/mämmi/

kalia pannos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=9D-QD_HIfjA
twitter.com/NSFWRedditGif

/balt/

mulla on kaljaa mutta haen lisää kaljaa

animme husss poijjes

Suomi on hetero maa

Liettuan postaama animetötö on sen näkönen, et voisin mennä runkkaamaan. Karu totuus kuitenkin on, että näin humalassa ei vaan vittu saa munaa pystyyn.

...

...

Kiitos.

Aika ottaa oluet ja syntikkapoppi taustalla soimaan.

Käyn kohta cacalla

youtube.com/watch?v=9D-QD_HIfjA

Eikö sitä japania koskaan kutsuta?

Juon kaljaa.

...

Katon skodismatsin

Japani on paska maa

perkele

...

...

Vitun länsimetro SAATANA!

Mulla meni suora bussilinja duuniin ja sit Länsimetron takia se linja lakkautetaan. Ei siin mitään, 5min lisää jos vaihdan dösästä sporaan mut tää et ne lakkauttaa noi linjat. Ei saatana.

Miltä tuntuu?

ching chong chang chüng cüüüüü

>stk

Vedän tässä rynnäkköä päälle, toivottavasti kohta alkais toi viina mennä veriteihin

Samalta kuin valkoisella miehellä Somaliassa.

huhhuh

rullakebab ja kokis kiitos

Muuten leijuisin autollani, mutta kun nämä keisarit ovat keksineet laitta jokaisen Helsingin kadun ja kujan remontiin yhtäaikaa, niin ei silläkään kovin kätevästi pääse.

En kyll ymmärrä miten kukaan ajaisi kantakaupungin alueella muuta kuin öisin. Aivan hirveä mesta ajaa. Itselläni ole varaa autoon, muuten ehkä voisinkin.

...

>Pommitukset estävät ruoka-avun jakamisen Syyrian Darayassa

APU APUSTUSS

ottako sina fanta?

Taidan hakea kaljaa ja mennä saunaan ja sitten juoda kaljaa saunassa.

samat setit

joitakin jokia ei ollut tarkoitus ylittää

Sanoi juoppo kun Vantaanjokeen hukkui.

Meinasin ostaa samisettei, mut ostinkin järkyttävän kalliin lonkeron ja askin röökiä. Marlboro makso 6,20€ aski, mitä vittua.

Oon kohta 4 viikkoa pelannu sipuliritarina ds3

Heikennyn perjantai perjantailta. En nykyään meinaa jaksaa ryypätä perjantaisin vaikka normaali perinne ollut jo 16 tai 17 vuotiaasta lähin.

Mä huudan boy (boy)
Oot sä #finishboy
Ananastukissa ei tuloksii puntissa
Ja tatsii täs MSTF juntis

Mä kiljun girl
Ooks sä #finishgirl
Kummä kampil kuljin tuhlaan faijan rahoil huntin
Kuka?!
Miss(jotain)juntti

Pelaan Stellarisia, orjuutin just jotain vitun kissaolioita omaan imperiumiini ja yritän saada legalisoitua lajipuhdistukset

Aika jees peli, mutta Paradoxin tuntien kaikki loput kamat tulee DLC:nä.

pls import finnish beer

drink piss

Vad säger du? Jag kan inte talar på svenska

Ite en enää jaksanu pelata mokomaa peliä. Ensimmäisellä hahmolla 900 Pale Tongueta ja NG++++. Fight clubit käy tylsiksi kun ihmiset yrittää vaan cheesata paskamaisimmilla aseilla, joita ne japanilaiset koodiapinat ei vieläkään oo patchannu. Ootan että DLC tulee, jos sit taas jaksais...

Hitto kun mulla jää nykyään kusta kyrpäputkeen jumiin ja jos en pumppaa sitä tyhjäksi kusemisen jälkeen niin lorahtaa kalsareihin istuessa

im already drinking piss + cheap swedish beer
hej pekka importera mer öl, är ganska så less på lapin kulta och karhu

Vitun kehari.

Mä pelailen sl190+ niin täällä ei noi perus metapaskat haittaa niin paljoa kun on helaa niin saatanasti

Drive to Haparanda and then to Tornio. Drive behind the IKEA so the tull men won't bother you.
But don't you like Kung? It's cheap and high volume.

Meneekös se HP baari muuten ihan sinne ruudun päätyyn ku 99 Vitalitya, Life Ring +3 ja FaP päällä? Vois levuttaa yhden hahmon naurettaviin lukemiin ja vähän testailla.

im actually from Haparanda

Why you don't speak finnish?

En ole ihan varma mut tollaset helat mulla on 57 vigorilla

Tiedättekö mitä vihaan? Kun syö banaania ja siinä on niitä vitun naruja

Laskin just 9+3 väärin ja se maksoi mulle korttipeli ratingin 2.

Send snus

>Esiaviollinen seksi

>seksi

Oon muuten homo ja cuck

>Sinä

Poltin yhden tupakan ja nyt pyörryttää koko ajan. Ilmeisesti en oo rööki_äijä.

my mother never teached me

paska lanka

Kohta alakaa jalakapallova.
Pitänee käydä hakekakemassa päänsäryn poistajat ja esiaviollista seksiä kaapasta.

