/SWEG/- Swedish Election General

OUTLINE-
youtube.com/watch?v=3NG1Q4uwRzw
THIS IS WHERE THE FIGHT FOR EUROPE BEGINS.
On the 9th September, Sweden is going to have a general election. This may be the last chance Sweden has to stop itself from falling over the edge before it’s too late.
The Sweden Democrats are the third largest party in the Riksdag. They aren’t perfect, but they’re anti-migrant, anti-handout and pro-justice for rapefugee victims.
If we can get them into office, it’s not going to fix all of Sweden’s problems overnight- but we need the SD to start putting Sweden right and push the overton window. And we have just under 9 months to make this possible.

WHAT’S THE PLAN?
Don’t see a thread up? Put it up!
ufile.io/d6icq

On the 31st Janury, Svenanons are going to take to the streets, putting up the six posters you see below.
See the picture of the map below. Dark red are areas we need to focus on the most- leftist strongholds & areas with high levels of immigration. Pink are the areas we need to focus on the least, but if you live in these areas, don’t think we won’t need your contribution.

The silent Majority of Swedes are with us, but they are kept in check by a culture of peer pressure & virtue signalling. If they can see how many people stand with them, and against their establishment, we can break the stigma.

Other urls found in this thread:

reddit.com/r/PewdiepieSubmissions/comments/7sznor/edgar_was_right_make_sweden_lagom_again/
reddit.com/r/svenskpolitik/
flashback.org/t2897563
imgur.com/a/0ekzz
friatider.se/polisen-tar-hj-lp-fr-n-usa-f-r-att-stoppa-skjutningarna
samnytt.se/har-ar-invandrarganget-som-misshandlade-och-ranade-97-ariga-elsa/
archive.is/kRlb3
voiceofeurope.com/2017/12/sweden-data-breach-82-per-cent-people-sent-prison-gang-rape-foreign-born/
privateinternetaccess.com/blog/2017/07/swedish-transport-agency-worst-known-governmental-leak-ever-is-slowly-coming-to-light/
buttericks.se/keps-gor-sverige-lagom-igen
sydsvenskan.se/2018-01-26/heberleins-bokprojekt-om-valdtakter-och-etnicitet-kastas-ut-fran-kickstarter
youtube.com/watch?v=ANCXmgA_V70
commons.wikimedia.org/wiki/File:1869_Edward_Poynter_-_Andromeda.jpg
reklamombudsmannen.org/
reddit.com/r/PewdiepieSubmissions/comments/7teddf/edgar_was_right_make_sweden_lagom_again/
twitter.com/NSFWRedditImage

CAMPAIGNS-
We need to reach Swedes- especially redpilled Swedes- with large audiences both in Sweden and Internationally. One guy potentially fits that description. We know he comes here for material in the ylyl threads, and we know where to find him.
/ reddit.com/r/PewdiepieSubmissions/comments/7sznor/edgar_was_right_make_sweden_lagom_again/

Speaking of outreach, we need people spreading the good word in the farthest corner of the redpilled spectrum. We need all hands for this task, people. That means reaching out to reddit.
reddit.com/r/svenskpolitik/

Public support for the SD is going to be crucial. Jimmie’s going to be going on tours of Sweden before the election; if you can make it, please try.
flashback.org/t2897563

RESOURCES-
imgur.com/a/0ekzz
friatider.se/polisen-tar-hj-lp-fr-n-usa-f-r-att-stoppa-skjutningarna
samnytt.se/har-ar-invandrarganget-som-misshandlade-och-ranade-97-ariga-elsa/
archive.is/kRlb3
voiceofeurope.com/2017/12/sweden-data-breach-82-per-cent-people-sent-prison-gang-rape-foreign-born/
privateinternetaccess.com/blog/2017/07/swedish-transport-agency-worst-known-governmental-leak-ever-is-slowly-coming-to-light/

...

...

...

...

...

...

Inga affischer som namnger juden?

Risken är överhängande att icke uppvaknades hjärnor lägger av. Programmeringen sitter för hårt.
Med rätt ledtrådar drar de den korrekta slutsatsen förr eller senare.

Vill du hamna i fängelse för hets mot folkgrupp?

Du kan säkert bli dömd för hmf för de andra affischerna också.

Ärt detta en slogan för civic nationalism?

Hur då?

Det tvivlar jag på.

Link source?

Nej det är Buttericksreklam.
buttericks.se/keps-gor-sverige-lagom-igen

Eftersom det beror på hur det tolkas i domstol, man kan flukta rätt friskt och är du en meningsmotståndare så kommer det att tolkas enligt deras idealism.

