1/3 of Italians would like to expel all non-EU citizens from Italy "32% say they would never want to get in touch with immigrants, either in the workplace and in the sphere of friendships" (Eng Translate) archive.is/XZmdt
Partito Democratico [Globalists] fears massive loss of votes (Eng Translate) archive.is/CSwPW
As Elections Approach, Italy Shows Record Alienation from European Union (English) archive.is/UJNkd
Criminologist Says Italian Teen Butchered by Nigerian Migrant Could Have Been Eaten (English) archive.is/ki5Sq
Salvini (Lega): "The day we find out how Pamela died, leftists talk about racism. As Italian I'm ashamed about antifa rally in Macerata." (Eng Translate) archive.is/ke6q5
Lvca glorified by Italians as National Hero. Banners and messages written on walls all over Italy. (Eng Translate) archive.is/nvzgN
Financial support from all Italians, Luca "The Saint" Traini: "I'm honored, please give all the money to poor families as long as they are Italian families" (Eng Translate) archive.is/lyI22
Luca Traini arrives in Montacuto Penitentiary, welcomed with applauses. "He's an hero" (Eng Translate) archive.is/NpRhp
Refugees hospitality center set on fire in province of Naples (Eng Translate) archive.is/fzIz8
Immigrants in Rome on suicide watch: "We are scared now" (Eng Translate) archive.is/eYgrq
Reminder that we need the right-wing coalition to get to 40% so they can govern alone. Also, Salvini (Lega) needs to have more votes than Beelusconi's party (Forza Italia) so he can be the leader of the coalition and the PM.
Good morning Italy/pol/! I heard that yesterday Silvio told Vespa that FI is not gonna ally with PD making an inciucio. Is he to be trusted in this?
William Powell
Give it to me straight, Sup Forums, can it happen? The French second round was a letdown despite it being clear that every Frankish cuck would cast an anti-National Front vote.
Still wanted her on the center stage BTFO Muzzies with the U.S. Sad!
Evan Edwards
It is possible if the right-wing coalition gets to 40% + Lega surpasses Forza Italia in votes.
Matthew Edwards
I woudn't. Remember in Germany when SPD said they woudn't ally with Merkel and go to the opposition instead? Of course there are several differences between the italian and german electoral process but it's always better to assume the worst.
Carson Kelly
Wome are more likely to vote for right-wing Forza Italia and Lega Nord than men?
Carson Hughes
Whos the Conservative in this?
Evan King
Finalmente un OP che non fa cacare, per piacere cacciate quel frocio che posta solo photoshop brutti e articoli di traini
Joseph Sullivan
In that poll, yes. I wil see if this is true.
The parties in the right-wing coalition, especially Lega and FdI. See
Grayson Allen
*we will see
Carson Price
...
Landon Gray
Meloni-chan bump
Aiden Sanders
Make italy terrone again (MITA) is a P2 ans Gladio terrone iniciative. Support italomutts sisisisisi Il supperterrone.
Kayden Young
Is this Italy's last chance before the guns are brought out?
Logan Edwards
wtf are you talking about
The OP is literally just a copypaste, with few updates when something new happens
Cameron Carter
Don't rely on us too much, we're famous for being all talk and little to no action.
I wouldn't be surprised if we'll be ruled by PD + Forza Italia (even if berlusconi says this is impossible...) and nobody would move a finger to protest, tbqh famalam.
Kevin Russell
ITALY?? BAHAHAHA
Henry Nelson
We already have regulations on gun ownership, this is not Muttland.
Cameron Morgan
Why isn't there a roaming coverage of all things political within the european political sphere? Especially something in english that would be fairly global in its reach. I'd love a kraut/italy/brit/baguette/espagne/etc - pol type thing with all of the news coordinated and ideally in image/video format. Ah man especially if it had spoken english with regional subtitles, that'd actually be my shit to watch. But only if it was done proper and professional, sort of like how reuters is to read.
Jonathan Myers
would be the best solution.
Caleb Reed
Yes but you can't fucking use it. I want to have the chance of self-defense without go in jail for shooting a fucking face-covered gypsy inside my house
Elijah Long
>women don't like m5s i saw irl that this is true but why?
Jordan Miller
Yes, I agree. In fact Lega wants to change the dumbass self defence too. Remember Giancluca Buonanno? (RIP) Pepperidge farm remembers.
