/mämmi/

GOHEI

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=U_JSo5gr2nw
youtube.com/watch?v=z5GcI1gbqWA
futurism.com/hyper-zombie-genes-found-in-the-dead/
vauva.fi/keskustelu/2599936/tykkaatteko_naiset_jos_teita_kannetaan?changed=1467111845
iltalehti.fi/viihde/2016062821808946_vi.shtml
twitter.com/AnonBabble

Tapoin edellisen lankun.

Minua väsyttää

thread theme
youtube.com/watch?v=U_JSo5gr2nw

aamupalal, pää vieläkin jumissa juhannuksen takia

Miks nää langat on nykyään täynnä normoja

no hyi saatana mitä vittua

Is this the fenno-mongol general?

If yes, how many goats you have to trade in to buy a Nokia phone?

seven
yes

How do I visit your country? I tried going to Khan Pekka's embassy but he demands that I eat a stallion heart raw, a tribute of gold and a concubine.

That is indeed the only way

vittu

Mitä vittua?

No niggers here, we are full. ty bye

sataa taas koko viikon

oispa työttömyys ja viina

Colombians aren't niggers

Mitä mitä vittua?

Viinaa ei oo mut kaljaa jäi eiliseltä. Kuumottaa et jos nyt juon taas koko päivän, niin en kykene huomenna mun kallonkutistajan ajalle.

yes

Sellanen aika selvä home haisee nenään, mut en jaksa nousta kattomaan onko noi roskapussit taas homehtunut läpi. Voi vittu jos ne on.

hi poppa
mitä helvettii toi on??

>mitä helvettii toi on??
Karkkei ja kinuskikastiketta, ootko sokee?

näyttäs kulholliselta karkkia kinuskikastikkeella

they are though
kulhollinen diabetesta

Piti laihduttaa mut nyt ryyppään toista päivää putkeen ja kohta käyn ostaa jonkun pakastepitsun.

Juu sellasta se on

TAAS TULEE HELTEESSÄ KOVAKSI KEITETTYÄ MUNAA

>06/28/16(Tue)11:23:19 No.61416359
juu

vituttaa aina kun käy näin

Se tunne kun nousuhumala ja depis bläkkis
youtube.com/watch?v=z5GcI1gbqWA

dumb finnish posters

hello friend gibs munchie box

Mikä on teidän suurin kontribuutio lautakulttuuriin? Ite oon vahingos luonut yhden meemin.

Tää on nyt sellasta my mind is telling me yes but my body tells me no-shittiä

Hyi helvetti

suklaati enerkia patuka auto ehkä kai ositai

that sure as heck doesn't look like butterscotch here in america, mr. finns. weird
is there more than just butterscotch in there I can't tell what that actually is
don't say that

Mieleni tekisi ostaa 144hertsin monitori 27 tuumasena mutta en sit taas tiedä meneekö tää mun touhu hifistelyksi

>stk en ole runkannut viiteen päivään ja mälliä tuli itestään ulos kun kävin paskalla

Mites muiden tiistai lähti käyntiin?

Kävin TÖI SSÄ, ja sanoivat että ei me tänään tehdä mitään kun niin vitusti satanut ja maa on velliä.
Teettää lomapäiviä tämä Suomen kesä.

Huhhuh, katoin viimein Konosuba OAV:n ja eihän siitä meinannu tulla mitään ku koko ajan täyty pistää tauolle että pystyi runkkaamaan. Spermaa oli ehtiny syöksyä varmaan litra lopputeksteihin mennessä.

>stk ensi viikolla alkaa kuukauden palkallinen loma

piirsin ekan värillisen söpö-mootin. Siitä tuli sen virallinen väritys

>144hertsin monitori 27 tuumasena
rahan tuhlausta

Pelaan runescapee enkä mee töihin :3

Kävin kännissä kaupassa ja ostin mäyriksen kaljaa, grandiosan meat lovers kiekon, sipsii ja ranskalaisii.

Mä oon tullu sen verran vanhaksi että meen aivan vitun tukkoon tollasista seteistä ainakin kolmeksi päiväksi ja pää on täynnä pierua

Pakko sanoo et oon itekin varsin tukossa näiden jälkeen, mut ei sitä huomaa silleen kun on koko ajan tukossa.

