/mämmi/

Gallup painos
Postaa:
>Ikä
>Neitsyys
>Työ
>Kovimmat fetissit

/balt/.

NEDERDRAADT

Oispa viinaa

Kaunis päivä tänää, mitäs tekis? Olisko kotona neljän seinän sisällä vai lähtiskö ulos?

pls come to nederdraad

hirvee olo

>22
>joo tallel
>NEET kuudetta vuotta
>varmaa laktaatio, bondage, pullee pimpero ja sit toi petplay

Shin on paras!

ace of spades on paska biisi ja paska meemi
todistakaa minut väärin

I don't speak Hollanti.

Tora on paras

Tora ei tule koskaan saamaan reittiään.

...

>äiti soittaa
>moi
>"ooksä krapulas?"
>tunnistaa noin helposti äänestä
vittu

Ostin eilen kalapuikkoi mut unohin sit ostaa tartar soossii ja herne-maissi-porkkanaa, niin vedän noita sit perunasalaatin kans.

Nico and Maki are perfect. 5/5 bost.

>äiti soittaa
>moi
>aloittaa jauhamaan jotain että pitäisi käydä vanhempien luona useammin tai ainakin tulla niiden mukaan sunnuntaikirkkoon
>sitten yllättäen keskustelu vaihtuu siihen ettei minulla ole tyttöystävää ja lopulta äiti itkee puhelimeen että se pelkää että minä olen homo ja että homous on syntiä ja joudun helvettiin
>tässä vaiheessa katkaisen puhelun
Että näin taas vaihteeksi.

What do finns do for fun

Multa ei enää kysellä et oonko mä homo. Taisin kerran kännissä valehdelleeni, et seurustelin jonkun sekopään kanssa joka uhkas tappaa mut. Tosin sit tulee kyselyä et tykkäänkö mä pojista vai tytöistä ja et pojista tykkääminen on OK.

nothing

24
joo
bussikuski
söpöt pojat tyttöjen vaatteissa (ei mitkään transut tosin)

go to sauna and then jump into snowpile

Onks toi perse tos kuvas? mitä

Mitä vitun sekopää/white thrash perheitä teillä on?
Meillä päin puhelut on tasoa
>Äiti soittaa
>Hei isoäiti on tehnyt hilloa ja mehua, haluatko säkin?
>Joo
>Ok, hae sit joskus
Tai sit se on kutsu johonki miljoonasta sukulaisbileistä.

joo

Ne on varmaan liian huolissaan musta, et pää toimis normaalisti. Oon sellanen perus mämmiläinen, eli syrjäytynyt ja alkoholisoitunut.

What does joo mean is it the same as oho?

Oho

Jaa

Oho
Joo

>23
>tallella
>opiskelija
>2D ansat, 3D ei oikein vakuuta leuka, hartiat ja lantio tuppaa näyttämään turhan miehisiltä

Moi vaan:3

Mee vittuun 404tötö

23
joo
neet
isot karvaset miehet (ei läskit)

joo

Barahomot ulos

>22
>ei ole
>opiskelija
>ei ole

Jaa. Oma perheeni ei ole niin kauhean kiinnostunut minun elämästä koska tietää että se on suht normoa. Isäni on kiinnostunut työelämästäni enemmän mitä henkilökohtaisesta, ja äiti on kiinnostunut pitämään huolta että käyn välillä aina käymässä eri sukulaisten juhlissa sun muissa.

27-vuotias Chad täällä. Olen nussinut yli kuuttakymmentä tötöä, ja pidän usein samaan aikaan useita tyttöystäviä. Monet niistä tötöistä jotka olen heittänyt pois kerran käytön jälkeen "nostavat standardejaan" tämän jälkeen ja löytävän rakastavan, tukevan aviomiehen. Miltä tämä teistä neitsyistä tuntuu?

Naiset ovat tyhmiä ja rumia.

Tapahtuuko Tampereella tänään mitään?

>Chad
Ookkos sä joku jenkki vai kui tommone nimi?

nauti taudeista.

katotaa ku pate lämää kiekkoa niin saatanasti

>Chad
Ookkos sä joku keski-Afrikkalainen valtio vai kui tommone nimi?

1. 19
2. Oho
3. opiskelija
4.

