/mämmi/

suomi -painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=rT4lel3oswo
youtube.com/watch?v=BPKqM-TV2i8
youtube.com/watch?v=SeYDkESIqls
youtube.com/watch?v=pDLyKSYRqXM
youtube.com/watch?v=5rMpEYuLckI
youtube.com/watch?v=2--wOyHMc0g
youtube.com/watch?v=l7asrTH3gII
youtube.com/watch?v=EzGIa0gnkP8#t=43
twitter.com/NSFWRedditVideo

youtube.com/watch?v=rT4lel3oswo

mitä mieltä olette tästä videosta?

>rikkaita pitää verottaa enemmän koska jamal pöntönputsjaaja ei saa tarpeeksi rahaa
>liian vähän multikulttuurisuutta ja suvaitsevuutta
>enemmän freebies kakille

Toka Chiletytylle

Olihan tuo aikamoista kuraa.

toi on kommunismia, vittu en oo ite mikään rikas mut jos jotkut ihmiset on parempia/työskentelee enemmän niin ne myös ansaitsee

onko teil kuuma? mult lähtis tällänen viilennin "PINGUINO AIR-TO-AIR PAC AN95" ilmaistoini juttu halvalla.

tyytyväisyys takuu ja palautusoikeus on mahdollista ja laite on priima kunnossa.

käyttöä takana ei ole melkeen yhtään

En luota ihmiseen joka ei ees osaa postata kunnolla hieno 1337 kyllä sulla, ei siinä mitään

eika ilkeetä. kuhan vaan korjasin typoja sun muuta edellisestä postista. voidaan vaikka tehä viralliset paperit et jos et oo tyytyväinen niin sul on täys palautusoikeus

voidaan vaikka hoitaa paperilliset sopimkset jos epäilyttää (jos tiiät mitä ne on, eli hommaa viralliset paperikauppasomikukset ettei varmasti kkaan voi kusettaa)

tossa on mm.
viilennin (jos on esim. kuuma kesäpvä ja 30 astetta sisällä/ulkona niin voi laskea sen alle 20C jos haluaa) ja ilmankierrätys, ilmankoskeutin...

toi ei vie ees paljoo sähköö

mut joo vastaan varmaa rölliim :(

sori, en oikeasti tarkottanut sitä mitä sanoin..
Mulla ei ole minkäänlaista ongelmaa lämmön kanssa itsellä, joten kyllä kai tavallaat vastaat rölliin.
Toivottavasti kummiskin löydät jollain ihmeellä jonkun joka solmii kaupat sun kanssa.

joo, no eiköhän se löydy
turha pyydellä tommosista anteeksi
kuhan koitin vaan onneani täällä
ehkö se huuto.net vois olla hyvä mesta

Voihan neekeri mikä lanka.

homo

mutsi on tulossa huoman kylään
aijon pinepilleröidä sen täysin

se kertoo sit minulta terveisiä

mutsi on jo semi punapilleröity, aina ollu.

sain punapillerigeenit kummaltakin vanhemmalta

paras juttu on että mutsi on tosi avoinmielinen ja ettii ite tietoa toisin kuin monet muut

joojoo se kerto mulle kyl

i want a scandinavian qt gf how do i get one

go to sverigetraden or norgetraden
finns aren't scandi's

i thought you were. I apoligize

perkele

En ees oo mikään poliitikko pelle mut kertokaa mulle et puolustaako nuo idiootit jotka teki ton videon oikeesti tota panama paskaa? Vai onko tää taas joku "ebin vittu ollaan vammasia kumpiki"?
En jaksanu kattoo 16min tota ripulia.

it's no problem. 99% of outsiders confused us as scandis. finns, norwegians and swedes are nordic though. common mistake

Ne on kaikki totisia. Onko ihmisistä noin paljon mielisairaita?

Miten tota voi ees puolustella? Oikeisto mitä vittua nyt taas?

Se on ihan selvä juttu. Media ja kaikki suoltaa tota paskaa kokoajan että miten suvaitsevuss blablabla on hyvästä 247, samoin monissa kouluissa.

Kaikki oppositio vassareille on "äärioikeisto" Rasismi -kortit on myös aika tehokkaita jne.

Ei perkele kun oisin kirjottanut pitkän listan mutta humala pistää muistin pätkimään.

youtube.com/watch?v=BPKqM-TV2i8

Tos o hyvä video. En löytäny alkuperästä niin siin on musiikkia.

