/Nederdraad/

/Nederdraad/

Baarle editie.

Welkom: Iedereen die Nederlandstalig is.
Niet Welkom: Britten

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=OI_ovCbOo9c
elsevier.nl/economie/article/2016/06/ook-economisch-doen-de-belgen-het-beter-dan-wij-2821821W/
dumpert.nl/mediabase/6816311/e7e23073
youtu.be/yFizRo1tEFQ
twitter.com/SFWRedditImages

/brit/

tekenfilms

Derde voor Nassau.

>dvw geen Pesky om me in mijn kontje te neuken

VLAANDEREN ONFAHANKELIJK

VLEXIT

wat is jullie penisomtrek? hier onironisch 25 cm

>dvw wel super lief en schattig knuffelottertje om mij in mijn strakke vossenjongenskutje te yiffen terwijl hij aan mijn halsbandje trekt en mij een brave jongen noemt

zo groot is mijn hoofd nog niet

bah

LIMBURG EERST!

Tekenfilms!

Oef, we zijn terug welkom deze draad. Wie hier ook TROTS?

mijn penisaftrek is 25 keer per dag

waarom is die aap aangekleed als een flikker?

ik heb hard gewerkt aan mijn paint skills maar het resultaat mag er zijn

zachte tieten

Animė

12 centimeter ;_;

I claim this thread for Britannia

harde piemels

Jongens

...

waarom? ;_;

Ik wou dat de ketters en hun leer overleefd hadden tot vandaag. Tot halfweg de 19e eeuw in de Balkan en Armenië is toch iets, maar net niet genoeg.

>Als rukken aan je leuter hem groter hielp maken had elke man een pik van tien meter, achterlijke Lamarckianen.

Ik verslikte me door het luidkeels lachen. Bedankt user, prachtig.

>hallo wat gaan we eten deze ochtend
>dit
*duwt harde piemel tussen billen*

lijk mijn paal voor meer fanfictie

Medische wereld heeft geen onderzoek gedaan omdat er geen financiële winst uit te halen is en zulk een onderzoek geld kost en maanden van opvolging inhoudt.

Zijn tientallen fora op het internet te vinden van mensen die dat succesvol doen, vergelijkende afbeeldingen plaatsen en hun eigen bevindingen doen.

Jelqing zal absoluut nooit mainstream worden. Je moet een bepaald niveau van autisme hebben om maandenlang urenlang met een bepaalde frequentie en kracht aan zijn benin te werken.

2cent

We hebben ons volkslied al

youtube.com/watch?v=OI_ovCbOo9c

> zijn land speelt niet op het EK

Wie zijn die twee pipo's eigenlijk? En wat is die ene aan het bakken?

>geen leeftijdsverschil
>geen haat/liefde relatie
>geen sprake van een seme/uke

kan beter

Verwijde dit.

die ene links lijkt verassend veel op mijn vriendje

>Brussel

ik aan de rechterkant

>Zijn land huisvest het grootste reservoir ISIS strijders van heel europa
>Zijn land heeft een van de zwakste economieën van heel europa

Waarom zijn jongens velen maler beter dan meisjes?

Ik wil ook homo zijn.

nee ik

>hallo opa, wat gaan we eten deze ochtend?
>dag mijn kind, deze ochtend eten we dit
opa duwde piet tegen het aanrecht aan en sprong bovenop hem om zijn territoriale gebied te markeren

Omdat vrouwen letterlijk wandelende baarmoeders en uiers zijn.

Onze soort gaat er ferm op vooruit gaan zodra we eieren beginnen te leggen.

