Mämmi

Mene-editio

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=A0C4_88ub_M
youtube.com/watch?v=hmJLh3QCNgM
youtube.com/watch?v=7Sfr0sW3hLU&oref=https://www.youtube.com/watch?v=7Sfr0sW3hLU&has_verified=1
youtube.com/watch?v=X5PsA1mc1aU
twitter.com/SFWRedditGifs

suomi

Et ihan nyt ymmärtänyt.

Helvetisti tarinoita on Afrikasta: Paikoissa missä on ne pumput tehty ja filtterit annettu ovat ne afrikkalaiseet paskoneet kaiken/unohtaneet ja jatkaneet sitä mutaveden juomista.

Katos hei hyvä dokumentti:
youtube.com/watch?v=A0C4_88ub_M

Kertoo juuri siitä miten Afrikkalaiset eivät parantaneet paskaakaan vaikka juuri ne 'infrat' annettu.

homo

Panee miettimään onko toi tilanne samanlainen kaikkialla Saharan alapuoleisessa Afrikassa ja miten se vaihtelee maitten väleillä

Vittu kun en ole päivittänyt konetta vuosiin enkä seuraillu yhtään että mikä olisi hyvä setup nykysin niin kun jossain vaiheessa päivitän koneen niin tuun olemaan ihan pihalla että mitkä setit kannattas ostaa.

Samaa paskaa kaikkialla: Rhodesia (Nyt Zimbabwe) on tuhon partaalla koska he myivät/rikkoivat viljelykoneistot jotka heille jätettiin, Etelä-Afrikassa sama prosessi tapahtumassa koska he tappoivat/häätivät pois valkoiset farmerit.

Kiina on Afrikan ainoa toivo.

WE WUZ

I feel sorry for finland, It's was never the same after the loss.

Yeah, the ongoing war against autism is pretty taxing.
But atleast the fuckers lost 3 inches in benis leinght

Pic is magnificent. I like it. Thx

Olen kyseisen dokumentin nähnyt. Ja Kongon historia on kyllä vähän monimutkaisempi mitä tuo. Belgialaiset olivat kyllä paskin siirtomaaisäntä koko Euroopasta, ne jätti sen aikamoiseen kaaokseen. Samakuin Somalia/Sudan missä britit ovat luoneet yhden mahtavimmista sekasotkuista koko maailman kaikkeuden historiassa. En minä väitä etteikö Afrikkalaisten pitäisi ottaa itseään niskasta kiinni ja pikkuhiljaa ymmärtää että ei se Euroopan varaus pelkästään siirtomaista syntynyt vaan instuutioista kuten demokratia, oikeuslaitos ja maallisuus.
Ehkä se maanosa vaatii vain ne omat suuret sodat kuten Eurooppakin kävi lähes puolivuosituhatta. Kysymys kuuluukin, kuinka paljon me uskallamme ottaa osaa tuohon sotkuun? Koska ainakun annamme tuen jollekkin niin se tekee siitä vahvemman mitä sen pitäisi olla ja se aiheuttaa epäbalanssia.

Cecil Rhodes oli kyl aika massiivinen dickhead jtp. Lukekaa miten Rhodesia sai alkunsa niin todennäköisesti panee vihaksi vaikka oliskin jotain mustia vastaan.

No otetaan ne tietty tänne hoivaan! Autetaan niitä kato täällä!

Hän vain halusi tuoda sivistyksen valon pimeyden sydämmeen.

Ei tarvitse sitä lusikkaa työntää siihen saatanan soppaan.

toi kyl näyttää enemmän autismille
t. eri

Kukaan kolonialismin ajalta ei ole enää elossa, vois varmaa kohta lopettaa sen ajattelun että eurooppalaiset on vastuussa. Eihän kukaan ajattele, että Suomi on lamassa koska ollaan oltu Ruotsin ja Venäjän vallan alla ja vastuu on heillä eikä meillä.

No mutta sitähän jenkit ovat tehneet kun ovat vieneet niitä B52 bombereitaan. Toisesta osapuolesta on tullut liian vahva hetkellisen tuen ansiosta, sittenku jenkit lähtee vittuun niin huomataan että ei niiden olisi koskaan pitänyt pystyä siihen ilman apua, ja kaaos seuraa ja sykli lähtee uudestaan käyntiin.

Nyt ei puhutakkaan jenkeistä vaan ihan Suomesta.

Kaikki rahoitus pois ja punaiselle ristille porttikielto.

