Sommer-utgaven

Sommer-utgaven
forrige:

Other urls found in this thread:

nrk.no/urix/sammenstot-i-paris-over-ny-arbeidsreform-1.12969186
youtube.com/watch?v=CBY0bZWKehQ
u.pomf.is/cgtkxy.mp3
youtube.com/watch?v=yTYnWuDQXYI
nrk.no/kultur/xl/vil-fjerne-mensen-tabu-1.12959670
twitter.com/SFWRedditImages

eksplosjoner i Paris

>dfn så mange fine norske jenter
>har ingen jv
Kanskje det blir min tur når dem er 28 + gutta

tredje for briskeby gressbane

Hva skjer da?

11/10 agn
Sjekket Verdens Gang og Dagbladet

> Kanskje det blir min tur når dem er 28 + gutta

Sjekk NRK.

nrk.no/urix/sammenstot-i-paris-over-ny-arbeidsreform-1.12969186

>nyhomser

Da har dem okt i vekt, mistet det "unge" utseendet, har gjerne en unge fra for av å vil kanskje endelig gi meg oppmerksomhet. For å slå seg til ro.

Hun sitter jo feil vei.

dfn ingen germansk jv med barnet ditt i magen sin

Jeg husker at jeg var trener for noen seksåringer i fjor, og mora til en av dem var 30, men så fortsatt ung og ganske bra ut.

Kan bekrefte. Ikke gift dere for dere vet noyaktig hvor mye kvinnekroppen forfaller etter 27 år.

>kan være en fordel å velge partner ikke bare ut fra eget utseende, men etter om mora hennes holder seg bra.
>folk med delsamisk ætt pleier å være ganske holdbare

Går ikke an å benekte at det er viktig.

>ikke /norgetråden/ i emnefeltet

Jævla gris.

Hva mente han egentlig med dette?

Joa, men dere skjonner jo hva jeg mener. Det at man ikke får oppleve å ha en JV på sin egen alder (er 22) eller yngre. Altså mens hun enda er relativt ung. Såkalt "young love". Når vi i tillegg bor i et land som har jævlig fine jenter uansett hvor du går er det ikke goy å se. Det blir godteri hyllen jeg aldri får ta del av.

Russisk, men blåoyd.
Skjerpings.

>Jeg husker at jeg var trener for noen seksåringer

Nei, hun er germansk som bare faen.

Dama mi er 22, så sånn er det.
Det var en måte jeg kunne lære unger en sportslig aktivitet som jeg liker, og samtidig tjene penger på det. Ingenting grisete med det.

UT

>Når du er 30
vil nok av 20-åringer se opp til deg som moden men sexy
>Når du er 40
vil du kunne spille på "eldre mann"-fetisjen og finne jenter som blir sokkvåte bare du viser dem at du får ereksjon uten hjelp
>Når du er 50 vil du kunne ha deg med jenter fra 18 til 40 og fremdeles oppleve at de er "unge og friske" sammenlignet med de på egen alder. Samtidig vil jevnaldrende kvinner bli bitre og forfalne. Glem dem.
>Når du er 60
kan du spille på "bestefar"-fetisjen og ha deg med noen av de sykeste 20-åringene du finner.

Kort sagt, som mann står du overfor et stadig okende koldtbord av jenter som sprer beina lettere for hvert år.

Tja, du har jo kanskje et poeng der. Jeg kan jo være heldig. Takk anonsen for at du prover å gjore meg i godt humor

Blir selv 30 i år, og selv om jeg har hatt jv-er tidligere i livet, så har jeg merket at de aller fleste kvinner som jeg tiltrekker er faktisk ikke unge jenter, men alenemodre og single kvinner som ikke er så langt unna min egen alder. Det kan kanskje ha noe med å gjore at jeg ikke er så veldig tiltrekkende med den slanke kroppen min, men tenkte at jeg skulle skyte inn litt ekstra food for thought (mat for tanke, skal vi fornorske?)

>alenemodre

Akkurat nå er du på topp.

NÅ ER DEN JÆVLA VEPSEN HER IGJEN FY FAEN ALTSÅÅÅ

VRÆÆÆL

Jeg ville godtatt en alenemamma i veldig spesifikke tilfeller.

...

Har han rett?

youtube.com/watch?v=CBY0bZWKehQ

Orker ikke engang å sjekke videoen da jeg ser hvem du postet. Han er en idiot.

...

Intet

argu

ment

>kvinner på topp når de er 13

Nå ser du i kryss. Kvinner er på topp ca. 17-20.

Nei den viser jo 15-19.

