En ole roisto -painos
/mämmi/
/fin/
Oispa sota
?
Miksi peniksessä ja kivespusseissa nahka on tummempaa kuin muualla kehossa?
missä kaikki on?
Puberteetin aikana hormonit lisää melaniinin tuotantoa. Sama pätee nänneille.
Oisko neekeri
penis ja kives pussi syö pä
Mua särkee päätä vaikka en ole juonut mitään eilen, ehkä mun keho on tottunu että sunnuntaisin aina päähän sattuu
Syön puuroa
Näytän sulle puurot
ooks joku vitun neekeri? onks sul musta mulkku?
Ei vittu neste ja og alkaa
Pitäis kerätä muutama kassillinen kaljapurkkeja ja painua kauppaan. Laiskottaa vaan helvetisti, kattelen tässä le mansia ja kerään intoa.
Vieläkin landella, onneksi kohta pääsee lähtemään takaisin kotiin :^)
MIKÄ VITUN NESTE RÄÄÄÄÄÄÄÄH
mul on pierut perseessä
Multa tuli just ihan hirveen hajunen pommi
Ite kävin vapauttaan paineet pönttöön aikasemmin
Laitoin kaakaota kahviin
Ei saatana
Mitäs mämmi on juhannukselle suunnitellu?
Meen mökille pötköö
youtube.com
Rauhanusko ja suvaitsevaisuus
Eihäntä Maavelho
Nyt on suvakit ihmeissään kun ei tiedä fanittaakko hiekkaneekereitä vai hinttejä.
Minnä¨ tykkään sinnusta tosi paljon
kotona koneel
vitun kehari kukaan ei tykkää sinusta
Siis mistä ihmeestä niitä viilipönttöjä saa?? Haluisin yhen sellasen mut en oo vielkää saanu selville että mistä niitä saisi.
vie suihku ja kuse hyllyy
Mene jo helvettiin.
tapa ittes
mene itseesi ja ole oma suihkusi
Pitäis käydä kaupasa
Osta quattro formaggio
Se on kyllä aika juustonen setti
Kikki, kikki, kikkimies. Terveiset eturivin kikkimihelle.
mikä tämä on, selitä heti
Nukuin 11 tuntia ja herättyäni "muistin", että pitäs varmaan käydä tsekkaa yks vanha mesta missä olin ryhmäterapiassa. Sit tajusin, että en muista millon oon ollu siellä, tai missä se paikka edes on. Muistan kuitenkin sinne vievän tien, sen alueen, sen rakennuksen, siellä tapahtuneet tapahtumat, osan niistä ihmisistä ja yhden siellä olleen toisen ihmisen kodin, jossa kävin ainakin kerran. Muistan kanssa ajatelleeni asiaa aikaisemminkin. Tarkemmin asiaa mietittynä en kuitenkaan voi sijoittaa sitä aluetta mihinkään kaupunkiin, jossa olen asunut, enkä ole kaiketi koskaan edes käynyt ryhmäterapiassa, joka tapahtuisi sellaisessa ympäristössä.
Onkohan mul viimeinkin iskemässä psykoosi lähemmäs kuuden vuoden komeroinnin jälkeen.
Juu
oiskoha aika polttaa talosi
missä mun valtaistuin peli torrentti
Hä?
Jätkä on nyt vähän psykoosissa. Se tulee huomenna aamulla.
You will never kiss her scars and wait for her to sleep ;_;
Joo hei ei se mitään.
Muistatko naamoja tai nimiä? Itse en muista ollenkaan.
ai nii
Muistan naamoja, en nimiä.
Joo ei saatana törmäsin johonkin "tuttuun" tossa yks päivä bussiasemalla, moikkas mua jne.
Mietin kokopäivän et kukahan vittu se oli eikä sit selvinny. Ehkä joku vanha inttituttu en sit tiä.
Minulle huusi joku Tukholmassa viime viikolla juna-asemalla toiselta laiturilta joku että "Terve! Onko herra kersantti eksyny Turusta!".
En tiedä ketä vittua se oli mutta kyllä se minut näemmä tunsi.
Leaf
Mul on raivoava seisokki pöksyissä.
Minkä väriset pöksyt sulla on jalassa?
Nigger slaissi numerosta 2217846b77a3ea7180&width
Mietin et hommaisko kissan.