Joseph Rivera
Reminder that if the right wing coalition doesn't get to 40% we'll have a Renzie puppet government with Berlusca as puppeteer
Michael Phillips
As a black American who's fucked plenty of Italian women, I never got the sense that they're xenophobic or racist.
Aiden Rodriguez
...
David Morales
How about you stop using American memes and voting women
David Richardson
what city she from?
I'm stroking my cock right now
Austin Richardson
>we already have regulations yeah, we have too fucking many of them >ownership limits >mag limits >as of 2015 you can't hunt with scary-looking guns >can't defend yourself >can't defend your property seriously, is being "civilized" synonymous with being helpless cattle?
Anthony Lee
you can do it my White Of Pepperoni (WOP)
Gavin Jenkins
>id literally says >56 actually backfired
John Morales
dübs of truth
Lincoln Diaz
again, Lega wants to get rid of that VOTE LEGA
Jordan Miller
my vote's alrwady been decided and I doubt any of that is realistically going to happen
David Cruz
who you voting for? here in USA the system very seriously pushes for a two party system, but in italy voting "third party" isn't a throwaway/protest vote, no?
Adrian Lewis
At least Lega proposed it in their program: left basically wants to just fill us up with niggers ad infinitum and kill us economically because that's what (((EU overlords))) told them to.
Asher Howard
Pretty much. Soyboys believe its a virtue to not lift a finger to help yourself when confronted with violent shitskins.
I had a long argument with a Norwegian once over whether it was right or wrong to kill someone who broke in and was stealing your shit. Fucker tried to tell me I was a horrible evil person for being willing to put a bullet in a thief's skull.
Jose Smith
>we'll have a Renzie puppet government If that happens you deserve to be genocided
Jordan Jenkins
I'm optimistic about this election, in my opinion Lega has already won.
Hunter Morales
who you voting for? PaP : ') jk but I'm appealing to my constitutional right to a secret vote, nice try glownigger
don't get me wrong, I'd cum for weeks if it really happened but it's just not realistic. also >implying I'll be voting for the left
I know that feel too well
Samuel Bennett
bumperoni
Thomas Hernandez
checked BOLDRINDAWGS
Robert Powell
Italian men are cucks
Alexander Watson
pls start a white revolution again bros
Colton Sanders
CHECKED INDEED SAY IT WITH ME: SIGNORA PRESIDENTA
Noah Russell
Lol
Jaxson Roberts
YAAAAAAASSS
Austin Cruz
How about to fuck yourself, you dumb autistic fag?
Tyler Price
54/273 of all italians are terrone, 2/4,12 are black and the last white man died 1994 by a bomb attac to his car. Na lega terrone is 6/217 white and stands with people who breed their silblings.
Xavier Thomas
Finalmente ho ricevuto pic related.
Incredibile quanto siamo cucked nel nostro seggio >>Africa Antartide Asia Oceania
Cosa cristo voto ora???
Luis Foster
M5S. DO EET
Blake Morris
No fuck you
James Cox
Vota centro destra. Sempre meglio che quelle merde del PD o 5 stelle, anche se berlusconi é diventato un cuck
Robert Jackson
...
Jordan Scott
>ignora le mie quads kek ti punirà
Josiah Davis
Posso votare la coalizione ma la magia di mettere salvini a premier dovete farla voi
Noah Cooper
>Pamela's Mom: "Thank you, Luca" (Eng Translate) >"Ringrazio Luca Traini per il cero acceso per mia figlia" Clickbait. A week ago the mother said that Pamela would be horrified by such actions.
Oliver Russell
Tra parentesi, per averlo non hai dovuto chiedere nulla in ambasciata? Perché anche io vivo all'estero e non ho ricevuto un cazzo per ora. (Ignora la geoflag, sono venuto a trovare mia nonna)
Aaron Smith
VOTA COALIZIONE DI DESTRA SUBITO
Nolan Nguyen
Purtroppo sono nella tua stessa situazione
Ian Jackson
Perché le liste della Bonino e della Lorenzin sono separate? Non sono in coalizione con il PD?
Carson Richardson
>Salvini berlusconi meloni
Perchè tutti e tre nello stesso simbolo?
