/Norgestråden/

hipp hipp hurra utgaven

forrige

>jenter som hopper

Forste for Jahn Teigen

Hvorfor skriver dere breve og ikke poste? Breve er ikke engang et verb

Forste for forste

Fine rullestollegger på hun ene.

Pga sverigetråden

De kunne godt ha vært enda litt tynnere, spǿr du meg.

Alt må fornorskes,.

ALT

Ikke nå nei, men språket er hele tiden i utvikling og snart blir det helt idiotisk å si poste istedenfor breve

>fornorske norsk
Bare ler og rister på hodet jeg

Brev rumpe

Aurora er sot. SOT!

Hvis du tror "post" og "poste" ikke er lånt fra angloene så er du nok bare helt idiot

>anorektiske legger er lekre
ekte kvinner har kurver

Ikke rart alle autistene liker henne når hun er selv autistisk. Hundre prosent cringe å se på henne snakke og danse, hun har ganske enkelt ikke vokst helt opp

Greit, men det bǿr ikke bli for mye.

Hvordan vet du at det ikke er de som har tatt det fra oss? De bruker jo ordet mail til dags. Mindreverdighetskompleks mye?

Sot

Jeg har mastergrad i språkhistorie, spesifikt etymologiske studier. Tror nok jeg er mer ekspert enn dere.

Hvor mye ekspert er du bb

lurer på hvor kringle det blir for henne å se tilbake på egne videoer når hun blir eldre

Hvor mye krible tror du der boter?

Jeg er ihvertfall ekspert nok til å bruke google og fant ut post i denne sammenhengen stammer fra gammelfransk som stammer fra latinsk (som brukte det i en annen sammenheng)

Er helt uakseptabelt å ha et ord som har null germanske opprinnelser med mindre det stammer direkte fra gresk og latin. Ser det ut som om jeg suger 10 pikk i timen som en jævla franskmann eller? Æsj

Har hort at hun ikke liker å se videoer av seg selv så jeg kan tenke meg hun selv vet at det er ganske kringle men folk reagerer positivt på det så hun tror at det fortsatt er riktig.

Er litt som en klasseklovn; han oppforer seg som en idiot men folk gir ham oppmerksomhet og ler av ham så han tror at det er bra oppforsel

skal dere kjope overwatch

Nei, gå vekk

Kjopte det for et par uker siden.
Gleder meg.

Jeg ble overrasket over hvor morsomt det var når det var åpen beta så jeg vurderer det. Blir det akkurat som det var i betaen eller blir det mer innhold? Litt kjipt at eneste man får igjen for å vinne og slikt er litt exp

Ja
Det er morsomt
Jeg liker morsomt

Tok en tur nedom slottet tidligere i dag for å se på oppstyret og ble litt satt ut av hvor mange brune fjes det var å se både blant publikum og i selve toget, flere enn det var «etniske nordmenn» fåvæ.

Hvor lang tid vil det ta for Oslo å gå fra 1/3 innvandere til over halvparten? Med dette tempoet kan det kanskje gå seg til i lopet av tiåret.

har ikke provd det enda, men tenkte kanskje kjope det når det kommer ut. brukte spille endel tf2 når det kom ut, for det ble gratis, og likte det husker jeg

Nei

Liker mangfold jeg fåvæ

>Anyder at det er noe "galt" med Auroras oppfǿrsel
De eksentriske folka er jo de beste folka

>Har sett på toget
>Har spist polse, lapskaus og Båt-is
>Har drukket Solo

Har vært en fin dag dette.

Hva har dere gjort idag?

>flere enn det var «etniske nordmenn» fåvæ.
Nå lyver du.

Alle kan være eksentrisk, alle unge tenåringer for eksempel er eksentriske til en viss grad.

Når man blir voksen så begynner man å utvikle avansert sosial adferd og får mye bedre tilbakemelding fra en mye storre folkemengde ved å oppfore seg normalt.

Forresten, å oppfore seg normalt er ikke det samme som å være kjedelig. Man kan være morsom og en eksentriker uten å gjore det som en autist, det handler om karisma.

Det er ingen tilfeldighet at artister har en tendens til å være raringer, de får så mye oppmerksomhet at de ikke helt vet hvordan man skal oppfore seg fordi de får positive tilbakemeldinger uansett hva man gjor, spesielt artister som ble beromte i ung alder. En normal person som hadde oppfort seg som Michael Jackson for eksempel eller David Bowie hadde blitt helt kastet vekk fra samfunnet og de hadde lagt fra seg den oppforselen.

Jeg rapporterer bare hva jeg så fåvæ

Det var kanskje omtrent likt fordelt i publikum, men i toget var tendensen ganske tydelig.

>brunt overalt = mangfold

t. eksentriker, styremedlem i autismeforeningen

Drikker meg fortsatt full

De svake bor frykte de sterke fåvæ

Er det noen som har sett det bilde av Marius Hoiby eller? Der han slikker mus? Hva synes dere?

Ja veldig mangfoldig. Hadde ikke alle de folkene vært fra ca samme plass i midtosten med samme språk og samme kultur så hadde jeg nesten vært enig.

Det er literært bare arabere. Like stort mangfold som i Irak

De sterke bor frykte biologiske våpen fåvæ

t. Fredrik Baardestad, 22 årig student i Trondheim og leser psykologi og har snart sin basj lore. Han er straight edge men kan ta seg en ol på dager som disse, og liker jazzmusik for det har hjelpt ham med å bygge et bedre forhold til faren sin.

Men det er jo objektivt usant, jeg så også på toget og det var ikke en neger for hver tyvende nordmann engang.

Om det blir litt billigere ja. Men nå er det for dyrt.

Hun er 19 år gammel, Anonsen, jeg tviler på at du er den samme nå som du var da.

