vauva painos
/mämmi/
Mun pylly on aika karvanen.
mumin xd
...
Se ei ole sit kuin vauvan pylly.
Hyi vittu, ainoa asia mikä tulee on painajainen jossa nain helvetin hyvää naista. Sit se muuttu läskikasat ja murskas mun kallon sen eturepun alle. Ei enää ikinä nukkumaan.
Puhuttaisko peniksistä vaihteeksi?
Minkä kokoinen teillä on?
Imisittekö?
se on kyl
>babby
näin suomeksi
n. 15cm
n. 1/6 metriä
Jos ylettyisin
Soot neekeri suomeksi.
19/14 kynä :D
Want to circlejerk?
Come to circleboard.org
Hieno kulli, veli
Ylöslaivattu
~14cm ja menee helposti vessapaperirullaan
nauti erektio ongelmistas
ps. sun kiki ei oo yhtään ihmeellinen, älä ole niin ylpeä
t. isompi pippeli ku sulla
Aika pitkälti samat setit
>t. isompi pippeli ku sulla
Postaa kuva.
seo kyl nekru suomeks.
En.
Postaatpas
äiti aina sano että älä ota kuvia kikkelistä ja laita niitä internetiin
eli en postaa
>ihmiset puhuu mulle peleissä
>spagetit leviää lattialle ja lähden äkkiä pelistä
Joka helvetin kerta, vaikka ne olis loukkauksia tai kohteliaisuuksia (VARSINKIN kohteliaisuuksia)
Vittu.
terve suomi poika hyvä nyt
Aikamoinen sissy boy oot
Mun kiki on terska verran pienempi varmaa
Tosin mul on isommat kourat ku sul varmaa.
>Hey turn on your mic
Oon pelaillut viime aikoina Overwatchia ja otan aina healerin koska kukaan muu ei tee sitä enkä uskalla ottaa riskiä että otan classin joka suututtaisi ihmisiä, ja sitten satelee niitä kohteliaisuuksia pelin lopussa ja lähden heti paniikissa.
Kai sitten oon aika sissy.
välillä kyllä vituttaa olla autisti. joskus kun katson striimejä ja striimaaja on aikeissa lopettaa ja rupee yksitellen kiittelee katsojia niin on pakko sulkee ennen kuin se kerkee sano mun nimen. :D en tiiä mikä siinä on mut en haluu et mulle puhutaan
>tfw en oo niin autisti ku jäbät tässä langassa mut silti oon täällä
oon kyl muute vaa sekasi
Huoruli
>stk tyttöystävä, työpaikka ja koulupaikka
>silti täällä
Ei vittujen kevät
Kerran katsoin twitchissä striimiä missä oli muutamia katsojia. Striimaaja tervehti minua. Lähdin ja opin virheestäni.
melkosta
Mua pelottaa että oikeasti päädyn semmoiseksi mielisairaaksi huoraksi joka jotenkin saa erektion healaamisesta
Jollain kierolla tavalla joskus toivoisi että iskisi joku sairaus/vamma ettei pystyisi tekemään töitä mutta koneella jököttäminen olisi silti mahdollista normaaliin tapaan
...
>nuku päin vittua su-ma välinen yö ja ihan paskana töissä
>maanantai lähestyy loppuaan ja ei väsytä vittuakaan
Jaa huomenna tulee olemaan huono päivä
mitäs käyt töissä
> /mämmi/
Se fiilis kun jatkuva yksinäisyys kalvaa sisintä ja yritän pitää sen loitolla erinäisillä sarjoilla ja kirjoilla, mutta se pulppuaa pinnalle aika ajoin. Alkoholi vain pahentaa asiaa ja saa meikän itsetuhoiseksi.
Taitaa olla loppu lähellä.
Täysin samat setit.
Vituttaa.
Tämä. Ihan hirveetä paskaa. Kyllä sitä päivällä väsyttää mutta ei kehtaa niin aikasten laittaa nukkuun ja kahdeksalta loppuu jo väsymys. Samaa jatkuu aina perjantaihi ja sit hirvee känni päälle. Sit aivot sammuu vaikka ryyppäys jatkuu.
juo viinaa
Tästä muistui mieleen yks mun elämän hirveimmistä hetkistä.
>ole yläastejonne
>pelaile xbox 360llä onlinessa pelejä
>jostain syystä jotkut tyypit lisää mut xbox livessä
>en puhu niille koskaan
>yhtäkkiä eräänä päivänä ne lisää mut johonkin partyyn livessä, jossa käyttää voice chattia
>ensimmäinen asia jonka kuulen on "hey whats up nyymi, welcome to our xbox live party"
>yritä paniikissa etsiä jotain text chattia
>ei löydy
>vedä töpseli seinästä äläkä mene xboxille ihan vitun pitkään aikaan
Tää paska kummitteli mielessä seuraavat pari viikkoa.
Jep
Onneksi en ole enää varastolla töissä johon mun piti herätä neljän maissa mut kyl sitä jotenkin silti onnistuu paskomaan ja nukkumaan huonosti vaikka seittemän maissa heräilenkin.
Parhaat TJ-biisit
>summer of 69
>seitsemän kertaa seitsemän
jtp
Pyhimys - 0
t. 2/12
yle.fi
En ole ikinä ymmärtänyt näitä junien katoille pyrkiviä sankareita, enkä kyllä tule ymmärtämäänkään.
