...
Sverigetråden - Svenska upplagan
Ända lösningen till 2d
arrrghfffff fan nu måste jag gå till tandläkaren
Hej, grabbar
Vad händer?
>dkn ledig fem dagar den här veckan
>dåligt samvete över att resten av familjen inte har det
Är jag en hanrej?
Det är klart du är hanrej...du är ju svensk...
>3-4 månader nykter
>dkn man impulsköper en femma
Thanks for Kalles Kaviar. Also for 3 months of my Swedish trip I didn't dare to open one of these Stormthunderstinky fish's cans or how do you call them. Does it make me very beta?
If you mean surströmming then refusing to eat it doesn't make you beta, but if it's sill, then yes you are beta.
That 1st one I belive, these cans looks like they're about to explode. I don't know what's sill. Isn't it some fish (haring I belive) in dill sauce? If so, I like them as much as Kalles Kaviar (almost as much).
Hell solen!
Brevar från jobb nu
>dkn ledig 365 dagar det här året
Just stekt storomgång pannkakor med nytt spännande recept. Fråga mig vad som helst.
>dkn USA har delstater som är större än hela Sverige
Hur känns det att vara sådär liten?
Känns bra. Då har man en bra ursäkt att gömma sig och vara i fred.
Salsa por favor
Vad har du för något spännande i dina pannkakor user?
>hur känns det att vara sådär liten
Alla kan inte väga 300 kg, fetto
Grahamsmjöl, vetemjöl, ägg, vatten, vanillinsocker, matolja.
Är på sommarkneg och idioten som jobbar med mig slutar aldrig prata med mig eller sluta tjata om sin kukhund
Rr
Hur kommer det sig att småbarnsmammor är den demografiska grupp som tittar mest på cuck-porr?
Såja, nu är det bäst att ni slutar slösa tid på att kallprata och börjar arbeta innan herr sheckelstein ger er ett vite
hur kommer det sig att småbarnsmammor är de som misshandlar sina barn allra mest?
Pratar inte med han, han försöker prata med mig men svarar bara mm eller inte alls.
Kaffe är dock gott
Tjena, spelar ni på Kronos?
>dkn tar med mig min 3ds när jag lyfter skrot
>får inga gatupass från någon annan
>dkn ensam Nintendospelare i gymmet
>61024548
>dåligt bete får inget (You)
...
För att småbarn kan vara jobbiga som fan
metar inte favä
mm har en 60 paladin
så du är seriöst en autist med 3ds som går på gym och leker allan ballan?
is sweden the most cucked country in human history
No
>man australienare anses vara mästerbetare
Ovanstående måste vara ett av de tråkigaste försök att få lätta (du) jag någonsin sett. Inte kul eller smart, bara en förolämpning vi hört hundra gånger förut.
1/10
Kan jag adda dig? Vilken faction kör ni på?
Har ni en guild?
Fy fan vad jag hatar svensk sjukvård. Degenererade jävla politiker som bara bedrar och ljuger. Det enda de bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär att skära ner budgeten varje år eller varför inte ge illegala invandrare gratis sjukvård. Jag gillar faktiskt svensk öppenvård, för de dödar iallafall bort skräpet, mig, från samhället. Hell fucking seger.
yes
i fucking hate it here
Blir så när man bor på en fängelseö där allt är förbjudet.
Vad ska alla göra idag då?
Jag skulle ta tag i en massa saker men har redan fastnat framför datorn så vi får se hur det blir med det.
Jag har tänkt undersöka några vägar ut ur min neetstatus. Men vi får se hur det går med det. Har inte lyckats göra det på flera år så...
Vara ledig. Men har lite saker jag ska göra så man får hålla igång och samtidigt vara nyttig, vad var det du hade planerat att göra user? Nog för att du kanske har hela dagen på dig men det är bättre att passa på nu så kan du sitta vid datorn med gott samvete utan något som hänger över dig.
Dela gärna med dig dina tankar och idéer.
Måste man gifta sig innan 30? Är det en norm? Känns som man blir tvingad till att gifta sig ;_;
Gillar vuxna katter valpar?
Sverige = bad
Min polare slog 21 förra året och gifte sig, han fick barn förra månaden.
>mm har en 60 paladin
>vilken faction kör ni på
Misaka?
>dkn fick precis sparken
Vad göra?
f-för stor
Men herregud, hur viljesvag kan man bli? Inte undra på att Sverige går under.
Tror dock det är en del som inte gifter sig alls nuförtiden. Mina föräldrar gifte sig först när de var 40-nånting, flera år efter att de fått mig och brorsan.
a-kassa mann1, NEET FÖR ETT HELT ÅR :D
N-njae, det är inget speciellt egentligen. Undrar om man kan välja vilken komvuxskola man läser distans på.
Har lite problem med social interaktion så jag tänkte se om man kan ansöka till en skola med hemprov. Den i min kommun har inte det.