Landon Green
Booooh che sono quelle altre meme liste separate ? Mai sentite !
Niente, devi solo essere registrati all AIRE . Se hanno il tuo indirizzo aggiornato te la dovrebbero aver spedita automaticamente. Altrimenti chiama in ambasciata. Se non sei registrato all' AIRE non potrai votare
All'estero le schede sono cosí. Credo sia uguale anche se si risiede all'estero ma in UE (io risiedo in Francia, ma non ho mai votato da quando mi sono trasferito)
Oliver Ramirez
Proveró a sentirli. La registrazione AIRE l'avevo fatta a suo tempo quindi dovrebbe arrivare
Jack Morales
>che sono quelle altre meme liste separate ? +Europa è il nuovo partito della Bonino. Lista Civica è il partito della Lorenzin, fatto dopo che Alfano ha deciso di non candidarsi.
>Perchè tutti e tre nello stesso simbolo? E non dovrebbe essere così? Hai un simbolo/candidato per coalizione.
Angel Miller
Non voglio che il mio voto vada a FI/Berlusconi
Nathan Clark
Ah, guarda vale lo stesso per me. Infatti il 4 me ne starò a casa perché da me c'è solo la lista di Berlusconi.
Austin Lewis
Siete come gli elettori di Hillary che hanno visto i sondaggi 98% CHE CLINTON VINCERà e sono rimasti a casa loro. VOTATE IL PORCODIO DI CENTRODESTRA SE NO NON ABBIAMO CONCLUSO NIENTE.
Ryan Russell
Praying for you Italy. Hope you prevail!
Brandon Hill
Questo Non voglio un altro (((governo tecnico)))
Owen Ross
>Siete come gli elettori di Hillary che hanno visto i sondaggi 98% CHE CLINTON VINCERà e sono rimasti a casa loro. Mi spiace, ma mi taglio un testicolo più che dare il mio voto a Berlusconi o i suoi compari.
>Berlusconi non ha idee: ha solo interessi. Indro Montanelli
Zachary Cox
E comunque male che vada e FI dovesse vincere, prima di tutto Silvio non può fare il premier e deve mettere il pupazzo, in secondo luogo guardatevi i cazzo di indicatori economici e rendetevi conto che vi hanno raccontato palle per decenni: nonostante l'arrivo della crisi con Silvio e Tremonti reggevamo, abbiamo cominciato a colare a picco dopo che sono arrivati (((Monti e PD))) a fare i compitini assegnati dalla EU. Svegliatevi madonna puttana, persino le fonti ufficiali hanno confermato che la cacciata di Berlusconi è stata ordita da Merkel &company perchè non era abbastanza prono a fare quello che EU gli diceva sia in politica domestica che interna. Meglio un giorno da Silvio che mille da Renzi.
Owen Thomas
e comunque non c'è casapound su quel cazzo di foglio?
Leo Peterson
vota almeno la coalizione.
nope, sto votando la coalizione. voi in italia specificate salvini pero'!
nope, tale e' la """"democrazia"""
Grayson Thomas
>Un chiarimento per i tantissimi italiani all'estero che ci stanno scrivendo. CasaPound è tra i pochissimi soggetti politici che hanno dovuto raccogliere le firme per le elezioni, e sostanzialmente l'unico che è riuscito ad essere presente in TUTTI i collegi nazionali, nessuno escluso, con grande sforzo organizzativo e certamente anche grande sostegno della popolazione. Abbiamo raccolto le firme anche per le regionali di Lazio e Lombardia, e in proporzione le firme necessarie qui erano anche più delle politiche (a titolo di esempio, oltre 1000 firme nella sola provincia di Rieti). Per le circoscrizioni estere le incombenze burocratiche erano ancora più assurde, perché avremmo dovuto far andare tutti i firmatari "fisicamente" nei consolati, non c'erano alternative previste per la raccolta. Visto che i collegi esteri non vengono computati ai fini del raggiungimento del 3% nazionale, abbiamo dovuto "sacrificarli" per avere la certezza di essere presenti in tutti i collegi nazionali per le politiche, che sono invece necessari per il raggiungimento dello sbarramento, e alle elezioni regionali. Siamo molto dispiaciuti per i tantissimi italiani all'estero che vorrebbero votarci, ma siamo sicuri che capirete. Cosa potete fare per sostenerci? Una telefonata ai vostri parenti e amici in Italia, chiedendo loro di votarci anche per voi. Vi ringraziamo sin da ora per quello che potrete fare.
