/norgetråden/

Forsvinner i natten-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

reddit.com/r/soccerstreams/wiki/index#button
dagsavisen.no/polopoly_fs/1.378817.1438431289!/image/image.jpg_gen/derivatives/169_980/image.jpg
youtu.be/CNENBkLvEHA
youtu.be/FwqXzkf6gcE
vg.no/nyheter/innenriks/dyrevern/norwegian-viste-dyreplaging-som-flyunderholdning/a/23712316/
youtube.com/watch?v=nHzkiCpE8vY
twitter.com/AnonBabble

first for /balt/

Nå går nattskiftet av.
>inn fǿr tråden faller av igjen

Takk for dulten.

>dfn ingen rullestoljv

bork

WHy are Norwegians into tacos?

I read in another norgetraden from a norgebro

Also, would I have any luck with Norwegian women, being a slightly brown fella? I'm mexican, hence the taco question too.
Or will I be looked at as a typical muslim immigrant?

I've been told I got similar features to this guy (pic related) not the handsomeness, but the droopy/serious eyes, nose and pissed off look.
Just add some beach tan to him and you get my face.

But more importantly, how do I go about making Norwegian bros? I may go live there in the future for some time. First thing I want to do is find myself a nice group of friends.

Maybe s-some of you guys..n-no homo

Join the nearest chess club.

Why a chess club, Do you know this from experience?

Or are you just pulling my leg... I can't tell, I'm too sleepy. : /

I don't know if guys who play chess would also like to go out and go drinking. Maybe it's the nerdish stereotype over here.
But I'd be down for joining a chess club hahah, funny enough,

I'm not joking. You will find good friends and maybe even a Norwegian girl.

in my personal opinoin mexican food makes you feel like you need to shit a bit for a long time, then when you go i baesjhuset nothing comes out

the food itself is tasty

Well, thanks for the recommendation man, will definitely do it when the time comes.

It is tasty :)
And I too, know that feeling of endless time, waiting for my body to make its mind up.

To shit, or not to shit. That is the question.

Hvilket parti i Norge har å gjore anime virkelig hoyest på agendaen?

Spor for en venn.

Liberalistene.

Liberalistene hater anime, men vil ikke legge hindringer på din rett til å være en jævla ynkelig liten taper.

>why?
We get "new foods" here due to having a rather bland food culture. Pizza was introduced in 1970, for instance. Tacos got popular around the '90s and has never gone off fashion

>do S.American looking guys get girls
yes, like literally we have the easiest night life to get girls in. Just remember condoms and to not drink too much the days you wanna get laid.

If you look like Benicio Del Toro, you'll be swimming in pussy.

>how to get friends

idunno lol.

I'd do it same way as getting girls, go to bars and hang out with people. Most guys are pretty sociable after a few beers and let you into their group. If you buy everyone in a (small) group a round of drinks, you're the hero of the hour, just remember to hang around till they go off for the afterparty. That's where you might end up making friends (and fucking grills).

If you don't drink you'll have a hard time with both, unless you study or something.

>Liberalistene hater anime


>impliserer at de har en holdning til kinesiske tegneserier som parti

Du må nok deFOOe.

Kanskje ikke nedskrevet i partiprogrammet, men hvert enkelt medlem innehar denne holdningen.

Er liberalistene en gjeng lav-test mannebarn med selvtillitsproblemer?

Fordi bare en real alfa kan inromme ovenfor seg selv at faktisk han liker kinesiske tegneserier.

Er kjellerliberalistene rett og slett redde for hva andre tenker?

>denne meningen.
fdfd

"Holdning" innebærer et visst handlingsmonster. De fleste filosofer er inneforstått og enige om at meninger og holdninger sjelden overlapper slik vi tror og vil at de skal.

Dersom de har "meningen" at de hater anímè kan de godt utvikle "holdningen" at de stemmer for å öke skattene på det.

Om du "mener" at innvandrere er tull kan det hende du har "holdningen" at du ikke skal gjöre noe om du ser noen bli banket opp.

Du kan "mene" hva du vil uten at PST snuser på internettpakkene dine. Men om du faktisk har "holdningen" at det å sprenge bygninger og mennesker er innafor, er du en trussel.

Agnet ditt er ikke SÅ bra, tenkte bare jeg skulle bruke tida för folk står opp med tömmermenn til å lære deg en viktig forskjell i det norske språk.

>Belgia - Irland klokka 15 på TV2
>Har ikke TV

NEI FAEN GUTTA må bli alkis för EM er omme hvis jeg skal få med meg de kampene jeg vil, faen.

