Sverigetråden - Sommarupplagan

Alla ska med!

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=PqY2He4KWK4
google.com/maps/d/viewer?mid=1chA4hWXfmlPvkhm5gpTkMCb1XDQ
youtube.com/watch?v=UVD6_Fu3MK8
dn.se/kultur-noje/maria-schottenius-bosnien-har-forvandlats-till-en-bisarr-internationell-scen/
twitter.com/NSFWRedditVideo

Fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inte en resa in till ghettot. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.

jag hatar sommar

hej

>Fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inte en resa in till ghettot. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.

>dkn kort
varför ens leva

Vore det autism om jag gick ut med en tunn tröja över t-shirten?

Hur kort?

>dkn ingen 2d fv

Fin dag idag grabbar

169cm

Fy fan vad jag hatar svenska killar. Degenererade jävla hanrej som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär ett avsnitt från en japansk tecknad serie eller varför inte en sexresa till thailand. Jag gillar faktiskt nyliberalerna för dom drar i alla fall in bidragen för skräpet, NEETsen, i samhället. Atlas fucking shrugged.

Har du tänkt på bli fälla eller bottenbög?

Jag är inte bög så nej.

Finns allt "nyliberaler" bland neetsen. En del som tappar suget att jobba och dra in bidragen gör det pga alla moral-lagar att man inte får göra vad man vill med sin kropp.

Då vet jag inte varför du lever ens

>dkn man får syn på nordfront-klibbor ute som för tankarna till alla jagjag och ett fritt norden
Hell fucking seger

>måste skicka in personligt brev
>tips från webbsidan
>tre goda egenskaper
>tre negativa egenskaper


le jag arbetar för hårt ibland xDDD


Jag sysslar aldrig med introspektion, blir bara ledsen då favä

Skaffa en dvärgfv då?

Vad är det för arbete du söker dig till?

>tänker inte på dvärgbarnen som födds
dö hora

>jag arbetar för hårt
>jag bryr mig FÖR mycket om andra
>jag har svårt att sluta tänka på företagets bästa

>närmre 30 grader i svetsverkstan på jobbet

Om jag dör, lös upp mina hårrdiskar i syra

Ibland undrar jag om de där jävla frågorna bara är för att se till att de som inte verkligen verkligen vill ha jobbet ska skrämmas bort.

>har en alnslång
>dödslyfter 300
>IQ 500

Vad sägs om att breva lite mysig svensk musik?
youtube.com/watch?v=PqY2He4KWK4

...

Vem fan vill ens ha en desperat jävel jobbande hos sig då.

Min farsa står för att köpa in alla matvaror, och han är en stor glass-entusiast vilket jag också är.
Problemet är att han ALLTID ska köpa en äcklig jävla glass-sort vilket jag stör mig så jävla mycket på.
T ex köpte han hem ett glasspaket med smaken mango OCH FUCKING JALAPENO förra veckan. Han tyckte den var god men den smakade verkligen asäckligt.
Senaste köpet var en glass med whiskeysmak, och han vet att jag HATAR whiskey!!

Fy fan vad jag hatar arabiska tjejer. Degenererade jävla orrar som bara bedrar och taqiyya. Det enda dom bryr sig om är sig sjävla och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en svennes kuk eller varför inte en resa in till Djursholm. Jag gillar faktiskt stormbögarna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Allah fucking ackbar.

Dra till Nederländerna innan du är alltför pank. Pröjsa en invandrad öst-statsbrud att ingå skenäktenskap med dig så du får medborgarskap enklare / billigare.

Köp din egna jävla glass då

Varför har tråden blivit så elak senaste halvåret?

Du behöver väl inte ät all glassen, du kan väl äta bara den som du gillar.

...

Den speglar samhället. Raskrig där, 2dkrig här.

Fängslad?

>dkn har inte ens dragit undan gardinerna och ska sova nu

Hur kan man vara jude, muslim, ateist och buddist samtidigt? Eller är det denna kombo som gör en till en svensk™ ?

Här regnar det

lyckligtvis är det läggdags för mig med här, godnatt otäcka värld

Läser du ivan denisovitjs?

Hello Sweden

I'm making a map of crimes committed by migrants in Sweden since 2010.

Link: google.com/maps/d/viewer?mid=1chA4hWXfmlPvkhm5gpTkMCb1XDQ

Does this interest anybody here?

Any suggestions for improvement or info I could add?

sov sött user, imorgon är en ny dag fylld med möjligheter :3

>tatuering
Degenererat

du kan få mer hjälp på
>>>/blixtbak/

so her problem is that those minorities are equals to Swedes? can't tell if she's hating or lovin them

Det där har Magnus Söderman sagt, Karlsson skulle aldrig sträcka sig så långt såsom han har yrat kring neofascism och dylikt.

Jo det får bli så. Kanske att jag dör där i misär på vägen, men då har jag i varje fall tagit ett eget beslut här i livet och ingen kan ha anklaga mig för att varit feg åtminstone.

>du kommer aldrig skjuta en nybög
Någon annan som vet denna hemska donk?

Vi Gjorde Det Sweddit!