Därför ska man sätta upp afficherna när ingen tittar

De kommer inte göra ett skit, de är tillräckligt upptagna med att försöka mörka all våldtäktsstatistik. Skrämseltaktik för att förhindra anons från att sätta upp posters kommer inte hjälpa. De spårar inte fingeravtryck på affischer om det är det du tror, förstår du hur mycket det skulle kosta?

nja så länge det inte står något specifikt om muslier eller afrikaner kan de väl inte göra något. det är bara rasistiskt när man säger vem som utför dessa brott

Säger inte att dom kommer jaga med helikopter men skulle du hamna i domstol så kan det tolkas hur som helst och du blir dömd om det vill sig.

Man kommer inte att hamna i domstol på grund av något sånt här, var inte löjlig för fan

>Trying to associate SD with Trump
Stop. They aren't like us, they're not gonna vote SD if they think this

ge dig.

>They are not like us
Please, give insight.

Är bara hypotetiskt hur det skulle ha kunna ske om man hamnar där.
Att man hamnar där lär inte hända som sagt.

Någon som har satt upp någonstans?
Sätt över jude konsten på tuben vore en bra idé.

...

Jag hörde det var nån Stockholmare som tänkte göra det.

Det var jag! Och ja, jag ska försöka göra det men då måste jag över spårhelvetet ( det är vid Slussens tunnelbanestation). Jag ska göra mitt bästa, annars får jag sätta det i närheten istället

Get 'em, Swedebros.
How high is SD/any conservative party polling at the moment, what percentage do you expect in the election?

Det vore episkt, folk hade nog blivit glada av att slippa se skiten hehe.

bra idé, om du gör det så var försiktig. !

Oj jävlar dem har satt dem bakom spåret så ingen kan komma åt skiten, trodde det var längs väggarna där man går förbi typ. Sätt dem i närheten istället inte värt att bli överkörd.

The highest SD has polled is 29%, the lowest is I believe 17%. Polls are unreliable as fuck in Sweden, I say at least 28% in the election but more optimistic guys predict at least 30%+. The blackpills will say 20% or so, but if you actually look at the current situation and the unreliability of the polls in earlier elections ( aways underestimate SD by 5-6%) things are looking up. A lot can happen in 6 months though, we might even get another terror attack.

se till att spraya över jude konsten först och sen sätt affisch över det, så om de försöker ta bort din affisch så är det förstört under endå

also Gott mit uns

Jag kan med handen på hjärtat säga att alla jag känner hade reagerat negativt på att se denna påväg till jobbet/skolan. Hur har stockholmarna reagerat? Tycker dem om det eller va?

Vad är meningen bakom det här? hörde att de hade med mens också

Allt jag vet är att jag blir arg som fan av att se skiten när jag går av vid den stationen, och att jag verkligen inte tycker att barn ska behöva se fanskapet. Det är ju fullt med små barn som åker tunnelbana, inte ska de väl behöva se vidrig, dekadent marxistporr som ska föreställa "konst"? Ibland tycker jag det är lite roligt också eftersom det får mig att tänka på /SWEG/ tråden. Ska som sagt göra mitt bästa för att vandalisera denna styggelse

Det är psykologisk krigföring på högsta nivå.
Jag hade nog blivit skallig om man hade behövt se den skiten varje dag.

De andra bilderna innehåller bland annat ett lesbiskt par som har sex och är nakna, och en fet kvinna som är naken och menstruerar

Most likely 25-30%+

...

FYFAN jag vill slita ner skiten direkt. Måla över det med svart färg eller vad som helst. Skiten ska bort

FYFAN

Någon behöver måla över det här nuuuuu

Om vi inte spelar smart så får vi inget gjort.

Satte upp igår, minst 2/10 har blivit nertagna vid det här laget

...

Vart var detta?

We have to keep it going. Vi kanske kan starta en namninsamling för att få bort fanskapet? Jag menar de flesta hatar ju det.

Slussen

Absolut, jag skulle skriva på.

Fy helvete!
Glad att vi här i Skåne inte utsätts på just detta viset. Jisses...

You guys should make something like this for "girl's night out" or something desu senpai

Ah okej, satte upp runt Liljeholmen och Trekanten.

Jag tror att Aspudden, Gröndal, Midsommarkransen och dylika kan vara bra också. Medelklass som antagligen är ganska mottaglig för vårt budskap, även om det definitivt finns en och annan vänstercuck där också

...

