/fgt/ - Froggies general thread

Temporary thread, following that one :
WE WANT PICS MOTHERFUCKER

Other urls found in this thread:

youtu.be/rFfNDW4DzT4
youtube.com/watch?v=0l1EYNoHY1A
twitter.com/NSFWRedditVideo

...

>Napoleon
>Charles de Gaulle
>Louis XIV

The best ones.

Ahah j'attendais le thread général

Pas de photos d'elle par contre, la dernière fois que j'ai fait tourné une meuf avec qui j'ai été (et qui est devenu actrice), un gars l'a reconnu et a dit qu'il la connaissait et a dit qu'il lui enverrait des screens.
Bon évidemment c'était un cuck donc il a rien fait

Faut vraiment parler anglais sur un /fgt/ ?

Good to see you back

Thanks for this guy.

It's better to speak english, i believe, but whatever.

Wait, the actress ?
Hell, i think i know what you're talking about...
The girl which had an big instagram account. with a lot of subs ?

>French people
>Speaking English

Hundred years war for nothing

J'aime bien faire mon chauvin et parler français ici pour faire chier les américains

But yeah an actress, not sure it's the hing your remember of, it happened few years ago on Sup Forums

Modern English is 30% French and 30% German though

Hey back,

I was in Copenhague last week, I didn't find it reall interesting except Christiania, what did I miss ?

Tu es en train de dire que le FRANCAIS est une langue PAUVRE ?

I never went to Copenhagen so I can't tell. I hate big cities

>implying modern French people even know about the Hundred Years War because it goes completely against their autistic obsession with secularism

what's marshal law like

>secularism

I don't think many French people here like Melenchon

How many more colonies would France had if he won?

youtu.be/rFfNDW4DzT4

>Charles de Gaulle
>Not a puppet that reopened masonic loges

I'm saying that we colonized english

They may be talking about their empire, but the core of their culture, their language, is one third french.

de Gaulle was the last leader of independent France. The coup of 68 installed a puppet of the transnational oligarchy in his place (Pompidou), and France has been ruled by this same transnational oligarchy since then. Naturally, the mass invasion of France by Mohammedans started with Pompidou

Gibe fromage and baguette

De Gaulle warned us about mass immigration and the US, he was redpilled as fuck

De Gaulle made that possible
Daily remind that he also gave French nationality to the Algerian Jews

...

No Charles Martel or Charlemagne.

Yeah I know, je faisais juste un troll typique 18-25

On dit anglo-saxon, mais c'est plutôt anglo-normand

De toute façon, l'angleterre est une colonie française qu'a mal tourné

...

Quasiment toute les colonies françaises ont mal tournés. L'Angleterre ne faisant pas exception a la règle.

You have brussels chocolates and beers com'on

Yeah, i forgot them, but the early chad of France are Clovis, Charles Martel, Charlemagne, Philippe Auguste, Baldwin of Jerusalem.

Kek

French people had a chance to make France great again. Too bad.

Sauf une

Pas si vite.

Vive le Québec libre !

Oh Sup Forums yeah so i dont know.

Is she hot at least ? Nice body ?

Based de Gaulle

youtube.com/watch?v=0l1EYNoHY1A

Which one ?
The actress is smoking hot

Viet girl I'm gonna fuck is sweet and petite

Vive le Québec libre.
On dirait que vous êtes les seuls à pas vous soumettre à l'invasion mahométane chez vous.
Le Québec est proportionnellement plus blanc que la France d'ailleurs.
Les québécois ont pas peur du chantage au racisme/xénophobie.

Pour quand votre indépendance ?

J'ai dis quasiment toute
Les Québécois sont plus français que les français eux mêmes malheureusement

It's very sad indeed. It was the golden age to try something.
But we have here Action Française, which I have the belief that it become more and more popular. Maybe one day there would be the return of a king.

The viet i meant.
But i dont say no to some pics of the actress.

Action Française is not what it used to be

Ahah I will send the photo of the viet girl after I fucked her, but she just sent me a message, someone in her family just died, it couldn't have wait after I fuck her, baka

Des centenaires de persécution anglaise ont fait que la préservation de notre culture est une priorité pour la grande majorité des Québécois. L'indépendance va venir quand le Canada va se balkaniser à cause de l'immigration, donc d'ici 20 ans.

The liberal enlightenment was a mistake desu, so was the Revolution.

Napoleon was the only good thing to come out of all of that.

Vu a la vitesse ou ça va cela sera beaucoup plus rapide

J'espère vraiment que tu dis vrai

And the actress ?
The name ?

Napoleon aka destroy French natality by sending all their youngs to wars.
Napoleon is overrated

You will understand why I won't say anything, famous girls got lawyers and everything sadly

And he's a freemason.

Je l'espère haha

Ahah anglocucks

A pic ?

Almost every influent people in France are freemason, you might have members in your family and you wouldn't even know.

Well i got photos of her in college but she still looks the same so I won't risk it, sorry khey

freemasons are weakers than it used to be. It's time for true French to invade politic

Damn
Et par MP ?

