/mämmi/

Kuumatasku -painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=q3lpoGABH6A
youtube.com/watch?v=RfzurFbLi9A
youtube.com/watch?v=uOsPqOZvFq8
strawpoll.me/10264086
alko.fi/tuotteet/110467/
alko.fi/tuotteet/001465/
youtube.com/watch?v=GiHXHARCwS0
youtube.com/watch?v=FtaKQv2cDQo
alko.fi/tuotteet/119707/
alko.fi/tuotteet/112536/
alko.fi/tuotteet/000941/
alko.fi/tuotteet/001041/
twitter.com/SFWRedditImages

/balt/

...

Suomi on homo maa.

Oispa viinaa

Pls post artistic gondolas

tupolat somalainen kulurutielle

En oo ryypännyt kohta kolmeen viikkoon, tylsyys tappaa

vedä kännit

Postaan metsästä riippumatosta. Ai että kelpaa

Yritetään nyt saada kuukaus täyteen

How do you get first post in 50% of the threads. You are god good sir.

Miten jaksat? Joka viikko olen, että en varmasti juo viikonloppuna, mutta aina tulee juotua. Tuntuu, että viikonloppu menee turhaan jos ei juo. Ei koskaan ole niin paljoa oikeaa tekemistä, että jaksaisi olla selvinpäin eikä myöskään menoa seuraavana päivänä.
Perjantaikänneillä menty jo montakohan vuotta tässä on menty? Ehkä 6 vuotta

kävin alkossa keskustassa oli normoja

Olen aivan helvetin huonossa kunnossa ja rahat vähissä. Toimii pienenä motivaattorina mut aika hirveetä tää silti on.

Mitä kuuntelet /mämmi/?

Tämän kuulin /wsg/ssä vähän aikaa sitten hyvät syntikat
youtube.com/watch?v=q3lpoGABH6A

Tuulettimen huminaa

Ulkona on tänään kaunis ilma.

Loistava päivä istua sisällä.

In Bolivia there is only firstposting

Viimeksi kun makasin korvessa riippumatossa joku kyrpäeläin katkaisi siitä narun ja yritin ampua sen mutta se pääsi pakoon
ei enää koskaan metsään

Huonossa kunnossa fyysisesti vai psyykkisesti, vai molemmat? Itteenikin täs kaljattaa aika paljon, mut oon jo valmiiksikin lihava ja päihdepäiväkirjaan tulee taas merkintää et korkki on auennut.

molemmat

youtube.com/watch?v=RfzurFbLi9A

Paino putoaa kyllä yllättävän nopeasti kun lopettaa jatkuvan ryyppäämisen ja katsoo muuten vähän syömistään, joulukuussa tuli itse kelailtua että hyi vittu missä kuosissa sitä on ja peiliin viitsi enää katsoa. Kuukaudessa rippui jotakuinkin kymmenen kiloa, sen jälkeen toki olen ryyppäillyt taas vaikka muutama kilo on vielä tippunut ja ihan reilusti normipainon rajoissa ollaan. Pitäis kyllä jaksaa vieläkin ryypätä reilusti vähemmän ja keskittyä oikeasti treenaamaan reilusti enemmän ja ehkä katsoa syömistäkin muuten kuin "mahdollisimman vähän" hengessä, mutta toisaalta kaljoittelu on aika kivaa ja addiktoivaa puuhaa. Oispa töitä ja harrastuksia ja tyttöystävä ja jotain muuta kivaa niin jaksaisin ehkä olla pitempäänkin ryyppäämättä joka välissä.

Se on vettä se paino mikä lähtee nopeesti

>Oispa töitä ja harrastuksia ja tyttöystävä ja jotain muuta kivaa niin jaksaisin ehkä olla pitempäänkin ryyppäämättä joka välissä.
Täähän se on. Jos ei oo mitään velvollisuuksia/menoja ja jostain löytyy rahaa, niin helpostihan sitä tulee otettua enemmän kuin vähemmän. Naurattaa kyl tälleen jälkeenpäin, kun lopetin ryyppäämisen yli puoleks vuodeks tossa jokusen vuotta takaperin ihan pelkästään sen takia, et oli mahdollisuus saada pillua jossain vaiheessa, jos saisin itteni kuosiin. En sit saanu kyl.

Mitä toi BBQ soosi on mitä ne käyttää pitserioissa?

Saako sitä samaa kaupasta?

Ite ryypänny rutiininomaisesti kaljaa joka perjantai jo 6-7 vuotta. Paino ei sinänsä ole hirveästi ole kasvanut muuta kuin 7 kg. Nytten tosin alkanut käymään salilla ihan vain kunnon vuoksi ja jos ehkä kesälle 2017 sais ihan näytettävän kropan. Kaikki on näytettäviä, mutta omaan silmään miellyttävä. 172 cm ja 79 kg. Hieman laihaläski.

Perhe salaisuus

Aika trippy

Saattaa olla jopa omia sekotuksia heidän puolesta.

Halvinta mahdollista.

Kuka aikoo kasvattaa mahaa tänä yönä?

