/Norgetråden/

"Gi meg frihet eller skyt deg selv, jævla homo"-utgaven

Forrige tråd:
>59813769

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=H8mJ2l1NPrI
rb.no/tv/2001-bygget-18-meter-langt-stereoanlegg-5-43-189011.html
youtube.com/watch?v=6nfVqIqmpzA
futureclassic.com.au/artists/
youtube.com/watch?v=hZe5K1DN4ec
project-syndicate.org/commentary/broadcast-journalism-consolidation-enabled-trump-by-kent-harrington-2016-05
youtube.com/watch?v=x73hjUO6mdo
youtube.com/watch?v=RCdneDxFRYQ
youtube.com/watch?v=wt0tI1ABi0U
twitter.com/NSFWRedditVideo

Ernst er forst ute som vanlig.

PRIS HERREN

Tredje for flyktninger


youtube.com/watch?v=H8mJ2l1NPrI

> Herren med liten forbokstav i filnavnet

Du er ikke bedre enn blasfemerne du kjemper mot.

Faen sånne videoer gjör meg amper ass.

Forbanna dydsignalisering.

Fjerde for Knut Holen

rb.no/tv/2001-bygget-18-meter-langt-stereoanlegg-5-43-189011.html

Eneste han kjemper for er det jævla memet med hun stygge i rullestolen.

Han kunne ikke brydd seg mindre om religion om du kastet ham til giljotinen.

> fjerde
> to minutter etter faktiske fjerde

>hevder å være liberalist
>kaller andre homo
>bryr seg om hva folk gjǿr i sine private hjem
>vil importere muslimer og ha åpne landegrenser
Jada 'liberalistanon', du er nok like mye sosialist som de fleste. Ikke tråkk på meg.

>dydsignalisering

Virker som en trivelig kar fåvæ.

Liberalisme innebærer toleranse, ikke aksept. Jeg tolererer homser, men jeg synes de er jævlig ekle, og jeg onsker ikke å omgås dem.

Hadde lett kjopt et slikt stereoanlegg til mitt moblerte hjem

Oyefanger så det holder

I et liberalistisk samfunn vil homofilinormaliserende media rettet mot barn være dagligdags.

Hold holdningene dine for deg selv da, ikke tråkk på meg. Si hva du vil i ditt private sinn ellers bruker jeg min rett til bjǿrne armer for at du tråkker på meg.

Kun dersom det tjener okonomiske interesser

Ja at oynene blir fanga er det ingen tvil om.

Men får du dem noensinne igjen, er sporsmålet.

homo

>Men vi ekke på din planet.

>Er vi?

>Liberalisme innebærer toleranse

kompis, marihuana lmao

> Liberalister vil forsvare hormonbehandling og kjonnsoperasjoner av mindreårige

...

Pen nese fåvæ, skulle onske jeg hadde hans nese.

Hvorfor har dette bildet plutselig blitt en greie i Norgetråden?

> det er stort sett de samme folkene som henger her hver dag
> en fyr liker et bilde
> denne fyren brever det ofte
> det "blir en greie"

Nekter du mennesker autonomi? Ikke trå på oss. Barn er foreldres eiendeler og de kan gjǿre med dem som de vil. Jævla kollektivist.

>Barn er foreldres eiendeler og de kan gjǿre med dem som de vil.
Nå er vel hormonbehandling og kjonnsoperasjoner av prepubertale barn som regel barnets eget onske. Foreldre burde absolutt ikke få lov til å tvinge det på barn som ikke onsker det selv, da det kan forringe fremtidig livskvalitet.

>Han faller for agnet enda

youtube.com/watch?v=6nfVqIqmpzA

Gutta, fy faaaaen

>barnets eget onske
For et megmeg fåvæ.

Barn onsker ingenting. De blir fortalt hva de onsker. Det er derfor vi har forbud mot reklame retta mot barn, fordi de er vanvittig sårbare for ytre stimuli.

Dersom barn kunne danne egne meninger og holdninger uten å suge til seg "forste og beste" svada som passer på legobrikkebrettet vi kaller en hjerne med hoy nevroplastisitet, ville vi gitt dem stemmerett, myndighet og seksuell autonomi fra fylte tolv. Det er tross alt da de er mest "fulle av meninger".

