Sverigetråden - Nattupplaga

...

Other urls found in this thread:

a.pomf.cat/wicxuz.webm
youtube.com/watch?v=43ZW426qCJ4
youtube.com/watch?v=8ymEKiY1UR8
youtube.com/watch?v=zY-1Um1Gzzk
youtube.com/watch?v=1nIN6Ciw1Ws
youtube.com/watch?v=kjLQWF2_phU
youtube.com/watch?v=MFR7eki-5Ik
youtube.com/watch?v=ZQoJvI8XUa0
youtube.com/watch?v=GOxQ6n9fygY
twitter.com/NSFWRedditImage

Borde gå och lägga mig

Men jag vill inte

>sidan 9

>dkn anklagad för att ha autism och gud vet vad utav alla i tråden men är ändå friskare än dessa r9cucks

Jag vet men jag tog ju nyss bilden och jag ville inte ha en femte rollspelstråd för idag

>säger han och brevar en bild på kanye

J U D Y
U
D
Y

>Åh!!! varför förlorar jag hela tiden på poker, jag får enbart dåliga kort!!

Kan du tänka dig att breva en (censurerad) bild? Om du inte är bokstavligen missbildad så finns hopp.

Jag lovar, r9k-bögen är säkert inte ens så ful som han tror han är.

>dkn man aldrig kommer slicka OPs tår

>dkn du inser att Tove Jansson var lesbisk.

Lesbiska kvinnor är inte på riktigt.

DETTA. Har rumpburgare och mitt liv blev 100x bättre när jag accepterade att andra inte är lika mig och började jobba kring reglerna som finns istället.

Har legat i sängen sedan 18:00 och har inte kunnat somna. Är riktigt trött dessutom.

Vad är felet med mig?

>Vad är felet med mig?
Att du lägger dig i sängen innan du är sömnfärdig. Sängen bör endast liggas i när du är redo att somna, annars förvirrar du kroppen.

...

>tre [3] dagar till NDT

...

...

Tre dagar tills du blir Heemad av mig och Sidf.

Om du vågar komma det vill säga, junior!

>donken man bor för långt borta för att orka pallra sig till NDT
Hade antagligen inte dragit även om jag bodde i Göteborg men

>4 månader till SkogsrejvT

a.pomf.cat/wicxuz.webm

Nä tror det största problemet ligger i allt fett i mitt ansikte. Kollade på bilder från 2-3 år sedan när jag bodde hemma och då var det inte alls lika illa. Problemet var väl att jag då hade en tonårings metabolism och nu är vuxen, svårt att hålla sig på så låga fettnivåer som jag måste ha haft då när man bokstavligen kunde se mina revben.

>Vill inte ha vänner
>Vill inte ha flickvän

>Vill endast kunna läsa
>Är mentalt sjuk med extrema mängder huvudvärk så ens detta är knappt möjligt

Bara knulla upp min skit

>dkn jag aldrig hade vågat gå dit
Mängden instabila människor i tråden som har läskiga åsikter är allt för hög.

Räknar du kalorier? Det är en trött klyscha men
>muh termodynamik

Allt är bara fuktiga jagjags
Skickades runt en enkät på en träff och typ 30% hade röstat på S senaste valet

Jepp, det är mitt liv. Till vänster.

J U D Y
U
D
Y

>user kommer aldrig dyka upp och utmana en på brottningsmatch när man är på lyset

vi har folk som åker fyra timmar och mer, vad fan är din ursäkt

>

Det är aldrig försent att försöka fixa det. Till en viss grad.

Gjorde det när jag gymmade men lagt ner det nu. Är lite av en ond cirkel då du inte kan lägga på dig muskler med ett kaloriunderskott men har jag kaloriöverskott så blir direkt ansiktet en fettboll.

Fast ingen tror väl det är representativt för löneslavar att de vaknar och glatt studsar upp som en fjäder ur sängen kl 6 på morgonen. Det är ju ett hån.

Aja, jag bor för långt bort i alla fall. Något annat år kanske. Skulle aldrig ens våga nämna min syn på människor och feminism här. Är inte pro-massinvandring men saker som vissa brevar gör mig mörkrädd.

Dricker en sån här just nu favä

Det är en jävla memebild.

Kultivera massa/skära kalorier är den eviga cykeln.

>flyttar till gävle
>NDT drar till gbg

Mormor, är det du?

Ä-är NDT16 på riktigt? Har bara hoppat över alla ndtbrev för jag trodde det var gyckel.

>dkn bor utanför gbg

>donken nytt jojo imorgon
gillar den här säsongen starkt

NDTV är på riktigt.

Jag har ingen aning om någon ska till Gärdet i Stockholm.

Jag bara kan inte

Vet inte ens var jag ska börja

Och det är inte som att jag vill ha ett jobb ändå. Jag vill inte leva så här, kan inte tro att detta är min existens, men vill inte leva på något annat sätt heller.

Jag och sidf ska iaf dit för att heema carl, han snackar så mycket!

Jo, jag kommer till Gärdet.

hakan ska iaf
jag ska kanske beroende på hur väl förbered jag är till tentan som kommer dagen efter

NEET-user skulle försöka fixa något på Gärdet.

>faktiskt, PÅ RIKTIGT gå på NDT

Date-user dyker upp, så du är i gott sällskap

mann1 bara ta ett tåg vad är problemet lmaooooo

Ja, det händer

Börja med dygnsrytmen, om det är något du vill fixa.