Jos oot beta cuck numale niin siitä vaan
Ite en ainakaan haluais vihasta laatikkoon paskovaa otusta mutta jokaiselle mistä tykkää
Hiekkalaatikon siivoominen vituttaa ja se haisee.
Ja se on yhtä kolikon heittoa onko sun kissalla vittumainen luonne (raapiikoo huonekaluja, hyppiikö joka paikkaan ja pudottelee tavaroita)
kissat haisee kissanpissalle
mikä tää numale meemi on ja ei kai siit tuu samaa pakotusta ku cuckista
pitäiskö
voishan sitä juu
ei
mietin itse samaa
Onks se sopparotta enää postannu tj psykoosi settejään tänne? Käänskö se sen kuvan nuolen toiseen suuntaan?
ehkä
...
Koirat on paskaa. Kissat on mukavia ja söpöjä.
...
yle.fi
>Teheranin hienostoalueelta kotoisin oleva Ali eli yltäkylläisen lapsuuden, johon kuuluivat yksityiskoulut ja lastenhoitajat. Ali ei ole nukkunut kosteissa teltoissa turkkilaisella pakolaisleirillä, eivätkä hänen silmänsä ole kiiluneet ristikkoaidan takana kuten tv-kuvien pakolaisilla.
>Hän tuli Suomeen reittilennolla ja nukkui pari ensimmäistä yötä hotellissa. Sitten hän käveli rauhallisesti poliisiasemalle anomaan turvapaikkaa, kassi kädessään.
liipasoiduin hitusen siitä kuinka kasuaalisti toimittaja mainitsee tämän
kissat autisteille ja muille sosiaalisesti vammaisille. paska elukka jota ei voi edes kouluttaa. koira ihmisen paras ystävä
Tää
Kissatkin kiintyy ihmisiin, ellei kohtele niitä paskasti. Koirat on likasia elukoita jotka ei oo sisäsiistejä, haisee paskalta ja pitää olla aina ulkoiluttamassa vaikka satais puukkoja taivaalta.
yhy yhy joudun kävelemään ulkona päivittäin. jotenkin ei yllätä että kissaihminen sen tason hissukka että pelkää pientä sadettakin
Ei se oo se isoin ongelma. Isoin ongelma on se että en tykkää koirista, mutta tykkään kissoista.
Kumpi elukka paskoo sisätiloissa, koira vai kissa?
Jos asut omakotitalossa niin voit päästää sen kissankin ulos ja se sit paskoo ja kusee myös sinne.
>ei opeta kissaansa paskomaan parvekkeelta toisen asukkaan parvekkeelle
Tein tällaisen havainnollistavan piirroksen. Ton putken voi sit irrottaa käytön jälkeen.
>Isoin ongelma on se että tykkään kissoista
oon samaa mieltä, iso ongkelmahan toi on
teijän ongelmia oikeestaan että tykkäätte koirista/kissoista niin paljon että haluatte omistaa sellasen.
en koe sitä ongelmaksi. Aika onnetonta, etä joku siitä mulle kitisee.
ei oo mun ongelma
>liipasoiduin
vihapuhe vinkattu
Tein niin ison annoksen safkaa et syöny jo tunnin tätä tässä. Pakko mennä päikkäreille kohta.
gg finland out of frankfurt
Yeah at least we still have all those grand American teams to cheer for
Sain syötyä, hyi vittu. Jos nyt yskäsen niin varmaan oksennan.
jaa näin vai
oisko ollut järkevämpää jättää vaikka huomiseks
No just noin. Ois varmaan kyl, mut minkäs sitä itselleen voi. En muista oliko tällä viikolla vai viime viikolla, kun join lavan kaljaa ja siinä loppuvaiheessa päätin vetää sellasen ison pakastepitsan (oisko ollu 555g paino sillä) ja tuunasin sitä vähän vielä ite. Pari min syömisen jälkeen tuli sellaset projektiili oksennukset pönttöön, et sitä lenti sieltä lattialle.
Meen nyt nukkuu hetkeks.
hello finland
hello africa
Greetings United States of America, The Land of the Free and the Home of the Brave.
where are the burgers? :--D
go fuck yourself
Salilla joku jätkä pinnotti penkin puoleksi kalkilla, mitäköhä vittua nyt taas?
Salilla joku jätkä pinnotti penkin puoleksi kalkilla, mitäköhä vittua nyt taas?
I just did and can't perform so soon twice in succession
Ei ollut kalkkia vaan hilsettä.
t. Tietäjä