Sverigetråden - Båtupplagan

2d är också välkomna

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=IBWelydm7FA
youtube.com/watch?v=_-_h2vQyzJY
youtube.com/watch?v=Onhdf8YZDTw
youtube.com/watch?v=T8lHiMnlj2c
youtube.com/watch?v=elmVm5cZNoE
youtube.com/watch?v=eYzTjn1h7Xk
twitter.com/NSFWRedditVideo

Skulle jag med, men oftast så gör luftfuktigheten det förjävligt, och själv tycker jag inte om när fåglar kvittrar. Speciellt inte fiskmåsar.

>båtar

>fiskmåsar
>kvittrar
skräniga, matstjälande jävlar

alla varianter av 2d är välkomna i tråden! :3

...

NEETtimmarna är när tråden är som bäst.
Den må vara långsam, men mysighet > fart.

v-va?

HAHAHAHAHAHAH SÅ JÄVLA KUL NÄR MAN SKA LÖSA CAPTCHAN OCH TRYCKER PÅ EN BILD OCH BILDEN FÖRSVINNER

TACK SÅ JÄVLA MYCKET HORGOOGLE FÖR EN SKRIFTLIG CAPTCHA VAR JU SÅ DÅLIGT ELLER HUR XDDDD

Så bra

>vara så pass ny att man inte ens vet hur man byter captcha

När ska ni pedofiler lära er vad riktig 2D är för något?

Är det bara jag som älskar fiskmåsar? Gillar deras läten också. Är uppvuxen i en båt så det kanske har något med saken att göra.

>seglarmånen
>inte peddo

hehe mm

hej reddit

det vet jag fan din jävla hora men alla har samma jävla fittproblem

enda som funkar är de med gatuskyltar

>dkn såg sailor moon innan man åkte till skolan
bra tider

>moeskit
>h-hon är egentligen 5411234 miljoner miljarders år gammal inte en underårig flicka jag loooooovar!!
>inte värre

>det vet jag fan
Så varför byter du inte då?`

*boxar dig i huvudet*

*gör en 720*
*heemar dig på kinden*

hur många moeskit är ens så här?
snälla berätta, du verkar ju ha mycket erfarenhet.

>orka bry sig så här mycket
>tro att man är bättre än någon annan för att man tittar på en specifik sorts kinesiskt tecknat

fråga

tror han vet att moeskit inte är harembajs.
så de behöver inte ens dra ålder kortet.

ålderkorter*
fan nu borde jag gå och sova, ha det så trevligt.

>ålderkorter
god natt söta user, dröm söta 2Ddrömmar

vad kan man säga, är man trött så är man

ta bästa båten istället

Cancercolle har ingen plats i tråden favä

Vem?

Mindbreakdåjinserien med henne är så bra, vet inget om båtar annars

Inte vem, vad

Utveckla dina tankar kring varför Kancolle är "cancer" user.

Vad?

Bokstavligen den ända anledningen är att jag inte gillar det

Bråka inte nu pojkar.

>gå till sopnedkastet precis utanför min lägenhet
>få panikångest
Herregud jag trodde jag skulle få hjärtinfarkt eller något

Varför går du till sopnedkastet mitt i natten Slänger du något pinsamt?

Drakdildo

Nej, bara vanliga sopor. Jag brukar inte få ångest av att gå utomhus (vill bara undvika det om jag kan) så jag vet inte varför det hände nu.

Fan också. Tänkte föreslå drakdildos.

Aj då. Det låter inte mysigt.

Japanese MILF

Grabs jag har precis sett klart Konosuba och jag har enorm mysig2d-abstinens.

Snälla hjälp ut en user-medmänniska här.

Vad vill du ha hjälp med? Vill du se några fler mysiga serier?

Why do they cry when they have sex?

because it seems innocent = hot

dom senaste 2 åren av mitt liv har varit så värdelösa att jag vet inte om jag vill fortsätta

det är svårt

hoppas nånting händer snart

man tror att man ska bli glad bara sommaren kommer

woop die fucking do, solen var framme hela dagen

jag mådde likedant som i januari under svart himmel

Jag känner faktiskt motsatsen. Hatar sommaren och solen, älskar vintern och snön.

Ja precis, mera mys. Jag älskade konosuba!

Några av mina favoriter då:
Milky Holmes (båda säsongerna, toppmys)
Gochiusa
Gugure! Kokkuri-san
Majokko Tsukune-chan (lite mer på den komiska sidan men ändå)

Tack user, detta ska undersökas!

Komedi som sådant är absolut inget problem.