>Han folger med på organisert sport i 2016

Bare EM/OL osv. Dette er förste gangen jeg har fulgt med på når kampene spilles og ikke bare trukket på skuldrene over at Italia eller Frankrike alltid vinner.

Först og fremst håper jeg Zlatan får en fatal skade. Makan til pompös drittunge må du lete leng-
>og Ronaldo, da selvsagt.

Da var det frokost, gutta.

Stream, anonsen.

Men jeg er ikke proff sportsidiot og vet derfor ikke hvor jeg skal finne streams.

reddit.com/r/soccerstreams

aligato!

>Also, would I have any luck with Norwegian women

I know a guy from Chile who got picked on as "muhammed", but that was an isolated case out in the smalltown areas, where people don't even know what a 4-storey building is

når sant skal sies så ser mange latinoer og arabere like ut.

bannlyst i 2 uker for å ha dokset en fitte i sverigetråden

Det er over, gutta.

Peace,
Sverigeanon på telefonen

GUD.
ER.
STOR.

Karma for manglende bruk av fiskehansker.

Karma for å være en enorm autist.

Å. Fy. Faen gutta.

Bakfull gutta.

Sjæl as.

Ferdig med verste uggenheta og huepinen, men nå er det faenmeg ingenting som ikke kjennes dritt. Vil bare ikke mer.

>Han ene jeg bor med dro med seg en skikkelig fæl thaidame hjem i går kveld
>Hun er her fortsatt
>De sitter i stuen å ser på TV

Jeg vil bare lage frokost å se på tv alene fåvæ.

vagina

Må jeg ha en leddit-bruker for å se på? Eller kommer streamtråden når kampen begynner?

Sex eksisterer ikke.

Tråder pleier å dukke opp rundt en time for kampen begynner. I tråden vil det være et utvalg av lenker og koder til diverse streams. Sjekk ut acestream forresten. Det er som regel der kvaliteten er best.

reddit.com/r/soccerstreams/wiki/index#button

Takk for svar på dumme spörsmål.

Hvem heier du på?

Belgia, min venn.

Norskroach

Frankerlakk

det rimer FAKTISKT HERREGUD

faen


...

Hva skal jeg gjore naa

>franker
>lakk
>rimer

Pustet inn for mye soppelavgasser Luc-Pierre? Ikke jobb deg i hjel nå da.

hei gutta
koser meg litt
>sola skinner
>drikker en ol
hva med dere

Anhedonisk og bakfull. Skal ut og kjope noe pottis og snop for å trostespise.

Jeg skulle ikke bli kåt nå

Overskyer og regn

Veide meg i går for forste gang på et år gutta. BMI på 30,1 gutta. Skal på Rema og kjope is og sjokolade gutta. Skal trostespise gutta.

...

Ha-ha, tjukken. Brev hals.

t. BMI 22.8.

Spǿr meg hva som helst om dǿrer.

hvor kan man kjǿpe dǿrer med god kvalitet i norge? Aller helst tredǿrer

Hva skjer om jeg.. dor? xxxxDDDD

jeg har allerede tilbakevist den eksplosjonen i Big Mac fåvæ

Hvilken vei bor en dor slå mtp. brannsikkerhet?

Belgia eller Irland gutta? Irland her fåvæ

>uironisk heie på Reddit: Laget

Post deilige norske kvinnfolk

...

...

...

...

...

...

>prosjektiloppkast.webm

...

...

Du har elendig smak.

Skal du begynne å poste deilige norske kvinnfolk snart? Alt jeg ser er bimboer.

...

Bimboer er bra det

dagsavisen.no/polopoly_fs/1.378817.1438431289!/image/image.jpg_gen/derivatives/169_980/image.jpg
lol

Næsty reklame på britisk TV, as.

NEI!!

Dommeren er blind!!

Voe?

>Irsk fotball
Topp kjeks

youtu.be/CNENBkLvEHA

Nei.

Tone Damli er så tidlost digg, fy faen jeg har sprutet mye til den jenta der. Dialekten er også sinnsykt tennende.

...

Hvor mange i tråden har et anstrengt forhold til foreldrene sine?

youtu.be/FwqXzkf6gcE

Jeg har vokst opp med en hysterisk forelder og en totalt apatisk en, alt jeg har forsokt meg på har gått galt.

Jeg har blitt slått med sammenrullede aviser, kjeftet på for småtteri som ingen andre kunne forstå når jeg fortalte om på skolen.