Petite question pour les Français dans le thread; c'est quoi les stéréotype des gens vivant en Normandie? Mes ancêtres viennent de là-bas.

This. De Gaulle also endorsed Maurras in his youth before WW2, he hated the Republic. That's why in 1958 he founded the Fifth Republic which gives huge powers to the President. The PM in France is useless unlike in the others european republics, the President is a lite monarch. This triggers the leftists who beg for a Sixth Republic which would bring us back to a shitty regime lead by the Parliament.

...

Des campagnards vivant de cidre et de crème fraîche. Je dis ça en connaissance de cause, mes ancêtres étant aussi de ce coin.

Aucun de mon côté.

He was a looser

Macron get out of this church REEEEE

pseudo jvc ?
Mais gros si tu veux voir des nudes y en a partout sur le net hein!

i pretty like him

La république bla bla bla
When this old crazy man will stop

Cool, la région d'où je viens et où la plupart des Normands ont immigrés à les mêmes stéréotypes

He made the leftists take the whole country and they destroy monarchy.
He loses to Prussia
He sent thousands of French to Mexico that dies with diseases.

Don't fall for fake authoritarian leaders.

I'm really scared about 2022. The second turn between Macron and Mélenchon could turn in favor for the last one.

i would love to argue with you but i'm sorry i'm not english-master-race-writer like the other french in this thread :(

Yeah it's not like this guy have been freemason for more than 30 years

Quand ce sont des kheys c'est pas pareil

I don't think that Mélenchon would ever be president. I really hope that a kind of Trump would run for presidency because if France or Germany fall every European countries will fall Denmark too.

Tu peux le dire en français

They are old and stupids. It would be great a kind of 1968 but right wing and make these old people go to the tomb

When will France reaffirm its rightful Roman border?
kr*ut subhumans don't deserve any land west of Rhin.

In the case that Germany get full subhumans and the king returns. I don't see other ways

>those regions

Absolutely disgusting

Homemade Greater France

>Not Barcelone
>Not the whole Rhine

Ah, La Normandie. Mes ancetres viennes de la region de Poitu. Ils sont aussi des Acadiens.

Cool !
Napoléon 3 est clairement l'homme politique français le plus détesté et le plus ignoré de France et peut être du monde ? Personnellement j'en ai entendu parlé il y a seulement 1 an, (j'ai 21 ans).

On apprend rien sur N3 à l'école hormis qu'il nous a fait perdre l'Alsace-Moselle-Lorraine.

Pourtant quand on fait le bilan de sa gouvernance, il a des succès.

Le comté de Nice, la Savoie, la réunification de l'Italie.
Il a conçu les plans pour la modernisation de l'ensemble de Paris, il a moderniser entièrement la France, développer les transports, les routes, les trains etc.

Il est aussi arrivé à une période ou la France était bloquée par des magouilles politiques infâmes réservées aux politicards véreux "républicains".

Il a gagné tous les référendum qu'il a proposé.

Le problème je pense, c'est que c'était un bisounours.

Il était content de la réunification de l'Italie sans penser que cette même Italie pourrait plus tard être une menace pour la France, et pareille pour les peuples germaniques...

Mais sous son reigne, la France est devenue la première puissance économique mondiale devant l'Angleterre et ce pour la première fois.

La III Republique qui a suivit roulait sur l'or grâce à ses réformes...ils se sont attribués ses mérites.

Puis il y a Sedan, le problème de la France à ce moment là, c'est qu'il n'y avait personne de sensé. Il était très mal entouré.

Hold my beer, user.
I got this...

Royaume de France maintenant!

Would you rather a French Kingdom or a French Empire ?

*cough*

Kingdom, I’m not a fan of Napoleon. I like the Bourbons much better.

>Tfw Bruxelles, Florence, Rome, Barcelone are part of your empire

Just wanted to stay realist. I made another one with the whole Rhine, Catalogne, spanish pays basque, Piémont... But that's not realist and that would mean to incorporate in France more stranger Europeans who would keep their regional culture such as Corse. And cities with a historical background like Bruges, Barcelona or Turin can't be turned like that into French cities

Spanish thread /Pol put some redpill on me ofrecieron that

WE

Espana is gay and nom-white

Pas mal, je vais lire des livres sur lui et peut être réviser mon jugement. Any books user ? ( Even in French )

France exist since 496AC.
What about your non country ?

Je ne connais pas trop le programme scolaire au Danemark, est-ce que ses commun un danois qui parle français? Dans quelle circonstance tu l'a appris?

Salut bande d'enculés, Bretagne is here and looks at you in its overall white population.

WUZ

>est-ce que ses commun un danois qui parle français?
Non, mais ils connaissent quelques mots un peu comme les Américains comme bonjour ou merci.
>Dans quelle circonstance tu l'a appris?
J'ai vécu quelques années en France et j'adore la France avec une grande frustration pour ce qu'elle est devenue.