Jag tror det största problemet folk gör är att de inte fixar "småsakerna" först.

Vissa verkar vara lite väl angelägna om att det inte blir av känns det som. Är det någon IC-grej att de vill motverka att människor kommer? Jag vet inte med alla dessa lager av gyckel. Bor inte i närheten iaf, så det angår inte mig.

...

Nä, verkar inte vara något intresse bara.

"IC" har ju sin träff i Göteborg.

Fast de flesta killar transformeras ju inte till en 1/10 direkt de bulkar.

...

Var inte lågenergi nu. Boka tågbiljett och kom ner

Kolla Badboll, jag har typ en sådan kropp som han har i den bilden (i fettprocent alltså, han är betydligt mer muskulös) och mitt ansikte ser ändå ut som om jag väger 120 kg.

IC vill inte umgås med random nybögscancer, NDT är dött och kommer att förbli dött, precis som att tråden är död och endast kommer att gå nedåt.

vem vill umgås med IC?

>dkn när man ser en gammal människa och inser hur snygga dom var som ung

youtube.com/watch?v=43ZW426qCJ4

Kvinnan på 0:16, hon ser ut som att hon var en ordentlig jävla sötpaj i sina yngre dar

Hur får man en ny ip-adress? Jag har comhem. Städaren bannlyste mig för en efterbliven anledning på ett annat bräde.

>ostpizza
>efterbliven anledning

starta om routern nybög

>dkn blev bannlyst för att jag brevade detta fast med finland i /mämmi/

Ingenting vi bryr oss om.

Hade gjort det grabbar med det är #struggle nu med pengar
Kanske vi ses på någon gbgT senare i sommar, ska ner och bo med föräldrarna i någon månad då

>dkn blev intalad spontan skit
Nåväl
Några av er är okej, var inte kristna på NDT.

youtube.com/watch?v=8ymEKiY1UR8

>LAGOMsnubblaren har inte brevat idag
fy fan vad skönt

Om du stör dig så jävla mycket på 2dtrådar så får du väl lägga manken till och vara snabbare än de på trådstart istället för att bryta trådreglerna din jävla nybög.

Annars håll käften och ta den tråd som kommer när sidan 10 eller bildgräns passerats.

>Oironiskt falla för sådan värdelös propaganda

...

h-hallå? :3

>svara inte på rollspel

Haha. Vem var det?

...

>fajt med Seppo på NDT
Hajp favä

youtube.com/watch?v=zY-1Um1Gzzk

Tror inte jag skulle våga gå på NDTV. Men jag skulle nästan vilja tjuvkika, bara gå förbi snabbt men nu syns det på 200 meters avstånd att jag är grovt autistisk så jag stannar nog hemma

>Fortsätter breva mer skitdålig propaganda

Lmao

Just nu svenskvän

...

i värsta fall så är det bara att gå därifrån

sluta vara feg nu

t. pedoäckel

>dkn mitt liv hade kunnat varit bra om jag tagit rätt beslut/inte haft otur för 2 år sedan när jag började högskolan
>hade kunnat haft fv
>hade kunnat legat i fas i skolan och just nu inte oroat mig för omtentor och att ligga närmare 1 år bakom
>hade kunnat haft vänner och ett aktivt socialt liv

Låna en cykel och släng lite konfetti när du passerar oss.

att kalla 2dvänner för pedofiler är ungefär som att kalla sverigedemokrater för rasister

båda två skiter fullständigt i ditt gnäll som är så pass urvattnat att orden numera inte har någon betydelse överhuvudtaget.

Detta.
Se bara till att inte låta någon ta en bild på dig eller komma nära nog att slå ner dig. Ge inte heller ditt riktiga namn till någon.
Berätta för någon var du är på väg innan du ger dig av för att träffa dessa människor också, så att de vet varför du aldrig kom hem.

>user försöker lite diskret gå förbi träffen
>den tydliga doften av autism undgår dock inte de rovgiriga träffbögarna
>innan user vet ordet av tar starka armar tag i honom
>skarp sprit hälls ner i hans svalg
>ljudet av nazi-metal och nasheeds tränger sig in hans öron
>han är nu en del av flocken

ja neofascister biter bättre på sverigedemokrater än rasister

Det finns ju några stycken som rätt uppenbart är pedofiler. Annars brevar man inte sexuella bilder på 10-12åriga tecknade flickor. Att förneka detta är bara lögn.

>Annars brevar man inte sexuella bilder på 10-12åriga tecknade flickor
nbögiga villfarelser

>Det finns ju några stycken SD:are som rätt uppenbart är rasister. Annars hade de inte brevat rasistiska glåpord om invandrare. Att förneka detta är bara lögn.

2dhatarna kallar ju varenda kotte som brevar 2d i tråden för rasister

Vad heter den mest kända isis nasheeden? Vill lyssna favä.

lol jag är lite trött, 2dhatarna kallar givetvis alla 2dbrevare för pedofiler och inget annat.

youtube.com/watch?v=1nIN6Ciw1Ws

Jag vet. Mitt brev var för att göra skillnad på de två. Anime != pedofili men några stycken av bilderna som brevas är absolut det.

youtube.com/watch?v=kjLQWF2_phU

youtube.com/watch?v=MFR7eki-5Ik

youtube.com/watch?v=ZQoJvI8XUa0

youtube.com/watch?v=GOxQ6n9fygY

>dkn isis förlorar och snart kommer vara borta