Husker særdeles en gang når jeg var 8, jeg veltet soppeldunken under vasken på kjokkenet. Jeg ble helt fanatisk og ute av meg, fordi jeg hadde dårlig tid og ikke rakk å rydde opp for jeg dro på skolen. Jeg visste hva som ventet når jeg kom hjem igjen..

Jeg ble stemplet som den ubrukelige i familien, han som ikke gjennomforte noe. Han som ikke klarte å fullfore det han startet på, han som loy om at alt var fint selv når det ikke var i orden.

Nemlig

Har kjent på lignende selv. Foreldrene mine var liberale når det gjaldt sosiale ting, feks overnattinger o.l., men de kunne finne på å eksplodere for de minste ting.

Da jeg var 10 forsov jeg meg til skolen, våkna for sent til at det var noen vits å dra. Det var snart sommer og forste fraværsdagen jeg hadde det året. Foreldrene mine brolte, bannet og kjeftet flere timer. Jeg fikk husarrest i en måned.

Hvis jeg odela en bukse mens jeg var ute og lekte begynte jeg som regel å gråte fordi jeg kom til å bli kjeftet på i flere timer når jeg kom hjem.

Velta et glass vann? Broling og kjefting. Knust et fat? Broling og kjefting. Vist folelser utenom avdempet lykke, feks glede, sinne eller frustrasjon? Broling og kjefting. Var jeg for glad måtte jeg "slutte å være bajas", var jeg sint eller lei meg måtte jeg "innse hvor godt jeg har det".

Nå lurer de på hvorfor jeg er emosjonelt fraværende, samtidig som jeg aldri snakker med dem om noe bortsett fra nyheter og været.

Kjenner en del som har virkelig kjipe foreldre, som du snakker om, så jeg vil ikke hevde at jeg har det ille sammenlignet med det.

Men forholdet mitt til dem har "bedret seg" etter at jeg flytta ut. Mamma pleide å vekke meg ved å skrike til meg gjennom huset heller enn å gå inn til meg, pleide å klikke over rimelig ubetydelige ting og tok fra meg de få sosiale arenaene (idrett, speidern osv) jeg hadde som straff for å ikke gjore leksene i tide.

Jeg har nesten ingen venner nå, overraskende nok. Sliter med å få dem også, mangler en del primærsosialisering.

Å ovelseskjore med henne var et mareritt. Hun har alltid vært den hissigste i familien min, og er mye av grunnen til at jeg har vanskelig for å holde aggresjon nede.

Foreldrene mine var glade i meg, så nei, jeg kjenner meg ikke igjen i dette

O R K A N G E R
R
K
A
N
G
E
R

Tenkte meg at noen her inne likte Voe ja. Selv synes jeg egentlig hun er litt oppskrytt

Slik jeg ser på det nå, så hadde de nok ikke den beste barndommen selv. De ville vel dermed projisere sine håp og drommer over på meg, slik at jeg skulle være best i klassen og få en god utdannelse.

Det som ble glemt var at jeg ikke er samme person, jeg hadde ikke interesse eller evne til å gjore det noe bra på skolen.

Det de faktisk har sagt til meg i det siste er at de er glade for at jeg har en ekstremt god arbeidsmoral, som gjor at jeg klatrer i alle arbeidsplasser jeg skulle komme i kontakt med. Jeg har alltid hatt en jobb, og slik det ser ut nå så vil jeg alltid ha en også.


Veldig morsomt.

Jeg er heldigvis i en bedre situasjon nå i dag, med fast arbeidsforhold og "ok" inntekt. Jeg prover fortsatt å finne meg et ordentlig sted å bo, slik at jeg kan bygge livet mitt på nytt igjen.

vg.no/nyheter/innenriks/dyrevern/norwegian-viste-dyreplaging-som-flyunderholdning/a/23712316/

>SOSIALISTER

ja, hadde en stemor som også ga meg skylden for mye rart, og det var skummelt å reise hjem fordi tenk om hun var i dårlig humör den dagen
overbevist om at hun har påvirket selvtilliten min på en negativ måte

eksempelvis trodde hun alltid at ting handlet om henne, som da jeg hadde spilt fotball og tatt en sklitakling for å ta en ball og fikk grönske på uniformen, fikk kjeft når jeg kom hjem og hun så fotballuniformen var skitten. Hun trodde jeg ble skitten med vilje sånn at hun måtte vaske flere klær.

Q:

Hvem by skulle være hovedstaden i Norge hvist Norge's konge hetet Bård?

A:

Bårdåddjo

Voe

Den videoen berorte meg faktisk.

>dfn ingen bloggerjv

Slik denne sangen berorte Breivik?

youtube.com/watch?v=nHzkiCpE8vY