Sverigetråden - Den väldigt Svenska upplagan

youtube.com/watch?v=u5a_Ca6Y3wA

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=RjUvHasKGTg
youtube.com/watch?v=-dzl2WT1SWk
twitter.com/SFWRedditVideos

alla vackra ariska pojkar i din dutub gör mig ledsen

Animene

Danmarktråd a shit, kan jeg poste her?

AAAAAAAAAA
youtube.com/watch?v=RjUvHasKGTg

alla andra jävla 2d-autister gör det så varför inte

Självklart
Hur lever livet i Danmark?

>dkn ingen delikat brun fv

Ja. Sverigetråden är till för brödrafolk också.

Hej! Få saker att starta av med =]
1. Ja du får vara i tråd1 för att du är en dansk, d'är en mäktig sak att se!
2. Jag är Björn.
3. Bli inte rädd, men jag är inte en stereotyp svensk. Om något, är jag den som vill stoppa invandringen =D.

...

Ja. Eller bara stoppa abrupt och ta en vecka av vad folk kallar "brain zaps". Nämnde detta fenomen för min psykiater, hon visste inte att det fanns.

Vad gör ligorna för nytta bättre än polisen? De gör Svenskar till pundare, består mest av juggar och babas, och är bara allmänt krim. Det positiva skulle väl vara ökad brottslighet som kan användas som argument mot invandring. Men en upp-biffad polisstyrka skulle å andra sidan kunna deportera fler nysvenskar.

Och jag skulle kunna röka på ibland lagligt.

jag längst bak

Svarta är inte bruna

>dkn ingen fv

En söt indian då?

Det värsta är att alla bruna flickor jag varit med har varit mycket bättre än de ariska. Visst de är fula och bruna men de är lydiga och tacksamma och älskar att bli manhanterade. De ariska har alltid tre sorters klamydia och är allmänt odrägliga.

>user har sex med negress
"vadå skulle ju aldrig få barn med en ville bara testa"
>flicka gör samma sak
"DET HÄNDER! ST SV! HANREJBREVARE!"

Finns knappt. Enda söta är mulattade med stor spansk. Riktiga indianer ser ut som kineser med enorma kindben.

youtube.com/watch?v=-dzl2WT1SWk

vem citerar du?

Bildrelaterad är svart. Den söta pajen du kallar svart, är brun.

Ska bli nbög nu

God morgon, tråden!
Nja, klockan må vara nästan 6, men det är alltid morgon efter jag vaknar.

Martina

Vad tror ni om att skaffa en metalldetektor?
Verkar avkopplande att bara gå ut i skogen och leta.
Eller så drar man iväg till östgränsen..

Är den fotoaffärad eller är han verkligen så mörk? Lite h1 favä

Haj haaaaj, korona?

varför har hon ett kök i ett badrum?

Hon var delikat brun desu

Ursäkta?

>dkn ingen söt halv-indian-ättling att vakna upp utvilad och lugn brevid och som med mjuk stämma kan smyga in en karribisk dialekt av nederländska i ens öra.

Inte user men det finns rätt svarta hudfärger favä.

>mannen som ska rädda vårt land
hehe mm bieler tror du det själv

>han tror man kan bli nbög genom att läsa en "va ba dig själv" bok

Ja tack! *tar en slant ur skålen*
Tack så mycket!

>dkn ingen fv som är så svart att hon inte reflekterar något ljus öht

Kan inte bestämma mig om detta är mysigt eller kringerande favä.

Alla negrer är svarta, inte delikat bruna

Täck henne i vantablack. Det stoppar inte ALLT ljus, men ~99.965% är nära nog.

>dkn ingen svart-hål fv som suger åt sig så ivrigt man kommer före man ens börjat.

Hej Bjorn, jeg er en anden user - men godt at hore, at der stadig brænder en gnist.

Välkomna till NU-tråden :-)

S L O W D O W N B R O T H E R

haha vilket storhetsvansinne där i början. Jimmie kommer sluta upp som Palme.

Vad heter flickan?

C V C K S

Jag har ingen eftergymnasial utbildning och ingen vidare arbetserfarenhet (jag har haft praktik i skolan och sommarjobb när jag var yngre), och jag vill väldigt gärna flytta hemifrån, vad gör jag?

Du fixar jobb på donken.

Nåja. De måste bli desperata nog att riskera mord. Det är ju isf ett mått på personens viktighet.

>för min psykiater
>hon
NEJ NEJ NEJ!

Ha absolut INTE en kvinnlig psykolog/psykiatriker/läkare och så vidare om du inte själv är kvinna, och även då är en manlig att föredra.

>15–19 år minskat från 25 till 14 per 1 000 flickor
>14 per 1 000 flickor..
BARA KNULLA UPP SVERIGES UNGDOM

Kan jag leva en simpel livsstil i en etta med den lönen?

