/polder/ Rookvrouweditie

Vandaag exact negen jaar geleden, op 25 november 2008 om 37 seconden na de klok van zeven in de avond, begon een nieuw tijdperk, gesponsord door Van Nelle en Drum: de Lingo-aflevering van Rookvrouw begon op dit moment. 20 minuten en 4 seconden later wist Joke Nederlof met bal no. 42 maar liefst 5000 euro binnen te harken. Dit memorabele moment moet negen jaar na dato natuurlijk gevierd worden. De aflevering kan hier teruggekeken worden: drive.google.com/open?id=1nYg6RamWw1aEus-uLIIuGXXyXy5Q_WZQ
De aflevering hoort op bovengenoemd tijdstip gestart te worden. Ondertussen moeten er pakjes zware shag aan de Rookgodin Joke geofferd worden om ons te behoeden voor long- en keelkanker.
Overigens ben ik van mening dat de NPO gesaneerd moet worden.

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=KfNhFPP_u5A
nl.wikipedia.org/wiki/Directe_democratie
twitter.com/AnonBabble

Iemand bij het FvD congress, hoe is het daar? Ik hoop dat iemand mij een korte samenvatting kan geven over wat er besproken wordt.

Who /pauze/ at party congres here?

Haha rot op man. Zo grappig was dat niet.

fucking achterlijk

...

Zwarte Pieten bij Silvana Simons thuis

youtube.com/watch?v=KfNhFPP_u5A

Same straks farage!

Is er een manier om het congres live te zien?

>Captcha: Berkeley depreciated
>mgw

Godveruhdomme

Ik had een demonstratie verwacht maar het is best rustig

Wat slecht. Ze hadden toch gewoon een tijdje in een auto kunnen posten om te zien wanneer ze thuis is?

Let's hope

Hiddemeisterr

>Partijcongres is live op facebook

...

>8888

Prachtige quadrupel user. Van harte.

wat is dit nou weer

Er staat een hambeest op het podium

en nu een dakloze

>Paul Cliteuris

koek

Voor elke pol schijtposter die nog twijfelt over fvd moet naar de speech kijken van Thierry op het partijcongres.

Een politicus die openlijk praat over cultuur marxisme en de frankfurter schule. Ik had niet gedacht dat deze dag zou komen.

Het was een goede speech

Ik ben er van overtuigd dat Thierry een goede politicus is, de enige goede democraat in de tweede kamer.
Hij zal wel een van de besten zijn die we hebben.
Maar toch blijf ik mijn twijfels houden.

...

Hoi kaaskoppies, hoe gaat het?

Thierry heeft zelf meerdere malen gezegd dat hij niet in de kamer zit voor zijn plezier. Als ik het goed begrijp was hij daar weer zo snel mogelijk weg als het kon. Dit is naar mijn mening precies wat Socrates besprak in Plato's boek, De Republiek:

>Socrates claims that the best rulers are reluctant to rule but do so out of necessity: they do not wish to be ruled by someone inferior.

Maar sluit zijn mond over het zionisme. Baal daar wel een beetje van. Hij zuigt teminste nog geen joodse pikken zoals Geert en Roos dat doen.

Have you eaten a kroket yet blaadje?

Not yet, then again I've been too busy to really look hard. Have a couple leads to check though, when I have time. Curiosity demands it!

>wanneer je wordt gedoxxed en verbannen na een week van amerimutt palen

Funny pic but use a Dutch flag next time you kanker retard, otherwise nobody will show up.

Good luck with quests. Eating a kroket will unlock enlightment.

>Ondertussen moeten er pakjes zware shag aan de Rookgodin Joke geofferd worden om ons te behoeden voor long- en keelkanker.


telt het roken van n doobie ook?

they make me proud to be dutch

Dit is de juiste vlag.

Nieuwehuppelkutjes.

I look forward to it, always up for trying something new - even if it's out of my pannenkoeken comfort range :^)

Ben zelf geen fan van democratie, eerder van militaire overheden.
Hopelijk legt Thierry die weg aan.

Echte democratie is pas mogelijk na dat een land genezen is van de ziektes van cultuur marxisme.

We hebben tot die tijd een sterken leider nodig.

/partycongres/ was nice. On the train home. Looking forward to the next event!

Any redpills dropped?

Plenty. I recommend to watch Thierrys speech at the end.

It's not up on hooktube yet.

what are you gerfags tolking about

annexation of poland

If I have it translated right, it's basically a discussion about how Poles are German rape babies and that Poles are more or less LARPing as Slavs.

Over minder dan een half uur is het zo ver! Wie gaat kijken?

I just had to pay €18 for parking! God I hate Amsterdam

Wat?

Wat begint?

What row were you sitting in, user?

Geen genkanker, Nederland blanker.

Front left

Dan is Rookvrouw exact 9 jaar geleden uitgezonden. Lees OP.

Front right/mid here. 4th row.