Nu när jag tänker på det så ser jag nog om Milky Holmes, det har varit ett tag sen jag såg den sist.
>dkn däremot allting efter säsong 2 suger
>dkn Kokoros röst kommer aldrig vara densamma

>hoppas nånting händer snart
få något att hända

Vad lyssnar ni på?
youtube.com/watch?v=IBWelydm7FA

youtube.com/watch?v=_-_h2vQyzJY

youtube.com/watch?v=Onhdf8YZDTw
youtube.com/watch?v=T8lHiMnlj2c

youtube.com/watch?v=elmVm5cZNoE

God morgon Sverige!

God morgon user. Jag ska bara äta lite innan jag går och lägger mig.

ÅHAJÅ!

youtube.com/watch?v=eYzTjn1h7Xk

Godnatt, tråden.
Godmorgon, nbögar!

Till förrädarbastarden Jon Snow.

Du släppte in tusentals vildingar över Muren. Du har förrått dina egna. Du har förrått Norden. Winterfell är mitt, bastard. Kom och se. Din bror Rickon är i min fängelsehåla. Hans vargs hud ligger på mitt golv. Kom och se.

Jag skall ha min brud tillbaka. Skicka henne till mig, bastard, så skall jag inte besvära Dig eller Dina vildingälskare. Håll henne från mig och jag skall rida norrut och slakta varenda vildingman, kvinna och barn som lever under Ditt skydd. Du ska titta på medans jag flår dem levande. Du ska titta på när mina soldater turas om att våldta din syster. Du skall titta på medans mina hundar slukar din vilda lillebror. Sen skall jag skära ut dina ögon ur dess hålor och låta mina hundar göra resten. Kom och se.

Ramsay Bolton, Herre av Winterfell och Vakt av Norden.

Ingen bryr sig

Vi har bekämpats till varje pris,
men vår tro har hållits vid liv.
Dödens år 1945,
ur graven vi reste oss igen.

Allt jag känner är hat,
mot denna korrupta stat,
vi kommer aldrig att böja oss,
ni kan aldrig besegra oss.

>träffa den fulsöta killen som såg korkad ut
>han har en grov ful dialekt
>vi myser i soffan ett tag innan sex
>tar fram hans kuk
>den är ännu mindre än min 14 cm mikropenis och bokstavligen lika tjock som mitt pekfinger
>kukhuvudet nästan obefintligt
>knullar honom
>tröttnar
>han kan inte komma för att han tappar så mycket spagetti
>vi tar och duschar
>jag ger upp på honom och kommer själv
>vi lämnar duschen och torkar varandra
>jag torkar mig och tar på mig kläder
>plötsligt kommer han fram till mig med ett par av mina kalsonger han hittade i påsen med smutstvätt i
>Stoppar i sin näsa i dem och säger "De här luktar verkligen som du!"
>blir mer eller mindre chockad och frågar vad fan han håller på med
>ger honom en kram innan han går
>han vill även ha en kyss innan han går så ger honom det motvilligt

Fy helvete. Jag hoppas verkligen att detta är droppen som får mig att göra ett ärligt försök med en tjej.

Ingen bryr sig.

Vad fan sa du just om mig, din lilla slyna ? Du behöver veta att jag tog examen i toppen av min klass i Navy Seals, och jag har varit involverad i ett flertal hemliga räder mot Al-Qaida, och jag har över trehundra bekräftade mord. Jag är utbildad i gorilla krigföring och jag är den bästa prickskytten i hela USA:s väpnade styrkor. Du är inget för mig utan bara ett annat mål. Jag kommer att torka ut dig med precision vars like aldrig tidigare skådats på denna jord , märk mina jävla ord. Du tror att du kan komma undan med att säga det skitet till mig över Internet? Tänk igen, din jävel. Nu medans vi talar kontaktar jag mitt hemliga nätverk av spioner över hela USA och din IP spåras just nu så det är bäst för dig att du förbereder dig för stormen, ynkling. Stormen som utplånar den patetiska lilla sak du kallar ditt liv. Du är fan död, grabben. Jag kan vara var som helst, när som helst, och jag kan döda dig i över sju hundra olika sätt, och det är bara med mina bara händer. Jag är inte bara utförligt utbildad i obeväpnad kamp, men jag har tillgång till hela arsenalen av United States Marine Corps, och jag kommer att använda den till fullo för att torka din eländiga röv av ansiktet på kontinenten, din lilla skit. Om ni bara kunde ha vetat vilken ohelig vedergällning din lilla "smarta" kommentar var på väg att förstöra för dig, kanske du skulle ha hållt käften. Men du kan inte , det gjorde du inte, och nu du betalar priset, din jävla idiot. Jag kommer att bringa vrede över dig och du kommer att drunkna i den. Du är fan död, grabben.