Nii oks toi MM finaali nyt huomenna vai sitte

joo

>että käyn välillä aina käymässä eri sukulaisten juhlissa sun muissa.
Me ei pidetä oikeen omiin sukulaisiin hirveesti yhteyttä. Äidillä on edellisistä avioliitoista pentuja ja niillä on sit omia lapsia, niin se joskus häärää lastenlastensa kanssa kotona, mut ei muuta. Isä sit popsii psyykelääkkeitä et ei hirtä itteensä, kun ainoo lapsensa on tällainen luuseri :DD

Läppä sinänsä et mua kohdeltiin pentuna kuin aikuista ja sit sain välillä olla vanhempi omille vanhemmille ja nykyään oon sit kutakuinkin 10-vuotiaan tasolla itsenäisyyden kanssa.

Suomi on homo maa

Ai Mäntyharjun mestaruus vai?

No perkele ei kyl viitti sillon kauheesti kaljotella ku maanantaina pitäis herätä vitun aikasin. Jos sitä tänään muutaman

tänään alku sota venäjää vastaan ja huomenna loppu taisto eli m m finaali

Oon alkanu tosissani miettiä jos ostais dakimakuran. Siis ihan vaan ison halattavan tyynyn, ei välttämättä millään animerätillä.

Tai no vitut tottakai animerätillä samalla.

Ite mietin lohikäärmekyrpää. Kannattaisiko?

Kyrpä ja pillu samalla. Sit voit olla niinkun junassa ihan itsekses.

Ei oikeen miltään. Saavutuksia kuitenkin löytyy perkeleesti, muttei juurikaan naisrintamalta.

>Saavutuksia kuitenkin löytyy perkeleesti
Omat parhaat saavutukset ois öö

>voitin juoksukisan 6-vuotiaana
>olin offuna yhes killas RIFTissä ja saatiin shard first cleari Gilded Sanctumista ja kolmesta vikasta bossista siel
>oon runkannu monta kertaa pippelini rikki ja siitä on tullu verta ja jatkanu sit vielä runkkaamista
>yläasteel oli joku äidinkielen kirjotelma, josta opettaja sano et se heitti kerran tosi hyvin tehdyn kirjotelman pois koska se ei ollu tehty oikein, mutta ite tein sen väärin mut se oli silti niin hyvä et mun piti lukee se koko luokalle, kuumotti

Sit varmaan jotain wowijuttui

Itse voitin joskus kirjoituskilpailun ja sain äidinkielestä Laudaturin. Nyt opiskelen alaa josta pääsee kortistoon, enkä osaa puhua ihmisille.

>sain äidinkielestä Laudaturin
Ite putosin ulos lukion ekana vuonna, kevääl, pois ja nyt kuudetta vuotta alottelin neettinä. Kovat setit kyl.

Mitä opiskelet?

Sosiologiaa, pääsisihän tässä johonkin järjestöhommiin olemattomalla palkalla ja paskoilla tunneilla, mutta ei hirveästi kiinnosta se puoli.

Mitä vittua sosiologi oikee tekee?

22
Meni 14vuotiaana
Varastoäijä
Julkinen seksi

Opettaa ihmisiä olee sosiaalinen.

Mikä sun äitiä vaivaa?
Mun äiti on sanonut ihan suoraan et sitä ei haittaa vaikka oisinkin homo.
Ja muutenkin oon useesti ollu mun äitin kanssa juomassa terassilla.

Tutkii miten erilaiset ryhmät tai sosiaaliset tapahtumat toimii.

>Mikä sun äitiä vaivaa?
Usko.

Jaa.. no ite oon tullu siihe lopputuloksee jo että ihmiset ovat eläimiä aina ja ikuisesti ja siks skeptinen kyynisrealismi on ainoa tapa ymmärtää meidän lajia.

Psykologia on enemmän sitä, että pyritään ainakin periaatteessa ymmärtämään ihmisen toimintaa ilman kulttuurisidonnaisuuksia, sosiologia taas nimenomaan tutkii niitä niiden kulttuurisidonnaisuuksien vinkkelistä.

