/norgetråden/

Har han rett?-utgaven

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=HDFjM4GqdsA
youtube.com/watch?v=tOFJpsDmKvU
youtube.com/watch?v=med677Ewmmo
abdn.ac.uk/skaldic/db.php?table=skj&vol=BI&page=1&go=go
vl.no/nyhet/har-dere-mott-en-jode-for-1.478831
youtube.com/watch?v=GzoGrRxhmuw
mises.org/library/economics-one-lesson
lyricsmetals.com/2013/10/burzum-valgaldr-lyrics.html
foxla.com/live
twitter.com/SFWRedditVideos

/balt/

Nei. Liberalisme er en feilslått ideologi.

Denne tråden kan det jo bare gå bra med.

Spǿr meg hva som helst om norrǿnt.

Kan du noen bönner?

More like /balt/hazar

youtube.com/watch?v=HDFjM4GqdsA

ja. vil du se fader vår på norrǿnt?

Hvorfor bruke du "ǿ" og ikke "o"????

wait what

jeg kan en bönne:

*prump*

Nei fysj, ikke noe jesustull. Jeg mener faktiske bonner.

Finnes det noen templer igjen reist til de norönne guder, og er det sant at de het "hov"?

Er det noen grunn til å tro at det fantes nedskrevne norönne tekster, men som ble ödelagt av de kristne, eller var det ingen skrevne tekster å ödelegge?

"I kveld blir det fitte"-user her. Ligger i senga nå. Spist fitte i flere timer. Kom på magen hennes etter å ha kjort henne i max et par-tre minutter. Etterpå dusjet vi sammen, og så lå hun på magen min til hun sovnet. Livet er herlig gutta.

Vanlige bonner man får kjopt på butikken eller :^)?

Ville ha en kopp kaffe gutra, men så var klokken så mye. Noyde meg med te. Grå Erling gutta fåvæ. Bedre enn jeg kan huske at det var.

>Etterpå dusjet vi sammen
Jeg vet hvor koselig det er, Anonsen. Nyt henne mens du har henne!

Den heter Jarl Grå.

Hvor mye betalte du?

Det er sant at de het hov, men de aller fleste av dem ble omgjort til kirker.

Mange "tekster" ble skrevet med futhark, men ingen av dem er spesielt lange. Ikke engang lovene våre ble "skrevet ned" i vikingtida; men vi hadde likevel lover som ble vedtatt; lagmennene måtte ganske enkelt huske dem riktig i hodene sine.

I runene på Karlevisteinen i Sverige leser vi likevel en nokså lang tekst fra det sene 900-tallet; nemlig et drottkvætt (en SVÆRT sofistikert type dikt) som trolig ble diktet av en hedning.

Har de rett?

youtube.com/watch?v=tOFJpsDmKvU

Med all den kjærlighet jeg har, anonsen.

Hvat er fagrasta norröna yrking, og hví?

>ingen bestefar å royke litt potter med

youtube.com/watch?v=med677Ewmmo

mær tykist at skaldskapurin er fagrari en prosan... og mær dámar Hávamál best av ǿllum Eddukvæðum. hvat dámar tær?

de fleste tekster vi har funnet er skrevet i stein, som selvfölgelig ville vært litt vanskelig å ödelegge
men jeg mener, er det mulig at noen andre skrev ned gude-sagaene på pels eller lignende slik som Edda ble, men at disse er fortapt fordi de kristne ödela slikt når de kom over det?

Hvor er i din mening störst sjanse for å finne en slik tekst som ville vært forsvunnet i nesten 1000 år, nå?

>og hví?
speki teirra.

...

hores ut som en god deal fåvæ

Hva er dette for kringlemateriell?

faen jeg har lite og gjore i livet

Du kan starte med å lære deg og/å.

>hvat dámar tær?
Eg kenni bert sögurnar. Eg veit lítið um yrkingunum, tí spurdi eg.

Ostfold har ufattelig mange spor etter vikinger, spesielt gjenstander som roser de norrone guder. Om man finner vikingplasser med gjenstander som stotter de norrone guder så er det hoy sjanse for at stedet ble preservert for de kristne fikk odelagt det. Skriving var desverre ikke veldig populært i vikingtiden, og var mer en slags ting som ble brukt av veldig få, sjeldent religiose figurer.

Er det derfor ostfoldinger er så primitive og voldelige?

please forklar jeg folgte ikke med i norsk timen

>NorGAYtråden

Fins det engang joder i Norge?
Jeg har lyst til å måte en men literært de eneste utlendingene jeg moter er muslimer eller osteuropeere, samt noen kristne negere.

37 for Arbeiderpartiets stemmeandel i prosent i 2017

Altså, Edda-dikta ble faktisk nedskrevne av kristne, selv om jeg ikke liker å innrǿmme det.

eg helt at tit lósu tey í fǿroyska skulanum. men tú kanst finna eitt gótt verk av Finni Jonnsyni sum inniheldur ǿll skaldakvæðini á dǿnskum og norrǿnu máli: abdn.ac.uk/skaldic/db.php?table=skj&vol=BI&page=1&go=go

hei fitter

noen av dere tapere bevegd dere utfordora idag eller? eller har planer om det imorra??

helg da, fitter

No

hva faen gjor du oppe nå? ta og kom deg i seng

P.S. ja, var på butikken tidligere. skal ut imorra

Brev pupper.

vl.no/nyhet/har-dere-mott-en-jode-for-1.478831

Ville du?

