Solfylte dager-utgaven

Solfylte dager-utgaven

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=H9nWFv3zJB4
youtube.com/watch?v=dOt2kP5RSHg
twitter.com/NSFWRedditGif

Thought it was a ladyboy

Disapointed

is that a trap?

Solbrent gutta
Masse D-vitamin gutta

desta fåvæ

>FISKER MED HANSKER PÅ

...

Norway why?

Utbredt tortur/henrettelsesmetode i flere deler av Afrika. Man dynker et dekk i bensin, henger det rundt offeret (som også ofte dynkes i bensin) og så tenner man på. Ekstremt smertefullt og langvarig, da mengden bensin begrenses for å skape mest mulig smerte, samtidig som dekket forlenger branntiden og gjor det vanskelig å rulle på bakken for å slukke flammene. Offeret dor som regel av brannskader en god stund senere. Er du heldig/familien din er rik nok til å bestikke "dommerne" kan familien din få lov til å slå deg bevisstlos med en stein etter at du har blitt satt fyr på.

Har sett videoer hvor folk har blitt utsatt for dette for noe så trivielt som å stjele en sekk poteter.

>fisker
>med hansker på

Kvalitetsbilde som trådstarter, fåvæ
noe mere av henne?

>skal ut å fiske
>får vel ta på et par hansker, for å være trygg

Kan det bli mer Oslo?

>le 9gag meme
xD

t. Fiskehanskemannen

>he doesn't understand the history of dog breeding

I'm not gonna say something like "racemixing is treachery", but those are all made by one guy, and probably just falsflagging to create ebin caricatures/stereotypes

Fiskehanskeanon her. Han er ikke meg. Er tilbake i hovedstaden fåvæ.

liker dere taiwanesisk stop-motions, gutta?

Fantastisk. Trist at Osloværingene ikke hadde med det i begynnelsen av Oslo 31. August.

>Jeg husker sommerkveldene man fisket med hansker

Kjære sinte, redde, desillusjonerte norgetråden. Kan jeg få slippe animebilder, nå som det er sommer? Kan du ta en pause? Gjerne til over fellesferien, hvis du ikke foler at jeg ber om for mye?
Jeg forstår godt at du er skremt. Skremt over hva prumpebrevingen vil bringe. Skremt over våre breveres milelange avstand til din virkelighet. Skremt av alle megmegene med et annet språk og en kultur vi ikke forstår. Jeg er redd selv, jeg. Mest redd er jeg for at vi skal miste vår prumpebreving. Vår bigmac. Vår rullestoljv som er en bærende del av vår kultur. Jeg er også redd for våre doxxere. Redd for at deres fokus forblir på doxxing ved neste originale bidrag og ikke på hvordan vi brevere kan bidra med de brev vi alle er så avhengig av for å leve.

Jeg forstår redselen og frustrasjonen din. Jeg forstår også hvor bra det kan være å ha noe eller noen konkrete å rette hatet og frustrasjonen mot. Animebilder er som et dop. Jo da, jeg vet. Man må oke dosene hele tiden. Men ikke nå. Ikke om sommeren. Ta en pause og kjenn på det. Kanskje oppdager vi hvor mektig animebreving er? Hvordan det tærer hull i sjelen.

Kanskje oppdager vi at rullestoljv og prumpebreving rett og slett foles godt? La oss ha sommerfred. Kunne lese brevene og se at der onsker vi hverandre god prump. La oss prove det i noen få dager, uker... eller kanskje alltid? Ikke la animen og konefuene odelegge vår Norgetråd. Hvem vet? Kanskje får vi den beste brevingen vi noen gang har fått? Fåvæ.

Vi må våkne. Vi trenger flere Hamsuner, Björneboer osv. Flere mennesker som kan gripe an samfunnets nåværende tilstand og skrike mot galskapen fra fjelltoppene.

Vi bor i "verdens rikeste land", men har ikke tilpasset oss fremtiden. "Vi tror" fremdeles at vi kan drive som på 80-tallet, uansett hvor mye foreldregenerasjonen hevder at jappetiden er over.

Filosofisk er vi i stillstand, ingenting har skjedd på nært femti år. Vi har bare gått over til å hylle jenter som snakker om menstruasjon, og danske voldsmenn som kritiserer islam. Som om det var nytt? Som om det tilforte storsamfunnet noe av verdi?

Så mange ting har en pris i dag. En kroner-og-ore-verdi som bestemmes av de som allerede har mest. Vi har to aktorer i dagligvaren, to aktorer i media, to aktorer i radio.

Vi lever i et samfunn som aldri har vært mer kuet av valgets kval, samtidig som det virkelige valget aldri har vært mindre betydelig. megmegtelefon eller kantdroide? NRK eller TV2?

Du kan synes hva du vil, og det burde du, men enhver kritisk rost til det nålevende har i alle tider blitt brolt ned, frem til det er alt for sent.

Så ikke stol på din egen evne til å se brytningspunktet. Det kommer enten du vil eller ikke.

Jeg viste ikke engang at det var en greie å fiske med hansker
er det fordi det er kalt, eller fordi fisken stritter imot?
er det ikke grep på stangen som minsker gnaget på hendene allerede?

Fisker med hansker fordi fisken lukter fitte, og lukten sitter i hendene i et dogn etterpå. Faen til avhor gutta?! Ta en Eidsvåg og hold kjeft fåvæ.

Nei, du kan ikke tro hva han svarte. Det er tydeligvis LUKTEN

>abo wallah jeg ikke kan ta i fisken, jeg ta i Quranen etterpå

Vær så god, her har du en Eidsvåg tilbake.

kopp te, gutar

Lukter det virkelig fitte? Altså bokstavelig fitte? Er det slik du vil beskrive lukten av fisk?

t. ingen jv

hvordan te?