Ärsyttävintä kun on vielä siinä nousuhumalatilassa eikä tiedä että huomaako ihmiset vielä että oonko humalassa. Turhaa skarppaan jos huomaavaat

How beautiful is your mother? Is she single? How old?

>urossorsaviestittely

...

Ainoastaan portsareille kannattaa skarpata, jos jaksaa.

Ne on jalostettu siihen että ihmisiä vituttaisi.

>stk et voi juoda olutta riittävän nopeasti et saisit kunnon kännin

...

En ymmärrä teitä ihmisiä. Joudun hidastelemaan jotten juo liikaa kaljaa.

Alkaa oksettamaan, jos koitan tintata hirveellä vauhdilla.

lol hese :D

Vaatii treeniä ja mieltä, voit myös hommata bissebongin.

Tosin en tiedä haittaako se jos et pysty, varmaan parempi tulevaisuus jos et pysty

Ylihuomenna kaljaa niin maan perkeleesti

Pysyin 6 viikkoa selvänä jätkät, mutta nyt tuli juotua viinaa.

Alan tulla siihen päätökseen että jos en saa uutta sisältöä mun elämään niin selvänä siitä ei tule mitään.

Joten se on viinaa otettava tai kuolen tylsyyteen.

>stk selvinpäin kivikasvo mut kännissä itkettää vähästäkin

No reenaamallahan se. Oletko aloittelija vai mitenkä? Koita joskus viinasta alkuun ja nousun jälkeen kaljalla. Eihän se kaikille kyllä sovi. Itsellenikin menee niin kuin sieneen, mutta niin menee kyllä viinadrinksutkin ja pää sekaisin, että ainoa vaihtoehto on kalja.

>Oletko aloittelija vai mitenkä?
Oon kyl itseasias alkkis, ainakin lääkärin mukaan, mut en vaan pysty juomaan kaljaa riittävän vauhdilla et saisin kunnon kännin päälle. Olli Hokkasen sanoin: "liian hapokasta, ei pysty"

>Intia
Eiköhän tuo ole kuvattu Vantaalla

Ite tuli vedettyä pelkällä kaljalla raivokännit noin 2-3 vuotta putkeen kun ei viina maittanut.


Mielummin kyllä viinaa koska kalja turvottaa ja lihottaa niin saatanasti.

Ei sillä etteikö viina lihota/turvota mut aiheutin itelleni raskausarver ilman raskautta kaljan ansiosta

Tuu mun kaa itkeen yhdessä ;___;

Mitä jos kaadat sen ensin lasiin, jotta happoisuus lievenee?

ur all so cute /mämmi/

pitää antaa olla pöydällä avattuna ensin ja sitten paksun letkun kautta niin sitten pystyy

Tos ois kyl itseasias pointtia, pitääkin kokeilla heti täs.

Miten nussia neekereiä perseeseen? Nyymi on homo ja haluaa oikeasti ruskeaa reikää.

No mutta kaljassahan on hivenaineita kuiten. Viinakin kuiten melko energiapitoista, että pitää joko veden kanssa tai raakana imeä. Muuten tulee limpskat mukaan. Joo turvotus ainakin illan aikana ja pari päivää on kyl melko huomattava. Nytkin kun kävin kusella ja vatsan pyöristin täydeksi niin aivan raskaaksi naiseksi voisi luulla. Olen kyllä alkanut liikkumaan, että jos tuon alkavan kaljalaukun saisi pikkuhiljaa pois. Perjantai-iltaan voi mahtua 18-24 kaljaa tai annosta alkoholijuomaa.

Itä-hesestä.

alkoholi on perseestä se turvottaa niin vitusti

Tuun toimeen ainoastaan narsistien kanssa.

Autistille helppoa koska narsistit tykkäävät puhua itsestään ja mitä heille on tapahtunu jne.

Nautin siitä että voin vaan heittää väliin että "juu näin on" ja jotain ehkä pientä auttavaa kommenttia.


arvioikaa tää blogipostaus pls

Vittu ois pitäny ostaa enemmän juotavaa. Kaveriki pyys mua niille mut juomat mult loppu.

Ei vittu, koko ajan itkettää vaikka mitään merkittävää ei edes tapahdu. Ei oo koskaan ennen ollu tällaista.

>aiheutin itelleni raskausarver ilman raskautta kaljan ansiosta

Tulipa huono olo kun söin noin 7 meme aakkosta.
Karkit ei oo mun juttu.

Kertokaas nyt mulle, nyymit, mitä hauskaa baareissa/klubeissa jne. on?
Musiikki on joka paikassa niin kovalla, ettei pysty edes puhumaan kellekään. Kaikki normot kuitenkin viihtyy näissä paikoissa, miten?

Miten voi mennä johkin klubiin tanssimaan osaamatta tanssia? Miten se näyttää sujuvan ihan luonnollisesti useimmilta, useimmat vaikuttaa vieläpä nauttivan siitä? Itse osaan hädin tuskin perkele edes taputtaa rytmissä, kaikki tanssiminen sun muu tuntuu vaan nololta ja en osaa apua

pilu kiinnostaa

> katsoin rwby kolmannen kauden putkeen
> tappoivat mun waifun

;_;

Toisaalta tuntuu hyvältä tuntea edes jotain. Olin jo unohtanut millaista se on.

Ei mitään jos ei oo sekasin.