...
Sverigetråden
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
...
...
The cutest.
>räddartrådenupplagan
:3
Awooo morgon.
:3
autism
bokstavligen 0 anime i denna tråd än så länge user :3
Bidrar med lite sött!
ska vila ett tag favä
ta lite medicin
...
>obvious girl room
>neckbeard in the picture
vad menade han med detta?
For animelosers
Alas that these evil days should be mine
>inte fotoaffärad 2dflicka inuti
hur ny är du egentligen?
>implying I wanna save your pedophilia in my computer
>engelska
ner i soptunnan
god natt
>Swedish cuck speaking English in his own general
Are you looking for a bull or something? I can volunteer.
No point to speak Swedish, ugly language
Anime är autism, vanner
>being this much of a cuck
Not my fault the language is fucking ugly, there is no reason for Europeans to not speak English too
>2-1
So do you want me to fuck your wife, girlfriend or sister then? Let's schedule the visit.
I'm a programmer, and im learning nordic languages for outsourcing shit. Not ugly at all, it's fun to learn
I would be upset if i didnt know our team is shit
Häng dig, nybög.
>weeb
Not too worried about you having sex with anyone
I can just pretend I'm a refugee and get pussy in your country for free lmao.
Vad håller ni på med egentligen?
nybög eller proxy som betar (you)s
First of all you're an autistic weeb. You won't have consensual sex with anyone. Second of all you don't need to pretend to be a refugee, in fact in most of civilized Europe, saying "I'm from brazil" is sufficient enough for people to assume you're a refugee.
Vaknade precis. Någon dummer sväljer bete.
Se upp stockholm här kommer jag! :3
>engelsk flagga
Fan va jag kommer kunna bajsbreva
Pewdiepie is that you?
storbritanniens flagga om jag får be
Varför ska du till Stockholm? Det är verkligen ett jättejobbigt ställe.
>consensual
Who said it needs to be consensual? Refugees can freely rape women without any consequences there and in Germany as well.
>Second of all you don't need to pretend to be a refugee, in fact in most of civilized Europe, saying "I'm from brazil" is sufficient enough for people to assume you're a refugee.
So... can I go there then?
Ska se Muse på glob1 :3
A brazilian weeb rapist. Nice to know just exactly where on the spectra you are. Can't believe this are the people posting on here.
He is probably a fat autistic virgin, wishing he could have sex with a woman, consensual or not.
Calm down and go prep the bull, Sven. There are Swedish women in need of African and Arabic semen.
Definitely. Funny how you can tell by the way they respond and think, always the same way
I'm just describing what happens in your country. I could do there and do the same thing if I wanted.
*go
...
Grod morgon tråden.
...
>third world bantz
You're only displaying a lack of self respect, buddy
Like Swedes have any. Your country wouldn't be the way it is if you did.
Richer than yours by a mile, lmao
i like my country
no bully
But we're not expected to hassle white people threads by playing the role of big bad rape nigger
Feel free to deflect again with "im just telling it like it is xD", you're obviously fetishizing Sweden and you're making yourself look like a self hating brownie. Aren't Brazilians on Sup Forums supposed to be reasonable?
Weebcuckar ut ur mitt land
>sitter o pratar med en polare över Skype
>han använder ordet nbög
>frågar var han fick det ifrån
>"haha brorsans kompis"
>kommer in på diskussion
>hävdar att bög(fag) som suffix blev populariserat av 4kanal
>han missuppfattar mitt argument i 2 timmar att jag hävdar att 4kanal hittade på ordet
>han blir skitsur när jag säger att nbög blev också populariserat, eller till och med påhittat av svenska delen av kanalen
>hans argument är i slutsatsen att "bög" som suffix är vanligt och att "normal" kan bli förkortat till "n" naturligt ivl så därför kan det 110% säkerhet inte komma från kanalen och att bara för det används här kommer det inte därifrån
>han sa oironiskt att han är helt säker det inte kom från kanalen, även fast alla Google resultat är gamla arkiverade trådar
>tar upp cuck som exempel på ord som 4kanal populariserat, och att 4kanal inte är någon hemlig klubb och att ord sprider sig snabbt på internet
>hans argument ändras nu till att "m-men cuck används ju tekniskt sätt fel, för det har inget med politik att göra"
>han tror också oironiskt att folk med sociala kretsar stora nog att kunna influera med slang skulle använda ordet "normal" som nedsättande, eller bög också för den delen
Har jag fel tråd1? Är 99% säker att nbög började användas här. Han vågar verkligen inte erkänna att hans brorsa är ett nackskägg, samt hans kompisar.