Dumungar? Är du 12 eller?

Patent är inte perfekt, utan patent är inte perfekt. Förstå att det enda som är bra för en uppfinning är ifall uppfinnaren har näsa för affärer och att förränta sin uppfinning. Spelar fan ingen roll vad för slags jävla legalt ramverk du har runt hans uppfinning, ifall han är en genomusel säljare, alternativt inte kan förhandla med storföretag.

Många stora uppfinnare bara släpper sina uppfinningar patentlöst därför att det 1. kan främja deras karriär ordentligt 2. De slipper sitta i domstol som Håkan Lans 3. De kan sysselsätta sig med fler uppfinningar och behöver inte sitta och defensivt meckla med ett guldägg.

Sedan vet jag ine vad som hände med honom, men killen som kom på bittorrent, släppte det ju fritt. Oklart ifall han tjänat en spänn på själva teknologin, men kan mycket väl tänka mig att han aldrig behöver leta efter ett jobb med tanke på att hans namn står på skiten i historieböckerna.

– Min pappa sålde sin bil för att betala för resan. Han ville att jag skulle studera i Sverige och få ett bra liv, säger 20 årige Ali Abdulrahman.

Men hans pappas önskan kommer inte att gå i uppfyllelse. Ali Abdulrahman och Mortada Raed har beslutat att de ska åka tillbaka till Irak.
Killarna tycker att asylprocessen tar alldeles för lång tid. De säger att de mår dåligt och saknar sin familj.

– Vi kom hit för att studera, men det får vi inte göra. Vi får inte jobba heller. Det händer ingenting på flyktingförläggningen. Vi bara äter och sover, säger Ali Abdulrahman och menar att han inte kan leva så i flera år i väntan på ett beslut från Migrationsverket.

Färska siffror från Migrationsverket, som SvD publicerade i går, visar att det framförallt är irakier som beviljas det aktuella bidraget, som motsvarar 30 000 svenska kronor för varje person över 18 år och 15 000 kronor för barn under 18 år. En familj kan högst få 75 000 kronor.

>återvändningsbidrag
>sverige

>Vi kom hit för att studera, men det får vi inte göra. Vi får inte jobba heller. Det händer ingenting på flyktingförläggningen
Nej kan det vara för att det är en flyktingförläggning till för FLYKTINGAR! om ni vill jobba eller studera här får ni söka jobbvisum eller fixa utbytesprogram med ett av era universitet

Varför är svenska folket så jävla naiva?

Gro' morron

Stormsnorrarna har vaknat och skrämt iväg alla söta tjejer som brukar breva vid den här tiden...

Stort tack

gonatt! :3

Nejdå user, än finns det söta flickor här :3

H-Hej :33

bäst kattflicka?
underförstått

Ser inte ut som någon kattflicka, men söt ändå

>dkn ingen shinji fv

Allt jag vill ha i mitt liv är en söt tjej med en ännu sötare penis!

Är det för mkt begärt?

Ja

t.divi

Allt jag vill ha är en ursäkt att neeta på samma sätt som min sjukskrivnia farsa har gjort de senaste 13 åren

Vakna nu upp till en ny spännande dag och de fantastiska möjligheter den för med sig anons! Detta är en fin dag att vara produktiv och nyttig på så att vi kan göra oss själva och vår omgivning bättre och mer välmående.

Så om ni inte kommit igång redan så upp med er och sätt fart för det är bättre att göra saker tidigt så ni med gott samvete kan ta det lugnt resten av dagen.

Amalia-user är du en söt flicka som man kan få bjuda ut på middag och mys?

JAG ÄR FÖR FET FÖR ETT FUCK

KAN INTE SE NER TILL MARKEN NÅTT MER

Den enda kvinnliga kontakt man haft de senaste 5 åren har vart från en frisör.

Tackar henne varje gång, i hennes ögon är det för hon klippte mitt hår bra.. i mina ögon är det för hon rörde mig och talade med mig

Den som ändå vore en söt flicka. Jag gillar visserligen söta flickor även om jag inte är en själv.

Men jag hoppas du hittar en söt tjej att bjuda ut och ha det mysigt tillsammans med user.

:(

>dkn ingen kv

god morgon!!!
dax att vara produktiv

Inbjuder!!!!1

jvdk

>dkn jobbet är inte så dåligt men önskar att jag hade tagit med mig min 3ds

lider varje dag

>3ds
en vad?

Idag slutar lidandet! Idag tar jag mig en stänkare och ringer samtalet jag skulle ringt för länge sedan!

金剛 En söt

min handhållna Nintendo

Hur gammal är du mann1? Vad jobbar du med?