Herregud på 2:50, i helvete jeg turaaaaaa guttaaaa EMMA!! EMMAAAAAA!!

>Future Classics
Har de noe med labelen ved samme navn å gjore?

Kringle

dfn ingen jv dog

Barn TRENGER ting, men de onsker ingenting. De trenger å være trygge, mette og sosiale, de trenger å mestre hverdagen sin, ha forståelige rammer og grenser rundt seg, de trenger å lære seg forskjell på rett og galt i kulturen de vokser opp i.

Din oppvekst påvirkes nesten ikke i det hele tatt av hva du har, utover disse grunnleggende faktorene. Om du får deltatt på sosiale ting, har venner og nok mat, kan reise på ferie av og til og blir vist at du er verdifull, kunne du ikke funnet noen enkeltfaktor MINDRE betydningsfull enn hva du onsket som barn.

Kanskje hvilket kjonn foreldrene er, gitt at du uansett får en jevn kjonnsfordeling av rollemodeller.

futureclassic.com.au/artists/

...

Faen for en artiststall de har!

Når vil liberalistene i tråden vokse opp? Kom hjem, hvite mann. Vi venter på deg.

Bonjour Marion.

youtube.com/watch?v=hZe5K1DN4ec

Mmm, jeg vet, anonsen. Ikke lenge igjen til albumslipp nå!

project-syndicate.org/commentary/broadcast-journalism-consolidation-enabled-trump-by-kent-harrington-2016-05

Hva tror dere?

Hvem jobber nattskift i dag gutta?

>In Denver, for example, local stations took in $6.5 million to air nearly 5,000 ads paid for by the 2012 presidential candidates’ political action committees (ostensibly independent fund-raising groups that shield their donors’ identity). The same Denver stations devoted only 10 minutes and 45 seconds in total to examining the accuracy of the advertisements’ claims. The ratio – 162 minutes of campaign ads to every minute of related news – speaks for itself.

>!!!!

Fy faen gutta, gå på Periscope appen. Finn noen negere, så spor du folgende.

"What you got in yo fridge?"
Overraskende mange negere har Kool aid i kjoleskapet sitt.

"What gang you in"
Das some racist shiet white boii i din du nuffin mayne

"What guns do you own?"
Mayne shut the fuck up mayne, i din du nuffin are you FBI?

Hva er Periscope? Kan jeg agne torste indere der?

For en generisk musikk. Easy listening som selges som heismusikk jo.

Hva horer du på da, sotnos? Opptak fra dype havregioner?

Jeg hǿrer ikke på musikk, jeg leser partitur og forestiller meg kun den vakreste musikk, som ingen levende musiker vil kunne gjenskape.

Nytt nivå

youtube.com/watch?v=x73hjUO6mdo

Jeg blir kvalm.

når var sist dere dusjet? lordag kveld her

I morges fǿr jeg gikk på jobb.

Forgårs etter samleie.

Onsdag forrige uke

2 måneder siden

Sitter her og vansmektes, gutta

i går

satt meg ned og lot det strommende vannet ha seg med tissen min

ikke så ille desu

>utveklser kroppsvæsker med andre fordi det foles bra
Ekle hedonist

Hvorfor har du klippet ut rullestoljv-en fra bildet?

Lordag, etter sykkeltur. Dusjer nok igjen på torsdag.

hvem /weed/ her?

Söndag

Pleide å fyre för, gjor det ikke så mye nå lenger

Hvorfor ikke? Er det av okonomiske hensyn, eller liker du det bare ikke lenger?

hva skal jeg spise til middag da gutter?

Har alltid synes det har vårt utrolig kringle med folk som filmer seg selv og legger ut på youtube at de royker. Spesielt når de ser ut som han kisen her.

T I P I K K E R
I

P
I
K
K
E
R

Ti pikker? Ekke så sulten ama.

...

Begge deler. Foretrekker å fyre inniblant så rusen er like morsom hver gang. Som du sikkert vet, så sliter det på både lommebok og mental helse å fyre veldig ofte.

