/norge tråden/

Kringleutgaven (tv2.no/v/1049280/)

Forrige:

Other urls found in this thread:

tv2.no/v/1049280/
youtube.com/watch?v=c5nfracXAt4
youtube.com/watch?v=Q3OP-dgNspo
youtube.com/watch?v=mvO1cnO8lqI
dagbladet.no/2016/04/03/nyheter/innenriks/politikk/kongehuset/kongemakta/43732573/
nettavisen.no/na24/dagbladet---kongehuset-koster-minst-460-millioner-kroner/3423209517.html
aftenposten.no/verden/--Norges-monarki-tredje-dyrest-i-Europa-219826b.html
youtube.com/watch?v=tC52PILh1Q4
youtube.com/watch?v=f4QBRgyitFs
twitter.com/AnonBabble

Forste for gjeninnfor jodeparagrafen

Number to for KALMARUNION

>tv2.no/v/1049280/

jeg har driti på leggen gutta

Å haru steltistan nå Solan?

gjort min kusine gravid

youtube.com/watch?v=c5nfracXAt4

sosialistanon
B T H U
T
H
U

pǿlse til mamma Barbaro

...

Hva er det aller beste innen Norsk Kultur av all tid?

Hvis lyset tar oss

Norsk svartmetall
youtube.com/watch?v=Q3OP-dgNspo

Bevis meg feil.

...

på butikken guttuz

>Många varor
>Mycket billigt

>dfn fylleangst

HJERTER AV JERN 4 GUTTA
>SPILLER IKKE HOI4
PLEBIANER

pröver du å si at svensker = jöder?

jeg har allerede tilbakevist det argumentet

På tide å legge seg gutta

>plebianer
har spilt en del HoI2 og HoI3.
Firer'n er ikke verst, selv om den er litt dummet ned.

>alkohol i 2016
lol

Og assistentene mine kommer til å fortelle meg: "President Trump, vi har tusenvis av nordmenn på linja som ringer fra Bådåddjo! Og de er veldig sinte, herr president! Du vinner for mye ved svenskegrensa, du vinner for mye på harryhandel, og du slår Island ned i stovlene! De er ikke vant til det, herr president, de tåler ikke å vinne så mye!"

Og jeg kommer til å svare, "Si til alle de kjære nordmennene som ringer fra Bådåddjo, si til dem at jeg elsker dem, men jeg har dessverre ingen planer om å slutte å vinne! For vi skal nemlig mekke Norge greit igjen!!!"

>kulturell appropriasjon
>Diskuteres på NRK
Håpa vi slapp denne dritten her i Norge fåvæ

>Sjå! Ein flink innvandrar!
www.vg.no/nyheter/skole-og-utdanning/18-seksere-etter-fire-aar-i-norge/a/23716537/

For en sǿt apekatt! Hvem lærte ham fysikk?

Blir kvalm av hvordan den saken er skrevet.

Uff.

Jeg horer alltid at dreads blir tatt opp som et eksempel. Men her sitter jeg, en nordmann med et par naturlig forekommende dreads på hodet fordi jeg har vært lat med kammingen. Negre får afro uansett, ikke dreads.

>ingen rullestoljente på bildet

>impliserer at sverige har like hoy rullestoljente/capita som norge

undskyld meg, men det heter faktisk "personer med funksjonsvariasjoner".

Rolig nå, Sven, jeg megmeger bare.
>venstresiden

>Hva ville du folt dersom jeg kom og tok noe som var ditt

Som landet mitt og jobbene mine?

Avskaff monarkiet, fåvæ. Intet mer enn en utgiftspost uten betydelig samfunnsmessig nytte, fåvæ. Norge hadde vært bedre som republikk, fåvæ.

Hva skal du gjore med slottet, da? Rive det?

t. Abdusamad Mohommad Al-Sudanii Sultan Ibn-Al Islamii, 16 eller 25 år gammel i Oslo, ingen vet. Kom til Norge i 2015 og arbeider nå for å hemte sine 8 brodre fra Sudan.

Ved å beholde demokratiet beholder vi en politisk noytral representant for vårt land.

Nei, det burde bevares. Ta Österrike for eksempel. De har ikke lenger noe monarki, men de greier fint å holde vedlike en av verdens mest historiske bygninger uten at de er nödt til å livnære og sponse en ekstravagant livsstil for et lite antall mennesker som ikke har gjort noe for å fortjene det.

youtube.com/watch?v=mvO1cnO8lqI

>dfn ingen atletisk ǿsterriksk jv

Jeg mente selvfolgelig monarkiet* og ikke demokratiet.

