Sverigetråden

Vilken kung var bäst?

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Pka3psIK9Eo
youtube.com/watch?v=N2RNe2jwHE0
youtube.com/watch?v=YI4tuTcSzno
youtube.com/watch?v=2dbR2JZmlWo
youtube.com/watch?v=Dq6YmSVAOG8
twitter.com/SFWRedditImages

/asgeir är oskuld/

Här inne får varken NS2D eller Oskar breva om sitt gräl.

Tack för visad hänsyn!

först för egoistisk nihilism

t. ns2d

se

DIN MAMMA XD

...

>ETHNIC SWEDES

Jag höll mig ovanför gränsen kvääää

>Oskar

Vad menar Litauen med detta i varje tråd? Att vi är 2D-tjejer?

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Pedersen?

Tror ni Pettson och Findus knular?

LITEN VIT STORMSNORRE

Det här är killen som kastar skit på motståndsrörelsen och som tror att han har någon sorts rätt att göra det.

Findus är en schizofren mans illusion

Nej för helvete

Pekka räddar tråden med de stora frågorna.

Svaret är nej, men de kelar nog i sängen när vinternätterna blir för kalla.

>bevittnade just en pappa med två barn bli utjagade från ICA av ett gäng marockaner med knivar
NYA SPÄNNANDE SVERIGE

skulle ni pussa en kille om han var söt

j/n, om j isåfall varför

Gustav Vasa

Är inte typ Pettson pensionär? Har alltid sett ut så för mig.

ICA Väst?

Berätta mer. Vad hände?

youtube.com/watch?v=Pka3psIK9Eo
Plockar ni upp ofta tjejer som i det här videoklippet?

n, en pussaisi :s

>flashback

>dkn inget hushåll fullt med små mucklor

Ganska söta favä

Ja?

KATT
MAKT

Har du druckit klart din coca-cola ännu?

>tuttar på Findus

KATT
MAT

Nej, jag bor inte i Flogsta fö he

>ska packa ner mina varor i ryggsäcken
>tjejen som tog betalt av mig har just stängt kassan
>kommer en medelålders man med typ balkanutseende och en grabb på typ 9-10
>så kommer det en liten tjej från ingången och ropar något
>mannen och hans son slänger varorna på rullbandet till den stängda kassan och springer rätt ut ur butiken
>mannen tar en cykel (kanske hans egen? vet inte) och drar iväg, barnen (sonen och tjejen som sprang in och skrek) springer efter honom
lagom desperata
>tjejen tappar skorna medans hon springer och fortsätter springa
>en kudde och någon annan bråte faller i marken och ingen vänder sig om ens en sekund
>några hundra meter från butiken så verkar de samla ihop sig, pappan som cyklat i förväg och ungarna
>de ropar till sig någon som passerar genom parken där de går
>hör inte riktigt vad som sägs utom ett häpet "knives?" men som tur är så är den högljudda bruden de pratar med på typ facetime eller något
>tio sekunder senare talar hon klart och tydligt om för mig och vem det nu är som hon pratar med att denna familj har just blivit jagade av 3 marockaner med knivar

Bara om han är en alv med tjock rumpa, då är det inte bögigt

>tutar på findus

Nya spännande Sverige

Föredrar vatten favhu. Vad tyckte du om mitt brev då? Känns det bra att veta att det enda du gör för ditt älskade utrotningshotade folk är att samla på klistermärken likt en 5-årig liten flicka?

...

VILKET ICA DÅ? LUTIS? Måste veta var man inte ska gå

rader detta

>dkn Sverige har blivit spännande

Fy fan vad jag hatar animebögar. Degenererade jävla pedofiler som bara bedrar och ljuger. Det enda de bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär ett bögbrev i Sverigetråden eller varför inte ett snabbt besök till resten av Sup Forums. Jag gillar faktiskt städaren för han bannar iallafall bort skräpet, animetöntar, från kanalen. Två fucking atombomber var inte nog.

>den familjen
>oskyldig
Haha, mm. Barn kan få alla att se oskyldiga ut

>antyder att han inte har det

Sannerligen ett spännande samhälle.

Centrum borde vara OK
Randmarkerna är farliga

>Känns det bra att veta att det enda du gör för ditt älskade utrotningshotade folk är att samla på klistermärken likt en 5-årig liten flicka?
Lustigt att detta kommer från en troligen fullvuxen man som sparar bilder på animerade 5-åriga flickor i sin dator.

Jag är inte förvånad att alla anti-vita i dessa trådar även är s.k tripfags.

>randmarkerna
Randmarkerna ÄR väl Uppsala. ICA City är det enda säkra eller vad?

youtube.com/watch?v=N2RNe2jwHE0
Vad lyssnar ni på?

