/mämmi/

se tunne kun ei gf editio

kertokaa fiiliksenne kun ei gee äf

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=cf1ca1fav-A
twitter.com/NSFWRedditVideo

/balt/

Tämäkö on uusi horo jota pakotetaan

youtube.com/watch?v=cf1ca1fav-A

based tbqh

masennus
epätoivo
viina

why are fins obsessed with black girls

Jungle fever

...

Ähähähäh, mulla onkin gf. Se tunne kun tönttönen

the real question is why do you have a pineapple on your flag

>Valitse vahvista kuin uusia kuvia ei enää ole
Vittu mitä turhaa paskaa
Shin

No kyllähän se vituttaa että on lippu tylypahkaan, eikä sille mahda yhtään mitään.

Huono kunto? Sen kun bodaa, parempi kroppa on taattu.
Ei rahaa? Hanki taitoja, raha 99% varmuudella taattu.
Ei tytyä? Aivan sama mitä teet, ei mitään takeita että koskaan saisit ketään. Ihan sama että näit 20 vuotta vaivaa, sulla on Zyzzin kroppa ja miljoona tilillä.

Which part of Finland has the most qt girls?

How can I help to destroy the Dutch economy?

se tunne kun geeäffä pelaa pleikkarilla alien isolationia ja välillä kiljahtelee kauhusta

...

my bf is not a normie
and I like this thread
specially because you don't like that I'm here, that's what makes it fun

Lopeta ton mopsin postaaminen. Mitalikin varmaan tullu jostain neekerin kullin imusta

Tampere has a nice qt concentration,you can also get poutine from 2 pubs in the centre,aussiebar and monttu

Oispa palkittu kulli-imuri.

Saispa mitalin kullin imusta

Se tyty johon olin ihastunut muutti just pois tästä opiskelija asuntolasta.
En tiiä tapaanko sitä enää koskaan.

>6
>9

siinä teiän raktasu

Vai että oikein gamer grill. Pidä hauskaa vahtiessasi muijaasi 24/7 tai saattaa livahtaa vieras kikkeli mekkoon.

tapa ittes

>How can I help to destroy the Dutch economy?
Tell them that Zwarte Piet is rayciss and they should stop it.

Laita se kuvaamaan livestreameja ja hanki raha

It was really precious in the past.So precious that it was used as a symbol for status.

Mumin

muumi*

kuk

muumi? its mumin

en sådan har jag

> stk tunnet velhoja jotka näyttää hyvältä, omaa talon, auton ja työpaikan
> ja sitten näet läskejä sossupummi-narkkeja joilla on tyty kaupungilla

mee vittuu ruåtsis kanssa

bög

>stk näät kännisen nistin läheisissä tunnelmissa kahden nuoren naisen kanssa

Tötö pitäis olla valtion pakottama kansallisoikeus

Jokaisella asepalveluksen suorittaneella miehellä pitäisi olla kansallisoikeus tönttöpönttöön

Kyllähän joku esitti että vammaisille ja rumille tulisi sossun maksaa huora kerran kuussa, koska seksi on perustarve.

Femakot älähti hieman.

Näiden narkkareiden tytyt on kovan elämän katkeroittamia huoria jotka ovat koko nistikommuunin yhteistä omaisuutta.

keks, en näe tossa mitään väärää

Miten se eroaa normi-Juuliasta joka pettää sua selän takana?

Mulla ei taida koskaan tulla täyteen toi Maslowin 3. porras, jään jumiin ekalle kahdelle. Toisaalta pääsee velhoksi.

>Kyllähän joku esitti että vammaisille ja rumille tulisi sossun maksaa huora kerran kuussa, koska seksi on perustarve.
Saksassa saa tietyt henkilöt sossutukea seksipalveluihin. Siellä on muutenkin palvelut huippuluokkaa, koska lailliset bordellit.

hi finlan

Narkkityty on rehellisempi.

Se jätkä sai potkut kustantajaltaan tuossa viime vuoden puolella kun meni kännissä haukkumaan jotain lastenhakkausjärjestön tätiä zogbookissa.

bunga bunga

ugala bugala

>kertokaa fiiliksenne kun ei gee äf

rude

neekeri vittuun

oispa kissa tyty yde

Oispa kissa poju yde

Maslow itsekin myönsi, että se on täyttä paskaa.
> tee asioita joka portaalta, vaikka kolmas porras kokonaan tyhjä ja alimmalta puuttuu seksi

I just want to be friends.