Vi kan jo troste oss med at de jentene som er ganske fine nå vil somregel ikke være det om noen år. Jeg lurer på hvilket sjokk det er for jenter når dem får oppleve til en grad hvordan vi har hatt det hele livet

Tror dere at jeg kan få meg en rullestoljv om, la oss si, ti år?

Det er mulig det. Så vi må bare vente user. En dag blir det vår tur også

Ingen liker å bli fetisjert, det er derfor japser hater weeaboer med gul feber.

Vil ikke argumentere, jeg bare håper at han/du innser det selv på egen hånd.

...

>jeg vil ikke argumentere, men det er HAN som er en idiot

Bare se videoen din pyse. Dersom verdenssynet ditt er så skjort at det ikke tåler en 30 sekunder lang video horer du ikke hjemme her.

Ikke han, men jeg vil ikke gi noen views (yous) til Steven. Stemmer med lommeboka jeg.

xD

fy faen jeg ler

Hej spiler I nogen instrumente?

Da foreldrene dine fant ut at de skulle få deg som et spedbarn var de i ekstase. Da du ble fodt var du hele deres verden, og de hadde all verdens håp og forventninger til deg.

Samtidig er de egne mennesker med håp og drommer. De onsker å se deg lykkes i miljoet de har gitt deg, og se deg bli det beste mennesket du kan bli. Når de blir gamle onsker de å hvile og leve resten av livet i fred og ro med hyppige besok fra deg og din egen familie, og hore hva barna dine gjor på og hvordan det går på jobben.

Ved å forbli NAUT/ jomfru/ asosial har du frastjålet dem alt dette. De vil aldri få se deg bli selvstendig og bygge karriere og familie. Samtidig vil de aldri få den avslutningen på livet de onsket seg.

Gjor noe med livet ditt.

já. viltu heyra lag eftir mig?

Det handler ikke om verdenssynet mitt. Det kan godt hende jeg er enig med han i noe essensielt som han onsker å påpeke (eller ikke) hvis jeg ser videoen, men han er likevel en idiot som jeg ikke behover å hore det fra. Han har feilinfo i så å si alle videoene sine om okonomi. Han er ingen "ekspert", og ingen du burde bruke tiden din på å lytte til.

Jeg ba aldri om å eksistere. Jeg ba aldri om disse byrdene.

Ja

Ja

...

Bare se videoen, din gigaautist.

>Han tar feil på visse punkter
>best å unngå fyren totalt og domme han som en idiot

bokstavelig talt ikke et argument.

u.pomf.is/cgtkxy.mp3
(ég veit að gæði hljóðsins eru slæm)

>dfn jeg ikke er naut eller jomfru, men mislykket student
>dfn lillebroren min er yrkesmilitær og lillesǿstera mi har alle muligheter foran seg
De kommer til å få fremtiden de ǿnsker seg, men ikke fra meg.

Best å ikke bruke tid på ham, ja. Hvis jeg vil lytte til eksperter, så gjor jeg heller det.

> mor fant runkefillen

fyrir

Det er en vits. Videoen er en vits. It's a joke. Ved å nekte å se videoen nekter du å være med på vitsen. Vi må da fortsette å si "user hehe se i garasjen hehe det er noe i garasjen" når vi har lagt en gave i garasjen og du bare "NEI JEG VIL IKKE DERE LURER MEG BARE".

Du er så autist som det kan bli. Det har akkurat å gjore med verdenssynet ditt, men ikke ideologi. Om du var tretten milligram mer frisluppen ville du gitt nok faen til å klikke på lenken, og sluppet 5 jævlig flaue poster.

DDS

Pappa har bare meg nå, så der sliter han jo. Mamma derimot har lillesostra mi så hun vil nok endre på ting. Besteforeldrene mine har alle andre barnebarn enn meg. Jeg er definitivt familien på begge sider sitt sorte får. Når det er sagt, SLETT DETTE. TAKK FOR AT DU GNIR DET INN. JEG BA IKKE OM DETTE

Cant play it for some reason

Det finnes ikke noe som heter en ekspert som aldri tar feil, eller en intellektuell du er hundre prosent enig i, med mindre du er en slags fanatiker. Å avfeie en sikkert 50 år gammel manns totale sum av livserfaringer og kunnskap bare fordi du er uenig med hans tanker om okonomi gagner deg ikke.

Nja, nå har ikke den videoen akkurat med "ökonomi" å gjore da, anonsen.

Du har rett i det, men poenget er bare at jeg ikke orker å bruke tid på han når jeg kan bruke tid på noe(n) bedre.