I C A
C
A

youtube.com/watch?v=YI4tuTcSzno

har kört denna låten på repeat hela dagen: youtube.com/watch?v=2dbR2JZmlWo

>s.k tripfags
Men för helvete
Avlägsna dig själv
Lutis borde vara OK men det vete fan annars
Söderut borde gå också, bara industri däråt

>äntligen ska man våga sig på att testa detta "fnöske" som alla snackar om

>gick inte så bra, svarade inte

> :^/

Vad gjorde jag för fel?

Hon bad om det favä jävla svennehora

>asgay sitter i tråden och bölar
LOL

>Löfven: Allians med Finland inte aktuell

>>Men för helvete
>>Avlägsna dig själv
>är anti-vit
>är tripfag
>talar om för andra att avlägsna sig
Avsluta ditt liv.

Svårt att säga. Men jag tror att det var när du frågade om numret.

Är du ä^^ eller ll?

Varför är de som förmodligen skrattar mest åt folk som blir "triggade" på vänsterkanten lika lätta att trigga själv?

>"lmao vänstern gråter för man säger neger"
>"NMR borde förändra taktik"
>"Vad FAN sa du just till mig din jävla idiot?"

Jag kan garantera dig att jag har gjort mer för den nationella kampen i mitt liv än vad du någonsin kommer göra. Men jag insåg med tiden att det var lönlöst och att folket redan har gjort sitt val

Tror du på fullaste allvar att en mat mot tiden kommer att uppenbara sig inom NMR? Oj, förlåt nu använde jag fel pronomen igen. Nordiska Motståndsrörelsen ska det vara

>dakka
>anti-vit
Mann1 du kan ju iallafall lurpassa några minuter innan du börjar breva. Det tar inte speciellt lång tid att inse att Dakka är nationellt sinnad

Tror du verkligen att det där är vad som pågår just nu?

Varken du eller "Dakka" är nationalister hur man än vrider och vänder på det, ni är den fysiska manifestationen av orden "degenererade avskum".

Haha aa mm

>han vet inte vem han pratar med
>han bara antar "lol anti-vit XD" för att han blir attackerad
>han vet inte hur man stavar till SNUBBEL
>han vet inte vad fan han gör här utan ett skvatt kunskap om trådkultur
Du är bokstavligen en oassimilerad invandrare till våra marker. Du hör inte hemma här. Lurpassa och bli bra, eller gå.

Ja. Jag ser ingen anledning för Asgeir, eller någon annan från NMR att ens bry sig i NS2D och vad de andra skriver om de nu tycker att det är så tramsigt som de påstår.

>anti-vita
Du verkar veta mycket om oss, du.

>tripfags
lmao
Inte ens förra veckans nybögar är såhär nya.

Bt mer som tar betet lmao

Påminnelse: denna tråd är inte rätt plats för er att gräla i.
Särskillt du NS2D, jag förväntade mig bättre uppförande från dig.

>vi är inte anti-vita
>men du är en jävla stormbög jävla hora sluta göra något haha jävlar klistermärken jävla stormbög
>men vi lovar vi är inte anti-vita

haha

Nej jag har bara varit extremt intresserad av natsoc sedan 12-års åldern och följt rörelsen på Blixtbak sedan NSF-tiden, varit medlem i Svenskarnas Parti och stått på gatorna med Nordiska Motståndsrörelsen. Men nej då, du har säkert rätt nätkrigare Asgeir

Asgeir är rövsprängd för han vet att jag har rätt. Eller så är han bara bokstavligen efterbliven vilket kanske är mer troligt med tanke på att han kallar Dakka för anti-vit, trots att Dakkas första brev i tråden är anti-invandring

Du har rätt, det finns faktiskt ingen anledning för mig att lägga ner den tid jag har gjort på detta. Men jag har ärligt talat inget bättre att göra en timma eller så innan jag lägger mig.

Har inte sagt något om klistermärken, bara brevat en gröntext om Nya Spännande Sverige och kniviga marockaner

Samt tillrättavisat en uppnosig nybög som inte har någon koll på världen

>gillar ni inte mig, mina taktiker eller min godkända organisation är ni anti-vita
bra logik

>det är ett stormbögavsnitt

Du är en jävla myttare och det vet du. För guds skull du kan namnen på japanska animeflickor, inte fan kan någon som du någonsin har varit nationell.
>Asgeir är rövsprängd för han vet att jag har rätt
Det blir inte sant bara för att du nämner det.

Den manliga kroppen är ju så otroligt överlägsen den kvinnliga. Liksom, oavsett hur mycket någon som Claire Holt tränar så kommer hon alltid vara en mjuk underlägsen människa, medans en man ser ut som en jävla nordisk gud om han lägger ner samma andel tid på träning. Den manliga kroppen är bara så mycket mer imponerande än den kvinnliga, som bara rent av är underlägsen. Men det är väl bra antar jag. Kvinnor ska vara feminina, och därmed ha en svag kropp, och männen ska vara maskulina och därmed vara starka. Därför som tjejer dras till muskler och annat maskulint t.ex en fet silverklocka, och vi dras till tjejer som är så feminina som möjligt, gärna tjejer som inte har mycket muskler, men är mer mjuka och klär sig i koftor och andra myskläder. Också därför vi inte tycker att germanska tjejer är snyggast (svenska t.ex) utan varför vi finner polska och ryska tjejer de snyggaste i världen - de är mest feminina.

