/mämmi/

pulju-painos

tuplat

Jutkutusta

> /mämmi/

Ois rahaa käydä ostaa mäyris kaljaa ja sit jäis viel femma ylikin, niin vois ostaa jotain samisettei huomenna. AAAAAAAAAAH

Piti olla tänään juomatta mutmut

>bulju :D

Minkä värisii teijän aataminomenat on? Itellä terve tummanvihree.

Oispa

>bulju :D

/balt/

hienot coffeybourqueesposito numeraalit

söin paketin kananugetteja ja oon nyt läski

iso laatikko neekerin suukkoja

Runkkasin ansa doujinille ja nyt oon homo

Viilipönttö

tapa ittes

Tääl lentelee jotain pikkusia lentsikoita yli matalalta korkeudelta. Kuumottaa, kun kuulostaa siltä et ne menettäs korkeutta just tos kämpän yläpuolella.

Oon harkinnu housuun paskomista.

Haluan tietää miltä se tuntuu.

EI HELVETTI

KOHTA PAMAHTAA

ei kantsi tommosia ees koittaa

oon valoålyväs

Nään tääl jonkun tyypin sen viilipöntön kaa. Mistä voin saada ittelleni viilipöntön? Voisko joku kertoa?!

>stk 22v
>stk tekis mieli kaljaa mutsin mökillä mutta en uskalla ostaa koska viimeksi kun nähtiin pitkästä aikaa niin olin kaatokännissä ja tuli vaan riitaa ja en tirdä mitä mutsi aattelee musta

Ei mistään. Jos vahingossa pääset vaihtamaan erään sellaisen kanssa sanaa, selviää sinulle jossain kohtaa hänen pöntöllensä löytyvän jo pamputtaja.

Jäi ammattisurkean finanssialalle pääsy kiinni matematiikasta

Mukava olla tämmönen debiili keharin paska.

mikäs koulu jo nyt on julkassu

toi ammattisurkean finanssialan koulu

Amikset ainakin on jo.

Kertokaa ensisuudelmastanne

ohhoh, siinä saa olla jo melko paska matikassa ettei ammattisurkeaan pääse

Haaga-helia

Vois varmaan harkita jotain raksahommia, saattas sopia tämmöselle keharille paremmin

en muista

404

se oli joku samasta koulusta jonka kanssa "seurustelin" ihan vaan sen takia koska ainakin sain. erosin aika nopeesti sen jälkeen kun tajusin että

>3,5kg vesimeloni
>0,5l finlandia vodka, maustamaton
>pilko vesimeloni paloiksi ja kaada kulhoon vodkan kanssa
>nauti kylmänä
Aika jepa mixi. Tuun tosin juoksee vessas varmaa aika homona seuraavat pari h.

En oo huulille pussannu, mut pakotin itteni 11-vuotiaana yhen luokkalaisen tytön päälle ja pussasin sitä otsaan.

Kuva silleen liittyy.

Pullonpyörityksessä, etuhampaat kolahti yhteen.

Oon nykyään läski ja kaveriton et ei se mitään merkkaa.

Kännis

>villiä spekulaatiota

Ole mies ja juo olutta. Elä vedä kaatokännejä ja örise, tai vedä ja örise jos sitten siltä tuntuu.

En uskaltanu ottaa ite nii mulle otettii huikeat 3 olutta.

joskus kolmannella luokalla tyttö pakotti itsensä mun päälle ja pussas

>implikoiden että suudellut ketään

Kumpia suomen hurrit kannattaa jääkiekossa: suomea vai sveduja?

Ois pitäny ottaa pullo viinaa ja hörppiä sitä salaa. Oon vitun apaattinen ja en ees puhu melkeen mitää. Pakotin itseni tänne.
/blog

Kumpi on voitolla

Etkö enää kerkeä kauppaan/alkoon?

oon kuullu että suomea

>kello on kahdeksan
>kerkeetkö alkoon

En.

Oltiin rannalla porukalla ja siinä puhuttiin suutelemisesta. Tytöt puhuivat että pitää olla spontaani. Eräs kysy että miten esimerkiksi, joten hän näytti sen minulle. Minua joskus laavulla jopa kysyttiin kännipäissään treffeille toisen kauniin tytön toimesta. Olenko niin uskomattoman komea, että naiset uskaltautui kysymään ja tekemään vain humalassa? Olen saanut sellaisen leiman ja ulkonäköni kai nykyään huokuu heikkoutta, joten olen torjuttu jatkossakin.

Oho perkele. No kauppaan silti olisi voinut vielä keretä.

Vois vaan suoraan sanoa etten oo mökkituulella. Tää zombina perässä laahustaminen on perseestä, niin kuin on tämä koko mökkeilykin.

Vitun ötökkökin pörrää jossain saatana.