Jeg klipper og limer fra kvinneguiden.no(ja, jeg vet, men fortsatt) sitt diskusjonsfora om nettopp dette temaet:

"Vi har et statsoverhode som er politisk noytral. En som samler hele folket, uavhengig av politiske meninger. En som ikke har politisk spill i tankene, og som henvender seg til velgere, men som i stedet henvender seg til alle, uansett hvem de nå stemmer på. En som ikke snur kappen etter vinden for å få flere til å stemme på seg, men som holder seg noytral. En som alle kan vinke til på 17. mai, uten å tenke at han er en sleip jævel som smisker for å få flere stemmer.

Kongen har ingen politisk makt, han er mer en "maskot", og en representant for Norge. Som politisk uavhengig vil det også være lettere å mote med representanter fra andre land, siden disse vet at kongen ikke driver med sitt eget politiske spill.

Jeg synes det er stabilt og godt med en konge. I stedet for et statsoverhode som blir byttet ut hvert 4. år, så har vi en konge som varer i mange år (som regel)."

Hvilke utgifter har monarkiet da? Kan umulig tro på at det koster så mye å opprettholde kongehuset.

Forskjellige estimater og tall som blir oppgitt, og det er kanskje et testament i seg selv til hvor lite vi vet om hvordan det drives.

dagbladet.no/2016/04/03/nyheter/innenriks/politikk/kongehuset/kongemakta/43732573/
nettavisen.no/na24/dagbladet---kongehuset-koster-minst-460-millioner-kroner/3423209517.html
aftenposten.no/verden/--Norges-monarki-tredje-dyrest-i-Europa-219826b.html

Är det ett jagjag att Norge har dåliga vägar?

Oi, dæven.

Likevel, man kan bevare kongehuset og få ned utgiftene, man trenger ikke rive de ut med rota.

Og at de kaller det "appropriasjon" og ikke "tilegnelse" er enda et bevis på at saken er skrevet for negre av negre.

Cayn git away frum tha hood, ma nigga, is dat cultchal 'propriashun das killin us.

Nei, beklagelig nok. Vi har et oljefond med en verdi på 7130 milliarder kroner, men den norske veistandarden er bokstavelig talt dårligere enn Albania.

Ja. Det stemmer til dels, men er mest megmeg.
>Idioten tror på "muh albania har bedre veier"-megmeget

Du vet ingenting. Det er en helt annen sak å vedlikeholde veier i et så stort land som Norge sammenlignet med memebania.

Og om du tror oljefondet er likvide midler er du kronidiot. Oljefondet er investeringer gjort over mange tiår. Du finner oversikter på internett, og uansett om det gir avkastning, er det virkelig ikke bare-bare å bruke det opp.

>den norske veistandarden er bokstavelig talt dårligere enn Albania
Særlig. Albanske hovedveier har en gjennomsnittsfart på 56,5 km/t.

>Durrrr se så my bedle det el i Albaniaaaa

youtube.com/watch?v=tC52PILh1Q4

Kanskje den er verre utti Gokkstad hvor det bor 3 folk på 50 mils omkrets.

Ser bedre ut enn OsloStan fåvæ. Jeg var der en gang for rundt 7 år siden og da var det bare mörkhudete og forlatte veier.

Selv Albania er bedre enn Tiggerstaden, Oslofjordbotn, Norges endetarmsåpning.

>har ikke vært i Oslo på 7 år

bekreftet bygdetulling fåvæ. Har du sett hvordan E6 Minnesund har blitt nå som de har åpna det? E6 Moss? E18 Drammen?

Du veit ingenting, Jon Snö.

...

>Jon Snö
7 timer. Hvem /hype/ her?

Har kjort gjennom store deler av Albania og kan bekrefte at de har bedre veier enn oss.

Jeg husker at noen en gang sa at jeg liknet på ham, men jeg husker ikke hvem som sa det.

t. sjakkanon

hvem /same/ her?

Minner meg om at jeg må holde meg unna /Svorgetråden/. Takk for påminnelsen, din spolerende kreftnisse.

Det endrer ikke det faktum at 15/km^2 og 98/km^2 er helt forskjellige befolkningstettheter, og folgelig forer til helt forskjellige infrastrukturelle prioriteringer RÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

>l.å. samfunnsokonomi.

>sosialister forsvarer oslo og staten
typisk de snylterne som tar de pengene vi i utkanten på östlandet skaper.