>kom deg i seng

nei

jeg drikker ol ser på trump-rally-protester

kvalitetsunderholdning

jeg skal ned til byen og drikke ol å se EM igjen imorra men det er 14 timer til

>han later ikke som han er normie

KEK er skuffa gobben

Lett. Joder er flotte folk.

Arendal?

hvorfor må de lissom gjore et poeng ut av at de er joder

de eneste som bryr seg er jodene selv og stormfront

hold kjeft da for satan dere er digge damer hva er det liksom dere onsker å oppnå med detta


>Hun forteller om sin farfar som vokste opp i Ungarn, og ble sendt til Auschwitz som 15-åring. Han overlevde, men mistet 60 slektninger

>muh 60 gorillion

men i svarte satan

er de legit kjopt av stormfront eller noe?

dæven du e næ'me nå gobben

tvedestrand

Hahahaha

Var på Heidis i stad, det sugde

51 for Liberalistenes stemmeandel i prosent i 2017

>Prosjektet Jodiske veivisere er et av flere informasjonstiltak mot antisemittisme som får pengestotte fra Kommunal- og moderniseringsdepartementet.

Göbben og göbbelunis er veldig avslörende.

Tenker nok heller at det tallet viser til antall stemmer på landsbasis.

Du kan le.

åsadu nå sa du gobben

youtube.com/watch?v=GzoGrRxhmuw

Bare oss som sier gobben.
Tvedestrand ja, mye narkomane der.

>Tvedestrand ja, mye narkomane der.

sånn er det når slummen (MJÅVANN) regnes med i statistikken for kommunen ellers

Gikk rundt tre kvartaler på Grönland uten å finne en eneste dealer. Skuffa over multikulturismen, fåvæ

en jente gikk heller alene hjem nå, times gåtur, istendefor å sove over hos meg.

går og henger meg gutta.

jeg forbanner gud for at jeg ble fodt, skal det stå på gravsteinen min. det her funker bare ikke.

Ble det ikke noe fǿr hun gikk?

hadde en kompis på besok, så tok dama med en vennine. de dro hjem til han. hun andre dro faktisk hjem til seg selv.

er mer eller mindre skuffet gutter. greia er, jeg kunne til og med latt henne sove her uten å forvente mus liksom. hvorfor gidde å gå så langt nå??

men men

hvorfor fulgte du henne ikke hjem da for satan

vis LITT interesse da så suger hu kuken din på stedet

nei men serr der missa du en langt over snittet bra sjangs

Langt å gå, fitte å få, anonsen. Du har ennå meget å lære.

Nattlig påminner om at sex ikke eksisterer, men er et konsept normissene har funnet opp for å få resten av oss til å slave i de sosiale og okonomiske saltgruvene.

Sosialistanon her. Ingen har bedt meg om å ta selvmord på flere dager, og det gjor meg trist :(((

hold kjeft og heng deg

INGEN er glad i deg

kys

Noen andre som spiller MELTY BLOOD hær?

Heisann, "heng deg selv"-user her. I kveld ble det fitte, så du har midlertidig godkjennelse til å holde deg i live OM, og KUN om du bruker morgendagen til å lese denne:

mises.org/library/economics-one-lesson

God natt.

Hva er den mest originale og spektakulære måten å bli kvitt bråkete og plagsomme måker på?

Nei,.men faktumet at det er laget av type-moon gjor meg moderat interessert

Skyt fyrverkeri på dem.

Smor rottegift på fisk og mat dem.

>han nyter ikke naturens vakre stemme

Objektivt sett er det en av de beste slåsse spillene laget, er på steam nå for 170 kr. Anbefaler sterkt

Life is just a story to tell
Yours has an unfortunate end

MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI

Har lest både Mises og Marx, ingen av dem presenterer fullverdige losninger fåvæ.

>yours has an unfortunate ends

Losninger på hva, eksakt?

Ganske sikker på at den osteriske skole fungerer bedre enn Marxismen.

Le memes take the memes of ther production fungerer kun i teorien.

Gutta

Flatulensfinansierte bedrifter, for å være noyaktig.

La stumpen slippe prumpen, ikke omvendt.

prumpprumpprump

*prump*

...

Heng deg selv, normiss svin, håper virkelig du dor

ka faen

De fleste i tråden får fitte fra tid til annen, Sverigeanon. Kanskje du vil få bedre drag om det ikke lukter fisk av hendene dine.

kjeks

Haft sá hon liggja
und Hveralundi,
lægjarns líki
Loka áþekkjan;
þar sitr Sigyn
þeygi of sínum
ver vel glýjuð.
Vituð ér enn - eða hvat?

Á fellur austan
um eitrdala
söxum ok sverðum,
Slíðr heitir sú.

Hva mente Varg med dette?

lyricsmetals.com/2013/10/burzum-valgaldr-lyrics.html

!!!

Lakrispiper lovlig i Norge når?

Liberalistene 2017.


Jaktugle gutta

foxla.com/live

Noen som vil motes på City Lade etterpå?

Galleriet noen?

...

Ei rollestoljente kom opp til meg og min venner to dager siden og spurt for mat. Min venn ga henne en pǿlse, og hun spist det. Deretter hun begynte å sǿke gjennom min pose for mer mat. Hva faen gutta.
Er rollestolmannen her? Din jv ble lǿs.

PR når?

Kanskje i kveld kompis. I dag flytter jeg til ny leiligheten.
Fortsatt her aldri spilt det.

Hvor er du opprinnelig fra?