Fi te

Liberalisme i fri utfoldelse

Tror de fleste liberalister stotter rettsstaten fåvæ

Det vet jeg ikke. Jeg er homo.

Liberalisme er motsetningen til pobelvelde og uorden. Det du ser der er direkte demokrati og flertallstyranniet i praksis.

Thumbnail looks like a penis tbη
wud fug

Nei, de vil straffe de som de vil kunne straffe. Se sör Afrika og sjambok. Liberalisme er privatisert politi. Ren mafiavirksomhet.

Mye av polititjenesten kan nok privatiseres, i det minste supplementes. Det er ikke så viktig så lenge sikkerhetsselskapene forholder seg til samme, universelle lovverk.

Sjambok her kommer vi

Privatisering av lover er derimot et megmeg. Mange anarkokapitalister er forkjempere for private lover, men klassiske liberalister megmeger ikke så hardt.

Jo

Spilles det PR gutta?

Nei

Da henger jeg meg. Snakkes gutta.

N A V N

Dette var da svært til ræv!
det var virkelig en god fotosjappe, hadde lurt meg om det ikke hadde vært så overdrevet

>Mye av polititjenesten kan nok privatiseres
H-hva? Du kan ikke være serios.

Spilte i typ 15 minutter

holy shit, sauce?

Nakenbilder når?

...

Noen som kan gjǿre bildet lysere?

very disappointed that it was not a penis

Jeg gjor det hvis du gjor noe av dette
A) Brever bilde av at du sigger
B) Brever bilde av hendene dine med hansker og en fisk
C) Brever Vocaroo av at du stiller samme sporsmål

Bådåddjo forsvarsbudsjettet

>3D i 2016

L A K S E V Å G

tre-de forsvarsbudsjettet

Har vi et bilde som vi kan bruke til "Norgetrådens befolkning", i dette bildets stil?

...

Utmerket bilde, men vi trenger andre beskrivelser, helst en håndfull kategorier som vi kan putte trådens brevere i.

Elizabeth Zaks

God morgen, mine damer og herrer!

Jeg har endelig funnet ut hvordan jeg skal få meg en rullestoljv!

I tillegg vil jeg få noen kilo kjott som jeg og hun kan spise sammen, i kjelleren der hun skal bo!

Onsk meg lykke til, mine damer og herrer, i dag er dagen det skjer!

P S T
S
T

Norway is such a shit country. Last time I was there I was so pissed because I couldn't get my hands on a bottle of vodka on a Saturday at 4 pm. Fucking alcohol monopolet, what kind of fucking sharia country is that. Not only that, the bottles are as expensive as a bottle you buy inside a club in Germany.

Takk. Nå skal det runkes.
youtube.com/watch?v=H9nWFv3zJB4

god natt

>våkner opp til at Muhammed Ali er rip
ble litt trist fåvæ. vi har i det minste Sol.

Dǿde han nå? Jeg trodde han dǿde for lenge siden.

dǿde visst i natt, han har vært syk lenge.

I found the meme man in his natural habitat

Varg is completely right here.
t. nynorsk user

I like to believe that kid was either very young or an American pretending to be Norwegian...surely no Norwegian is stupid enough to ignore the existence of dialects and claim to "speak" Nynorsk, right?

>surely no Norwegian is stupid enough to ignore the existence of dialects and claim to "speak" Nynorsk, right?

You'd be surprised. Many people do not know that Nynorsk is a literary language at all, and that it's impossible to find a dialect in Norway that is completely identical to it.

>du vil aldri daske Sols rumpe

Folker være dumm, anonsen

Hallo, gutta. Hvordan er dagen forut for dere?

Her er det fint vær, så jeg tar meg nok en sykkeltur etterpå, men utover det har jeg ingen planer. Er litt solbrent også, så jeg vil ikke være for mye ute i solen fåvæ.

>våkner
>ingen sokbar tråd
>finner omsider denne kreftsvulsten av pill råtne megmeger

Ja, noen som har sett noe morsomt på artige i det siste kanskje? Eller najn gæg?

Jeg får begynne med litt OI (Det står for originalt innhold, noe dere ikke vet hva er)

>1 le går til butikken
>2 le ser at politiet er der
>3 le holder meg unna butikken
>4 le sulter fuuuuuuuUUUUUUUUU

Ja alle sammen, var ikke det morsomt?

ble ferdig med det aller siste skoleprosjektet i går og semesteret mitt er offisielt over. i dag skal vi feire det med en liten avslutning med folk fra klassen. vi skal grille blant annet

Gratulerer med et fullfort semester da anonsen, var det ditt siste eller har du flere å komme?

Du er en skam for ditt land. Det skal stå /norgetråden/ i emnefeltet så tråden er sokbar og FOLK IKKE MÅ BRUKE TI MINUTTER PÅ Å FINNE DRITTEN DIN.

har 2 til fǿr jeg blir ferdig med bacheloren.

skal noen bare lage nåd try så vi kan ha en sakbǿr en?

30 postere, 80 brev på over ti timer en fredags kveld-lordags morgen er rimelig svakt, ja. Især fordi vi har så mange utlendinger her om dagen.

youtube.com/watch?v=dOt2kP5RSHg

Ta litt fin musikk!

NÅD TRY

Vi har ikke nådd en tredjedel av dultegrensa din idiot.

Denne tråden er ikke sokbar, din kronidiot. Det er ikke akseptabelt. Vi har faktisk litt standard her, selv om du er for kul til å vite hva det vil si.

BOIKOTT!!!

>Noceboutgaven
>standarder

Velg én, din superautist.