Sverigetråden

Fredagsmys

>EM snart

Nu är det slut på stormbögeriet
Nu är det dags för FREDAGSMYYYYYYS

Påminnelse om att NDT kommer ta plats på Gärdet som vanligt.
Ignorera den ända bögen som spammar om att det inte kommer bli av. Det ända sättet att få T att bli av är att faktiskt gå dit, så bara gör det.

>dkn man inte är döende av en obotlig form av cancer

Vill bara dö som en nbög om man åtminstone inte kan leva som en.

Köpte Ranch & Sourcream chips med Ranchdip. Ska äta hamburgare först

Hell seger!

>bögarnas tråd startad åter igen

kul!

Fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inte en resa in till ghettot. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.

Hur får vi Sven och Svea att flytta till Finland och integrera sig i det finländska samhället?

>dkn alla andra myser
>måste läsa diskret matematik till tenttan imorgon

>nu äre fest igen wooo nation och kåren 3 gånger i veckan!
>fan slut pengar igen
>jävla staten som inte ger mig mer än 10 000 i månaden för mina 3 föreläsningar i veckan om vitt privilegium man kan fan inte leva på de här pengarna

De dags för fredagskaos

Funderar på att baka något till nationaldagen men kommer inte riktigt på något, några tips på något kul/passande/smarrigt innan jag dyker ner i recepthavet och gräver ner mig?

Jag flyttar gärna över. Men jag är en oanställbar NEET utan några förmågor, så jag kommer inte att vara till någon nytta.

Kanske ska fkin sätta dig ner och plugga lite matte då, istället för att skitbreva här inne med dina dåliga mörka själar-jagjags

>ETHNIC SWEDES

tvångsförflytta invandrar in i deras gated communities, då flyr de snabbt annanstans

gör reklam för att allt kan skötas på Svenska i Finland och alla talar svenska

lägg av med denna jävla bild

Köpa bira på nationen...plebej, köp via ölbilen och ta med in istället.

Såg just röda klisterlappsbrigaden dra upp en klibba. Knöt näven i fickan och stirrade argt.

hell seger

Har två datorskärmar, Örjan.

Jag kan skitbreva och tittat på youtube föreläsningar samtidigt.

Tanken var sådan faktiskt. Men om du vill ingå får du nog allt pallra dig hit när det är dags user.

Förutsatt att jag hittar något.

Som om att flerbestyra skulle vara någe vidare för ens studier, särskild i matematik där man måste fokusera, jämfört med typ historia eller genusvetenskap.

Sluta skitbreva!

Du kan ge dig själv cancer. Men du bör nog verkligen inte göra det. Det är väldigt smärtsamt.

2/3 av oss kommer få cancer ändå

amoreeenaaa

Ska du också gå till NDT, Amalia-user?
Skoj!

Jaha, ok, men då kan man lika gärna göra en cancertransplantation

t. MP

Det går bra, vi kör bara in dig i armen i några månader tills det blir folk av dig.
Sedan får du en amper Sinikka fv som styr upp skiten och håller koll på dig.

>dkn ingen soldyrkande frufru

Äh, jag är en stor kille och härdad av konstant lidande ändå.

>armen
Men jag är för gammal för att vara i armen.
>Sinikka fv
???
>fv
>jag
???

russin vid 32

>dkn Sverige inte är etniskt svenskt
Inte ens sötheten hos 2D kan göra en riktigt nöjd när man tänker på det.

Rabarberpaj är f1 smarrigt favä

Detta är varför jag inte drar till Funland. Vem fan vill vara i armén och sen droga ner sig med kärlek till råga på allt.

Kärleksmums.

>får fv
LOL

Ja för fan. Korpral Sinikka gillar små veka män som hon kan köra med.

>alla nybögar som går på T
mår lite illa av det faktiskt, både du och neet-user kom bokstavligen hit 2016. Sluta försök styra tråden.

Om du är härdad av konstant lidande så varför avsluta livet. Då kan du ju i praktiken leva utan något att frukta. Det är något som är väldigt få nbögar förunnat.

>någon träff halva riket bort
Nej, så ambitiös hade jag inte tänkt vara.

Och? Tråden är ju ändå nybögs territorium.
>Sluta försök styra tråden
Jaha, ska vi låta snubbelbögarna som övergav oss styra? Hur ska de göra det då?
Jag tar hellre nytt ledarskap än att klinga kvar på snubblarna som övergav oss och kommer bara hit för att skita ner tråden och påminna oss att VI SKAPADE TRÅDEN OCH SKIT

En paj kanske inte är en dum idé.
Njae, kärleksmums kan nog på sin höjd vara ett komplement i sammanhanget, lite enkla och inte så spännande direkt imå men det tål att tänkas på iaf.

Varför kan inte ni stanna i er hemliga chatt? Överge tråden helt istället för att terrorisera oss som är kvar och försöker bygga något nytt.