Joo joo kyl mä tiiän että nää suvakki pillittäjät on vammasia mut kyse on nyt banana reijon papereista ja terävähampaisten juutalaisten finanssinerojen metkuista helvetti. Oon katellu nuita pellejä pentuna aivan tarpeeksi ja antifa keharit ja ydärilesbot on 10x vammasempia ku skinarit oli ikinä vaikka neki oli iha vitun kehareita.
youtube.com/watch?v=SeYDkESIqls
Onneks ei tarvi enää katella.

eli tl;dr aika heikko esitys "oikeistolta" tällä kertaa

muute hyvä vidi mut noi jutkut vähä pilas sitä
jutkut on kuitenki syipäitä suurimpaan osaan tätä koko sotkua

aatu tai olla oikeessa

youtube.com/watch?v=pDLyKSYRqXM

Kerro mitä haluat tietää? "Kumoan" kaikki sun argumentit.

No kerro nyt vaikka alkuun miks toi yksityistäjä nalle hurrien perseily ois jotenki OK?

Miksi muka pitäisi olla oikeistolainen tai varrassa? Parhaat kummat puoleltakin.

t. eri

>tai varrassa

Semmonen typo sieltä

Vassarit ovat idiootteja, mutta ei muuta mitenkään sitä faktaa että veroja kiertävät neekerit pitäs viiä saunan taakse ammuttavaksi.

En oo itekkään oikeen kinostunut laittaan itteäni johonki poliittiseen kuplaan. mut puhuttiin tosta videostajossa nyt taas on se perinteinen oikesto fasistinatsit vastaan kommunisti homovassarit

En tykkää tosta "fasismi" -on paha-asia meemi. Voisitko ettiä siitä oikeaa tietoa tai lopettaa ton meemelyn?

Kiitos.

Jaa sellaset mielensäpahotus kulttuurit sieltä.
mut ok, servaan sut nyt vaikka vikipedialla :DD
>Fasismia on vaikea määritellä ja rajata, koska se on aina ollut teoreettisesti ja käytännöltään hyvin hajanainen, muuttuva ja paikallisesti sitoutunut ilmiö, eikä se pohjaudu mihinkään ideologiseen perusteokseen.
haista tyttö kukkanen

sanoinko muuten jossain et se ois paha asia muuten? ettei vain ois tullu sieltä omasta kupolista nuoki ajatukset :DDDD rekted

En pelottanu mieltäni ollenkaan. Olin itekkin iha "aivopesty" ennen kuin aloin ettiä tietoa netistä.

Tässä yksi video siitä että mitä fasismi.
youtube.com/watch?v=5rMpEYuLckI

Sori. Humala on humala. Mut täs yks esimerkki:

No syytä ryssiä, itehän en oo ollu avopesty ikinä koska oon paranoid.
KOITATKO SÄ AIVOPESTÄ MUA VAI?

Mitäs jätkä siellä baittaa oikeesti? Ihan sama. Oot varmaan alaikänen. Ei kinosta enää.

Menkää töihin

No mitä vittua ite aloit vinkuu turhasta.
Haista vittu sit.

Miks?

Nyt ennustan silleen et kohta joku postaa sellasen animutytyn joka itkee ja valittaa TJ:stä

Vastaan sun syöttii taas mut en ollu ees se alkuperäinen postaajaa.

Vituttaako kouluaamu vai mikä painaa? Toisen nyymin kanssa aloin WW2 jutuista puhuu ja jäbä tuli spergraa ku mikäkin autisit.

lopeta tuo vitun juominen ku oot nuin kujalla.

Lue sun postis uudestaa ja tarkasti.

t. puhuit muuten mun kans ja aloit ite spergaa jostain pikku fasistinatsi meemistä.
Baarit varmaa aukee kohta nii mee sinne vinkuu vitun SJW fasisti :DD

Nyt baittaat tai sit oot yläasteel. Fasismi ja kansallissosialismi ei oo täysin sama asia.

Aamupala?

Selvitetään tää jutsku kerrallaa.

VITTU kun joudun kaivaa noi kaikki postit tuolta ylempää.

Joo soitappa sinne redille jo, veikkaan et sulla on alkoholin lisäksi jonku tasonen autismi.
tjos sua lohuttaa yhtään nii mainitsin myös kommunisti homovassarit vielä jopa keharimpina yksilöinä ku teidät pellet.
esim tässä

>jutsku
taas?