Se ois toi klamydian lähden himaan.
Katsooko ketään muuta E3? Hyvät kännit päällä
Sata salamaa
>you will never finish on a finnish
iktf
>stk ei yhtäkään (You)ta
tuli jo selväksi että /mämmi/ on täynnä hiilereitä
unohdit neekerit. Niitä /mämmissä riittää
>Katsooko ketään muuta E3?
Joo, kohta nukkumaan ja sitten taas herätys Sonyn esitykseen
Joo
tulipahan kokeiltua
22 cm
jep, toka koffi korkattu
katon TB:n kritiikkiä, mites muut?
Vittukun ei nukuta
>onpas tässä tullut oltua selvinpäin, pitäisköhän huomenna juoda
>tajua että olet ollut viikon putken jälkeen selvänä kolme päivää
anime on kivaa
tykkään katsoa animea
mulla on paljon kavereita jotka tykkää animesta
suomi on homo anime maa!!!!
Ite olen töissä. Klo 6 aamulla pääsee poies, sitten kyllä nukuttaa kuin pikkuvauvaa.
ei, ei unta
Ajattelin kun kaupat aukeaa hakea vihanneksia kasvissosekeittoa ja jotain herkkuja.
Oho, pikkuhiprakka vieläkin kui noi huono kirjoitus.
onko suomalaiset neandertaaleja
lähempänä Cro-magnoneja kuin moni muu kansa jonkun väittämän mukaan
Jahas, Ranskassa taas tapahtunut. Puukotus jonkun poliisipariskunnan kotona. Olikohan kyseessä taas musulmaani?
link
Rassismi
A general question to all the Finns here. If it was you instead of the British Hooligans in Marseilles that fought against the Russian hooligans, do you think you could have beaten them?
m8, we hand-to-hand fight like girls while drunk unless there is puukkos involved.
öitä
huomenta
huoemnta kolmen tunnin päästä kauppaan hakee kahvikaakaota
Töihin
Hyvää työpäivää
>2 aamua jäljellä
Suosittelen katsomaan frendejä ja modern familyä
Voi saatana kun on frendit katottu satoja kertoja uudestaan. Melko moniakin sarjoja tullut katsottua uudestaan ja uudestaan. Ihme tapa laittaa nukkumaan itsellä.
Väittämä saattaa johtua vankoista leukarakenteista. Suomalaiset lähti maanviljelyyn ja leivänsyöntiskeneen paljon myöhemmin kuin esim. etelä-eurooppalaiset, ja senkin jälkeen suomalaiset mutustavat kaikkea vitun juureksia ja ruisleipää.
Siinä tapauksessa suosittelen katsomaan Siltaa tai Poirottia
Mitä nähtävyyksiä Lappeenrannassa on?
Kiinnostaa kyl nähdä, et mihin toi ISIS menee täs lähivuosien aikana.
hello finland
>stk vasenta poskipäätä hieman turvottaa silmien hinkkaamisesta johtuen ja nyt se tästä syystä ilmestyy jatkuvasti näkökenttään sameana pisteenä jota on pakko koko ajan yrittää turhaan hinkata pois
Näin unta, että olin joku sairaanhoitaja ja mun piti rokottaa kokonainen luokka ala-asteelaisia pentuja sellasel star trek tyyppisel vekottimel, mihin ei tarvii vaihtaa neulaa tai mitään. Jotkut pojat siinä sit kyseli, et "paljonko sä tienaat tällä?" Kohta sen jälkeen mulle ilmotettiin, et olin rokottanut ne kaikki vahingossa vaahtoripuliviruksella ja se tulis leviämään.
Oonkohan mä ollu liikaa tääl
Oispa viinaa
Ei sitä uusia sarjoja kehtaa nukkumaanmentäes. Niitä jää seuraamaan ja jos nukahtaa niin seuraavana päivänä pitää kattoa koko jakso uudestaa
Mietinkin et miten oon tykänny pelaa WoWia ihan hyvin itekseni tässä jo pari viikkoo, mut nyt muistinkin - en oo käyny nois random dunkuis ollenkaan.
>mene parantamaan tappi perseessä
>tankki on joku dumdum "fast run"
>kukaan ei interruptaa trashia, jota pullattiin puolisen tusinaa packkia
>chain stun, jonka ois voinut interruptaa mut ei
>depsiä jää bossin huoneen ulkopuolelle, koska sankarit ei osaa pullatessaan kattoo et missä muut on
>joku afkaa
>LoS pulleista ei tietoakaan castereiden kohdalla, juostaan vaan sinne keskelle
Kristus. Hankala siel on kyl kuolla kun hirvee overgear, mut silleen nakertaa kyl aika pahasti näiden sankareiden juostessa ympäriinsä päättöminä kanoina ja sit on hirvee kaaos. Pitäs tohon proving groundsiin lisätä joku tutoriaali tankeille, missä harjotellaan erilaisia pulleja.
chili i love u
Ranta.
Hieno blogi homo
Kiitti blogista, tykkäsin
Pari tuntia se talkkari jaksoi katsella kyrpää etusivulla, mutta kun löytyy manteli /mämmi/stä, reaktioaika on yleensä < 10 minuuttia,
Tama on rasisssmi
Semmonen mieslapsi