/Nederdraad/ wafels editie
uitgenodigd: wafels
niet uitgenodigd: pannekoeken, poffertjes, krulbroodjes
/Nederdraad/ wafels editie
uitgenodigd: wafels
niet uitgenodigd: pannekoeken, poffertjes, krulbroodjes
anime
Wie /heffen/ hier?
ottertjes
laura
Verbinding
Feminiene piemel
Hij was thuis toen hij gisteravond werd gebeld. "Ik hoorde dat de boel hier in lichterlaaie stond. 'Dat kan niet', zei ik. Ik woon hier anderhalf uur rijden vandaan, maar ik wilde meteen in de auto stappen. Dat mocht niet van mijn vrouw, omdat ik helemaal overstuur was. Daarom ben ik vanochtend maar gekomen."
wie /hoorndrager/ hier?
Oneindige Blad Werken Illya
>mgw ik net terug ben, en ik nog steeds dat zalig gevoel heb dat je achteraf krijgt
niets voelt beter oetz
zelfdeflikker
Ruikt jouw getrainde spiergroep ook altijd zo lekker? De geur van adrenaline ofzo?
Zat jij nou niet zelf epistemologisch relativisme te verdedigen omdat ik het moreel relativisme aanviel met een argument dat de aard van kennis niet relatief kan zijn?
Wat ik bedoelde met dat die twee dingen hetzelfde kunnen zijn volgens het epistemologisch relativisme dan, is dat kennis over zaken (dus ook kennis over termen) gebonden is aan de ideeën van groepen, of tijden etc. Door stellig te stellen dat die twee anders zijn ga je in tegen het idee dat de kennis over dit soort dingen relatief is. Daar ging ik met die opmerkingen op in.
Maar nu je het zo verwoordt, lijkt me het sterk dat je het zo bedoelde als dat het eerst leek dat je het bedoelde. Fijn je hebt gelijk dat ik een argument tegen epistemologisch relativisme gebruikte terwijl ik duidelijk had moeten zien dat het hier om moreel relativisme gaat, punt voor jou.
Maar je zal misschien ook zien dat moraliteit en kennis vaak door elkaar heen gaan lopen. Als ik iets vind over een bepaalde morele zaak kan ik dat als feit gaan zien, ik stel vast dat moord verkeerd is, tenzij uit zelfverdediging. Ik zie dit als een voldongen feit zonder het nut ervan in te zien het te verdedigen, mijn menselijkheid maakt wel duidelijk dat het verkeerd is. Als jij vindt dat kennis niet relatief is maar moraliteit wel dan kan je wel met mij gaan discussiëren dat wat ik vind als feit geen feit is maar dan val je opeens mijn persoonlijke moraliteit aan die vindt dat het een voldongen feit is, en dan zou je je opeens weer gaan distantiëren van de discussie want het gaat dan om waarde's. Feit en moraliteit liggen dicht bij elkaar en door je handen van die discussie af te halen maak je het voor mij mogelijk alles moreel te maken, waardoor je me niet meer ongelijk kunt geven.
Ik gok dat je dit vast een slecht argument vindt, is het waarschijnlijk ook, paal maar in de volgende draad een tegenargument (deze dus, niet die knappe jongen variant) maar ik moet nu eten koken.
zo hard zelfdeflikkeren
Ik hou van schakel!
ik ruik altijd naar gewoon zweet oetz. Zal volgende keer eens rondruiken in de sportzaal
Biemel in vagina op een zonnige zomerdag en daarna roze cava drinken.
Voelt beter oetz
Zoveelste voor animé(palers)
volgens mij gebruikt oxfordflikker geen proxy, maar alles is mogelijk
geen idee hoe dat voelt, dus daar kan ik niks over zeggen
hoe nieuw ben je dat je hefflikker niet kent? Hij paalt dat elke dag met exact dezelfde foto
Ik weet niet eens hoe ik een proxy maak, en oxfordanon is daadwerkelijk in Engeland
>in vagina
youtube.com
datte datte
Animé memmen
Homo.
*Sjineze tekenfilms
Kankerrandstad
leuke miem man :P
Hetero
>ik rateer miems terwijl mijn miems zelf schijt zijn
>dvw gebrek aan vd
prinsessenmemmen
Kankerflikker houd je aan de /NEDERDRAAD/ meta
>meta
randstad xd
belgische prinsessenmemmem
als dubbels krijgt degene boven mij een vd
als ik dubbels krijg krijgt degene boven mij nooit een vd
als dubbels krijgen vriendinnen ons
als dubbels pleeg is zelfmoord
godzijdank
als dubbels worden we allemaal miljonair
als dubbels dan vriendjes voor iedereen
...
nu.nl
Heeft iemand dit filmpje oetz?
als dubbels dan krijg ik morgen een vriendin
als enkels jos
als dubbels niet jos
Ik heb ook altijd pech
IK WIL EEN NEDERLANDS VD REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
BLONDJES ZIJN KANKERGEIL GODVERDOMME
als dubbels krijg je een blonde hoer
Je zit al in Nederland de eerste stap is gezet.
her-rol
Lemmet klinkt beter oetz.
