Scandi thread

Scandinavians assemble!

Current topics:

- Swedish election

- Danish Submarine psycho in trial today

- Swedish morpheus posters

etc.

Other urls found in this thread:

nrk.no/urix/dom-ryster-sverige_-mann-ble-frikjent-for-mishandling-fordi-han-er-fra-_en-god-familie_-1.13948375
dr.dk/nyheder/udland/ekspert-omstridt-frifindelse-hustruvold-udstiller-sveriges-indvandrer-dilemma
twitter.com/SFWRedditVideos

Well said my nordic brother.

This is discrimination rreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

kek

nrk.no/urix/dom-ryster-sverige_-mann-ble-frikjent-for-mishandling-fordi-han-er-fra-_en-god-familie_-1.13948375

Haha we had an article about this yesterday. The article talked about how this case was empowering the anti-immigration discouse and would make SD grow.

dr.dk/nyheder/udland/ekspert-omstridt-frifindelse-hustruvold-udstiller-sveriges-indvandrer-dilemma

Helt sykt. Helt sykt.

"Svenske tilstander"
"Swedish conditions"

first for we need to hang all self righteous leftists in Scandinavia

no mercy

>Danish Submarine psycho in trial today
killing Swedish journalists makes you a psycho now?

Vi har lavet en skandinavisk discord som diskussionsklub for hojreflojen, såfremt du er interesseret.

gg/4NJc2j

He allegedly stabbed her repeatedly in the vagina.

PET please go

jag heter göttbullarna, that's the only thing i know from learning years of sweden.

og?

Suit yourself. This time it's genuine. If you ever get the guts to join, you will be more than welcome. We don't encourage any illegal activities in the group and you can be anonymous. At worst, we will be shut down by moderators for "racist" content.

daglig påminnelse at peter "slaktarn" madsen inte gjorde något fel.

>my name is goodbuns

fantastic

breva era bästa skandinaviska migmiger.

>We don't encourage any illegal activities
according to §266b 90% of Danes on Sup Forums have already broken the law. Sup Forums is a public domain after all.
So lets not muck about as Denmark is already a somewhat dystopian nightmare when it comes to freedom of speech.

...

>according to §266b 90% of Danes on Sup Forums have already broken the law

Er det racismeparagraffen?

...

svenskere burde ikke være velkommen her indtil de har ordnet deres lort

forpulede svanser

ja jeg er mad, mit had overfor sverige raser med energien fra tusinde hvid-varme sole

din mor er racismegiraffen

Okay, googlede det. Kan se det er racismeparagraffen. Og ja, du har nok ret. Personligt tjekker jeg altid, at mine bemærkninger ikke kan tolkes som overtrædende ift den paragraf.

...

>han anklagar oss för vad judarna har gjort med vårt land

ta och kika på svenska politiker. vilka är de?

>fredrik (((reinfeldt)))
>mona (((sahlin)))
>Birgitta (((Ohlsson)))
>Kent (((Ekeroth)))
>gudryn (((schyman)))

etc.

judarna styr alla tidningar i sverige, all media, all politik, alla skolor.

>racismeparagraffen
Ja, straffelovens § 266 b.

perker, bliv i catalonien semitiske skrald

din mor er en gadeluder i pakistan

sluta breva falska nyheter

De har snart valg og vi bor hjælpe dem på rette kurs. Tror ærlig talt der er mange svenskere der er trætte af de omstændigheder de lever under.

Kek. Appropos.

Join gg/4NJc2j

Trenger flere Svensker og Dansker!

NORDFRONT ELLER INGET.
SD STYRS AV JUDAR.

>MUH J000Z

80% af svenskere sutter "jodernes" pik og spreder deres lort til resten a skandinavian din analfabetiske soyboy som så hjernevasker andres befolkning

det eneste du fortjener er gas for at benægte dette, din luderson

How do we know who’s really Scandi?

skid mig i munden

Kom så gutter! Lad os give vores discord en skandinavisk rygrad!