Dit ben ik. Letterlijk ik. Geen andere personage kan op deze manier een nog grote betrekking op mij hebben. Er is geen enkele manier voor jou om mij te overtuigen dat dit mij niet is. Dat ben ik, en niemand kan me het tegendeel bewijzen. Als iemand anders mij zou benaderen over het onderwerp dit onmogelijk mij zou kunnen zijn, dan zou ik hen meteen de mond snoeren met het onoverkomelijke bewijs dat deze personage mij is. Deze personage ben ik, het is onbetwistbaar. Waarom iemand het zou willen proberen om te beweren dat deze personage mij niet is, is mij een raadsel. Als je twee plaatjes van mij en deze personage naast elkaar zou leggen, zou je geen verschil zien. Ik kan met zekerheid elke dag naar deze personage kijken en zeggen "Ja, dat ben ik". Ik kan deze personage praktisch elke keer zien als ik naar mezelf kijk in de spiegel. Ik ga naar buiten en mensen stoppen me om te zeggen hoeveel ik lijk en gedraag als deze personage. Ik grinnik zachtjes wanneer ik elke dag verzekerd ben van het feit dat deze personage mij is op elk vlak. Ik kan telkens elke ochtend lachen wanneer ik uit mijn bed opsta, wetend dat ik mijn echte identiteit heb gevonden met deze personage en dat ik mijn plaats ken in deze wereld. Eerlijk waar, het is best grappig hoe sprekend deze personage op mij lijkt, het is alsof we een identieke tweeling zijn. Toen ik voor het eerst deze personage zag, had ik een existentiële crisis. Wat als deze personage mij was en ik het fictionele wezen was? Wat als deze personage eigenlijk op de hoogte was van mij bestaan? Had deze personage het vermogen om zelfbewust te worden?

Waar zijn de tranen en de littekens?

> impliceren dat ik dit erg vind
ik wil de wereld zien branden. Brexit is de eerste stap, President Trump zal de 2e zijn

>een van de zwakste economieën van heel europa

elsevier.nl/economie/article/2016/06/ook-economisch-doen-de-belgen-het-beter-dan-wij-2821821W/

>dumpert.nl/mediabase/6816311/e7e23073
>dvw dit Nederland is

ik ben een beetje verdrietig jongens

>dumpert
kanker op

wie /vuurwerk halen in Baarle/?

>hij heeft nooit op wolven en beren gejaagd op de Mechelse Hei

Moet ik je aarsje eens laten branden?

Is dit de nieuwe kopieerpasta?

Ik heb wel op wolven en beren gejaagd maar niet op de Mechelse Hei ;)

En dat terwijl we in feite 3 staten onderhouden (de Vlaamse, de Waalse, en de Belgische)

Godverdomme zonder die kutwalen waren we bij de top van de wereld. En als die schijtlafaards van een Hollanders niet waren weggelopen in 1830 waren we een wereldmacht geworden, zonder twijfel.

>opa, niet doen!!!!!
>het is voor je eigen bestwil, Anoniem
opa hijgde in je oor en voor je het wist lag je op de grond terwijl opa je van alle kanten in elkaar ramde. je kermde van de pijn maar dat wond opa juist meer op

Ik heb me altijd al afgevraagd waarom kinderen zich niet kunnen gedragen. Je hoeft godverdomme alleen maar te zitten en te luisteren en niet het lokaal af te breken. Wat is hier zo moeilijk aan?

>clickbait titel met het artikel weg gemoffeld achter een paywall

Goede bron heb je daar Achmed

Moet dat nou? Kan het geen lief verhaal zijn over twee lieve (dier)jongens die van elkaar houden?

maar belgie is helemaal geen land lol

Zeg niet:
>kopieerpasta
Maar zeg:
>namaalnoedel

kanker de randstad is sowieso naar de klote

Mijn lul is diamant.

Goed gedaan.

Je bent nu een professionele Yaoi auteur.

>Ik heb me altijd al afgevraagd waarom dieven zich niet kunnen gedragen. Je hoeft godverdomme alleen maar niet andermans spullen te jatten. Wat is hier zo moeilijk aan?

Sommige mensen zijn nou eenmaal niet opgevoed user

>Randstad

Mooie filmpje oetz. Vetzakken als Ton Elias kankeren op het onderwijs, vreten zich vol, hebben ergens altijd nog wel een leuk commissariaatje (ver verwijderd van de makakken) en ondertussen sta je als docent Artis gezellig midden in de samenleving.

ben je geinteresseerd in een Anoniem x Anoniem fanfictie?