Tämä todennäköisesti. Entinen paikallinen kurdimies pitserianomistaja osti aina halvimmat setit kaupasta mutta hyvää niiden mätöt kuitenkin aina oli

MUN PITI OLLA VITTU SELVÄNÄ JA OON OLLU NYT VIIKON KÄNNISSÄ VITTU MIKS ELÄMÄ ON NIIN PASKAA SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PERKELE

En oo kyllä oo epäironisesti ollu viittä päivää enempää kännissä putkeen ja sekään ei ollu ihan mitään hirveetä ränniä

vitun animeluuseri :D

>stk kaljaa ja Damh the Bardia
youtube.com/watch?v=uOsPqOZvFq8

Pitäs päättää et minkähän leffan sitä kattos nyt. Muistan joskus jonnena aina innolla odottaen et pääsis videovuokraamoon, kun siellä oli just se tietty leffa minkä halus niin kovasti kattoa ja warettaminen ei ollut juttu sillon tai kesti päivän ladata joku elokuva. Nykyään sit kaikki on tos ulottuvil ja isoin vaiva on keksiä, että mitä sitä haluu ees kattoa, kun waret valmistuu samal kun käyt kusel ja teet jotain mättöö ja korkkaat kaljan.

Itse tässä vuodessa hävitin painoa 20kg ruokavaliolla ja liikunnan lisäämisellä. Kaljaa kittasin entiseen tahtiin, eli vitulliset perseet joka perjantai.

Kännissä pitäis olla hyvä olo. Kanttii hankkia muuta tekemistä viikoks jotta kerran viikossa voi pitää sen hyvän kännipäivän. Jos ei töitä irtoa ilmoittaudu vapaaehtoiseks kirkolle/spr/johonkin paikallisee, suosittelen

Kuulostaa ihan helvetin työläältä. Vittu kun osaisin tehä jotain niin tekisin sitä mutta mun taidot rajottuu runkkaamiseen ja pahalta haisemiseen.

Ennemmin tekemistä päiväks että voi pitää 6 hyvää kännipäivää viikossa.

Jos tekee mieli vetää alkomahoolia joka päivä niin ainoa ratkasu on enää olla ottamatta sitä. Vähennä.

En tiedä mitä supermiehii te ootte, mut jos ryyppään kuus päivää seittemästä, niin se seittemäs päivä menee kyl ihan puhtaasti kuumotelles, et kestääkö ruoka sisäl jos söis jotain.

...

jos se tulee vasta seitsemäntenä teet vissiin jotain väärin(oikein?)

Oon harjotellut kyl. Pisin aika mitä oon aamusta iltaan asti ollu sumussa oli 3 viikkoa, kai. Yleensä en kuitenkaan 4-5 päivää pidempään ja viimeisenä kuukautena vähentänyt aika rajusti.

Alkoholi on kyl jännä juttu.
>oispa kaljaa
>kaikki on tylsää, ei kiinnosta
>oispa kaljaa
>osta kaljaa ja laita kylmenemään
>mieliala nousee ilman, että ottaa edes ekaa huikkaa

STAR PLATINUM

Ei ne siellä vapaaehtoistyössä vaadi mitään taitoja sinne tullaan oppimaan niitä. Paras juttu niissä kuitenkin on ne työkaverit jotka on aina helvetin rentoja tyyppejä. Ne on jatkuvasti vakavasti mielisairaiden ja vammaisten kanssa tekemisissä niin perus NEET on niille mukavaa vaihtelua

Vastaanottokeskukset tarttee aina lisää työvoimaa et sinne vaan.

Vittuku ei kerenny kaupast hakee kaljaa. Aattelin et kerkeis auttaa kaverii laskee veneen vesille mut ei nii ei. Vois mennä ny jo nukkuu iha sen takii ku ei oo mitää tekemist, kaikki muut on jo ryyppäämäs eikä ois rahaa baariikaa oikee.

osta huomenna on kuitenkin jäkismatsi jonka takia pitää juoda

Juu kyl kisakatsomos kendoo kattelee sit. Outoo vaa mennä perjantain jo ny sänkyy, mut no jaa. On täs vähä väsy muutenki.

Jos meen nukkumaan niin kurkku tulee kipeeks
Jos pysyn hereillä päänsärky ei lakkaa
Apua

Miks kurkku tulee kipeeks?

Ilmankosteus

En tiedä
Tulee aina jos meen makuuasentoon kun oon kipeänä

Katoin jotain elokuvaa, The Signal. Tää ei oo ees kai mikään kauhuleffa mut kuumottaa silti. Pentuna oli jotenkin pakonomainen tarve aina kattoo kaikkii kauhuleffoi, mut nykyään ei enää halua jostain syystä, kun kaikki kuumottaa niin helposti.

>katoin
katon*

nuku pyjamoissa niin et kylmety, pidä nesteytys kunnossa ja makuuhuone pölyttömänä

Ja sinne hulahti viimeinenkin pisara 0,7l rommipullostani. Voi vittu.

Sit nukkumaan.

Miten ihmiset tuntuu olevan Helsingissä pidempiä kuin esim. Tampereella?