David Harris
Ma scusate non avevano depositato legittimamente il loro logo, programma and shieeeet?
Camden Cruz
Se non hanno candidati in quel collegio allora non ci va il simbolo.
>prima di tutto Silvio non può fare il premier e deve mettere il pupazzo >con Silvio e Tremonti reggevamo Capirai che consolazione. L'economia non è tutto, ci vuole anche dignità, e non rinuncio alla mia votando per lui o uno dei suoi.
>vota almeno la coalizione. Per votare la coalizione devi votare il condidato e da me è di FI.
>l'unico che è riuscito ad essere presente in TUTTI i collegi nazionali, nessuno escluso, Non mi risulta che siano in tutti.
Parker Adams
>Signora Presidenta Even Grasso told her to shut up and get back in the kitchen
Leo Johnson
ah ok grazie per il chiarimento Invece (((Bonino))) che si è dovuta far prestare l'ambaradan da un cazzo di cristocucco invece sul listone c'è, porco il loro dio.
Parker Kelly
>Per votare la coalizione devi votare il condidato e da me è di FI. io ho barrato il simbolo senza specificare nomi
Brandon Allen
Are you really surprised that someone on pol would be lying?
Asher Anderson
>dignità
Non un argomento. Ci vogliono i fatti, Monti con la sua "dignità" da beccamorto ha ficcato una quantità di chiodi nella bara di questo paese, ma sai che cazzo me ne frega di avere al governo una mummia che ha il curriculum pieno di collaborazioni con tizi dalle triple parentesi?
Ma voi non avete mai concluso niente. Letteralmente. Il centrodestra ha fatto quattro governi fallimentari. it.wikipedia.org/wiki/Governo_Berlusconi_I it.wikipedia.org/wiki/Governo_Berlusconi_II it.wikipedia.org/wiki/Governo_Berlusconi_III it.wikipedia.org/wiki/Governo_Berlusconi_IV Voler votare Berlusconi dimostra sostanzialmente che tu sei minorenne e non ricordi cosa voleva dire il governo del centrodestra italiano. Anche se fossi di destra non voterei mai nessuno di quei buffoni, al massimo casapound. Io non capisco perché chi si ritiene di sinistra come me è legittimamente schifato dal PD, che è la merda assoluta, e ha la forza morale di non votarlo ritenendolo una merda e invece ci stanno tutti questi baldi giovinotti su pol che si mangerebbero la stessa merda che ne ha causato le miserie. Io veramente non riesco a comprendere il vostro masochismo e la vostra scarsa affezione nei confronti della politica.
Jack Carter
Ma almeno lo sai che vuol dire dignità? Non è che siccome non voto Berlusconi per questioni di dignità allora voto Monti. Sembri uno dei piddini che non appena qualcuno dice di non essere d'accordo con loro gridano al fascista.
Liam Rodriguez
Niente di quello che hai detto è vero. Il problema enorme dell'ultimo governo Berlusconi non è stato qualcosa che ha fatto, quanto quello che non ha fatto; Monti (e PD e FI, perché Monti era retto anche da quelli che stai votando eh) è stato un pessimo amministratore, scendiletto della peggiore Europa, quella che tutti, perfino al FMI, stanno oggi condannando. L'austerity è stata una scelta terrificante basata sulle opinioni inesatte e teorie economiche che andavano per la maggiore all'epoca, ma è stato comunque meglio di quello che c'era prima, che era letteralmente il nulla. Non c'è stato un vero e proprio colpo di stato, come quando ad esempio tramite la corruttela Berlusconi ha fatto cadere il governo Prodi, ma semplicemente pressioni politiche, come ce ne sono sempre state dagli anni '80 in poi.
Sostenere Berlusconi, in qualsiasi modo, dimostra una totale mancanza di contatto con la realtà. Pure sostenere Renzi, ma per quanto queste elezioni saranno una merda almeno non siete costretti a votare uno dei due.
Kevin Thompson
Sono l'unico abbastanza salty che stiamo facendo schifo alle olimpiadi? Con tutte le montagne e la neve che abbiamo é abbastanza vergognoso.