buitenwijk van Den Haa.
> 120,000

Veel beter. Maar je zit dan ook in de middle of nowhere.

Wanneer dringt het eens door bij Erkenbranders en Polderaars dat een fysieke echo kamer organiseren in een cafezaaltje - nog steeds een echo kamer is.

Ik ben groot voorstander van flyeren. Stad voor stad - Straat voor straat - Huis voor huis.
Al betwijfel ik of wij het ooit eens zullen worden over de inhoud en onderwerpen van dergelijke flyers.

Ook geloof ik in strak georganiseerd Internet activisme die diverse forums met normaaltjes binnenstruint. - een beetje zoals JIDF - NLIDF dus.

Wat is er mis met de Tsjechen in ons land? Ze integreren niet, wonen op hun 23e nog thuis, leven van een Wajong... Tsjechenmeldpunt iemand?

Whut?

Makkelijke keuze, Sjaak.

Kippen in je tuin, zelf voorzienend leven met een bijbaantje ergens in een kas.
> 14,000 p/j
> levenskwaliteit: 9/10

ICT'er bij een multi-national in Den Haag.
> 40,000 p/j
> levenskwaliteit: 3/10 (maar dat besef je pas op je sterfbed)

Ah, ben je hierheen gevlucht flikkertje?

Groot neerlandie nu.

Jullie zullen vast denken - Hé daar heb je die jongen weer die mega vaak spelfouten maakt en zijn vreemd gebruik van streepjes.

I'm offended deeply

Zoiets?

Na lavendel.

Die 40k zal je nodig hebben met 5 kinderen. Begin voor jezelf. Van 14k kan een commie nog niet leven.

Haha, niet in de Randstad nee.

Lees eens over het volgende:
Permaculture
Pastured poultry
Joel Salatin
Homesteading
Sustainable Living
Self Sustaining

Het is prima mogelijk om jezelf af te sluiten van de "moderne" wereld en je kinderen te laten opgroeien op een boederij. De moderne samenleving is pure kanker.

Hi Brian, did you ban any Czechs today?

Gibs back, plez.

Ik zou het graag doen, maar het is problematisch als je vol self sufficient wilt gaan.

>gibs back pls

Ik bedoel meer een lap tekst die de mensen informeert en met links / boek referenties.
Tekst van zeer goede kwaliteit maar toch leesbaar en begrijpbaar voor normaaltjes. én de potentie heeft om breed aan te slaan, dus een zachte toon aanhalen.

Iedereen zijn ideologie is eigenlijk gebaseerd op een enorme schat aan levenservaring én kennis die men meent te hebben.
Het idee is om algemeen foutieve aannames die zich in de maatschappij vestigen via scholen en media - proberen recht te zetten. Als gevolg daarvan zou iemand zijn ideologie kunnen corrigeren.

De 1e taak is dan ook om het vertrouwen van het volk in de dagbladen en academische wereld te breken, door steeds specifieke misstanden aan het licht te brengen.

>gibs back pls

Nee, niet helemaal. Dat is vrijwel onmogelijk.

Maar je kan (bekend nummer) met 50% van je tijd 90% van je eten zelf groeien. Dan eet je geen troep van de AH, maar biologisch eten met een goed geweten.

Als je zorgt dat je geen hypotheek hebt (door zelfs mij, enkele jaren thuis te gaan wonen om te sparen) hoef je niet meer dan 1K per maand te verdienen om heel comfortabel te leven.

Daarnaast heb ik ook een mooie vriendin die gewoon wilt weten zolang we geen kinderen hebben dus dat is ook makkelijk 1000 per maand parttime.

Misschien niet mogelijk in de Randstad, maar wel in sommige gebieden in Nederland of in het buitenland.

Nee, je word geen miljonair. Wel gelukkig.

...

Can't escape it mah boy

Hallo Plaatjebroer, niet Tsjechen nee.

Gewoon kut-marokkanen.

Am Slovak, can I hang out?

>Let my people free.

Maak een opzet, of geef eens een voorbeeld wat op een dergelijke flyer zou kunnen staan

...

...

>Partijkartel gets exposed
>"Fred Teeven is going to work at a bus depot!" only a few days later

Wie /partijcongres/ hier morgenochtend?

Nah, dat grossdeutsche reich ist zu gut junge

Helaas, arbeid maakt morgen niet vrij.

Jij mag best wat meer eigenwaarde krijgen. Neem een voorbeeld aan Trump. Al is het maar een klein beetje.

Ik moet eerlijk bekennen dat Trump's scouting speech en andere, echt een inspiratiebron voor mij is geworden.

youtube.com/watch?v=2ip_joREzFg

"If you do what we will say you will have scouting adventures every day of your life an you will win, win win, and help people in doing so. Your lives will have meaning and purpose and joy, you will become leaders and you will inspire others to achieve their dreams they once thought where impossible things they said where impossible, are already happening for you, and if you do these things, you will help to make america great again, and you will be proud of yourself."

...

WE WUZ PIET

Who /smoking a blunt, looking forward for partijcongres here/

...

Eigenwaarde? Dit heeft toch allemaal niks met eigenwaarde te maken? Dit gaat om hoe je je leven spendeert, knul. Hoe je wilt terugkijken op je leven als je op je sterfbed legt.

40 uur per week werken en andere mensen rijk maken en dagelijks jezelf dieper de ratrace in werken

of

kort werken tot je een stuk land hebt en dat stuk land veranderen in je thuis, daar je kinderen opgroeien, leren hoe de natuur en hoe dieren functioneren, etc., etc., etc.

Leven in een stad is niet natuurlijk. Elke dag vlees eten maar nooit een kip geslacht hebben is niet normaal. Denken dat een ei smaakt zoals de eieren bij de AH, dat is niet normaal.

Al deze luxe en comfort komt met een prijs.

>Premier Sint Maarten dient ontslag in na druk vanuit Nederland
>Premier William Marlin van Sint Maarten heeft vrijdag officieel zijn ontslag ingediend bij de gouverneur van het Caribische eiland, Eugene Holiday.
>Hiermee is de weg vrij voor de komst, begin volgende week, van staatssecretaris Raymond Knops (CDA) van Koninkrijksrelaties.
>Volgens Marlin is er in Den Haag sprake van 'een samenzwering om mijn regering ten val te brengen'.

...

Zijn dit telegram stickers

Correct. telegram.me/addstickers/onzejongen

...

Was je me voor

Rutte: "Hou op, ha. Partijkartel, kom op zeg. Nee, Thierry. Dit is nog altijd Nederland."
Baudet: "Voorzitter, Premier Rutte heeft de premier van Sint Maarten simpelweg vervangen met een CDA'er naar zijn smaak. Een belofte die gemaakt is tijdens de formatie, het partijkartel deinst nergens voor terug."
Rutte: "Ha, ha, ha. Nou ik weet niet hoe je hierbij komt. Fred Teeven is buschauffeur geworden, dat is zeker ook een prominente plek? Kom op zeg."

youtube.com/watch?v=15uahV9513s
Holland Crips mein Jung

Holy shit bedankt meneer, geïnstalleerd.

Geniet ervan. Wekelijks nieuwe stickers!

Verzamel ze allemaal

Whats up met Tsjechen?

Sup Forums is an English language website. Please post in English.