/mämmi/

silli möttö pano

Other urls found in this thread:

iltasanomat.fi/viihde/art-2000001193377.html
vaestoliitto.fi/vaestoliitto/mita_vaestoliitto_tekee/palvelut/puhelinneuvonta/poikien_puhelin/ukk-eli-usein-kysytyt-kysymykset/miten-saan-tyttoystavan/
twitter.com/NSFWRedditGif

/cum/

all me

Homottaa

cheli tött

toka virolle

JEБEM BAM MATEP PETAPДИPAHУ CBИ ДOБИJATE ПO БAH

chili tönö

olen alasti kondoomini sisällä

moi heräsin just

LITS LÄTS NYT KUOLE KÄRPÄ
TUNKI AUSNTOON EIKÄ APUSTAIA TAPANUT SITÄ
PÖRRR SPÄRR

sili tööt

Moi! Oliko hyvät unet?

...

moi, ei kiitos kysymästä

chilli pötö

No hyvä! Hyvää illanjatkoa!

AHARISTAA
T. JUHARA MIHETO

Apua /balt/-postaaja ei tullut taaskaan

> /mämmi/

Jatketaan söpöillä tytöillä

...

Pikku Afrikka

Se tunne kun haluat nukkua mutta anime pörisee suolessa

Joo alota sä ensin

Eikö sulla ole muuta paikkaa avautua sun pedofantasioista?

Kahdet tuplat ja kahdet triplat, ihan ok alku uuteen lankaan

Based Finland
\m/

halo halo onko pilli sötö

Odens ylähuulen alla ilme.

Miten tää mämmi oli viel joskus puol vuotta-vuos sitten aika animevapaa ja oli muutenkin ihan hyviä keskustelun aiheita ja nyt tää on taas tätä vitun hinttipostailua

top kek

...

En tiedä missä vitun rinnakkaistodellisuudessa sä elät mutta kyllä animea on ollut neloskanavassa aina. Tuskinpa myöskään on loppumassa ihan hetkeen.

Jossain vaiheessa oli sellanen vaihe et oli muitakin aktiivisia postaajia kun nää animeapinat mutta ne taitaa olla vain menneen talven lumia

...

Täällä on itseasiassa jopa oma alue animelle, jossa tuon paskan voi hoitaa.

Itkettääkö?

iltasanomat.fi/viihde/art-2000001193377.html
Nyt kaikki /mämmi/läiset katsomaan twerkkauksen SM-kisoja livenä

pinskuttaa

Niin vaan suomalaisistakin tuli neekereitä

...

Tää on myös alue kulttuureista keskustelulle :-D

neekerikulttuuri on jo täällä

Painaisin tota lasta kyllä kovaa

apuapustajia, animea ja pedofiliaa

/mämmi/

No nyt on vähän liian nuori. Näin unta viime yönä 14 v- tytystä ja unessa ihmiset tuli valittamaan kun yritin sitä paneskella. Vähän kuitenkin sain kostutettua kärkee.

Que está your favourite song?
I like Blooddrunk. Because I'm a badass.

ospa peto vili apus

Haluan teidän persettänne

Vittu aina kun havahdun unessa siihen että se on vaan unta niin meen vaan jonkun tytyn luo ja yritän alkaa paneskelemaan sitä siinä ja joko herään tai sitten mun aivot pistää sen unen menemään ihan vitun omituiseen suuntaan vastoin mun tahtoa, esim. yhtäkkiä terroristit tai alienit hyökkää sinne missä mää oon ja täytyy lähteä karkuun tjsp

tuu hakee homo

tilasin sinkkiä, toivottavasti alkaa tulemaan mullekin unia.

t. en oo nähny unia vuosiin

Pinsku on puhdas tyttönen joka ei edes pussaile poikia.

One day you will cry, Angels don't kill, Lake Bodom are my faves

Näin tossa muuten pari yötä sitten aika hienoa unta.
Menin siinä unessa koneelle ja huomasin että Windows oli asentanut mun koneelle jostain syystä kysymättä Windows 8:an ja mun kaikki tiedostot meni, ja aloin raivoamaan saatanasti siinä unessa tyyliin VITUN MICROSOFT HAISTAKAA VITTU PASKA EI HELVETIN PERSE VITUN WINDOWS SAAATANAAAAAA

Hehe. Ikävää.
Mulla oli pitkän aikaa semmoset unet että vonkasin pillua tytsyiltä mutta sain aina pakit. Jennifer Lawrenceltakin sain pakit. Mutta myös noin kymmeneltä muulta tuntemattomalta tötöltä. Vitutti herätä kun ei saanu makkaralompakkoo etes unissaan.