>implying at jeg giver en fuck

jeg snakker lige ud af posen, i virkeligheden som på Sup Forums og har aldrig haft problemer

tror du bliver overrasket over hvor mange der deler (mere eller mindre) samme mindset, alt afhænget af ens sociale omkreds selvfolgelig

Hvis de vil sende mig en bode for at sige semitisk skrald og perker, så gor de bare det.

De får ikke en bukket fem-ore.

t.preben (((prebenstein)))
har du inte något svin att knulla, preben?

Ja det ville du kunne lide, hva' lille Achmed?

(you)

*prrrrrp*
ahha, skönt !

yeah and that just proves how utterly fucked up that law is. I break it on a daily basis and not just on Sup Forums.
Why should I risk getting arrested and thrown in jail for saying "fuck dig din lorte perker"? Its ridicules and that is why its never actually used because everyone finds it stupid. However we still cant just abolished the law because the damn snowflakes keep blocking it.

har hort at det er en dansk tradition

At skide perkere i munden?

Det kan du tro, achmed.

F R E E S U B M A R I N E R I D E S

show me your true colours svans

hvordan har du det med at vi har kobt dine politikere?

HELL MADSEN.

Tror du skal få lidt styr på dine vrangsforestillinger, ved ikke hvilken verden du bor i, achmed.

I'm not saying I endorse the law. I agree with both of you. I wouldn't want the fine though. I actually think Messerschmidt got a prison sentence for it.

What? Who bought them?

Hey skandis, why are protestant majority countries the most cucked ones?

jeres land er til salg, venner. Og billigt.

he got 7 days "betinget".
Here is the offending wording that resulted in a prison sentence:
”Masse-voldtægter, Grov vold, Utryghed, Tvangsægteskaber, Kvindeundertrykkelse, Bandekriminalitet. Det er, hvad et multietnisk samfund tilbyder os”.

I doubt they will hand out prison sentences for that.

Even if they do, I really still dont care - I'll just hungerstrike which forces some kind of publicity.

Either way, this law isn't really enforced in the sense that they throw your average Jens or Preben in jail for saying perker.
It's really a different story when a high profile politician says something reyciss

Are you serious?
Protestant christianity might aswell be renamed to pussyism.

It's because of the massive focus on the whole turn the other cheek and love thy neighbor which has been infiltrated by leftists.

People here who don't support immigration are "bad christians" according to our priests and politicians, kind of ironic since barely 2% of the population actually practices it.

Good thing I'm Orthodox

How do you do, fellow Scandinavians?

schizo: the post

Like Estonia? The only reason Poland is not ''cucked'' is that it's fucking poor and it was under the USSR, protected from American liberalism. Refugees don't even try to come to poor countries, so you have an easy time protecting yourself from them.

Want me to name a few BASED Cathoshit countries? Here we go: Congo, Brazil, Mexico...

Papist Southern Ireland and Easternist Serbia actually have them, though.

rightful danish clay

ITT: low iq people who think they are very smart. DYEL gymnasium faggots shitposting. insecure boys with small dicks. show proof that anyone in this thread benches more than their own bodyweight. the only thing that can save scandinavia is mother nature (weather must keep getting colder, this will push put lazy brownies), our politicians are beyond redemption and almost fully corrupted from far left to far right.

>t. Kasper fra produktionsskolen

knep dig selv, soyboy

>wanting to belong to any group with sweden
I'm proud to being nordic with denmark, norway and iceland but swden can burn, islamic countries has no place in the north

dårligt meme. du er bare en rollespiller. min pik er tykkere end din overarm lille dreng.

detta. tag vargpillret

Ironisk siden du er den eneste her der har brug for at vise dig frem med hvor meget storre din pik er din giga-tegning.

Fis tilbage til norrebro, Achmed "Blyant" Al-Kebabmix.

Finland is always honorary Scandi

thank you for Minttu aswell, that shit blows swedish potato water out of the water

ja for du har ikke behov for at vise noget vel? du har det fint i fint i rollen som under 70 kilo teenage wannabe intellegent selvom din iq er under 100. Jeg er så dansk som jeg kan blive. 0 morke mennesker i min familie nogensinde, lyst hår, blå ojne, 195 hoj og jeg er ikke bange for noget. ikke som jer, i sidder og tuder herinde som om det er en modreklub, ynkeligt.