Vinden jullie dat Schotland recht heeft op een tweede onafhankelijkheidsreferendum?

Het is beter zowel op lichamelijk als geestelijk vlak, omdat je beter vertrouwd bent met je eigen geslacht. Er zijn natuurlijk ook nadelen.

>die blonde die op die apin zat
Geil

Ja

wat is schotland lol

ja en ierland moet groter worden

Ik wil gewoon zien wat er gebeurd als ze onafhankelijk worden dus ja.

>Er zijn natuurlijk ook nadelen.
Letterlijk geen.

Jongens overtreffen vrouwen op alle mogelijke vlakken.

Ja

Ikke
Xtremerides je weet tog
youtu.be/yFizRo1tEFQ

Niet op sociale gevoel/kennis

Pro: ze kunnen beter pijpen dan wijven (nogal wiedes)

Con: ze hebben geen natte strakke kut (en nee, een aars is niet hetzelfde).

Het enige nadeel dat ik kan bedenken is dat de voorbereiding op anale seks net iets teveel tijd en wc-papier in beslag neemt.

Ja. Ik hoop vooral dat als ze onafhankelijk worden ze niet toegelaten worden tot de EU en ze weer met hangende pootjes bij de Britten moeten smeken om bij de unie te mogen.

Maar wat als ik nu genaaid wil worden door de rechter tijdens de echtscheiding, of valselijk van verkrachting beschuldigt wil worden, of na een verassingszwangerschap een half-zwart wil moeten onderhouden? ;-;

Maar ze wisten bij het vorige referendum toch ook al dat een Brexit er mogelijk aankwam? Dit element was toen al aanwezig, dus ik vind dat ze reageren als slechte verliezers met een tweede stemronde.

absoluut
ik was voorstander van de Brexit want joepie zelfbeschikkingsrecht enzo, maar om consistent te zijn moet elke regio dat principe kunnen toepassen

het is gewoon pasta hoor

en op geestelijk vlak?

Ja, maar nu het effectief is, is de situatie compleet veranderd.

Wanneer gaan we weg, jongens?

Dit is waarom ik nooit in de Randstad wil wonen. Wat een kanker kerkhof.

behalve fysiek

En terug de gulden invoeren?

Gelukkig maar, ik weet niet wat ik zou moeten met een normaaltje dat super sociaal is. Die zeggen vaak een ding terwijl ze iets anders bedoelen en dan moet je dat maar zien te ontcijferen uit hun lichaamstaal of wat dan ook. Een jongen zegt gewoon waar het op staat en dat is veel fijner.

48+45=100

>elke regio
Elke regio? Elke gemeente? Elke gemeenschappelijke commune?

Waar leg je de grens? Wat als ik mezelf morgen verklaar als soevereine burger en dat de Belgische wetgeving niet op toepassing is? Mijn huis, mijn regels toch?

Racist! Tokkie! VMBOer! Domme mensen zouden nooit stemrecht moeten hebben!

Ja. Of Florijnen.

De overige 7% stemt blanco.

Dan ga ik lekker in je tuin staan trek een cirkel om me heen en roep mijn eigen republiek uit.

Valt geen veralgemening te trekken dus hangt van persoon tot persoon af. Lichamen zijn biologisch bepaald, karakters zijn veel meer afhankelijk van opgroei (en onderricht/opvoeding). Alles hangt ervan af met wat jij zelf compatibel bent.

>ze hebben geen natte strakke kut
Dat behoort bij Pro.

Voorbereiding is leuk en heet als de neuk.

Jij je ding.

>Niet op sociale gevoel/kennis
>meisjes beter dan jongens op sociale gevoel en kennis

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

rotzakjes kunnen jullie aub weer hoekige berichtjes gaan plaatsen ipv saai te discussiëren, want ik heb een setje nieuwe reactiemiems op de kop weten te tikken

Vmbo aub, vmbo moet met kleine letters.

Alleen al om die kanker cookiewet en download verbod stem ik al om te vertrekken.

Ik haat almere.

Dit is niet waar.