Fan vad jag hatar nbögar.
TL;DR: kommer nbög från kanalen eller är det som min efterblivna kompis sa från ivl?
>sverigetråden uppfann normalfag
Haha aa
Du borde inte avslöja dina kraftnivåer sådär.
Absolut första resultatet när man söker på nbög är när jag använde det första gången. Han är dum i huvudet.
Tror allt din vän är ute och cyklar, han kanske är rädd för att någon ska inse att han surfar på kanalen. Att det iaf. är ordets huvudsakliga användningsplats kan man nog tro och att det därmed populariserade det i stort. Även om någon social cirkel här och där också direktöversatt det paralellt utan svt influens. Sedan har ju cuck visserligen inget med politik att göra i sin natur med det är ju en förolämpning som nu fått fäste i de sammanhangen, hur uttjatat ordet än må vara, så jag vet inte hur han tänkte när han sa att folk använde det fel.
Du är tydligen också rätt korkad.
>Bli upprörd över att jag inte går på dina lögner
Patetiskt favä
Vad för lögner? Jag blir inte precis upprörd över att du inte förstår vad user menade.
>Börja svara och skit
Du är helt klart upprörd
Så vad händer i dag?
Lugn och ro under dagen iaf, sortera lite dokument, kanske ta mig ut i solen en sväng och fundera på vad det blir till middag. Sedan om inget händer till ikväll så blir det förmodligen spelande.
Vad tror du om kasslergratäng till middag lillebror?
Träna lite och sen plugga.
jag älskar sverige!
Tack ameri-chan, tycker om dig också.
*winks in Swedish*
Detta är vad som händer när man ger en tonåring oändligt med pengar.
Tycker det är lite kul att hela grejen med Leans musik är att han inte är del av samhället, att han vill sticka ut ur mängden, gå sin egna väg, vara orginell osv. Men så är han den mest generiska bortskämda snorungen detta landet pumpat ur sig. En riktig slaggprodukt, en karikatyr av hiphopvärldens avskrede.
Ta bort detta.
gillar du Yemi och Busu?
Vad pluggas det?
Verkligen inte
Kratom J/N?
varför inte?
youtube.com
Hur tror ni tjejen ni är kära i ser ut när hon blir knullad av en stor svart man, nu i sommar?
Hjälp mig tråden,
min bror fyller 13 snart och önskar sig pengar på ånga för cs-lådor.
Tips på något riktigt att ge honom istället så han inte växer upp till att bli en jonte?
>kassler
Sillen.jpg
#ImWithHer
min tjej är stormigare än jag så det skulle aldrig hända.
Nja, ingen tjej är intresserad av mig så jag har lärt mig att inte få känslor för dem.
comfy Värmland
>min tjej är stormigare än jag
hästsko-teorin
>så det skulle aldrig hända.
återigen hästsko-teorin
>cuckbrevare
återigen
>cuckbrevare
Min fv gick i samma klass som yung meme i högstadiet (rik privatskola, han gick tydligen aldrig i gymnasiet)
>införe fängelsebete
Hon är 20, inte jättekrypigt
Kul hur ingen känner till honom i sverige men han är skitstor utomlands
Gillar inte kassler sådär väldigt mycket, men kör på det.
O K A P P A
K
A
P
P
A
Näst bästa flickan
När man är 13 är det okej med datta spel favhu men ge honom något vettigt spel istället för autism.exe
Texten lämnar ju en del att önska favä.
Då så, kasslergratäng får det bli.
>till cs-lådor
Vad i helvete?
gym medlemskap favä
cytu be/r/moviecum
>cuckbrevare
jag säger bara sanningen mannen
skicka denna bilden till dn fv och fråga om han är het eller ej
hon kommer säger nej 100% men sparar bilden för senare ikväll
>exakt samma brevstil som sidf
Du äter väll ändå rester från gårdagens tacofredag