>sammenlignbart

. _____
( ô ,_, ô )
....I....I_//︻デ═一 Casuals i communityt
....I__I
....I....I

Alt er sammenlignbart. Jeg sammenlignet veiene i Norge og Albania og Albania vant.

...

Jeg tror Tyrion dævver fåvæ.

Norge har råd til et godt veinettverk og ingen tilfeldige tall fra Wikipedia kan motbevise det.

Jeg har allerede motbevist.

Er ikke episoden bare om slaget om Winterfell?

Jo, men det er episode 9, så noen viktige kommer til å daue.

>t. overtroisk

Du tror ikke de har gjenoppliva Jon bare for å drepe ham for Winterfell, da?

Forhåpentlig mannen med enorm plot armor og 20 gode menn

Skal ikke Cersei i retten også, da?

Hvis Davos dor gråter jeg
Er det en karakter jeg sakte men sikkert har lært meg å elske er det Davos Seaworth

Ikke idag vel?

Han er en basert fyr men plotten hans maker ingen sense i det hele tatt

>maker ingen sense

Slutt å spytt på alle våre skikker, svenne.

>De har ikke lest lekkasjene
like för jeg spoiler dere alle mann fåvæ

>forlater tråden umiddelbart
sees i morra en gang, guutå.

>det er en diskusjon om såpeopera episode
Sees i neste tråd

youtube.com/watch?v=f4QBRgyitFs

Tronespillet er som fluepapir for autister, ikke rart svensken liker det.

>for autister
>ikke normis: serien

hahah jepp 70% av menneskene i vesten er autister, men ikke jeg xD

Alle ser Tronespillet. At du boikotter vår tids LotR av hva jeg bare kan anta er ekstremt edgy årsaker er hysterisk for meg.

>vår tids LotR

Oisann. Dette er altså personen som anklager meg for å være fedora.

Hva gjor du i det hele tatt her? Jeg tror jeg aldri har sett et eneste brev fra deg som har vært noe annet en drit.

>70% av vesten
>vår tids LotR

Lol (ler og ler)

Du agner.

>Du agner.

jeg tror han faktisk er sånn. det er litt trist, fåvæ.

Så så barn, vær snille med psykedelikasvensken.

Det er Sup Forums. Slutt å ta alt så seriost. Jeg har et liv utenfor kanalen, du kanskje burde skaffe det også

Kanskje ikke 70%, men ja, Tronespillet er bokstavelig vår tids LotR. Tronespillet er ærlig talt bedre enn LotR.

Det er hvertfall færre magiske örner som redder heltene i nödsdfall. Og reise blir korta ned til noe annet enn tre timer med marokkansk og new zealandsk turistreklame.

Kjære psykedelikasvensken

Hvorfor blir du alltid så autistisk når du diskuterer Stolleken?

Det är fest hos mange, vem kommer xD?

>vår tids LotR
>bokstavelig talt en såpeopera satt i middelalderen

>dfn ingen nasjonalistjv

>dfn ingen globalistjv

>Tronespillet er ærlig talt bedre enn LotR

Bekreftet trist oppvekst.

>vår tids LotR
Fant han som ikke var gammel nok til å se LotR på kino.

Skjerp dere, det her er bare gruppetenking. Fleinsvensken får like og mene hva han vil uten at dere skal late som om alt dere tror og mener er opplest og vedtatt.

LotR er gode böker og gode filmer, men ikke hevet over enhver kritikk. GoT er i det minste ikke basert på noen som kun skriver böker for å ha en unnskyldning til å finne opp språk.

LotR er så barnslig. Det er en stadig kamp om godt mot ondt. Sauron er ond, derfor skal du hate ham. Aragorn er god.

GoT reflekterer virkeligheten. En menneske er ikke god, eller ond. Sola er ikke god, eller ond. Er Olly god, fordi han drepte hun som ville drepe Jon Snow? Eller er han ond fordi han drepte Jon sin konefu? Nettopp som virkeligheten. Er sola god, fordi den gir liv til min verden, og varmer meg? Eller er den ond fordi den brenner meg så det svir?

LotR er fantasy så det skriker om det. Akkurat INGENTING går å lære fra det. Hvis du foretrekker escapism i stedet for noe som faktisk får deg til å tenke (GoT), be my guest.

Jeg har ikke autisme. Jeg er smart, og dette er noe jeg er veldig intressert av. Pell deg vekk nå, din lille Aragornrunkere.

Stolleken er en endelos generisk såpeopera, det er vår tids Days of our Lives.

Hvem er det som agner nå?