>sydsvenskan.se/2018-01-26/heberleins-bokprojekt-om-valdtakter-och-etnicitet-kastas-ut-fran-kickstarter
Thoughts?

Kek. Not a bad idea.
Perhaps with a chastity belt and a rape whistle and pepperspray (though the latter is uncannily enough, against the law.)

>Thoughts?
Vi ska ha den här statistiken förr eller senare, på ett eller annat sätt. Det finns en stor efterfrågan, och ett stort behov.

You fucking racist pig!!!!
Statistics are harmful, don't you know?

Nu slutade det iallafall bra, kommer bli en intressant almedalsvecka.

I think a chastity belt is too extreme, but then again I don't know your audience. But maybe you can do something with the rape whitsle, like "the perfect accessory for a ladies night!"

Rape whistle would be preferable. Maybe a burka too?

or a burqa lol, and those german rape pants.

Var väl snack om att NMR skall förbjudas detta året?

Nah, too extreme I think. If you want to persuade people you can't be seen as too extreme. It's very obvious that rape is a concern, but some people still deny that Europe is being islamisized. If you want though you can have a long jacket that covers up potentially exposed skin?

Absolut, hade bara tillräckligt med bläck till 10 affischer dock

Förbjudas? De lär nog komma ändå. Man får hoppas det i varje fall. Blev ju roligt senast

Skulle inte förvåna mig, betedde sig fan inte bra föra gången, även om det var underhållande

Kickstarter sidan är full med bilder på äckliga minoriteter och annat pack, så förvånar mig inte att gruppvåldtäkt ligger i deras intresse att tysta ner.

Till valet måste vi spela mycket på hur motsägelsefulla "feministerna" i S är. Bortförklarar våldtäkterna osv.

Det vore jävligt om man förbjöd en legitim politisk rörelse, jag vill se NMR på almedalen iaf, deras närvaro smälter alla falska partiers ideal.
Och folk som kommer och ska sätta NMR på pottan får smisk i debatt.

Självklart, jag vill också se dem i Almedalen. Som jag sa i en tidigare tråd, en ganska bra situation med tanke på rådande debattklimat vore: SD i riksdagen med en riktigt stor mängd röster, minst 35%, och NMR på gatorna med växande stöd. Då kanske invällarna börjar skaka lite och känna att stämningen börjar bli dålig och vem vet, de kanske letar sig vidare?

Bra jobbat user

Ja precis, men så fort man kommer med ett sakliga och bra argument så försöker dom att deraila debatten och kommer bara med massa bs.
Sinnesjuka männsikor som bör arkebuseras enligt mig.

Det är som du säger, jag tror att dom kommer söka sig vidare eller åka hem. Man borde även göra det lätt för dom igenom betalning osv, allt för att de ska dra.

...

youtube.com/watch?v=ANCXmgA_V70

Jag har ingen skrivare, men eloge till er som sätter upp.

Beställ klistermärrken eller nåt, nåt kan du ju göra ;)

Skriv ut på ett bibliotek

You should also include Umea in the north. A lot of refugees went there.

Skriv ut något liknande i jätteformat och klistra över.

Större version: commons.wikimedia.org/wiki/File:1869_Edward_Poynter_-_Andromeda.jpg

De förbjöd även underklädesreklam i tunnelbanan och jag kom att tänka på att sådan reklam faktiskt påminner om klassisk konst - sköna hälsosamma damer i trevliga färger, vilket i sin tur pekar mot är något objektivt och tidlöst. Den här offentliga "konsten" är däremot mest till för att demoralisera folk.

Goda idéer, får se vad man kan göra.

...

>De förbjöd även underklädesreklam i tunnelbanan
Feministerna anmäler allt som gör dem det minsta upprörda. Gå in och läs anmälningarna här: reklamombudsmannen.org/ Man fattar direkt vem/vilka som anmält lol.

...

Dem skulle egentligen kunna ta bort den svenska texten då den riktar sig till brottslingar.

Var någonstans är det här?

jävla, mångetniska skitglobalism.
man blir bara så trött på det nu

Get PewDiePie on it!
reddit.com/r/PewdiepieSubmissions/comments/7teddf/edgar_was_right_make_sweden_lagom_again/

>reddit.com/r/PewdiepieSubmissions/comments/7teddf/edgar_was_right_make_sweden_lagom_again/
jag up votade!

Det har jag förträngt.

...

Bump for Odin and Christ

>Christ
Erik, förbered ett blot