Vasemmistolaiset yleensä huutaa fasistiksi jos eivät muuta keksi. Sekä natsiksi. Sitten vasemmistoa huudetaan suvakeiksi. Jos et ole tähän mennessä aiemmin vielä huomannut tämmöistä ilmiötä.

Saisit elämälle täytettä. Kaikki mukava tuntuu paljon paremmalta kun kärsii 40h viikossa töissä

youtube.com/watch?v=2--wOyHMc0g
tän vois vaikka kattoo tai jotain nii ois vähän kärryil

VITTU
kadotin sen fasismi väittelyn sen hollantilaisen
miten löydän sen

Kelpais kyl ne työt ja ostaa vaikka jotain jonka jopa itse omistaisin. mut ku ei saa töitä nii ei vittu saa.

Nii i, kukaan ei ees vittu tiedä mistä hourit poikaseni.

suomen maine meni

Eli ei menetetty mitään.

youtube.com/watch?v=l7asrTH3gII

youtube.com/watch?v=EzGIa0gnkP8#t=43

ei kiinnosta et kiinnostaaks sua
mut kuvittele että markalla ruoka kaupasta on kadonnu 10g porsaan ulkofileee?

kiinnoistako sua?

MUN maine meni, varsinkin kun olin niin kuiseissa.

nojoo, jos on pieni mahollisuus pitää hauskaa nii sei tietty onnistu

No ei se haittaa.

>22 aamua jäljellä

Muista runkata sinne soppakulhoon et saavat pojat protskuu.

...

no hyyyyyi aika ällööö :DD

Toi kuva on muuten helvetin häiritsevä. Näyttää joltain keharilta. Pelkään kehareita.

Kissakeharit tosin on ihan ok.

En minä huutele fasisti natsiksi ketään. Vasemmistolaiset tekee sitä. Katson iltapäivällä jos muistan mutta en minä ole vasemmistolainen. Vasemmistolaiset huutaa. En minä. Vasemmistolaiselle pitää näyttää video.

ok kommunistihomonatsi

Unohdin pyyhkiä sivuhistorian tänään. Vittu.

Paljonkin lapiolle runkannu?

ärsyttää ku perseennuolenta on nykyään hirvee fädi vaikka ite nuollu persettä melkei kymmenen vuotta

Mikä on fädi?

t. bönde

alaikäban

onneks on rönttöne ja koulu alkaa ja faijaa kuolee :D balanceeks noi toisensa

Vedin jengii turpaan wowin pvp pet battleis et tukka lähti.

Tulipa taas nukuttua vähän yöllisten videopelisessioiden takia. Noh, kyllä tämä tästä jahka saa kahvia kuppiin töissä :^)

Näin tänään ala-aste ihastukseni jonkun pahalta haisevan neekerin kanssa.

Huomenta saatana

Oma yläasteen ihastus on NAIMISISSA sellasen yön mustan neekerin kanssa.

Ootteks jotai nääzei vittu lol

Aika noloo

aisuri

Olisin minäkin mielummin pahalta haisevan neekeein kanssa, kuin animea postaavan "miehen"

Milloin yhteiskunta rupeaa solidaariseksi mun kaltaisia rumia, köyhiä NEETtejä kohtaan

ME

Vittu elämä on hirveetä, enää ei edes jaksa melkein nousta sängystä.
Kohta pitäis lähtee töihin bussilla ja autokin on toista viikkoa odottamassa remonttia koska maahantuojat perseestä.

Make it end.

mikä idea elämässä jos tarkoitus on vain päästä perille. me olemme vain työläis rattaita tässä hirveässä koneessa. voi jumalauta. luulisi että meistä. minusta. teistä, olemuksista. olisi jotakin suurta. ei vain tällaista turhuutta.
tahtoisin olla vapaampi, kukaan meistä ei ole vapaa.

en ole koskaan lukenut sanaakaan näistä langoista. viekää paskanne vaikka ylilaudalle kiitos vain normihomot

Mikä teihin on menny ku mämmit kuolee ennen bumblimittiä. Ootteko te vammasia häh?

no vittu ei tarttekkaan lukea. ylilauta on paska, siksi me täällä olemme.

...

Tee siitä mistä nautit ammattisi. Turbolampaita on ne jotka tekee töitä herralle nauttimatta siitä yksinomaan rahan ja selviytymisen takia

>ole ruokaostoksilla
>siirryt kassalle maksamaan mutta visa ei pelitä
>ei käteistä ja takana vitullinen jono
Kuinka pahasti spagetoidut?