Kyllä Länsimaat ovat vaikuttaneet Afrikkaan ihan nykyäänkin, Ranska on käynyt siellä sotimassa muukalaislegioonansa kanssa. Samoin jenkit. Ja mitä Suomeen tulee niin venäläiset jättivät meille hyvän yhteiskunnallisen ja instituutionaalisen pääoman, saimme oman postin, oman parlamentin, oman rahan. Joten kun vihdoin olimme valmiita itsenäistymään (ja venäjä oli heikko vallankumouksistaan) meillä oli helppo mahdollisuus nousta pinnalle. Ei se pelkkä infra ratkaise. Kuten esimerkiksi Belgialaiset kun lähtivät niin eivät he mitään hallintoa sinne jättäneet, kun olivat itse hallinneet ja sitten vain lähtivät ja jättivät suuren poliittisen tyhjiön, no ei siinä tartte olla mikään kauhean suuri filosofi että tajuaa siitä syntyvän kaaosta ja sotaa.

>Kiina on Afrikan ainoa toivo.

Kiina tulee ajamaan 101 prosenttisesti omia etujaan siellä, eikä yhtään kenenkään muun. Aika kertoo, kuinka paljon se sitten aiheuttaa hyvää tai vahinkoa mutta niiden toiminta siellä ei ole lähelläkään hyväntekeväisyyttä.

Ja se on hyvä, ei niitä länsimaitakaan kiinnosta Kiina vittuakaan mutta hei halpaa työvoimaa niin jes sinne siis.

Nyt niillä onkin kaikki ihan okei.

Johan ne niitten palkkaamat somali merirosvot on tappanu jonku uhanalaisen antiloopin grillikylki nälissään sukupuuttoon.
Mikähän lie spiraalikulliantilooppi olikaan.
t. erijari

No älä saatana, eikä ne ny afrikasta voi paljo paskempaakaan mestaa tehdä jtp

Halpatyövoima on se mikä on nostanut monen maan elintasoa. Ei eurooppalaisetkaan teollistumisen alkuvaihessa juhlinut palkallaan tai hyvillä työoloillaan. Sitten työntekijät alkoivat liittoutua ja vaatimaan parempaa kohtelua, ja alkoi ikuinen työnantaja vs työntekijä kilpailu mikä on luonut historiallisesti parhaat mahdolliset yhteiskunnat tähän mennessä. Sama tapahtuu kiinassa parhaillaan, nehän kohta kuluttaa enemmän eurooppalaisia merkkituotteita mitä länsimaat, koska ne vaativat enemmän ja parempia oikeuksia. Ja sitten sama tapahtuu afrikassa.
Tätä logiikkaa vasten en ymmärrä miksi vihreät/vasemmisto ovat kauheissaan kun kuulevat "Siellä X maassa ne työskentelee 3 dollarin päiväpalkalla!!"
Totta kai työskentelee, koska heillä ei ole varaa vaatia enempää, mutta odotappaa vaa niin kyllähän nekin kohta osaa.

Kiva nähdä kuinka tämä "Hei nyt rapioita Afrikkaan nii sit ne kehittyy :DDD" on täyttä paskaa verrattuna "Kjäh kjäh tehekääpäs nyt niitä vitun Adidaksia niin saatte syödä >:DD".

Pidän siitä että Realismi > Fantasia.

Miettikääpäs muuten et miten paljon paskapostaaminen tulee kasvamaan, kun kaikki nykyiset turboköyhät Intiassa, Kiinassa, Afrikan maissa yms. pääsee nettiin tässä vuosikymmenen sisällä. Joskus 2010 netis oli joku reilu 1,5 miljardia käyttäjää ja sen pitäs nousta tohon viiden miljardin paikkeille 2020 mennes.

rangebannia vaa

No ongelmaksi on muuttunun enemmänkin tietynlainen korporatismi, länsimaat (erityisesti Jenkit) ovat antaneet yrityksille liikaa valtaa ja oikeuksia. Ja tähän ku liitetään osakkeen omistajien ahneus niin kyllä se toiminta on välillä hyvin kapeakatseista ja ei siinä paljoa yrityksen vuosineljännes katsausta pidemmälle katsota.
Mutta länsimaat eivät uskalla pistää yrityksiä suuremalle vastuulle koska pelkää että ne vie työpaikat pois, eli ne pelaa suoraan yritysten käteen. Kyllä yritysten pitäisi toimia valtioiden sääntöjen mukaan, eikä toistepäin.

Kiinalaisilla ainaki vaikuttas olevan omat juttunsa ja vastineensa netissä kaikelle länsimaiselle niin enpä usko että homma lähtee leviään käsiin.