>enska
geturðu hlaðið niður henni (með því að hægrismella)?

Poenget mitt er fortsatt gyldig.

Ég er á síma

Da kan jeg anbefale Thomas Sowell.

youtube.com/watch?v=yTYnWuDQXYI
Ganske basert, fåvæ.

Ó.

Det er deres feil om de ikke klarer å skape seg noe mer i livet enn som så.

Du gjor helt riktig. Ikke gi Stephen views eller noe annet, bare ignorer ham. Det er nemlig det som er verst for sånne folk.

>sånne folk
hva mente du med dette?

Eller du kan ringe inn på programmet hans og engasjere han i debatt, om du er så sikker på at han tar feil.

>Når du er 30 vil nok av 20-åringer se opp til deg som moden men sexy
>Når du er 40 vil du kunne spille på "eldre mann"-fetisjen og finne jenter som blir sokkvåte bare du viser dem at du får ereksjon uten hjelp

Som sagt best å bare snu det andre kinnet til når det gjeder slike mennesker. Det som skjer er at de knapt får sove av sinne av at noen ikke engasjerer dem direkte. Blodårene i panna banker hardt når det skjer.

> ting som funker om du er rik og velstelt
> ting som funker for den gjenge norgetrådsbrever

velg én

>nrk.no/kultur/xl/vil-fjerne-mensen-tabu-1.12959670
>Når mensen er en like vanlig del av sexlivet som sæden, da er vi kanskje på rett vei

Gutta

Ikke at jeg noen gang har hatt sex eller kommer til å ha det

Men hva er mensenblodets potensielle sexfunksjon sammenlignet med sæd

>slike mennesker
hva betyr dette? er jeg er """"""""""""""""""slikt"""""""""""""""""" menneske? er DU? hvordan skal jeg liksom vite hvem som er, og hvem som ikke er """""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""slik"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""?

jeg begynner å tro at du ikke faktisk ǿnsker å gi noen som helst et ekte råd; at du kanskje bare er utydelig med vilje.

Hahaha, herregud for en fyr. Jeg lo, men jeg holder med denne anonsen her , han er en idiot.

Tror jeg ikke noe på. Om du er uenig i noe, si i fra, den som har rett vil vise seg tydelig på slutten av dagen.
Kun ved at ideer får kjempe mot hverandre i en intellektuell arena får vi fremgang.

Har hatt sex med ei som mensa. Det var morkt, så jeg merket det ikke under akten med unntak av at det luktet litt blod. Oppvasken var litt verre enn vanlig da

Husk å bare snu kinnet til. Se på mens de går fra vettet når du ikke vil engasjere dem.

DET ER VAKKERT MED SLIMETE BLODKLUMPER, DET ER HELT NATURLIG OG DERFOR VAKKERT DIN JÆVLA KVINNEHATER.

Feigt, fåvæ. Stefan kommer fortsatt til å tjene til livets opphold ved å fremme de ideene du ikke tor å stå imot. Din tankegang er direkte anti-intellektuell.

Når man snur kinnet til så er det fǿrst som skjer at de blir veldig sinte. Så vil de forsǿke å kalle deg stygge ting sånn at du skal engasjere deg i deres struktur, men bare fortsett å snu kinnet til. Fortsett å mor deg over hvor sinte de blir.

>Vi kan jo troste oss med at de jentene som er ganske fine nå vil somregel ikke være det om noen år
Jeg skjonner ikke hvordan dette skal fungere som en trost for det vil jo være andre jenter som "tar over".

Joa, men de som er det nå og har rejectet oss er bare på vei i en berg og dalbane nedover.

På tide å flytte ut.

Det er vel det du ser for deg, men det har ingen rot i virkeligheten. Stefan får fortsatt millioner av views, verden går videre. Du tenker kanskje at jeg beviser poenget ditt ved å fortsette å svare deg, men jeg sitter bare her og kjeder meg på 4kanal som du sikkert også gjor.

> dfn ingen jv

>haha jeg var stemplet som en taper da jeg var ung men nå har dere kommet til mitt nivå hahaha ta den jenter!

Nå minner du litt om en typisk hvit knekt.

Intet. Den oker friksjonen og gjor det mindre glatt. Dessuten er det eklere for mannen fordi han ikke bare må vaske av fittesnorr og prekom og sæd, men slintrer av sammenhengende blod.

Jeg har fortsatt sex med dama når hun har mensen, men det er ikke noe mer sexy enn vanlig.

...

What instrument was it

På hvilken måte, anonsen?