Joda, forsåvidt. Men akkurat den der er spesielt imponerende, men man må vel ha provd bong for å forstå hvorfor.

Hva hǿrer dere på, gutta?

youtube.com/watch?v=RCdneDxFRYQ

Jeg har royket mye bong i mitt liv, og skjonner hvorfor dette er "imponerende", men det er likevel utrolig kringle. Dette er ikke noe nyttig talent, det beriker ikke samfunnet.

Tror ikke du klarer å holde 5 fulle bongtrekk i lungene dine, fåvæ.

> Dette er ikke noe nyttig talent, det beriker ikke samfunnet.
t. Har kun nyttige talenter, og alt han gjor gjores alltid for å berike samfunnet. Eller..?

Det neste blir vel å injisere 5 nåler med heroin samtidig?

Og nei, jeg har ikke noen spesielt særskilte talenter, derfor jeg ikke legger meg selv ut på youtube.

Er det i det hele tatt noen her i Norgetråden som har særskilte talenter?

runka en gang 15 ganger på en dag(24 timer)

youtube.com/watch?v=wt0tI1ABi0U

Koser meg med litt ssh, lenge siden sist.

Jeg har, men sier ikke hva fordi jeg er redd doxxing.

>t. sjakkanon

Ikke snakk stygg om asylmottaket gutta.

Har de gnikket med isopor på vinduene sånn at det skal hǿres ut som om de blir angrepet av tigre?

Denne referansen varmer hjertet mitt,tusen takk user.
Nei det er verre enn som så user,de syns det ble upassende at folk fra asylmottaket ikke oppforte seg.
Tenke seg til slikt!

>bare å pakke-sånn

"Jeg så en person som ikke var hvit og ikke snakket norsk som så farlig ut. Han må ha vært fra asylmottaket. Jeg ble så kjemperedd at jeg begynte å gråte. Dere må passe dere for alle disse menneskene!"
t. Beth Moen Monrad

Hahaha det hadde sikkert vært kjempeskummelt. Tenk da. Såvidt romt fra land der de bruker drapstigre med ultra-AIDS som politiet her bruker pepperspray, så kommer det faen noen og gjor en utrolig livaktig tigerimitasjon. Ville bæsja i buksa fåvæ.

Beste referansen jeg har sett på lenge.

Sånn helt serriost så orker jeg ikke snart mer gutta.. Gått arbeidsledig i over ett halt år pengene begyner å lope ut har ingen kjærste å er generelt missfornoyd med tilværelsen. Gir det til over sommern men blir det ikke bedre nå så får det værra det samme.

Finn deg en jobb, hva som helst.

>serriost
>halt
>å er
>missfornoyd
>værra
Du kan begynne med å lære deg norsk, så skal du se at ting fort blir bedre.

:^)

t. Mohammed

Samme her men har kjæreste. Du har i det minste færre utgifter enn meg.

Satser alle penga på at jeg kommer inn dit jeg vil studere og utloser lånekassepenger. Jeg vurderer uironisk å drepe meg selv om jeg må avhenge av NAV for å ha råd til å torke meg i ræva.

Får under fem lapper i mnd.

>dfn jeg vil aldri kunne stikke tissen min i jetdysene og fylle dem med min sote saft

jobb da

>dfn jeg vil aldri kunne ta en runk i 24 000 meters hoyde mens jeg beveger meg i tre ganger lydens hastighet

Når jeg har, så. Men nå har fyren min blitt borte samtidig som jeg ikke har råd til noe, så da blir det som det blir. Dessuten skal jeg forhåpentligvis på skole, og jo mindre jeg er vant til å fyre jevnlig, jo lettere er det å holde det "avogtil" der også. Skole og tjall er en kombinasjon for spesielt interesserte.

Et fly som ikke slutter å lekke drivstoff for skroget blir varmt nok til å bokstavlig talt smelte andre fly.

Kan man i det hele tatt ejakulere når man beveger seg i tre mack? Vil ikke sæden bli holdt tilbake gitt at fremdriften er mye raskere enn utlosningen?