Det här är inte er tråd längre. Vi vill inte ha er här, fatta det någon gång. Ni hade chansen att styra upp tråden igen men ni valde att överge den så håll er borta.

Ni snubblare och gammelbögar övergav tråden och lämnade den åt vargarna. Ni förrådde oss så ni kan dra åt helvete. Ett nytt snubbleri växer fram och ni har inget med det att göra. Ni är inte Sverigepolare längre.

Åh, okej. Synd.

Är inte IC. Men forcerade snubbel och avatarbögande har aldrig, och kommer aldrig, att accepteras.

Varken NEET-user eller Amalia-user snubblar än. Och de flesta av de gamla snubblare fick sina namn genom att forcera det genom att spamma tråden om samma sak hela tiden, breva en episk gröntext eller helt enkelt gå på träff och få ett namn där.

Ska tråden och det som finns kvar av trådkulturen överleva så krävs ett nytt snubbleri.

>det är ännu en fredagsupplaga med rasblandningspropaganda som trådbild

Definiera forcerat, genuint nyfiken favä.

>har aldrig, och kommer aldrig, att accepteras.
Okej då säger vi till NEET-user och Amalia-user att sticka iväg och mobba alla snubblare till att begå självmord.
Då har vi 0 trådpersonligheter, inga nya jagjag, inga träffar, ingenting. Vi är helt enkelt bara ett forum då utan någon som helst personlighet.
Även om de är forcerade som du säger så är det bättre än bokstavligen ingenting. Det är inte optimalt, men det är en grund att skapa framtida (bättre) trådpersonligheter med.
Det är du som är i minoriteten här. Bara filtrera deras bilder om det avtrycker dig så mycket.

Stämmer det att efter man doppat sin kuk i ett sliddjur så är det som att vara permanent småfull? Att ens inhiberingar går ner till samma nivå som efter några starköl och man får generellt ljusare syn på tillvaron? Lever nbögarna ett liv av konstant salighet i jämförelse med robotar?

Det blir ju inte ens forcerat om de fortsätter breva i tråden och går på träffar så man lär känna dem. Jag fattar inte hur vissa tänker.

>Varken NEET-user eller Amalia-user snubblar än
ser ingen anledning att någon av dem ska snubbla. Ett snubbel ska man förtjäna, måste ha en identitet. Varför ska jag läsa ett brev gjord av en snubblare om jag inte känner tillhörighet med snubblaren?

Vad är det du inte förstår? Vet du vad ordet forcerat betyd bör du veta vad jag menar.

båda två kom bokstavligen hit 2016. Det året tråden gick ner i skiten HELT OCH HÅLLET. Var redan på väg kraftigt neråt under 2015, 2016 har varit ett helvete.

>Ett snubbel ska man förtjäna
För det gjorde ju verkligen alla gammelsnubblare eller vadå?

>måste ha en identitet.
Det är därför de inte ska börja snubbla förrns de har varit på träff eller brevat i tråden en längre tid. Men de har potential.

Varför behövs det 'trådpersonligheter'?
Varför söka sig till en sida med anonymitet om man vill lära känna andra eller ha en identitet?

Tror du inte vi vet det? Men vad ska vi göra? Sitta och gråta och hoppas på att IC kommer tillbaka? Det kommer inte hända. De har sina egna kommunikationskanaler och skiter fullständigt i den tragiska sörjan som är dagens Sverigetråd.

För det är trådens kärna och det som gör tråden rolig och intressant.

Hur fan ska man annars bli internetkändis?

Man tappar sin mana och den förhöjda känslan som krävs att använda manan, så till viss del är att likna vid att vara full då ens kapacitet är nedsatt.

Konstant salighet är det inte men helt klart ett annorlunda sinnestillstånd, möjligen är man under häxans påverkan lite under något rus så hon kan nyttja en mer i olika syften, om hon inte går vidare mot andra offer.

Ja att vara kär är att vara berusad på ett sätt. Enda någorlunda socialt accepterade formen av berusning förutom tobak och alkohol (i Sverige).

>Ett snubbel ska man förtjäna, måste ha en identitet
Men ge dem chansen då istället för att skrämma bort de få som vill få tråden tillbaka i form igen.
>Varför ska jag läsa ett brev gjord av en snubblare om jag inte känner tillhörighet med snubblaren?
Är du autistisk? Nej, seriöst, är du autistisk?
Om du inte "tycker om" snubblaren så kan du bara filtrera dem om det stör dig så mycket.
OM JAG INTE TYCKER OM SNUBBLAREN SÅ SKA DE INTE BREVA ÖHT OCH FÖRTJÄNAR INTE SIN SNUBBEL! Du beter dig som ett barn.

