Sverigetråden

...

Other urls found in this thread:

nyheter24.se/debatt/845296-ellen-17-stolt-slampa
imgur.com/a/98ipg
youtube.com/watch?v=bAJ_74tDZzU
youtu.be/Gj5L9SYhoSE
twitter.com/SFWRedditGifs

>dkn fortfarande väntar på svar men inte säker på om jag vill bli nekad eller inte

jag på bilden

mm

såg att min far sökte arbetare till sin butik så gled in på ett bananskal där :^)

sålde mina rysslandsfonder just innan det gick åt helvete där borta
men varför leva på besparingar när man kan tjäna fräscha para

Vart laddar ni ner film?

t. min favoritsida har nyligen lagts ner

De investerade i mig :D

kat.cr käre vän.
t. inte säpo

HAHAHHAHA YES! JAG SMASHAR IN 2D MONGONS SKALLAR! SOM BERGET SMASHADE IN OBERYN MARTELLS SKALLE!

piratbukten fast streamar 9/10 gånger eftersom de flesta filmer inte är värda att se flera gånger och därmed inte värda att ha på hårddisken

Ägh, verkar mest vara filmer med låg kvalitet där

KAT, TPB, ET. Oftast räcker det med KAT.

>ininnan piratsnobbar

>Denna plebej

hahahahah denna kommer trigga robotarna

nyheter24.se/debatt/845296-ellen-17-stolt-slampa

>inte kunnat nå försäkringskassans hemsida sen igår
JAG SKA HA MIN SJUKPENNING ERA SVIN

>vara otrevlig

>dkn du aldrig kommer vara en feminin kille som flyr hemifrån, börjar ta hormoner och försörjer dig genom att ta oändliga mängder kuk från främmande män
imgur.com/a/98ipg

ET?

>dkn anons känner sig värdelösa och tror att de inte klarar något
Hoppas ni får en extra bra dag och känner att ni kan börja tackla era problem och kan se att ni är allt annat än värdelösa.

Ni förtjänar att må bättre.

extratorrent

Om hon är så normbrytande varför attraheras hon till dåliga pojkar, och inte feminina, snälla sådana?

>Ni förtjänar att må bättre.
fast nej det gör jag inte.

>dkn inga fonder
Tja, får skylla mig själv.

...

>Denna jävla slyna som alltid brevar dessa fula 2d bilder

Hen vill bli hatknullad

Sluta vara en sån slyna hela tiden

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>hen

>Ni förtjänar att må bättre.
Tydligen inte. Har varigt deprimerad för större delen av mitt liv, kan knappt ens prata svenska längre (har skrivit nästan bara i engelska i nästan 10 år nu,) är NEET, osv.
Jag säger till mig själv att jag inte borde lyssna på folk som snackar skit om mig, och för det mesta funkar det, men det hjälper inte min depression.

Jag ska sluta blogga nu. Bara du, Amalianon, "vill" (jag är inte helt hundra på det heller) höra det.
Ursäkta.

skam, sorg och ångest har förstört mitt liv.

d1a

Bokstavligt talat jag i den ordning.

(inte amaliaanon)
Vet du att man kan få lite skev världssyn av att vara deprimerad? Undersöker du dina tankemönster lika kritiskt som du behandlar dig själv? Kan vara något att tänka på, jag vet allt men har varit djupt nere själv.

Aldrig blivit hatknullad innan, kanske är f1h1.
Hoppas du hittar något eller någon som får/kan hjälpa dig må bättre och lösa källan till din depression, tvivlar starkt på att du skulle ha gjort dig förtjänt av massiv depression.

Gjorde verkligen allt jag kunde. Fixade betyg, körkort, arbete, lägenhet, nya kläder och blev mer social men endå så lider jag varje dag. Hur accepterar jag att det inte finns någon lösning, ska jag börja dricka?
Känner mig så jävla hopplös just nu.

>dkn man inte känner någonting har förstört mitt liv

HURRA KLARADE AV TENTAN I MIKROEKONOMI! :DDD

En tenta kvar, sen kan man äntligen hämta ut sin examen!

>Kommer hem från jobbet
>Hockey på tvn


>införe avtryckta 2d nördar

Drick user. Räcker med några skott 40% om dagen för att hålla illusionen uppe. Vad spelar det sen för roll om man kanske dör några år i förtid om man ändå bara hade lidit?