Varför?
detta. för många så gifter man sig bara för att cementera förhållandet, för traditionens skull liksom.
Städa, plugga, läsa, lite sånt bara. Ska nog börja med det. Snart.
Hur ska du göra?
Jag "passade inte"
Jävlar, hoppas han är lycklig eller så.
Grejen är att familjen hela tiden snackar om det, "varför har du ingen tjej, varför har du inte gift dig, du slösar bort ditt liv", etc etc. Jag blir galen, skiter i saken eftersom jag vill ta min tid, är inte intresserad i att bara skaffa en tjej och slå mig ner för sakens skull. Utan vill göra det för man älskar någon och sånt...
>Inte undra på att Sverige går under.
A S G E I R
S
G
E
I
R
Fira
Vad jobbade du med? Hur länge har du jobbat?
Aj.
Du är säkert bra på andra saker
varför försökte du ens?
Så det var en provanställning förmodar jag, trist user, speciellt om man inte får någon bra anledning så man iaf. vet vad det handlar om och kan reflektera bättre över det. Sedan är det ju också det rent ekonomiska det kommer man ju inte ifrån, men känn inte att du inte duger user för det är bara strunt. Ta en kram user, det förtjänar du.
Så, har du sagt det till dem? De kan ju förstås tycka vad de vill om det men om du förklarar dina avsikter kan du ju iaf. begära att de inte ska tjata för du har berättat varför.
Bra att du står på dig iallafall. Hur gammal är du? Att gifta sig innan 25 känns rätt tidigt kan jag tycka.
>Så, har du sagt det till dem? De kan ju förstås tycka vad de vill om det men om du förklarar dina avsikter kan du ju iaf. begära att de inte ska tjata för du har berättat varför.
Har sagt men de struntar i det, det är så jävla ursvenskt att tjata om fru och barn hela tiden.
Jag är snart 30 om 2 år, men grejen är att jag känner mig inte redo för giftemål eller barn. Att gifta sig är en stor grej och man bör göra det med en tjej som man kan lita på. Med barn grejen är det mest att man är orolig, det är ju ens egen kött och blod man kommer ta hand om och ge allt för att de skall ha det bra och utvecklas, etc etc. Blir nervös när jag tänker på det.
Jobbigt att de är så på. Men det är bättre att stå ut med det än att gifta sig och få barn med någon man inte är helt säker på och sedan skilja sig fem är senare.
Gör det när du hittar någon du verkligen vill göra det med.
Skall göra det, dock blir man sur och ledsen över hur familjen inte förstår. Även om min far och mor har varit tillsammans sen de träffades så kommer inte något sånt hända för mig bara för det hände dem.
Jo. Det var prov, hade bara jobbat där 6 månader men ändå.
Tack till samtliga anons
on a scale of 1 to 1 how cucked is sweden
>han
Honom*
>blattar
Smh
2
>skakar mina höften
>barn som gifter sig
Helv1e jag är ju knappt förlovad, det går för snabbt
>dkn ingen 2d fv
Ska besikta bilen snart gubbs.
Kan man tugga tuggummi för länge?
För har tuggat ett par extra sen morgonen, 0900 och nu började skiten bli bara en sörja och håller inte sin form..
gillar henne till vänster
hoppas det går bra
Ring en ambulans user, innan det är för sent.
skakar mitt huvud
Jag tycker det jag skrev lät bättre.
Hoppas den går igenom
>besiktigar syrrans bil för att hon jobbar
>blir sjukt utskälld för att jag inte tar hand om "min bil"
den gick inte igenom
Nej
Jag vill vara ensam igen. Det är inte kul att vara nbög och va tvungen att "hänga" med andra.
Jag är inte kär i den tjej som är kär i mig heller.
Varför måste jag känna såhär?
Vgh..?
Jvdk
>konstant få sms och notiser från anletet
>folk förväntar sig att man hänger med på allt
Kvä jag vill bara sitta inne och löka en helg
Jag vet att det är lite småskit som det blir tvåor på men jag hoppas att det inte är så mycket.
Oroa dig inte, snart slutar dom att kontakta dig.
Anime är för mansbarn.
Musik är för småtjejer
>dkn man har sagt nej så ofta när folk bjuder med en på grejer att de har slutat fråga
>träffar bara ens två närmaste vänner någon gång i veckan
Bara säg nej din mes.
>dkn man plötsligt känner sig frusen
Ä-är detta slutet?
Kvickt till barskåpet, du behöver ett järn!
Kan någon förklara skillnad på kasualitet och fatalism, om alla händelser bara har en utgång hur kan allt inte vara förutbestämt? det finns ju en underliggande orsak till allt som började när universum kom till.
t. förvirrad person
Nog det sista jag behöver
Jag försökte förklara men drunknade i mitt eget brev
>ETHNIC SWEDES