Ja, och? NEET-user erkänner att han är ny och försöker inte verka "cool och hip" för att få respekt från alla gammelbögar. Men jag kan slå vad om att om han också var gammelbög så skulle du dyrka honom.
Det spelar ingen roll om de är nya. Nä, de kommer inte ihåg "gamla goda tiden" men det är bokstavligen bara du och IC som bryr sig om det.
Låt de växa och bygga personligheter så kan Sverigetråden bli bra igen.

...

>För det gjorde ju verkligen alla gammelsnubblare eller vadå?
både ja och nej.

>Det är därför de inte ska börja snubbla förrns de har varit på träff eller brevat i tråden en längre tid. Men de har potential.
håller jag med dig om. Att de kan börja snubbla om 6-12 månader kanske, men inte idag. Någon som var i tråden och inte ens visste vad NDT var för 2-4 månader sedan vill jag inte ska gå runt och snubbla och tro sig vara något.

>Sitta och gråta och hoppas på att IC kommer tillbaka
det kommer inte hända. Utan vi får väl se vad som händer. Tror tråden glansdagar överlag är förbi.

>brunt för nationaldagen
Nej.

Den gamla myshörnan kommer aldrig tillbaka. Snubblare som badboll och svea kommer aldrig tillbaka. Sluta dröm tillbaka till en tid som är förbi och börja blicka framåt. Än är det inte försent för att göra tråden bra igen.

Den berusningen är väldigt stark också. En bra kärlek kallas "äkta kärlek" istället för "livslångt beroende" som det hade kallats om det klassats som en drog. Ordens makt är stor för att påverka folks uppfattning om saker och ting.

>tänka så här
Så bara vitchoklad och vita tårtor är nationaldagscertifierade?

>håller jag med dig om. Att de kan börja snubbla om 6-12 månader kanske, men inte idag. Någon som var i tråden och inte ens visste vad NDT var för 2-4 månader sedan vill jag inte ska gå runt och snubbla och tro sig vara något.
Då är vi överens.

hasch-brunisar favä.

Glansdagarna är helt klart förbi men vi kan fortfarande bygga något skapligt av det som är kvar. Tråden som den är idag kan lika gärna läggas ner om den inte förbättras.

Om man tycker att identiteter och personligheter är intressanta, varför vara på kanalen?

Denna diskussion om snubbel är löjlig. Att använda en snubbelkod då man inte absolut behöver kunna bli identifierad i en tråd är att använda den fel.
Trådens gammelsnubblare gör inte mer rätt än NEETanon och Amalia som avatarbögar.

>skrämma bort de få som vill få tråden tillbaka i form igen.
>få tråden tillbaka i form igen.
de vet ju inte ens hur tråden en gång var.

>Du beter dig som ett barn.
tycker jag inte. Men ser ingen anledning till nybögar ska forcera fram ett snubbel.

>Men jag kan slå vad om att om han också var gammelbög så skulle du dyrka honom.
tveksam till det. Skulle aldrig "dyrka" någon som avatarbögar

>kollar in ifrån surfandet igen
>någon har flippat loss för män så nationaldagen och börjat yra om träffar och hur tråden är skit pga. att de fantastiska gammelbögarna stack, för att tråden var skit i en tidsparadox
Wow, så mycket för recepttips.

>hur tråden är skit
>t. kom hit 2016
du vet inte ens hur tråden var slutet av 2015, som även då var skit.

Sverigetråden har alltid haft en annorlunda kultur jämfört med resten av 4kanal. Respektera den eller dra vidare.

>tveksam till det. Skulle aldrig "dyrka" någon som avatarbögar
Jag förstår vad du menar men om man hårdrar det så har ju de flesta snubblare också par reaktionsbilder som de återanvänder om och om igen. Det kan ses som en form av avatarbögning även om det är olika personer på bilderna.

Kladdkaka med vit choklad och lite citron? är sjukt sugen på det just nu

>de vet ju inte ens hur tråden en gång var.
Ska vi ha en historialektion då för att lära alla nybögar hur det var då? Eller ska de bara lurpassa mer? Men tråden är skit, så hur ska de lära sig då? Arkivet går bara tillbaka till 2015, vilket också är skit.
Det verkar som att utan en Sverigetråden historielektion så kommer de aldrig veta hur det känns och det är inte deras fel.
>Men ser ingen anledning till nybögar ska forcera fram ett snubbel.
NEET-user har ju sagt flera gånger att han inte kommer sätta på snubbel såvida inte andra människor vill det.

Vitt, blått och gult är att föredra men annat än brunt går också bra. Så som rött för Svea rikes fienders blod eller orange för elden som stiger.

Hell seger.

Nej jag tänker inte respektera det.
Kanalen har aldrig varit ett ställe för vänskapsgäng att chatta med varandra.