Så varför lyfter inte DU, user? Du har bara ett liv.

>dina brev

neej anga!

>nybög
>haha jag visade honom minsann
fyfan vad patetiskt

aa

vad är det med mina brev, vill du berätta?

>det skulle på något sätt vara ömsesidigt uteslutande att kunna namnen på fiktiva tecknade karaktärer och att vara nationell
Jo tjena
Jag ser att du har tagit inte bara 1 eller 2 utan 3 hela Hermods-kurser i Klockrena Vänstermuppresonemang

Ankor kan nypas som bara attans ska ni veta, men de har bättre humör än gäss.

Hur känns det att chatta med en sötpaj?

Vi har stormbögar på besök, visa dem ert bästa hell seger

youtube.com/watch?v=Dq6YmSVAOG8

>kallar NS2D för myttare
Ny låg.

>

Killen påstår sig vara någon sorts nationalisthjälte som gjort mer än alla andra och som besitter någon sorts rätt att kasta skit på andra för att han inte tycker om deras strategi och målsättning. Samtidigt som han är så jävla arg att han går in på nordfront, letar upp en artikel, och börjar skriva skit i kommentarsfältet.

>haha ni skaffar inte tillräckligt många barn, hur ska ni någonsin vinna???
>m-men varför säger ni emot mig? JÄVLA SEKT

>fyfan vad patetiskt
>h-haha nu f-fick jag till det
Det måste vara skönt att ha en så låg intelligensnivå att man inte förstår när man förlorat.

En katt är fin också.

För någon som "inte bryr sig" och som hävdar att de som säger emot honom är "rövsmärtade" så verkar ju bry dig så pass mycket och ha ett sådant enormt personligt agg emot folk i motståndsrörelsen att du sitter och skapar såna bilder.

ni är fortfarande rasister

Tro mig. jag vill inte vara en del av cancern som skitar ner den redan förstörda tråden men jag tänker inte hålla tyst när han kommer med en massa skitsnack. Sen är det ganska underhållande att se hur frustrerad han blir, likt en äkta hjärntvättad sektmedlem som har råkat virra in sig på fel sida

Ska jag breva bild på medlemsbeviset och nålen jag fick under den andra upplagan av aktivistdagarna 2015?

t. killen som tryggt sitter i sverigetråden, skitpostar, menar att allt är förlorat, och att alla som bryr sig bara är dumma i huvudet

med tanke på att du inte slåss för din egna biologiska överlevnad så kan vi konstatera att av oss två så är det i alla fall du som är av lägre intellekt

>ni är fortfarande rasister
>ni

fint projicerade pysen

...

Vad betyder det ordet ens?

>men jag tänker inte hålla tyst när han kommer med en massa skitsnack
Haha detta är helt otroligt
>Sen är det ganska underhållande att se hur frustrerad han blir
t. killen som går in på nordfront och börjar shitposta
> likt en äkta hjärntvättad sektmedlem som har råkat virra in sig på fel sida
du upprepar orden sekt och sektmedlem hela tiden. du som är en nationalisthjälte likt NATO-älskaren Mikael Skillt, verkar ju ha käkat upp judepropagandan i media som målar alla dissidenter som "sektmedlemmar".

Detta är ju fullständigt orelaterat till ditt påhopp om animeflickor. Om detta är ditt resonemang kan du ju börja där istället för att flänga skit som en triggad transabög.

Och för övrigt - ja, ni bör se över er strategi. Seger kräver uppfinningsrikedom. Ingen jävel kommer vinna i det moderna samhällets krigföring utan en förståelse om hur slagfältet har utvecklats.

Vänligen åk hem och kom inte tillbaka.
Har inte sagt något om att allt är förlorat. Bara att du är det.

>För någon som "inte bryr sig" och som hävdar att de som säger emot honom är "rövsmärtade" så verkar ju bry dig så pass mycket
>det är ett "hitta på saker jag aldrig sagt eller skrivit"-avsnitt

>ha ett sådant enormt personligt agg emot folk i motståndsrörelsen att du sitter och skapar såna bilder.
Wow. Det här är en ny nivå av tolkningsföreträde.

>Ska jag breva bild på medlemsbeviset och nålen jag fick under den andra upplagan av aktivistdagarna 2015?
gör det du. det här luktar mer och mer som ett fall där en omogen person hamnat i personlig konflikt med någon i rörelsen, och pga fullständig rövsmärta lämnat den.