Sverigetråden - fnaticupplagan

Flushatråd! Breva Flusha

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=uiH4BFTELME
twitter.com/SFWRedditVideos

>dkn ingen Milana fv

Har du rätt i, men om jag beställer den och sen hämtar den ändå så sparar jag ju bara lite tid. Jag måste fortfarande lägga ner energi på att gå utomhus och allt det, och just nu vill jag bara ha någonting att äta.

två de

Eller så köper han en/två pizza rustika för typ 40 kr/st och blir mer än mätt på en sån.

Själv ska man äta bild relaterad med en ökenfröken imorgon. Finns fan inget bättre än plankstek.

Provade massor av olika jobb, det enda jag trivdes hyfsat bra med var när jag byggde tak, och då endast under sommaren.

Nu är jag två veckor från att äntligen ta examen. Ser verkligen fram emot att få jobba i ett kontor under bättre tider, för en högre lön, med mer variation och ansvar i arbetsuppgifterna och, inte minst, få jobba tillsammans med professionella sötpajer.

RÖDA FLAGGOR FÖR KILLAR

>han använder inga hårprodukter
>han tittar på anime
>han använder enfärgade t-shirts
>han har den där oskuldsgångstilen
>han har autismskor
>han kissar vid sidan av vattnet så det inte låter
>han dricker inte alkohol
>han tittar ner i marken
>han har aldrig brutit mot lagen

Om du inte bor ute på landet så bör du väl ha max 1-2 km till närmaste pizzeria?

>dkn nya fotbollsskor

>ETHNIC SWEDES

...

>gymmet har öppet hus 09.00-18.00 idag
fucking reee osv.

>få jobba tillsammans med professionella sötpajer

>jobba med kvinnor
>något bra

>dkn använder inte ens schampoo och har finare hår än de flesta tjejer jag känner

>han använder enfärgade t-shirts
Det är bokstavligen den enda sortens t-shirt du ska bära. Autister har ju massa mönster och skit för det är vad man hade som liten.

t. nbög

Lägg till:

>han röker gräs/använder fattiglapp-droger
>han har ingen högre utbildning
>han tror inte på traditionella könsroller i ett förhållande

Animene

>>han har autismskor
breva autismskor

...

>fucking reee

De agerar ju som religiösa fundamentalister.

Okej, nu börjar det kännas lite som jag tallar med en vägg.
Källan till problemet är att jag inte vill själv kliva utanför lägenheten och hämta en pizza. Det är därför jag beställer hem.
I vilket fall så är ändå hemkörningen den billigaste delen av det hela. Om jag inte var sugen på pizza hut idag så kunde jag beställa pizza från något annat ställe, och det skulle betydligt skära ner kostnaderna.

Jag återupprepar:
Jag KAN gå till något pizzaställe och käka buffé eller köpa billigare pizzor, men jag är totalt för hungrig för att orka det idag.

Aldrig fel med ögongodis att vila blicken på.

Både sportskor och gubbskor klassas som autismskor

Vilket jävla vrak till människa du är alltså.

What do swedes do for fun

We play cs

absolut inte men om du måste samarbeta med dom för att få ditt jobb gjort så är du VIF

Nej det är bara sportskor om du inte går med typ kostymskor som någon fedora eller är 17 år. Att ha ett par bra oxfords är ett stort plus även fast jag själv inte har det pga orkar inte ta hand om skor + fattigbög.

Plankstek är något av det mest överskattade som finns favhu

t. Expert

>Dina skattepengar går till att finansiera detta

Hellre det än till Jamal. Autister är fortfarande en del av vårt folk och det är vårt ansvar att ta hand om dem.

Hell fucking seger!

>Källan till problemet är att jag inte vill själv kliva utanför lägenheten och hämta en pizza
kan nog vara bra för dig att få lite frisk luft.

Sedan en personlig åsikt utöver pizzadiskussionen tycker jag du ska sluta avatarböga. Genom åren så har ingen uppskattat personer som avatarbögar.
Ska du breva om din neetutstyrsel så breva bilder på det, annars gör det inte favä

Det tror jag inte jag kommer behöva göra i någon högre grad, åtminstone inte mer än när jag jobbade på Coop.

De jobb jag kommer söka till är rätt självständiga favä.

Kör upp en mört i röven din äckliga nolla.