Shit that never happened for 500$

og jeg kan i ovrigt godt lide rullekebab og araber damer med flotte rove. fordi jeg er ikke en lille indædt svans der kun kan REEEposte på et anonymt forum, som så mange af jer er.

Hvem siger jeg ikke har noget at bevise? Det er bare ikke storrelsen på min pik din taber.

Også rigtigt flot at du kan sidde og snakke om IQ når du ikke engang kan stave til intelligent og gentager dig selv i samme sætning.

Du er definitionen af uintelligent, Brian.
"OH OH, JEG IK BANG FOR NOGET"

Det eneste du mangler er et "wallah", din giga-tegning.

Jeg håber vitterligt og ganske seriost at du dor i en ulykke.

>Jeg har quisling tendenser og koser meg med fienden, du er for feig til å kose dem med fienden.

This is the nerd virgins best defence.
>muh i am weak and small and low iq, surely everyone else is like me. if they say otherwise they must be lying. mimimimi you little estrogen faggot

>JEG GODT KAN LI RULKEBAB OG PERKER FIS DIN SVANS INSHALLAH

Skyd dig selv
K
Y
D

Det her passer rimelig godt til dig, bare se de bredde skuldre Brian.

Try again estrogen fueled beer belly lardarse.

Top 10 anime battles
Stefan Löfven vs Donald Trump

guys dont worry. europe is saved. these two 50 kilo heroes will go out there and save us all from the invaders with their fine witty comments and muh dank memes. tell them boys! gå nu bare tilbage til reddit, de her nord tråde er så fucking tåkrummende hver eneste gang en af jer tabere laver den

selvmord er det mest kujonagtige en mand kan gore. vores vikingeforfædre ville have kneppet hver og en semilækker og op perkertos til hver en tid. tid til at i dropper estrogenen.

neger

av av din autistiske tegning ramte mig meget hårdt personligt. kan godt se at den har krævet hele din 150iq reddit hjerne at gemme fra en anden tråd og poste her.

>being this mad

Du råber op om lav IQ men det eneste du har bidraget med er storrelsen på din pik og at du godt kan lide araber fisse.

Og så siger du vi er cringe og er dumme, med din mængde intelligens vil du næppe se ironien i det.

Pic related; dig igen.

I'm going to stop posting in this thread now.

If you want, you can join us in the scandi discord: gg/4NJc2j

I'd be comfortable with a transsexual wheelchair-bound nigger as prime minister if xe stopped immigration and started repatriation programs :^)

>MUH ANCESTORS
Selvmord er "kujonagtigt" i kristendommen.

Skyd dig selv
K
Y
D

>- Danish Submarine psycho
Can someone give me a rundown on this character?

do you live under a rock in the mountains or what?

>Swedish election

It's LITERALLY pointless. I'll just vote for NMR for normie butthurt. Democracy is such a dumb meme and all normie tards who believe in it is the reason why we're in this situation. Example:
>swedish government gives away a gorillion to rapefugees
>swedish people rage
>"now I'll vote for SD in the next election!!"
>nothing else happens

Imagine if we lived in a non-democracy? People wouldn't channel their anger into a useless activity like voting. They would go out and protest. They would murder these traitours.

...

jokes on you. i mostly dont drink beer and only drink some wine or a sjus for traditions.

>I'll just vote for NMR for normie butthurt.
De är inte ens ett parti din neger

Jo det är de, de ställer upp i valet. Tänk om de skulle komma in i riksdagen? Fy fan vad roligt.

please tell me she was a lefty, i need a reason not to feel bad for her

Pretty much this.

Yes. SJW.

show flag

no one knows, but most likely since she was interacting with him enough to revise a rape.

>Danish man wants to build his own submarine with crowdfunding
>gets the money
>builds the sub
>brings with him Swedish journalist Kim Wall on maiden voyage
>raped,tortured and cut swedish journalist into pieces on his submarine
>said first he let her go on land
>later said she died from some mechanical submarine accident
>sunk his own sub to cover it up

real psycho

>NMR ställer upp för första gången i år
väv

Undrar om avsikten är att splittra "höger" röster mellan AsF, SD och NMR...