Pitää muuten kysyä, et muuttuuko teidän vanhempien käytös sen välillä et ootte kahdestaan jommankumman kanssa tai sit kolmestaan jossain? Mutsi puhuu mulle faijasta paskaa kun ollaan kahdestaan ja sit faija puhuu mutsista paskaa, mut sit yhdessä ollessaan ne on olevinaan tosi hyvää pataa. Käyttäytyminen on täysin erilaista äänenpainoa myöten kun ollaan kahdestaan verrattuna jos on joku yhteistilaisuus, esim. käytäs syömässä äitienpäivänä tai jotain. Myös kanssa jos ollaan puhuttu jostain tapahtuneesta asiasta kahdestaan, niin yhdessä mua sit katotaan kuin hullua ja et mä oon sairas.

Tota samaa kyl oli jo ihan pentunakin ja sain 5-vuotiaana kuunnella mutsin parkumista, kuinka se ottaa avioeron ja isä on hirvee ja se on tappanu meidän lemmikeitä, mut sit taas kun ne on yhdessä niin "isäs on tosi hyvä mies ja ei me koskaan erota". En tiedä välil et mitä vittua.

Parempi kysymys on, että mitä töitä sosiologialla pääsee tekemään

Se on generalistitutkinto eli ei valmista mihinkään spesifiin ammattiin. Ne jotka töihin pääsee on tutkijoita uliopistolla tai ajatuspajoissa, julkisen puolen käsienheiluttelijoita, kolmannen sektorin lastenhakkausjärjestöjen tätejä, tai yksityisiä konsultteja.

Sori muuten et en saa koherentimpaa tekstiä just nyt aikaseks.

Puhuvat paskaa ainoastaan kun toinenkin on paikalla, ei koskaan selän takana.

>Mutsi puhuu mulle faijasta paskaa kun ollaan kahdestaan ja sit faija puhuu mutsista paskaa,
Joo
>mut sit yhdessä ollessaan ne on olevinaan tosi hyvää pataa.
Ei, ne nahistelee keskenään säännöllisesti. Sit ne purkaa mulle kuinka toinen on perseestä, mutta hoen niille että te kummatki olette välillä vajaita. Tuntuu että valitusta on joka pikku jutusta mutta kumpikaan ei pysähdy kattoo kokonaiskuvaa. /blogipaska

No jaa, ovat eronneet jo 15v sitten että enpä tiedä, ja tulevat nykyäänkin toimeen ihan hyvin jos molemmat sattuvat käymään syntymäpäivä kaffella samaa aikaa tai vastaavaa.

En tiiä kun mun isä kuoli kun olin 14

Miten diilaatte sen kanssa jos menetätte paljon rahaa? Ootteko ikinä menettäny paljoa rahaa?

Tekis mieli tappaa itteni jtp.

Omat vanhemmat on perus lampaita eli tappelevat kokoajan mutta joku mahti niitä on 25 vuotta pitänyt yhdessä. Kai se kuuluu asiaan emt.

Mut ei ne tosiaan siis toisiaan hauku koskaan ainakaan minulle.

28
tuleva velho näillä näkymin
Automaatioinsinööri
piirroshahmot, tytypojet ja pojutytet

>20
>neitsyt
>neet
>cuckolding

oispa tönttörönttösenviilipöntöntöötötin

>go interracial
Eiks toi ois järkevämpää jos siin lukis national eikä racial?

menisit ees huoriin

Huoriin mennää vasta sit kun velhonpaperit on plakkaris. Toihan ois vähän kuin jättäytys koulusta pois viimesessä jaksossa ennen valmistumista, jos se nyt menis huoriin.

Mutta sehän ei kertoisi todellista tarkoitusta?

No se toki, mut eiks olis parempi jos tarkotuksena olis kansainvälistyminen sen sijaan, että podettas valkoisen miehen syyllisyyttä?

hé stan
jij ook hier?
komt zeker door die finse filmpjes van gisteren

Ik kom hier om te leren over de Finse cultuur.
[verklapper]ik ben de andere Rotterdammer[/verklapper]

Bitterballen ja jointti kiitos

Syöpä :DDD

Helvetin pieni ja vaahtoinen olut, kitoos

oh, wat toevallig dan
haluta
:D:D:D
Toivottavasti en roiskua.
Sitten virta I namenlijk kylääni

Miksi?

miten saisin söpön hollantilaisen töttömöttösen?

meet amsterdamiin lomalle, juot pään täyteen ja ahistelet paikallisia tötöjä

Riivaaja

...

Ai vittu tulihan se tasoitus sieltä

älä autistisia!

Syön lakumattoa