>Zat jij nou niet zelf epistemologisch relativisme te verdedigen omdat ik het moreel relativisme aanviel met een argument dat de aard van kennis niet relatief kan zijn?
Niet dat ik kan terugvinden. Waar deed jij dat en waar had ik epistemisch relativisme verdedigd?
>Wat ik bedoelde met dat die twee dingen hetzelfde kunnen zijn volgens het epistemologisch relativisme dan, is dat kennis over zaken (dus ook kennis over termen) gebonden is aan de ideeën van groepen, of tijden etc. Door stellig te stellen dat die twee anders zijn ga je in tegen het idee dat de kennis over dit soort dingen relatief is.
>Daar ging ik met die opmerkingen op in.
Welke opmerking precies?
>Fijn je hebt gelijk dat ik een argument tegen epistemologisch relativisme gebruikte terwijl ik duidelijk had moeten zien dat het hier om moreel relativisme gaat, punt voor jou.
Ik weet oetz gezegd niet eens welk argument. Tenzij je deze bedoelt
>Als alles relatief is dan is relativisme ook relatief, wat impliceert dat niet alles relatief is.
In dat geval: de stelling dat (moreel) relativisme ook relatief is, is een feitelijke stelling.
Dus nee, als alle[ morele stellingen] [moreel] relatief zijn, dan betekent dat niet dat die stelling ook relatief is, want dat is een feitelijke stelling, welke alleen epistemisch relatief kan zijn, en de stelling zegt daar niets over.
>Maar je zal [...] die vindt dat het een voldongen feit is
Tot hiertoe volg ik je
>en dan zou je je opeens weer gaan distantiëren van de discussie want het gaat dan om waarde's. Feit en moraliteit liggen dicht bij elkaar en door je handen van die discussie af te halen maak je het voor mij mogelijk alles moreel te maken, waardoor je me niet meer ongelijk kunt geven.
En nu snap ik het niet meer.
Kan je dit stuk misschien anders verwoorden?
GODVERDOMME MAAK DAAR ONMIDDELLIJK ENKELS VAN
De eerste stap is dan ook de makkelijkste, wat er daarna komt is kankermoeilijk ;_;
vandaag keek zo'n kjoetie van 1.60 blond haar kankerfelle blauwe ogen naar me
kreeg gelijk stijve biemel
Kanker ikfoon mobiel internet valt steeds weg kankerzooi
>GODVERDOMME MAAK DAAR ONMIDDELLIJK ENKELS VAN
Neen
Nee man, je moet gewoon proberen. Je hebt letterlijk niks te verliezen.
Ebina's ebische Ebina's.
Androïde > ikSchijt
>vandaag keek zo'n kjoetie van 1.60 blond haar kankerfelle blauwe ogen naar me
>kreeg gelijk stijve biemel
als dubbels kom je haar morgen weer tegen en mag je biemel in bagina steken
>een vriendin willen
als enkels krijg jij NOOIT vd
...
>plebejer zijn
Helemaal prima
Als dubbels is jouw paal onwaar
als enkels krijg ik een vd
als dubbele mag ik mijn pieleman in jouw kontje douwen
Kankergebaseerd
als oneven getal krijg jij iemand die op plaatje gerelateerd lijkt als vd
Mijn paal zal eindigen op 5.
>dvw nooit dubbels
>dvw geen animoevriendin
FUCKING LOSER LOL
aardig gebaar oetz maar ik heb al een heel schattig vriendje
Controleer deze 7 oetz
als dubbels word je hetero
3
Waarom heb ik het gevoel dat iedereen om me heen dommer is als ik naar een andere stad dan Amsterdam ga?
>dvw geen dildoanon vriendje
gvd ik wil neuke nu
>hij woont onironisch in Amsterdam
omdat ze buiten Sup Forums schijtpalen (waarschijnlijk /x/)
als dubbels gaan wij neugen
>dommer is als ik
>Amsterdam
K O E K
O
E
K
ik ben oplijn monopolie aan het spelen, kan ik nog dieper zinken?
waar woon je jij heet sletje
OFFICIËLE OBJECTIEF JUISTE RANDSTADRANGORDE
Utrecht > Den Haag > Rotterdam > Amsterdam > Almere
EIND
HO
Komt die flikker uit zuid-amerika nog wel eens hier? Ik heb eindelijk zijn kaartje binnen.
VEN
WOEN
SEL
MOC
Nee slechte miem
opkankeren
DUBBELS voor Ritsoe-user!
eindcijfer 7
Ik heb net met de dokter gesproken, hij zegt dat ik een ernstig tekort vitamine vd heb.
Utrecht is een mooie stad maar ik haat al m'n medestudenten. Ik ken meer mensen aan de UvA die ik mag dan aan de UUUUUUUUUUUUUUUUUU
>krulbroodjes
maer croisant-jes zei-jn tok juste 'eel 'erk lekker?
heb je haar/hem gevraagd om een vd recept voor te schrijven?
Utrecht is een gebaseerde stad oetz
This is why you don't learn Dutch from West-Flemish people