>Mutta länsimaat eivät uskalla pistää yrityksiä suuremalle vastuulle koska pelkää että ne vie työpaikat pois, eli ne pelaa suoraan yritysten käteen. Kyllä yritysten pitäisi toimia valtioiden sääntöjen mukaan, eikä toistepäin.
VOTE TRUMP 2016

Western countries, in their fear of strong government, now have no government.

Vittu kun on pää täynnä Deus Ex quotteja.

Tää. Ja täytyy muistaa se, että niiden maiden kielitaito ei Englannissa ole mikään erikoinen Intiaa lukuunottamatta. Kaikille kehittyy omat substituuttiversiot länsimaisista sivustoista ellei lännen yritykset aja omia palvelujaan niiden keskuuteen.

Taitavat hommata ihan omat ympyränsä nettiin

>ellei lännen yritykset aja omia palvelujaan niiden keskuuteen.
Ite mutuilisin, että eiköhän ne työnnä niitä sinne. Tyhmiähän ne ois jos eivät.

No paha sanoa kuinka paljon Trump on oikeasti tota mieltä ja kuinka paljon siitä on vain populismia, toisaalta ei ole minun presidenttini niin ei kauheasti kiinnosta.

Resurssien yksityistämistähän on alunperin perusteltu sillä että se ketä sen resurssin omistaa niin sillä on suurempi halu ylläpitää sitä resurssia niin kauan kuin mahdollista jotta se voi saada maksimaalisen hyödyn pitkällä aikavälillä. Nykypäivänä yritykset toimivat nii pienissä aikasykleisstä (max 5v) että ne mieluummin imevät kaikki resurssit (ihan sama mitkä vaikutukset sillä on ympäristöön tai yhteiskuntaan) jotta osavuosikatsaus näyttää hienolta ja saadaan hyvät bonukset!
Ei siinä tartte olla mikään ituhippu-maailmanpelastaja kalliosta että tajuaa tuon olevan hyvin itsetuhoista ajattelua ja täysin päinvastaista mitä alunperin on ajateltu.

WE

Wrong thread mate, /fr/ is somewhere there

munchybox ja 24-pack kaljaa, kiitos

Maistus kyl tollanen.

>Englantilainen olut
Hyi saatana tuli vähä oksennusta kurkkuu

Ne englantilaiset oluet mitä ite oon juonu on ollu varsin hyviä. Ainakin parempaa kuin perus bulkkikalja, mitä tääl saa marketista.

Kolonialismi voi toimia ainoastaan jos alkuperäisväestö pyyhitään maan päältä jtp

Joku jäbä suuttu iha vitusti Battle of the Autism langas XD

Pippeliä kutittaa

guinness on hyvää, harmi vaan että suomesta ei saa muuta kuin homehtuneen makusena

youtube.com/watch?v=hmJLh3QCNgM

youtube.com/watch?v=7Sfr0sW3hLU&oref=https://www.youtube.com/watch?v=7Sfr0sW3hLU&has_verified=1

nygytaide on paras

ja gaggaaminen suusta

Suomi on homo maa

Minkälainen kone mun kannattas rakentaa jos saan kesätöitä?

aikakone

Riippuu mitä sä haluat tehdä sillä.

Heräsin just

Pitäis varmaa joskus kattoo Babadook.

Pelata uusimpia pelejä. Tai sit ostan vaan PS4

Paljon budjetti? Tilaatko osat suomesta vai saksasta?

hieno unirytmi hermanni

...

Seksikone

kaksipäinen tekoperse

S-sä kans

syön bolognese kastiketta kertakäyttö lautaselta

yo sé que el trabuquín lurkea en este hilo

Tuokaa kaljaa,
Olotila on paska.

Juon just toiseks viimestä kaljaa ite.

mistä se hillo on tehty?

youtube.com/watch?v=X5PsA1mc1aU
seksikone on jo rakennettu

Tuo mulle sit se viimenen
pls

¿qué chuuuchaa?
gringo maricón, habla castellano xfa jkkas

e

Pastel de Choclo piirakka ja pullo viinaa, kiitos

Hitsi. Join ite just tos ulkona 8 kaljaa, nyt tarvis lisää.

Quatzecoatl combo ja kokis, ei pepsiä vitun rotta.

Jaaha. Huomenna taas pitää alottaa 2vko grindausputki toimistolla että voi runkata, pelata pelejä ja kattoa animea seuraavat 2 viikkoa.

Kyllä tää meklarin elämä ja provikkapalkka ilman työaikoja on jännää. Tein viime kuussa noin 2500e kahdessa viikossa bruttona.

Aika kovat rahat jtp.
Missä oot siis töissä?