>dkn går runt i oxfords nästan dagligen

Jo såklart men autister ska ändå ut och arbeta inget jävla bidragsberoende hell seger

>Han vill betala för att en autist ska kunna lägga ut 500 kr på 2 pizzor för vanlig pizza inte passar idag
Hanrej

Tycker vi gasar både abdullah och autisterna

Hur blir man sån här? Varför har du inte tagit livet av dig än? Försöker inte vara taskig utan är generellt nyfiken på vad som driver dig till att fortsätta leva i din abyss

Det är bättre att hålla dem undangömda från resten av samhället. Vi mår alla bäst av att slippa beblanda oss med dem.

Dags att bajs grabbar, kommer strax tillbaka.

Därför jag tycker SD är ett pajasparti i paritet med övriga vänsterpartier i Sverige. Enda skillnaden är att de vill att invandringen ska minska och att bidragen istället ska gå till svennar.

Äckligt, favä.

Och vem säger att autister har förmågan att kunna arbeta?

detta. Klarar man av att breva på 4kanalen hela dagarna och bygga någon neet-unifrom så ska man nog klara av en praktikplats.

du verkar som den största autisten som är besatt av hanrejeri

Jag undrar vad hans föräldrar tycker.

Alla är inte autistiska tolvåringar

Tänk om alla pengar som går till att ta hand om ensamkommande flyktingmän gick till att sätta svenska neets i arbete istället

post cute 2d girls :3

Tänk om vi satte alla svenska neets i arbete med att köra ut alla ensamkommande flyktingbarn.

>potatismos med bearnaise till wn sliten ugnssvettad oxfilé

Finns inget som är mer vitt skräp än plankstek favhu

>Vilja betala för att en autist ska kunna lägga 500 kr på pizza för han inte vill ha vanlig pizza idag
Du inser alltså inte att detta är sinnessjukt

Hade du velat jobba på en praktikplats med massa autister? Nej, det är bättre att hålla dem borta från vårt samhälle och om NEETande är en fungerande metod så kör vi vidare på den. Bara vi slipper beblanda oss med spergbarnen.

>Varför har du inte tagit livet av dig än?
För att mitt liv fortfarande är njutbart? Självmord är alltid en backupplan, men tills det så är det bara att ha kul.

>och bygga någon neet-unifrom så ska man nog klara av en praktikplats
Men jag klarade faktiskt inte av en praktikplats, så du har fel.

De kan jobba i gruvor eller sortera post eller nåt, annars hänger man dem helt enkelt

Kan vita män bli mer patetiska?

Vad gjorde alla autister innan välfärdssamhället?

HELL SEGER KAMRAT KAMPEN FORTSÄTTER!

S-sluta mobba NEETanon

Fast neetanon här verkar inte så autistiskt lagd direkt. Utan han kan ju föra normala diskussioner i alla fall.

>Men jag klarade faktiskt inte av en praktikplats, så du har fel.
Om du var där mindre än 2 månader så är det värt att prova igen. För det gäller att bryta sina rutiner. Visst är det skönt att ligga hemma och sova till 11-13 varje dag, men sedan när man kommit igång med praktikplats/arbetsplats med att vakna vid 06-08 varje dag så funkar det också.
Det kallas att få rutiner på livet. Det får man inte om du ska vara där t.ex 4 gånger i veckan men ringer dig sjuk 2 gånger i veckan.

De dränktes i brunnar när föräldrarna insåg hur värdelösa de var

Jag har vart delaktig i att betala hans 230 kronors pizzor idag jag kan säga vad fan jag vill till han

fanns inga autister då, för idag ska vi ha diagnoser och bokstavskombinationer på allt.

Gick jag overkill med att köpa en 160cm säng istället för en 120cm?

När ska de lära sig?

JAG ÄR FÖR FET FÖR ETT FUCK

KAN INTE SE NER TILL MARKEN NÅTT MER

>Om du var där mindre än 2 månader så är det värt att prova igen.
Det var ett och ett halvt år.
Och det var bara 8 timmar per vecka, men det var ändå för mycket.
Jag skulle tycka att jag försökte iallafall. Men NEETlivet valde mig.

>jag kan säga vad fan jag vill till han
till honom heter det.

120 är ju perfekt till en person men om du ska knulla sötpajer i sängen är det aldrig fel med lite marginal

och de hade inte heller arbetsintervjuer, så de kunde säkert få jobb i ett opersonlig industrijobb, på nån bondgård eller annat slitgöra.

>det var bara 8 timmar per vecka
var det fördelat på 1,2,3 eller 4 dagar?
Att få rutin på livet och vara på en arbetsplats/praktikplats man trivs på kan nog göra mycket.

>NEETlivet valde mig
haha mm

>oironiskt ha autism

Vad menar du med att du inte klarade det? Att det var jobbigt att gå upp på morgonen? Ja livet är jobbigt, hantera det.

