Sverigetråden - Nattlig 2dupplaga

jag gillar inte ens 2d, jag vill bara avtrycka alla rabiata, autistiska 2dhatare i tråden. :^)

Other urls found in this thread:

imgur.com/a/98ipg
twitter.com/SFWRedditVideos

kommentarerna får mig att känna donkar som aldrig förr

>jag vill bara avtrycka alla rabiata, autistiska 2dhatare i tråden. :^)
Det finns ju fler autistiska rabiata 2D-are än 2D-hatare, så du hade ju kunnat fiska betydligt fler arga brev därifrån. Kallar ut din lögn.

>Det finns
>finns

Finland mentioned

Daglig påminnelse att göra allt du kan för att göra livet surt för nbögar, för att till sist döda så många som möjligt av dem.

Första avtryckningen.

>tråden är bokstavligen Sup Forums och /r9k/

men det är ju bara 2dhatarna som dampar ur varje gång de får syn på en 2dbild i tråden. ingen annan "trådgrupp" går runt och är konstant lika arg.

visst är /r9k/bögarna också arga men de slår inte 2dhatarna.

That's hot, my cum eater friend.

>denna skadekontroll
Varför är nbögar så otroligt förutsägbara? De är bokstavligen brickor i mitt spel.

Trådlig påminnelse

Hehe mm

Ingen har klagat på 2d tills de började rollspela som småflickor. Bara en spekulation.

aajajaj

>Ingen
HAHA "AA"

>nbögarna är brickor i mitt spel
>har fortfarande ingen fv

hur länge har du varit i tråden egentligen?

en begränsad grupp anons har hela tiden gnällt på 2d, sen har det visserligen eskalerat i någon mån den senaste månaden eller så.

>dkn du aldrig kommer vara en feminin kille som flyr hemifrån, börjar ta hormoner och försörjer dig genom att ta oändliga mängder kuk från främmande män
imgur.com/a/98ipg

>Är det en bra idé att fråga sverigetråden om relationsråd? Hur många av er har eller har haft flickvän?

Sallad gjorde det.

Han varnade oss för 2d.

Han varnade oss för att snubblare skulle bli cancer.

Han varnade oss för att robotar och stormbögar skulle ta över tråden.

Av alla sorgsna ord som talats eller skrivits, så är de sorgligaste dessa: Sallad hade rätt igen

Jag menade att innan folk började rollspela som småflickor så var 2d någorlunda accepterat.

jag på bilden

>>>

Det här är verkligen inte en rättvis analys av situationen favä

De flesta av oss "2d-hatare" bryr oss inte ett skit om någon brevar 2d, så länge det inte är vart enda jävla brev eller är en massa turboautistiskt RPande. Det finns en liten klick 2d-brevare som bokstavligen spammar tråden med 2d och det är just därför de får en massa hat riktat mot sig. Det är inte 2D i sig majoriteten är emot utan spammet och autismen som SOMLIGA 2D-brevare står ansvariga för.

>pepe laugh2.jpg

Hur nice är det bli avsugen av en och samtidigt lukta i dens kalsonger eller skor/strumpor? Utanför sex är det ju grisvidrigt men det känns som att det borde vara annorlunda när man är kåt som fan och mitt uppe i akten.

Hur får man fv?

Har en, min enda hittills. Vi har varit tillsammans i ca 2 år och jag tycker verkligen om henne

>införe REEEEEEEE

poo

>Är det en bra idé att fråga sverigetråden om relationsråd? Hur många av er har eller har haft flickvän?
Vad menade nybögen med detta?

Vad menade han med detta?

så fort en 2dbild brevas i tråden nuförtiden så kallas ju brevaren för mentalsjuk och liknande. det är skit samma om det är rp eller inte, folk dampar ut ändå vilket är löjligt för på kanalen får man fan hantera att det brevas 2d eftersom sidan som sådan har sån stark koppling till 2d.

Gött mann1.
t. inte r9k-bög, 2d-bög. bara gamla, vanliga user

>dkn bara en (1) fv

>går in på spotify
>ser "senaste releasen"
>"releasen"
är detta ett ord nu?

>relations-user är i tråden
Godnatt.

Ha så kul senare när du kommer på henne med Mohammed och mdongo

Somliga gör det, men det är just för att de är så trötta på vad jag nämnde.

>är detta ett ord nu?
Har varit det det senaste årtiondet, mann1

Jag är inte ens 2dbög, men har inget större problem med dem.

>det är skit samma om det är rp eller inte
grejen med rollspell är att man får se att de som brevar 2d är mentalt sjuka pedofiler :-)

Nu blire lite offtopic här men ni mina herrar har fått mig att tvivla på att jag verkligen är nationalist.

Jag älskar Svea Rike. Jag älskar naturen och vårt klimat men där tar det stopp. Jag hatar nämligen den svenska kulturen och folket här. Den svenska kulturen är inte präglat av något annat än alkoholism och det svenska folket saknar all form av social kompetens. Jag skäms fan för att vara svensk. På riktigt.

Ni som regelbundet besöker sverigetråden, är arbetslösa, klagar på invandringen och inte gör något åt det förutom att skriva hell seger på bildbräden dedikerade åt japansk barnporr, borde bli arkebuserade framför er sörjande släkt. Det är inte negrerna och araberna som är problemet, det är bara en naturlig reaktion när ni och alla andra svenskar som är så patetiska och handlingsförlamade som låter det hända som är problemet.