Ja, har en kusin som jobbar på donken. Samt bor hon i en två:a med sin hund.

Jag håller med. Har fått uppleva skillnaden själv. Kvinnor blåsta åt helvete

De drar alltid upp massa personliga ankedoter om hur de minsann lyckades vara nbögar och fixa familj, nästan som att de vill håna en. Äckliga jävla sociopater som inte kan sätta sig in i patienternas lidande.

Men hon i Sopranos...

Det är nog för provokation. "Råkade" inte springa in i en random sötpaj precis efter mötet eller så?

>dkn jag känner mig helt frihetsberövad efter att jag fick ett jobb

Ja... får han bara smak på fitta en gång för alla så kommer de flesta drivkrafter i livet strömlinjeforma sig därefter.

>han föll för löneslavsgycklet

Omg hej Fbanon 2.0

HUR?

Hej tråden

Fråga till alla NEETs i tråden. Bor ni själva? Har ni städat hemma eller är det kaos?

Med vänlig hälsning
user

Du triggar mig inte med det där om du tror det.

Haha okej Fbanon 2.0

>klaga på att ha jobb

Ja och ja.

Bor i lägenhet själv. Har kliniskt rent.

Beklagar sorgen user. Hoppas du slipper undan.

Tyckte man blev mer effektiv med sin tid själv, och uppskattade att göra ingenting på ett nytt vis.

Men visst hinner man inte göra allt och ens tid utanför jobbet blir ju lite uppbunden också.

Jag försöker tänka att jag ändå bara skulle slösa bort min frihet på kanalen.

Är generellt renlig av mig, men har inte dammsugit på 2 veckor.

Håller med dig. Man uppskattar att göra ingenting mera. Så man spenderar 9-10 timmar att göra något man inte vill och sen resten av tiden orkar man ändå inte göra sånt man skulle vilja.

Fast då är det ju ditt ansvar. Dvs du behöver vara modigare om du inte har ett jobb. Har du inte makt över hur du spenderar tiden så är det heller inte ditt ansvar hur du spenderar den.

Orkar gör man, men inte alltid man vill utan det är helt enkelt skönt att inte göra något på ett sätt som det inte var innan.

>Dvs du behöver vara modigare om du inte har ett jobb
Vad är det här för NEETlogik?

Jag har haft heltidsanställningar och jag orkade inte göra mkt mer än käka, slösurfa nån timme, se ett tv-serieavsnitt och sen sova. Man tappar sug och ork och livsglädje.

>frihet
bra spökat min vän

Hygien är viktigt user, NEET eller ej. Hygien tillfredsställer även min autism.

VIF

Om du jobbar så byter du bort din frihet mot pengar. Du byter då bort möjligheten att göra med din tid vad du vill. Det är din chefs / anställares ansvar att dina arbetsuppgifter gör nytta, för annars går ju firman back. Är du utan anställning är det på ditt eget ansvar vad du väljer göra på din tid då du inte bytt bort din tid emot pengar på samma sätt.

Har haft avföring i vattenform och varit illamående i tre dygn nu. kommer jag att dö?

Tyvärr inte

>Bor ni själva?
Ja, jag bor själv.
>Har ni städat hemma eller är det kaos?
Nja, varken eller skulle jag säga. Jag dammsuger och moppar inte så mycket som tycks vara "normalt" men jag har inte skräp och gamla förpackningar som ligger överallt osv.

Drick vätska user. Vatten blandat med socker o salt, du kan säkert hitta recept på internet. Vätske-ersättning tror jag det brukar heta.

synd. hade varit en förbättring

japanerna ser lite mer humana ut när man inte ser deras spyfärgade hud och tilltucklade ansikte favä

Detta är trådens allra autistiskaste brev. Vore du ett magic-kort så skulle du ha

> "protection from pathos".

De flesta i en arbetslöshetssituation uppfattar sig själva som utestängda, bestraffade, förlorare osv. Kan du inte ens förstå det så vet jag inte vilka drivkrafter i samhället som skulle bita på dig.

>kallar andras brev autistiska
>jämför user med ett magic-kort

>Detta är trådens allra autistiskaste brev. Vore du ett magic-kort så skulle du ha
jag tror att han just förlorade den titeln

>Detta är trådens allra autistiskaste brev. Vore du ett magic-kort så skulle du ha
>
>> "protection from pathos".

Haha ja båda breven var ju faktiskt jag. Skoj spexat va?

Hur går det Sverigetråden?

På med snubblet Lennart Lindholm.

för jävligt

t. diarré-user

Jodå, hur går det själv americhan?

>flygfä visar sig
>går för att hämta något att slå ihäl den med
>den är borta
Blir bokstavligen självmordsbenägen

För fort :'(

Närå skoja bara.

Hur gammal är du då?

Hade ni? Fast till onlinepizza då