En mee :3

Tuleppa Lappiin niin tiedät mitä on pituus.

Ite on ainakin helppo nukahtaa heti juomisen lopettamisen jälkeen, mut hankalaa jos valvoo pidempään.

>valitse kaikki katukyltit
>kuvassa on pelkkä lamppu
vitun google

>t:Rollo Et ole edes kunnolla Lappia.

>valitse kaupan julkisivut

Tää on oikeasti paskin, nää vaikka miten laittais oikein niin aina kusee.

oispa viina

oispa hollanti

Ostin japanilaista viskiä, mutta en raski juoda sitä. Oon liian pihi

Ite en koskaan kuse niitä. Laitat vaan kaikki mis on joku rakennuksen julkisivu ja tekstiä. Tai sit mulla on vaan tuuria. Joet taas on ihan vitun hankalia monesti, kun pitää valita joku kuiva kanjoni randomil.

Ouluun muutin niin täällä on ihmiset kääpiöitä tai sitten tosi pitkiä. Mutta enimmäkseen knääpiöitä. Kaikki lyhyitä. Naureskelen kaupan jonossa.

Onko sulla jokin huonosti?

Varmaan ihan paskan makusta, juo pois

Paljo makso?

Oispa käsi

Kirjotakko varpaillas?

...

strawpoll.me/10264086
pls answer

Kaikki hyvin, mutta asiavirheet korjattava. Lappi alkaa varsinaisesti siinä Kittilän tienoolla.

Tääl on kai teitä värillisten väkevien ystäviä, niin kertokaas mikä ois joku hyvä konjakki, viski tai rommi? Budjetti n. 60€. Isäukon synttärit on kesäkuussa ja meinasin ostaa sille putelin jotain. Tällä hetkellä meinasin, että ostasin putelin tota Mount Gay Eclipse rommia. Juon ite vaan kaljaa ja vodkaa, niin en oo mikään pro noissa muissa.

En. Työnsin kesäkurpitsan puolittain perseeseeni ja kirjoitan vuorottain rentouttamalla sulkijalihasta ja supistamalla peräsuolta.
Shiftin kanssa saa olla vähän nopea mutta muuten helppoa.

>varsinaisesti

Niin. Se nyt on vain sinun mielipide. Minun mielestä Lappia ei ole olemassa, mutta samalla miellän koko Suomen Lapiksi. Mitäpä sinä siihen sanot?

Aika kova. Postaa kuva.

Ilman käsiä? Ootko tyhäm?

Oma suosikki on tosi vahvasti savuinen Ardbeg alko.fi/tuotteet/110467/ mutta just savuisuus ei oo kaikkien mieleen.

Varma valinta ois sit Laphroaig 10 alko.fi/tuotteet/001465/

youtube.com/watch?v=GiHXHARCwS0

Onks tää silmä_lappu_tyttö-anime hyvä?

>Mount Gay
>Gay

Klassikko.

Kiitos näistä. Buukmarkkasin molemmat ja punnitsen vaihtoehtoja myöhemmin. Pitää tiedustella siltä jotenkin, että mitä se tykkää savuisuudesta.

Rommit on aika perseestä noin yleisellä tasolla, jos oli ukkos tarkoitus juodakkin se ja ei oo ihan makuaistiton paska niin älä sellasista osta. Eikä edes ole erityisen juhlava lahja.
Konjakit on yleisimpiä lahjaksi ostettuina ja on ihan jees makuisiakin, tosin menisi vannomaan että ovat ihan ukkomies makuun.
Viski on noitten välimaastosta, vähän juhlavampi lahja kuin rommipullo muttei ihan niin akkamainen kuin konjakki.

Onks sulla mitään erityisiä konjakkeja sit suositeltavana? Joskus ohimennen muistan kuulleeni porukoiden suusta monesti, et "otetaan konjakit", niin se saattas mennä paremmin kuin viski tai rommi.

Miksi vaan yksi viina?

youtube.com/watch?v=FtaKQv2cDQo

Noi on molemmat melko savuisia, mutta ainakin omasta mielestä melko suuri power gap Ardbegin ja Laphroaigin savuisuuden välillä, mutta siis jos ei siitä meiningistä tykkää yhtään niin... Siinä tapauksessa Lagavulin 15 olisi myös oiva vaihtoehto, jos pystyy 15 euroa budjetissa venymään alko.fi/tuotteet/119707/

Konuista ja muista en tiedä yhtään, mutta kotimaisista vaihtoehdoista Kyrön Napue Gin olis myös hyvä vaihtoehto. Voitti mm. maailman parhaan gin&tonicin palkinnon. alko.fi/tuotteet/112536/

Kiitos taas, buukmarkattu molemmat. Nään ukkoo taas ens viikolla, niin pitää jotenkin tuoda esille asia vaivihkaa. En yleensä osta sille mitään, niin ei kai se osaa arvata.

alko.fi/tuotteet/000941/
alko.fi/tuotteet/001041/
Hintaluokasta noita kahta oon maistanut ja olivat ihan meneviä