Testat stoicism?

Hockey finns på ström 24/7. Vad är speciellt med TV?

>dkn ingen fv

>Undersöker du dina tankemönster lika kritiskt som du behandlar dig själv?
Vad menar du?
Att jag har antigen ingen logisk anledning att vara deprimerad? Då har du rätt, jag har ingen specifik anledning jag kan skylla på som jag kan fixa. Jag är inte deprimerad pga "åh, jag har aldrig haft en fv, det är därför" eller "aha, jag blev mobbad när jag var liten, så är det." Nej, jag är bara deprimerad för jag är det, och jag kommer inte ihåg ur livet kändes när man inte var deprimerad.
Om du menar att jag borde ha mer självförnuft och jag borde tänka kritiskt istället för att säga att allting är mitt fel så är det praktiskt taget omöjligt. När än jag får en dålig självtanke och försöker säga till mig själv "nej du, det är inte ditt fel, sluta tänka så" så hoppar en annan tanke i mitt huvud tillbaka lika snabbt och säger "jo, du är ju en patetisk NEET som aldrig kommer åstadkomma något och du är en skam för alla, du är dum i huvudet och psykisk sjuk osv osv."
Och det är lättare att bara ge upp och låta den tanken vinna. Att motbevisa den skulle ta energi och viljekraft, vilka jag har inga av, med eller utan det dåliga självförtroendet.

>Hoppas du hittar något eller någon som får/kan hjälpa dig må bättre och lösa källan till din depression, tvivlar starkt på att du skulle ha gjort dig förtjänt av massiv depression.
Tack, Amalianon. Kommer nog inte hända mig dock, speciellt när jag vet jag inte har någon framtid för mig. Tvivlar jag kommer ens bli 30 år gammal, men jag kämpar på.
Tack, och ursäkta.

Dags för regerings-byte?

>men jag kämpar på
BRA! En bit i taget user, framtiden finns inte ännu :)

Ja, vi behöver ett mer humanitärt styre, inte dessa krypto-facister som stänger gränser nu när de mer än någonsin behöver öppnas.

bara sno marres

>tomma ord ugggg~~~ all lycka till er!
>forcerad2Dbild.png
Häng dig

>de försöker ta livet av Pekka

>Ni förtjänar att må bättre.
Detta gyckel måste slutas, omgående!
Mitt liv blir inte bättre bara för jag tycker jag skall må bra när jag inte gör det. Och allt är inte okej när jag suger balle på plugget och sedan hamnar i en ondcirkel där jag kommer aldrig kunna komma ur.

Du vad?

borde man inte bli del av några privata trackers nu innan någon supermega"fuck da hackers"EU-lag spikas

>dkn har 7 omtentor och exjobb att fixa
>dkn det har gått 6 år sedan jag skulle ha tagit ut min examen, då hade jag 14 omtentor och exjobbet kvar
HAHAHA, SNÄLLA KAN INTE NÅGON BARA KOMMA HEM TILL MIG OCH SKJUTA IHJÄL MIG.

>ogilla Amalia-user
Häng dig

>2Dhataranon
Ännu inte släppt in 2D i ditt hjärta ser jag.

>dkn gått om ett år och har 6 tentor i juni
>dkn du är min framtid
youtube.com/watch?v=bAJ_74tDZzU

vfan

Hade också det, knullar det upp sig så måste man vänta tills nästa gång och tiden bara flyger.

Har inget med 2D att göra, han kunde likväl forcerat någon annan avatar än 2D

nä det är inget fel med avatarbögeri ju de e ju jättemysigt xD

Har som mest haft 6-7 omtentor, nu har jag betat av nästan samtliga. Klarar jag av nästa tenta om mindre än tre veckor kan jag ta ut examen, sen under sommaren kan jag plugga till två tentor och ta ut ett snäppet högre diplom om jag känner det nödvändigt.

Borde ha blivit klar för 1.5-2 år sen, men var tvungen att hoppa av och jobba för att få in pengar till familjen.

>dkn polygami är fortfarande olagligt
Jävla rasister, jag vill bara gifta mig med mina fvs

Kul att du tycker det. Hoppas du inte lider av någon mentalsjukdom och fick för dig att jag gör det.