>Ska vi ha en historialektion då för att lära alla nybögar hur det var då?
ser jag ingen mening med. De får lurpassa eller fortskrida som anons. Men är väl ingen idé att gå bärsärkagång för detta, utan vi får helt enkelt avvakta och se vad som händer.

Okej, då är tråden inte för dig. Stick iväg då.
Det är du som kommer in i en väletablerad tråd och säger till oss hur vi ska göra.
>men ni beter er som reddit!!!
Okej, då är vi reddit då. Är du redditbrevare? Om du inte är det så är du inte välkommen hit.

Nog aldrig haft vit choklad i en kladdkaka, talar vi istället för/som komplement till choklad eller riven ovanpå med citronen?

>brevar natsoc
>hatar brunt
Vgh

Jag har växt upp på kanalen. Jag vet precis hur vidriga snubblare är men i den här tråden fungerar det annorlunda. Kan du inte acceptera det så ska du hålla käften och dra vidare.

Han beter sig som en nybög som precis har sett på ett "VI ÄR LEEEGJON ANONYYMUSS"-klipp.

Om jag minns rätt (det var inte jag som bakade) så bytte vi ut kakaon mot smält vit ckohlad och blandade i en hel del citronsaft

>ser jag ingen mening med.
Men du sa ju precis till Amalia-user att han inte ens vet hur bra tråden brukade vara, så tydligen är det viktigt nog att peka ut.
Eller gillar du bara att klaga och/eller vet egentligen ingenting om den gamla tråden?
>De får lurpassa eller fortskrida som anons
Som sagt, HUR SKA DEM DÅ LÄRA SIG HUR MAN GÖR TRÅDEN BRA OM TRÅDEN I SITT NUVARANDE SKICK ÄR SKIT?
Du kan inte lära en hund att stå på bakbenen genom att få den att rulla runt i skit.
>utan vi får helt enkelt avvakta och se vad som händer.
Jag håller med om det. Dock så är jag lite sur över hur skeptisk du är.
De har inte visat något tecken på att försöka förstöra eller styra över tråden och utöver avatarbögandet så försöker de inte göra tråden om sig själva.
Låt dem avatarböga så mycket dem vill så kan tråden hålla dem i koll och se till att de blir bra personligheter.

Jag tror han menar att folk som inte vet hur tråden fungerade ska inte uttala sig om gamla tider.

Finns det något ädlare än svettig kamp mellan två sötpajer?

fint tråden, gubbarna

Fick nog en %90+ på mitt matteslutprov nyss.

Känns bra, favä

Då har han en poäng, men frågan kvarstår då hur de ska göra tråden bra om ingen vill berätta hur tråden var bra.
I bästa fallet så råkar de helt enkelt göra tråden bra utan att veta hur de gjorde det, eller så gör de tråden bra på något nytt sätt.
I värsta fallet så har de ingen effekt på trådens kvalitet då de inte vet hur man gör den bra.
Jag kanske driver hem punkten om att utbilda dem lite för mycket, men de måste ha en riktning att följa om det är en särskilts sort kvalitet ni vill att tråden ska ha.

se >vet egentligen ingenting om den gamla tråden?
du får tro vad du vill faktiskt.

>HUR SKA DEM DÅ LÄRA SIG HUR MAN GÖR TRÅDEN BRA
lurpassa, avvakta och inte komma hit för att en månad senare försöka styra tråden på ett eller annat sätt.

>utöver avatarbögandet så försöker de inte göra tråden om sig själva.
precis. Varför avatarböga? Tror ingen uppskattar det, varken om nybögar eller gammelbögar gör det.

Det bästa vore ju om vi fortfarande hade några gamla snubblare kvar som höll uppe traditionerna. Det skulle också ändra den generella attityden i tråden som har blivit extremt negativ och elak den sista tiden.

är alla här shemales?

>Okej, då är tråden inte för dig. Stick iväg då.
Nej, jag tänker fortsätta att som alltid besöka denna tråd när jag känner för det.
Nej det fungerar inte annorlunda. Att sätta på sig ett snubbel för att visa vem man är lika fel vilken tråd man än brevar i.
Jag har aldrig sagt någonting om någon legion. Det finns inte någon skillnad mellan en gammal och en ny snubblare, och att det inte finns någon skillnad mellan att identifiera sig med snubbelkod eller avatarbrevande. Det handlar bara om att identifiera sig för att alla ens vänner ska veta vem som brevar.

Låter intressant favä, speciellt med citron som ju ger en annan typ av smak.

>t. första dagen i tråden-user
Bra brev. Hej då.

>ÄTA?

Lövbiff med pommes och persiljesmör, sedan lite dumle och kinapuffar

>DRICKA?

Pepsi MAX

>SPELA?

WoW

>TITTA PÅ?

Byron/Mitch

>LYSSNA PÅ?

Vet inte faktiskt

>LÄSA?

kik, wechat osv

På med snubblet SSD.