>Iemand bij het FvD congress, hoe is het daar? Ik hoop dat iemand mij een korte samenvatting kan geven over wat er besproken wordt.

C U L T U U R M A R X I S M E

Dood uzelf

Was jij ook naar de kraampjes geweest? De kraam van mijn provincie waren best schuw

Wat is het standpunt van FvD over directe democratie?

17k leden
1,1 miljoen in kas
Iemand had het over de Nederlandse bank en één of andere oude verzekeringsmaatschappij (complot) dus ik heb iig 1 Sup Forumsack gezien

Referendum?

Ja ben even naar het kraampje van Noord Holland gegaan en mezelf opgegeven. Die tafeltjes met de schaduwfractie stelden pas niks voor.

Noord-Holland had teminste kazen enzo. Utrecht had een droog koekje en toen ik aan ze vroeg of er al een partijprogramma was, leek het wel alsof ik vloekte in de kerk.

nl.wikipedia.org/wiki/Directe_democratie
Een referendum is een vorm van directe democratie. Deze moet natuurlijk wel leidend zijn, anders heeft het geen zin.

gedood

how do we get poeple to be more nationalistic?

Wiiiiiiiiiil heeeeeeelmees vaaaan naaaaasaaaaaaaueeeeee beeen ik van duuuuuuuitseen bloeeeeed

welk spelletje is dat???

frankfurter schule = joods

Hearts of Iron 4 met Road to 56 en Hollandia Historica.

degeneraat

dagelijkse herinnering dat wiet testosteron inhibiteert en je discipline langduring verzwakt.

t. injecteert af en toe een marijuana

>dgw je familie het met je eens is maar links blijft stemmen.

HoI4 is echt kanker, HoI3 en DH zijn veel beter.

HoI4 is de enige die uit is gebracht op Linux. Daar doe ik het mee.

wat kan verzwakken wat er nooit is geweest? Van testosteron ben ik het niet met je eens vriend.

feesboek com/forumvoordemocratie/videos/vb.609816282477420/1384770711648636/?type=2&theater

FvD congress, die JFvD gast heeft wel een goede speech.

kek

He looks like a groenlinkie, but his speech was good.

Het probleem is dat baudet de rol van de joden erin niet erkent.

Maakt dat heel veel uit? Uiteindelijk bestrijd hij hetzelfde.

Als je denkt dat over joden praten ook maar IETS goed zou doen voor de strijd is er echt iets mis.

Ik bedoel ook niet dat hij het moet benoemen, maar als je echt het joodse vraagstuk erkent dan ga je niet pro israel en joods doen.

“Maar het zijn de jongeren van nu die moeten opdraaien voor de kosten van dit waanzinnige demografische experiment en voor het uitwissen van onze gemeenschap”

t. JFVD-Voorzitter Frederik Jansen

JFVD is duidelijk geroodpilt.

“Maar het zijn de jongeren van nu die moeten opdraaien voor de kosten van dit waanzinnige demografische experiment en voor het uitwissen van onze gemeenschap”

t. JFVD-Voorzitter Frederik Jansen

JFVD is duidelijk geroodpilt.

gebaseerd

Wat is er beter aan de andere delen ten opzichte van 4? (4 is de enige die ik tot dusverre gespeeld heb.)

Heb je nog pannenkoeken gegeten?

Natuurlijk, lekker goed man!

En jij?

Ze zijn veel realistischer, in HoI4 kun je een land compleet van ideologie veranderen door op een paar knopjes te drukken. Vooral in DH moet je door een ingewikkelende event chain gaan als je de politiek in je land grootschalig wil veranderen.
Oorlog is ook veel beter uitgewerkt en je moet echt nadenken over een goede strategie, in HoI4 kun je als Duitsland letterlijk een paar pijlen naar Polen tekenen en het dan veroveren.
De AI in HoI4 is ook afschuwelijk, vooral op zee. De paar keer dat ik HoI4 gespeeld heb had Japan enorm veel moeite met het veroveren van China, terwijl dat een eitje moet zijn.

Klopt. Zionisme and marxisme zijn 2 zijden van dezelfde munt.

Ah bedankt dat is zeer helder. Het viel mij ook al op dat bepaalde lastige situaties redelijk makkelijk te overbruggen waren met behulp van een paar simpele moves.

Ik vind ze met poedersuiker lekkerder

>symbool op medaille
Nek jezelf Achmed

I can't disagree broer...pannenkoeken must be enjoyed in all it's forms :^)

Die fleur-de-lis hoeft van mij ook niet.

(((Zwarte vrijdag)))

Jij hebt geen idee jongen, misschien is er een topic op Sup Forums voor jonge naïevelingen als u.

Vriendelijke dagelijkse herinnering om meerdere keren per week te tillen. Aan slappe palingen hebben we niks.

De adelaar komt van rechts, in oranje (koningshuis)

De fleur-de-lys komt uit het zuiden (onze Frans/Spaanse invloed)

En de leeuw vecht in het midden, rebels, de andere kant op

Ik vind helemaal mooi