Paljon nettosit?

habla babla titicaca cornholio

Jos sä teet siinä kahdessa viikossa jotkut 150 tuntia töitä, niin 2500 ei kyllä ole mitenkään paljon

yo no le sirvo nada a musulmANOS violacabras

Rasheed

Ei siitä jääny ku 1800 käteen, mutta olen aika minimalistinen tarpeiltani ja säästöön jää aina joka tapauksessa jotain päälle 500e jos en tuunaa tätä hikikomeroani.

Mä välitän kaikkia jänniä sijoitustuotteita tarjoajilta ostajille. Se tuotteen tarjoaja sitten maksaa mulle tietyn prosentin siitä ostohinnasta provikkana.

Onko kuinka paskaa hommaa?
Varasto duuni ei enää oikee nappaa tän kolmen vuoden varasto paskan jälkeen.

Mun piti olevinaan mennä sinne päihdekuntoutuksee reilun viikon päästä nyt, mutta peruinkin sen. Kuumotti liikaa. Juttelin päihdeklinikal sen muijan kanssa ja se sit totes, että mun ryyppääminen ei varsinaisesti edes ole alkoholismia vaan alkoholin suurkulutusta. Oon nyt ollu pari viikkoo sen 24 annoksen alla per viikko, eikä oo mitään ihmeempiä ongelmia ilmenny, vaikka saatoin välillä juoda mäyriksen kaljaa ja pullon tapiota illassa.

Oispa kaljaa.

Ei se paskaa ole, koska a) päätät millon otat porukkaa vastaan, mikä mahdollistaa pitkät viikonloput ja b) monet asiakkaani ovat mukavaa porukkaa

vaatii tietenkin jonkin verran kykyä funktioida ihmisten kanssa, ettei spagetit lennä taskusta asiakkaita tavatessasi.

Itel täs viime viikolla menny noin 60 kaljaa yhteensä.
Silti oon töissä pystyny käydä, ni en tiiä kannattaako mun vielä mennä sinne A-klinikalle.

Mistä tollasta hommaa saa, ja onko siinä pakko olla oma auto käytössä?
En oo mikään spagetti ihminen, aikalailla ylisosiaalinen jtp tällä hetkellä.

...

Oot aikamoinen sankari. Vaikka ite oon käyttäny liikaa alkohlia nyt viime aikoina (en todellakaan samoja määriä kuin sinä) niin silti huomaan negatiivisia vaikutuksia juomisen lopettamisen jälkee jotka kestää useita päiviä.

pippeli

Miten rahoitat elämäntapasi?

Soititko äitille?

>ei varsinaisesti edes ole alkoholismia vaan alkoholin suurkulutusta

tää pitääkin muista seuraavan kerran kun muija valittaa juomisesta

jos siis ois muija

tai edes kaljaa

Ite alotin firmassani ekana kirjaimellisesti pohjalta. Toimin ensin "uusasiakashankkijana" eli puhelinmyyjä/bookkaajana. Onneksi tää firma kouluttaa väkeä aggressiivisesti ja ylentää pissea meriitin mukaan. Kävin kurssit, olin hyvä myymään puhelimessa ja nyt olen sitten nykyisessä pestissäni. Pari hemmoa on päässyt suoraan tuon paskavaiheen läpi, koska olivat joitain super ekonomeja ja tiesivät jo valmiiksi kaiken aiheeseen liittyvästä.

Lähetin tesktiviestin.

Täs saattaa toki olla se, että oon muuten niin vitun mutkalla et toi ryypiskely on vaan itselääkintää. Oon pelannu pelejä nyt sit sen sijaan 16h päivässä, tai kattonu jotain elokuvia, niin on ollu jotain tekemistä.

Tää on silleen vähän paskaa, kun en oo työ- tai opiskelukykyinen (olen kyllä niitä koittanut), niin ei oo sit hirveesti touhuttavaa päivisin. Käyn tuol ryhmätoiminnassa pari-kolme päivää viikossa nelisen tuntia kerrallaan, mutta sekin on silleen työuraan tähtäävää, et en tiedä miten kauan selviän siellä. Joku erittäin matalan kynnyksen ryhmätoiminta, missä vaikka tehtäs pääasiallisesti ruokaa ja pelattas lauta vitun pelejä, niin se ois tosi jees.

...

Synnyin kultalusikka perseessä ja faija tuntee syyllisyyttä siitä, ettei osallistunut mun kasvatukseen. Paikkaa sitä silloista poissaoloaan sit rahallisesti.

EI VOI MUUTA SANOO KU 420 LIEKITÄ SE HINTTARIT