Har flickvän nu men hon sover inte alltid här.

Bara avsluta dig själv min man

dumma grodbrevare

>så de kunde säkert få jobb i ett opersonlig industrijobb, på nån bondgård eller annat slitgöra.
detta. Jag hade gärna jobbat på en bondgård i dagens Sverige, bara behöva gå 10 meter så är man på sin arbetsplats. Gör inte mig något om jag behöver jobba 10, 12 eller 14 timmar per dag, för tror det kan vara ett roligt jobb.

120 är för oskulder, 160 kan man iaf dela med en sötpaj

BRÖÖÖÖÖL!!!!
t. /svt/

Man kan väl få extra bidrag om man har autism och har särskilda matbehov.

Köp en gård då.

neetlivet valde inte dig
du har bara misslyckats med allt så du orkar inte ens försöka
styr upp ditt liv för din egen skull

>man ska jobba och göra rätt för sig

No

Hon är en sagaaaaaaaaaaa!!!!!!!!

youtube.com/watch?v=uiH4BFTELME

2 dagar. Och 2 av 8 timmar var bara att åka dit, eftersom stället var 3 mil härifrån.
>Att få rutin på livet och vara på en arbetsplats/praktikplats man trivs på kan nog göra mycket.
Hade motsatta effekt på mig snarare. Att behöva gå upp en specifik tid (även om det bara var 2 dagar i veckan) så helt förstörde det min dygnsrytm och gav mig ångest både dagen före jag skulle praktisera och dagen efter då jag behövde omjustera mig för att kunna slappna av igen.

>Att det var jobbigt att gå upp på morgonen?
Det, och:
>som jag nämnde ovanför så fick jag ångest av att behöva komma tid specifika tider
>jag kände inte mina förmågor användes bra och att jag inte kom någonstans
>kändes som att jag behandlades som ett barn (säg vad du vill om folk som har autism, men jag tycker inte direkt om att behandlas som jag var 9 år)

Tror jag inte. Men jag är inte fånig nog att försöka få mer bidrag genom en ansökan som säger "ibland så beställer jag från pizza hut, så snälla ge mig mer pengar."
Jag har fortfarande en liten gnutta skam kvar i kroppen.

har inte ekonomin för det, är inte gratis att köpa en gård för att sedan köpa in massor med djur.

Men att jobba på en skulle jag gärna göra.

Därför folk tar lån.

that girl in your picture is awfully red in her face, did you confess to her? :3

>2 dagar. Och 2 av 8 timmar var bara att åka dit,
så du var på din praktikplats i 3 timmar per dag, 2 dagar i veckan?

>Hade motsatta effekt på mig snarare. Att behöva gå upp en specifik tid
välkommen till vuxenlivet. Man vänjer sig efter ett par veckor med att gå upp tidigt på morgonen varje dag.

>så helt förstörde det min dygnsrytm
nej det gjorde det inte. Du får rätta din dygnsrytm till din praktikplats.

Tror du har helt fel inställning till en praktikplats/arbetsplats.

Får ståfräs bara jag läser din beskrivning av maten.

Du kan hålla dig till din sallad/kaninmat, mer kött för mig.

>oironiskt inte ha grundläggande kunskaper om språket som talas i landet där man bosatt sig

du tar inte lån utan inkomst, även om du kunde så är det ekonomiskt självmord om det inte är ett jävligt bra lån.

Skaffa dig en utbildning och doktorera i något skumt du gillar då? Autister brukar ju kunna hänga upp sig på skit som normala inte klarar av så där kan du säkert göra nytta.

daily reminder that flusha can toggle at any moment and any tournament at any tiem

>>som jag nämnde ovanför så fick jag ångest av att behöva komma tid specifika tider
>>jag kände inte mina förmågor användes bra och att jag inte kom någonstans
>>kändes som att jag behandlades som ett barn (säg vad du vill om folk som har autism, men jag tycker inte direkt om att behandlas som jag var 9 år)
Detta är varför jag hatar mitt jävla "jobb" som jag måste gå till för att få aktivitetsersättningen.

Absolut, men tyvärr så är det svårt att driva en bondgård med vinst i dagens samhälle. I alla fall om man ska göra det på liten skala.

Att driva en gård är ett helt jävla företag.

>Normala människor som aldrig haft någonting svårt i sitt liv dömer andra människor

>2 timmar för att ta sig 6 mil
Det tar 15-20 min att köra 3 mil om det inte är köer

Alla har inte lyxen att äga bil och körkort user.

ja? men du tar inte det lånet utan en inkomst som sagt.

Post 3D girls