Those are good. Not my favourites but very good.

Pidin joskus vuosia sitten unipäiväkirjaa, kun sen piti auttaa unien muistamisessa ja lucid-unissa. Lopetin hetken jälkeen kun tajusin että uneni vain ahdistavat aina ja toivon etten näe enää ikinä unia.

old school runescapen ironman logo tossa hupparissa

I also like Something Wild, the whole album is pretty good imo

Yeah, it's pretty good.

kuinka saada pillua?

Ole oma itsesi ja käy suihkussa

1. mee suihkuun
2. oo oma ittes

mene huoriin

...

Siis vittu ei pitäis kai valittaa ku valitan talvella kun on kylmä, mutta kun ei vaan saa unta vaikka ikkuna on auki. Vittu 27 astetta sisällä RÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

missä mun pillut on? emmä ny nii sami oo et en ois tätä tajunnu
köyhä paska

Tuli banaanista, fug

ilmeeni kun juon jääkylmää salmaria, jossa on jäitä
hyvää

vaestoliitto.fi/vaestoliitto/mita_vaestoliitto_tekee/palvelut/puhelinneuvonta/poikien_puhelin/ukk-eli-usein-kysytyt-kysymykset/miten-saan-tyttoystavan/

Älä ole kuin Elliot ja oleta että naiset hyppäävät automaattisesti syliin.
Sun pitää käydä suihkussa eka

Ai niiku tulit siitä että pistit banaania pyllyyn tai jotain?
itteki teen niin, tuntuu hyvältä

jaa sillä meemillä oli joku oikea alkuperäkin

lol

Ei se tuosta lähtenyt, nuohan ovat vaikka kuinka kauan toistettuja mantroja

Ikiaikaisia ongelmia...

Tulin just pelaamasta sitä änhooällää niiden uusien tuttavuuksien luota, en burgeroinut mitään ja sanoivat vielä että joskus uusiksi kesällä.

En tiiä haluaako ne mut sinne koska hävisin kaikki pelit vai koska olin kivaa seuraa. Tein mä sentään kolme maalia vissiin kuudessa pelissä. Ja opin miten se helvetin paitsio toimii.

En ymmärrä miten ihmiset ei tajua paitsiota

Tajusin mä sen heti kun selitettiin. Ei ole koskaan ollut tarvetta opetella.

Shin!!

tunnistettu

Haluaisin vain takaisin lukioon, opiskelijaelämä on vitun kivaa
Aikuisopiskelu on kylläkin ihan helvetin tylsää koska aikuiset ovat muutenkin helvetin tylsää porukkaa, en haluais olla aikuinen äääääääääää

SPURDO SPARDE
P P
U A
R R
D D
O E

peter pan syndrooma

>doesnt have Ä
>lives

lukio loppuu, ja toi tulee olee mun kohtalo?

ja mäku jo luulin odottavani innolla jatko-opiskelua

voi hitto

Uli opistossa on kyllä jatkuvasti joitain pippaloita. Itsehän en niissä käy

toivottavasti sulla on jo tytyde, koska uliopistossa sellaisesta ei edes kannata unelmoida.

en päässyt tänäkään vuonna yliopistoon, pää ei kestänyt käydä pääsykokeessa

Ihan oma syy

Mihin hait? Itsehän haluaisin lukea jotain kieltä. Tai yleistä kielitiedettä. Oon lukenu jo montaa kieltä. Mutta eipä se oikein täältä kämpiltä onnista.

Lukiossa oli vitun tylsää

En varmaan sais itekään haettua mihinkään pääsykokeisiin tai tehtyä oikein mitään muutakaan omassa itsemurhayksiössä, kun ei ole äitiä patistamassa niin kuin lukion jälkeen.

Olenpa luuseri.

Onneksi täällä saa rahaa tekemättä mitään

Hain kauppatieteitä Turkuun ja tietojenkäsittelyä Helsinkiin, lähdin kyllä pääsykoe paikalle päin mutta ahdisti sen verran jo ettei uskaltanu mennä paikale asti niin käännyin yliopiston vieressä takasin kotia

Menkää jo vittu töihin luette jotain vitun kieliä sun muuta humanisti paskaa ja muut maksaa kaiken ton roskan..

no nyt on aika hikky tier

Höh, olisit tullut käpistelemään. Se koekin oli melko helppo

...