Å bygge en mediapersonlighet er en stor del av artistkarrieren for å skille seg ut i mengden, så det er ikke uvanlig at artister smǿrer litt ekstra tjukt på nei.

Rasister!

Synes han er for tynn og ikke mann nok fåvæ

Hvorfor er det så kringle når jenter rapper?
Inn for /r9k/

Nei, du må nok dele det. Marius er litt rar i ansiktet, han er en sånn type som ser grei ut på noen bilder og som en most muffins på andre.

Bare hold dem unna komedia og jeg skal ikke klage

Forskjellen ligger vel kanskje i hvilke deler av toget vi så, da.

Hvilken del av toget skal vi ta?

Har det ikke. En vennine viste istad.
Han slikker nybarbert fitte med caption: "Prins marius slikker fitte (konge emoji)". Han tok det bildet selv, og snappet det til sine venner.

some pictures i took today

this event is my favourite festivity of the year, so many beautiful people all around

turist?

Are you that guy from Croatia?

McDonalds?

also maybe 3 or 4 niggers, about 100 arabs/browns, some soutjhern europeans(me and my friends also) everyone else norwegian, all in all not an entirely terrible situation, this was fredrikstad

Are you making this up? What a wanker if he really goes around calling himself a prince when he's a literal
> my wife's son

Die Hitlerjugend at it's finest.

4 years north italian immigrant that cant speak the language because i work with other immigrants and norwegian that want to speak in english.
NORTHERN italy
bane?

cant post any other picture because i+m in them.

oha lot of asians in there

More pics from Fredrikstad please

Nice pics senpai

I can see like 4 family members there

>Die Hitlerjugend at it's finest.

scouts you czech homo

thats a bit pedo...

other pics are not so good or i am in them

lmao, small city

Hvor er Marius den lille mammadalten

What's your employment there? Being curious.

Hitlerjugend were scounts, just saying bro.

>4 years
>cant speak the language
that's some shitty excuses, you worthless scumbag

>dfn når du må feire 17 i USA

Foles dårlig man

>scounts

scouts are in all western countries, but a eastblock lad like you didn't know that

Vært på Sup Forums i absolutt hele dag.

No, I literally saw that picture three hours ago. I am no making it up.

Kan vi ikke snakke på norsk'a?
It will probably be spread out on the internet quite soon.

...

seruller sikkert med bussen sin

jeg så pikkbildet hans
avslutt hele monarkiet sdm

absolutely not gonna say, they doxxing everybody out here, but i am not a leech at all, i work.

yeah its true, watcha gonna do about it?
i am lazy and i can get by without knowing it.
i want to learn it because i like norway but since i really dont need to it takes too much efort.
maybe let europeans access the same free classes you have for refugees?
why do you have to be brown or black to have free classes and i have to pay 40k nok?

"Rekordmange vinkende hender opp til kongefamilien i år"
Er vi stolte i dag eller? Nasjonalismen er i full sving.

Flott spor du meg, kanskje vi kan droppe hele ordet "mangfold" fra ordboken.

>watcha gonna do about it?
LOTS OF THINGS
beter watch out

>maybe let europeans access the same free classes you have for refugees?
There's countless free resources you absolute dolt. Classes are for people with sub-80 IQ, you can learn any language in one year by moderately trying using online resources.

are you gonna give me personal classes?
i am free every morning friend.

>Nasjonalismen er i full sving.
hopefully its true senpai

I can't imagine living in a country for so long without knowing the language, finding real friends must be next to impossible.

rock n roll ditt jævla troll

>kanskje vi kan droppe hele ordet "mangfold" fra ordboken.
Hvis hele vesten skal bli flerkulturelt så blir hvert land det samme, alle blir en smeltepotte med alle verdens kulturer, hvor enn du går blir det den samme globalistdrömmen.
Da kan du si ha det til mangfold.

>they doxxing everybody
They, who? CIA?

Hvem trenger venner når de har 4kan?

>finding real friends must be next to impossible.
>spends the whole day on Sup Forums

Me, among others. Doxxing that is. All these people posting pictures of themselves in easily recognisable places

Man kan allerede si ha det til mangfold fordi ostasiatiske innvandrere assimilerer seg rett inn i kulturen og blir helt norske, mens nordafrika og midtosten assimilerer ikke en dritt og bare blir en slags muslimsk arabisk norsk blanding.

Så vi kommer til å ha to hovedkulturer i Norge med innvandringen: Norsk (Etniske nordmenn, assimilerte innvandrere) og arabisk (literært bare et ultrastrygt språk, folk med overdrevent bravado som er generelt sett plagsomme, og jobber i kebabsjapper om de ikke jobber som telefonselger)

2 hele kulturer, for et mangfold!

Dr Pavel? Bane?

Sote projiseringer, Anonsen, Sup Forums er et normisbrett.

...

>maybe let europeans access the same free classes you have for refugees?
No need because Europeans won't bomb our country
>why do you have to be brown or black to have free classes and i have to pay 40k nok?
Because they won't pay 40k to take classes to learn our language, they won't integrate and they'll become extremists that bomb our country

i can read and understand written stuff, i can understand some spoken norwegian (about 10%).
issue is speaking it and holding a conversation.
i can speak italian spanish french english and some japanese , norwegian is not easy at all to speak.
you like slurls,slangs, dialects, intonation and aspiration bullshit, you like abbrevation and even have different spelling and sounds for the same words, even the pronunciation is quite cmplex (like making the sh sound from kirsten and the ch sound from vårt and thounsands of these.)

the only way to progress past where i am is to have conversations, which is impossible because i need to communicate stuff and nobody has time to do it when i can just use english.

so yeah, im lazy but not as much as you think.