No mökkeilyn kaikki kiva rakentuu uskomattoman päihtymystilan ympärille, jotenka jos se puuttuu niin ei siellä kopissa keskellä kesyttämätöntä korpea ole kyllä yhtään sen lystimpää kuin sivistyksenkään parissa.

Visa electroni sano ittensä irti nyt vähän kriittiseen paikkaan

karhut jäi kassalle

Toi on mun painajainen

No ei kyllä olisi kivaa edes päihtyneenä jonkun mutsin ja sen poikaystävän kanssa. Just tajusin et tää muitten miellyttäminen saa riittää. Sunnuntaihin asti sinnittelen ja sit painun helvettiin täältä enkä ikinä palaa.

Pitääkin käydä itse kans koittamassa onneani, kun toi on joskus vähän vihoitellut. Mäyris kaljaa ja sit joku setti.

Et nyt taas juo. Ens viikolla sit hyvällä tekosyyllä voi

Mietin et pitäisköhän juoda ja hain sit kontin lapparia. Join kyl eilenkin ja toissapäivänä mut nythän on viikonloppu kjeh kjeh

Itse lipittelen tässä Sandelsia. Hyvvöö kaljoo, mutta olisi pitänyt ostaa viinaa niin saisi humalan rakennettua.

Tai ehkä ihan hyvä etten ostanut, niin ei tarvitse ihan oloissa olla huomenna mutsin synttäreillä.

Ei vittu aina sama muija joka tuo samimätöt ja aina oo täällä yksin paskasissa vaatteissa.

ruoka apu apustus?

Äitisi on varmaan jo tottunut.

Sori, kävin. En kyl ostanu settei kun muistin et ostin aikasemmin pakkaseen ranskalaisii, niin paistan varmaan niitä. Harmitti kyl vähän kun muistin et tuol ois koffii mäyriksis, mut olikin vaan karjalaa. Noh, sitä sit.

Ilma on kyl niin vitullinen et ei tääl selvinpäin kestä.

häh?

Nyt on korillinen tyhjiä pulloja. Enää tarvitaan korkitusvehkeet, isompi käymispönttö, mallakset ja humalat

vitun alko holistit kantsisko lopettaa se KALJALLA läträily

Pizzaonline.

Onko kukaan saanu Roschier lakifirmalta warekirjeitä ikinä?

Saitko sä?

en tiedä, kirjattu kirje

Varmaan kantsis mut vittuako tässä muutakaan.

Kikkailisin mielummin kukalla, mutta viimeaikoina on ollut pelkää pasketta liikkeellä joten kalijalla mennään.

ei vitun tedi

Okaasan mattara sassa to taberuka
Mettana kototoka nain nara
Korekara ippai sikkari netokeba attaka hutonga iikibun

>mfw Japanese language's spelling is similar with Suomi

Työkaveri sai tuossa joku tovi sitten warekirjeen joltaki, en nyt muista oliko tuo Roschier. Heitti roskikseen, ei ole vielä kuulunut mitään uutta.

ketsu wo taberu :3

kikkeli pippeli hajurako oksasaha

juhani ahokas

hajosiko toyotasi

I'd start learning Japanese immediately if I didn't have to learn kanji and two additional scripts desu

Just romanize is already damnit

takakura kusinoro koko suku nai sekosiko siimasi

Jokoha mä humautan? Katosiko Hondasi?

Viikonloppu Tartossa, mitä täällä voisi tehdä?

ketä on tarto?

Viro, Tartto

Varmaan sit toi viina

Hoidossa. Tässä yökerhossa on meneillään kolmen tunnin häppäriputki, jossa ensin hanajuomat, sitten drinkit ja lopuksi shotit kaksi yhden hinnalla. Hintatasohan täällä olisi jo muutenkin alle puolet Suomen vastaavasta.

pitäsköhä mennä hypeconiin

Ilmankierto kolmosel, parvekkeen ovi auki ja silti hiostaa istua paikallaan. vittu

siellä on kuulemma pienen tapahtuman kiusallinen tunnelma

Tiedän tunteen, vittuko piti aikonaan ostaa nahkatuoli. Mun perseessä on suo

Pistä WWF:lle viestiä että ne voi tunkea nokikanat sun perseeseen.

iloinen pankkiiri.flv

Kaikki täysin kunnossa, jatkakaa, jatkakaa.

Janny deleted our general :(

harmin lista

miks

Selitä mulle miten ETF:ät eroaa indeksirahasto-osuuksista.
En jaksa näpytellä googolia.

Get an admiral instead.

Postaa söpö tötö ensin.

Kokeilen tässä tota uutta Rautasydämiä Suomena.

>3 military factories
>4 civilian factories
>ei mitään panssari tekkejä
>tarvittavat materiaalit miinuksella heti pelin alusta

Juuh elikkäs pakko nostaa hattua esim-isille ku tälläsellä paskalla onnistu puolustamaan tätä maata edes jonkin aikaa