Hur läser man videos geotags på dattan? Kan se dem på mobilen men vet inte hur jag gör på dattan och google ger mig ingenting

youtube.com/watch?v=UVD6_Fu3MK8

Självständigt Skåne när?

exifläsare? beroende på operativsystem kan det finnas i filinformation/informationstabben under högerklicksmenyn

>dkn folk från "nederländerna" spelar övertydligt dumma i huvet på forum för att skrämma bort mig.

exif finns tydligen bara för .jpg-filer vad jag har förstått

Th-this isn't progressive, what are you doing?
On a serious note, this is some good work. Have you gotten all your links from people sending them to you? Have you looked for news yourself, and if so, where? I can try and collect more.

Och din fil är en .xyz? Trodde nästan alla foton var jpg, alt tiff i systemkameror

Det är en inspelad video med .mp4-ändelse som jag skrev i Men jag hittade lösningen
>You may know that even Android doesn’t “geotag” videos this is not quite true. Because after using you gallery you can see where those videos are shot. This is fantastic, but actually the real information about where the video has been taken is not into the video file, but it’s in an additional log file that keeps it. Thus actually the video files doesn’t know the geo coordinates.
Alltså videos koordinater sparas inte med videon själv

Missade att det var video, förlåt mig bror.

>hade min första sexuella encounter med det andra könet..

>hade fingrarna djupt i henne, det var en konstig känsla, hur mjukt det var på insidan.

>Det kändes som hennes kön hade ett liv av sig själv när jag rörde den.

>hörde hur hennes kropp reagerade varje gång jag drog in och ut fingrarna

Jag undrar om hon tänker på mig

>encounter
Mdongo hem till england med dig.

jag på bilden

HELL SEGER

Vad göra?

rader detta

Starta en trevlig och sansad konversation om feminism.

Måste gå snart

tja. tjejen är misstänkt för ett mindre brott och ska till snuten på förhör. det är en skitsak så vi behöver eg inget juridiskt ombud men jag tänkte följa med för stöd osv. Någon som vet vilka rättigheter/möjligheter man har när man blir förhörd, ffa som juridiskt ombud/vittne?

vilket brott? rättigheterna beror på det.

Ha alltid juridiskt ombud med på förhör. Svara "ingen kommentar" på allt som inte är direkt fördelaktigt.

>tittar på våldtäktsporr
>blir ledsen
fan

Rannsaka dig själv.

bra brev japhet

bidragsbrott (glömde anmäla studieuppehåll till csn). preskriptionstiden är 2 år om det var pga vårdslöshet, så vi tänkte satsa på det.

>Säg, redan i inledningen, att du inte kommer ha några kommentarer på deras frågor och möjligtvis ”Jag vill inte bli snärjd till att tala till min nackdel för jag är oskyldig!”.
>Svara sedan på alla frågor ”ingen kommentar”.

Vilket är nästa land som slutar upp med att vara hanrej? Jag trodde verkligen på Österrike

Ok jag ville bara veta, det var därför jag sade att rättigheterna beror på det. Jag har ingen aning.

Fråga vad hon tycker om att polisen inte kan hantera kaosblattar i förorterna.

alltså det är ju knappast mord eller ngt, chansen är stor att de lägger ner förundersökningen om de inte kan bevisa uppsåt vilket blir skitsvårt så om vi bara går dit och är trevliga och vet vad vi ska säga borde det gå vägen tänkte jag.

God eftermiddag, tråden.
Vad ska ni göra idag?

>vara såhär lågtest beta
Detta är varför du aldrig kommer få en fv.

Fråga på 4kanal är det sämsta du kan göra. I värsta fall blir du gycklad att säga 100% fel sak. Om hon är berättigad till gratis juridiskt ombud så ta det även om det är en skitsak.

>dkn fler länder blir hanrejade istället

>Vilket är nästa land som slutar upp med att vara hanrej?
Kommer aldrig hända.

>Jag trodde verkligen på Österrike
Hur kan man vara så naiv 2016?

>Fråga på 4kanal är det sämsta du kan göra. I värsta fall blir du gycklad att säga 100% fel sak
Sant, men om man får några lätta (du) så är det värt det.

Ska ta mig en rejäl promenad och sedan grilla burgare. Vad ska du hitta på?

Kort guide:

- Säg boksatvligen ingenting mer än hej när du kommer in. "Ingen kommentar" och liknande är helt onödigt. Var bara tyst.
- Ta inte emot vatten eller kaffe om de bjuder dig.
- Vänta tills de tröttnar på att prata med en vägg.

Äter frukost just nu, ska gå och köpa lite snacks om en stund och spela Överkoll.

Köp påse lösgodis till mig om du ändå ska ut. Nappar, center, ferraribilar är mina favoriter men ta lite annat också.

>ETHNIC SWEDES

>3500 valdeltagare i ett distrikt
>21060 röster
>samma mönster i flera andra platser i landet rapporteras
kommunister är ärliga :^)

Kvinnor är cancern som förstör Europa.

>antyder att det finns ärliga politiker av någon färg
hahaha

Och denna. Hederligt folk.

>säger varken tack eller snälla
Inte ens han men hallå

>tro att en neetautist bryr sig om artigheter
effektivare kommunikation utan favä

Övervakt eller övervakten är en bättre översättningen favä

>försvara rödingar
Häng dig.

dn.se/kultur-noje/maria-schottenius-bosnien-har-forvandlats-till-en-bisarr-internationell-scen/

Haha kolla vad desperata de börjar bli =)

Skärp dig. Ska du slänga ur dig anklagelser om valfusk så får du ge ordentliga bevis eller fara åt helvete.

Häng dig Axel.