Grymt, du kommer få jobb lättare än jag, jag pluggade rester och sökte jobb, fick inget jobb och misslyckade flertalgånger tentor och var tvungen vänta 3-4 månader tills nästa, vilket suger apa.

Vad lyssnar ni på lol?
youtu.be/Gj5L9SYhoSE

Hej homos, vet ni varför man ska ogilla amilia-user

för medlidande är en mental sjukdom
varför gråter barn? För att det vill att ni ska märka dem
I sin svaghet har den deprimerade user endast en styrka, han kan få er lida med honom
När user får någon att bekräfta hans lidande så återupplivas hans självbild
han är åtminstone stark nog att skada världen

törsten för medlidande är törst för självbehag
så snälla bekräfta inte anons lidande
han lider bara för att du låter honom


*vinklar turbofedoran*

Fråga ex om vi ska ha sex J/N?

Äckliga rispajer, favä.

Jag försökte sökte jobb för typ 1.5 år sen när jag hade flera tentor kvar, fick komma på en massa intervjuer men fick aldrig något jobb.

Hoppas verkligen det blir lättare snart när jag har examen, annars kommer jag hoppa framför ett tåg eller reta upp någon galen flykting och bli knivad eller något.

Hade rejäla problem med en tenta, var så jävla surt när man failade omtentan och fick vänta 6 månader innan nästa chans dök upp, sög verkligen pung.

hej dfw-user

N

Haha det där rimmar

Är ökenfröknarna i Sverige slyniga?

>dkn nytt jobb nästa vecka

Examen är bra att ta ut, dock ger den inte dig direkt arbete. Men de ser att du har jobbat igenom med att ta ut det, även om det är sent. För min del kommer det se verkligen hemskt ut.

>äckliga rispajer
>inte vara sötpajsliberal

Jag på bilden

>2D-hataranon är i farten
UH jag blir så less på dig! :3 någon som vill suga kuk med mig? :3
>generisk underårig tecknad flicka.jpg

hade heemat varenda en utav er

Vad för jobb?

En av de bästa breven på länge
t. cancerbrevare

Kommunalt skitjobb, vaktmästaraktigt. Känns bra ändå, har jobbat med sådant innan och det är ok.

Spännande, allt är okej så länge man får pengar och möter folk.

vrf inte

>kolla steffe, så här ska vi göra när vi fistar det svenska folket i rumpan med massinvandring och högre skatter

hur 2 skaffa sötpaj azerisk fv?

amen tjena, allt bra med dig user?

Black metal?

Var dig själv

>dkn så uttöjd att det inte ens gör ont längre

Tack baserade kulturmarxister

Nix

Nej, tack gode Gud.

Vill du ha äckelfröknar att knula så är det bara att stöta på svenskor.

Kommer se rätt dåligt ut för mig med, vet inte vilka lögner jag ska dra till med när de frågar varför det tog så lång tid.

Ska väl försöka hitta på någon snyft-historia.

Är inte rispajsliberal, ökenpajer och desipajer går väldigt bra.

Mina senaste dejter har varit från Indien, Libanon och Afghanistan.

That's degenerate. Vladimir says balalajka only.

Tack för tipset, det ska jag prova

Bara dra upp att du gick ut på livs resa, eller familjekris

>Nej

>dkn det finns folk IDT som är stormisar och inte gillar delikat brunt

Fan, det ska vara livsresa*
Jag är mer orolig över om jag kommer få något, då jag blir klar...1.5-2år är inget med min tid...

Kommer köra på familjekris, vilket iofs är sant.

Säg att din morsa/farsa förlorade jobbet och att du var tvungen att arbeta och ta en paus från skolan för att få in pengar till familjen.

I regel, nej.

Sen finns det självklart ökenfröknar som är slampiga även dem, men de är få och jag undviker dem som pesten - precis som äckliga svenska tjejer.

Ah du vet.
Skaffa en hobby
Klipp dig och köp lite kläder
Börja gymma
Så går det bra.
Heheheehehehhee

VEM ÄR HON?

Är Sup Forumsbög (inte stormis dock) men vill gifta mig med en ökenpaj favä