Svenskarna är det verkliga problemet. Det vill säga ni. Jag besöker sverigetråden nästan varje dag och jag har slutat att bli förvånad över eran jävla dumhet. Ni kallar kvinnor för sliddjur samtidigt som ni runkar till tecknade serier och gnäller på att kvinnorna hellre knullar en man med social kompetens än erat patetiska arsle.

Ha så kul i att aldrig ha en fv och uppnå trollkarlsnivå.

Sover du bättre av att tro det?

hitta någon som tycker om dig, var trevlig mot den personen och satsa.
Eller, använd fnöske

Helt ärligt så tror jag att många (kanske inte alla) rp-inlägg är bete. Många i tråden är ju så jävla korkade att ni fortsätter svara på deras brev när det är bättre att ignorera dem.

>Ni som regelbundet besöker sverigetråden, är arbetslösa, klagar på invandringen och inte gör något åt det förutom att skriva hell seger på bildbräden dedikerade åt japansk barnporr, borde bli arkebuserade framför er sörjande släkt.
Sluta klumpa ihop alla i tråden med 2d-bögarna, tack.

läste inte favä

Ok, muhammed

Är det ok att röra vid en kvinnas hand på första dejten?

>Jag älskar Svea Rike. Jag älskar naturen och vårt klimat men där tar det stopp. Jag hatar nämligen den svenska kulturen och folket här.
Grattis, du är patriot och inte nationalist. Kör lite Ultima Thule, breva Knugen på reddit och häng upp en flagga på väggen så ska du se att det blir bättre.

>hitta någon som tycker om dig, var trevlig mot den personen och satsa.
tack för seriös respons :3

...

>denna förnekelse
>tro
Jag vet

>Jag skäms fan för att vara svensk. På riktigt.

Vem släppte in MP i tråden?

>vi tar inte kvinnor i hand utan att de säger...

Jag vill bara veta hur du tänker när du tycker att runka till kinestecknat verkar vara en helt ok livsstil.

Ärligt talat så tycker jag fan att idioter som du borde skjutas offentligt.

>alla andra i tråden är skyldiga, inte jag

Tror du inte vet ett skit förutom vad du vill tro, precis som alla andra

typexempel på hur 2dhatare konstant dampar ur i tråden.

Svarade du på fel brev nu?

Klart du vet, du som har haft så många fv

Eller vänta fan, nej just det, det var du som satt hemma och brevade bete på 4kanalen hela dagen när du desperat försöker hålla igång hanrejsjagjagsen.

Kör fast Divi på ett spjut och sätt fast han längst fram på en stor jävla bulldozer sedan kör man rätt över ett 2D-event och bara dödar allt i sin väg.

Var inte så tsundere, user-kun

~~uguu

Ugh, håll bara käften era fula jävla oskulder. Ni kommer aldrig att få doppa era små fula jävla pilsnerkorvar till kukar i något annat än era händer tittandes på grannhunden som skiter.

>min flickvän skulle aldrig bedra mig, tro mig sånt händer inte din bittra oskuld

d1a

>dkn skulle egentligen plugga hela dagen
>dkn har spelat Överkoll istället

Ugh -.-

alla jag

>/r9k/-sopa som tror att allt handlar om sex
kek

Tittade du precis på min kuk nu? *knäpper upp gylfen och halar fram besten*

Jävla bög.

bra brev xDD

alla jag

sluta ljug, jag har minst 7 (du)s

Å fan... är det bö ti redan?

...

"get back to me when blondes accomplish anything other than having the cuckiest countries in the world like sweden and the sluttiest coalburning women. about 90 percent of the time i see a white girl with a black guy, the girl is blonde." - En arg blatte talar

>dkn ska upp om fem timmar

s

Jvdk

Tacka gudarna för kaffe

Rätt säker på att arg blatte hänger i tråden favä

>tråden just nu

dkn ska *pruuuuutt* hoppsan tihi ~

Vi lyckades göra den där ettriga blatten arg iaf

Du vet väl om att fisar är bajspartiklar?

Fyfan vad glad jag skulle bli om trump vann

*fjärt*

Varför? Hur påverkar det dig öht?

Godnatt boys=)

Hur kan dessa betahannar få snygga fv om inte du kan?

Inte han, men för mig blir USA ett land man kan fly till

Jag vill att lugenpressen ska kräla i stoftet och äta upp sina ord

hon bara kan inte

Och vad får dig att tro att USA vill ha dig? Tror du att man bara kan trampa in där och få stanna som i Sverige?

>dkn ny teflonstekpanna

>Och vad får dig att tro att USA vill ha dig?
Har släktingar i USA och kommer förmodligen vara utbildad när jag får tillstånd i landet.

>läser om Victor som försvunnit i Linköping
>jag gick också själv full igår mitt i natten genom en skog
>man jag kunde ha varit rånbögmördad vid det här laget

>rånbögmördad
så det är bekräftat nu?

>Har släktingar i USA
bokstavligen och

>och kommer förmodligen vara utbildad när jag får tillstånd i landet.
Du kommer ingen vart på en utbildning, du ska ha anställning där vilket är jävligt svårt. Har du en civ ing eller läkarexamen från någon av de bättre skolorna alternativt examen från handels så ska det nog fungera annars måste du jobba ett bra tag i Sverige innan det finns på kartan att en amerikan ska anställa dig.