Momiji on sus

RÄÄÄÄÄÄ

Oispa susi poju yde

You need to eat tar, drink salmari and speak finnish for that

Siis sehän sanoi ihmetelleensä, että kaikki nieli sen mallin ilman empiiristä näyttöä, mitä älyttiin hommata vasta 20 vuotta sen esittelyn jälkeen. Muistaakseni se meni niin, että ruoka ja turvallisuus on hierarkisia, mutta mikään muu ei.
Kaikki psykologia jossa ei ronkita aivoja tai puluja on turhaa.

I eat rice and beans with somehing else, drink natural juice and speak Portuguese.

We can still be friends?

Melkolailla faktahan tuo on, että itsetunto-ongelmaiset elämämkoululaisnaiset on niitä pahimpia lorttoja. Heti kun katse kääntyy nussitaan huomiosta, rahasta tai päihteistä. Pitää elää hetkessä katsos.

>perustarve
Kui tarpeellista seksi sitte on normaalin henkisen kehityksen kannalta?
Onko (entisissä) velhoissa lopunelämää jotai vinossa vaikka onnistuisivatkin vaihtamaan kehon nesteitä vaikka nelikymppisenä ekaa kertaa.
Mitä seksin saamattomuudesta voi seurata (siis muuta ku yhyy fiiliksiä) vai seuraako mitään?
Jännä jos totta puhutaan.

Miä meen nukkumaan, tyä_päivä huomena. Jos näkis vaikka Momijista unta.

Se joka viime langassa sano että isyys ei oo niin hienoa: haista vittu oon kateellinen. ehkä tuo ekat pari vuotta on paskaa mutta onnea, oispa mullakin

Se on 20 vuoden kotiaresti tyhmän ja ruman kääpiön kanssa, joka EI VITTU KÄY TÖISSÄ.

no käske se vittu TÖIHIN

Viittaan 50-luvun kokemuksiin hysteriasta naisissa, jota parantamaan kehitettiin ensimmäiset vibraattorit. Wikipediassa paljon jännää juttua.

En nyt muista onko kukaan tutkinut miehissä, tod näk on.

>mfw I did this when I was visiting my Dutch friends

hirvee darra. onneks on rauhottavia.

vittu laita kotitöihin

Millastakohan 50 vuoden päästä, jolloin seksirobotit on normaalia ja hyväksyttävää arkea ihmisten elämässä.

>hyväksyttävää arkea naisten elämässä
Korjasin. Miesten seksibotit ovat seksistisiä ja naisia alistavia

haista paska vitun epäkiitollinen normo

Radikaalifeministeillä nämä. Yleisessä mielikuvissa sitten vain säälittävien luusereiden juttuja eli sama sukupuoliero kuin kaikissa seksileluissa nykyäänkin.

Pelaako täällä joku Kronos 2? Jos suomikiltoja sanokaa kenelle laitan viestiä kiitos

Peräpukamat on perseestä.

Ei juma tein äsken niin kovan kakan että kun pyyhkäsin pari kertaa nii ei tullu yhtään kakkaa missään vaiheessa mukaan paperiin

En varmaan puoleen vuoteen ollu paskonu muuta ku ripulia mut sit ku rupesin syömään näitä vitamiinei nii sit keho alko toimii kunnol

Vähä surullista kyl et innostun tästä näin paljon

On kyllä hyvä mieli nyt ja pääsee nukkuu

Teflonit on kyllä aika miellyttäviä.

kuuluisa teflonpaska

perseessä*

Muistutan sinulle että ne ei koskaan tule poistumaan. Maksimissaan katoavat pariksi kuukaudeksi ja tulevat takaisin. Onnea

Onpahan ainakin jotain joka kulkee mukana koko loppu elämän.

vitun diippiä shittiä

14h ja takas töihin. vittu.

Oispa töitä.

Itehän oon periaatteessa töissä 24/7. Yrittäjän arki on perseestä.

bää bää

oispa edes opiskelupaikka tai edes mielenterveys

onneks itellä päivän vapaa jes. oon kännis muute

Mulla on seuraava duunipäivä 30.6.

Meillä samat

t. toimeentulotuki myönnetty välille 1.6.-31.8.

Pitäis sitäkin jaksaa hakea. Vituttaa jo valmiiksi sekin rumba ja stressi siitä että saako ne nyt selvityksen jostain ilmiselvästä tilisiirrosta ja tehtyä sille jotain ennen kuin se vuokra pitäis jo maksaa.

minä muuraan sydämeni kuoppaam

vitun rotat saatana

ei simo että meinaa heikottaa

oon ihan vitu humalassa
ent te

Oon ollu humalassa viimeks 10 vuotta sit

oispa elämässä jotain muuta sisältöä kuin ryyppääminen

joo

t. humalassa

Pienessä