24 olis paljon halvempi mutta nykynen näyttö on 27" 60 hertsillä. Ei mielellään vaihtaisi pienempään.

Aattelin hakee känkyn.

...

Mietin tos sängys illal, et on aika jännää et meil on isot ja pienet kirjaimet. G ja g näyttää ihan erilaisilta, mut silti me yhdistetään ne samaan äänteeseen. Samoin esim. A a, R r, Q q, L l, H h, D d, B b jne, sit samalla ihmetellään et miten joku voi oppia lukemaan jotain muuta skriptiä.

Pitsa palaa uuniin.

:D

Juu

otetaas lihapullat ranskalaisilla ja systempolaketista halvat oluet

>Doing everything possible to help Finland in the winter war apart from declaring war on the Soviet Union
>Finns still hate us for it
Why though?

tikkukirjain herrarotu edustaa

maybe you should stop talking to far-right unemployed drunk losers online

går det bra med pepsi?

>tfw drunk loser

No we don't. Only kids hate sweden, because they're forced to study your language.

Jag älskar dig, Finland :3

There's literally nothing wrong with being far-right as long as you're nationalist militarist conservative and not a putinpuppet or a nazicuck

Kyllähän ruotsalaiset on usein kevyen ylimielisiä suomea ja suomalaisia kohtaan.

Sain sähköpostin että sain opiskelupaikan mutta toi vitun opintopolku sivu ei ole toiminut mulla vuorokauteen. Onko siellä vaan niin helvetisti ruuhkaa vai kuseeko mun omassa yhteydessä joku.

Ilmeenne kun zombeja?
futurism.com/hyper-zombie-genes-found-in-the-dead/

well you also have to work for a living and be in charge of your own life

haista hurri vittu

vauva.fi/keskustelu/2599936/tykkaatteko_naiset_jos_teita_kannetaan?changed=1467111845
>Siihen hommaan tarvittaisiin Mountain tällä hetkellä.. ja sillekin tulisi tyrä..

kävin peruskoulun järvenpäässä ja oon aika varma, että luokan jokasesta tytöstä tuli semmonen siiderivalas yh-mamma radanvarsilähiön huora, joita tuolla kirjottelee. Epäilystä vahvistaa että juttelin fb:ssä yhden kanssa ja sillä on kaks lasta (24-vuotiaana) ja asuu edelleen samassa kaupunginosassa ku sillon yli kymmenen vuotta sitten. Yllärinä ei oo koskaan ollu töissä.

Oon ite stalkkaillu noita omia yläasteella luokalla olleita muijia, ja kundeja, pärstäpankista yms. Yks on Skötlannis suorittamas jotain maisterin opintoja, monet on yliopistos ihan Suomessa ja sit pari meni amikseen ja ne kai seisoo kädet taskus jossain autokorjaamos. Yks sai kyl pentuja eka 16-vuotiaana ja sit 17-vuotiaana ja sil menee itseasias varsin hyvin kuuleman mukaan, kun taas ite runkkaan ja ryyppään itsemurhakopissa ja mitään koulua en oo käyny peruskoulun jälkeen.

iltalehti.fi/viihde/2016062821808946_vi.shtml
>Juice-elokuvaan etsitään "humalaisia" avustajia
>Jos olet 30-60-vuotias, osaat esittää humalaista ja satut olemaan Tampereella heinäkuussa, paikka voi olla sinun.
Mämmin vanhemmat deekut tonne sit vaan.

sentään et oo jakanu kurjuuttas tekemällä lapsia

Tästä(kin) syystä en halua ottaa selvää missä kukin on ja mitä kuuluu.

Vaikka tavallaan olisi kiva nähdä tyyppejä joita on viimeksi nähnyt jotain yli kymmenen vuotta sitten, jos ja kun puhe kääntyy omiin saavutuksiini ovat vitsit vähissä.

>jos ja kun puhe kääntyy omiin saavutuksiini ovat vitsit vähissä.
Hei mä olin sentään mukana Blightwealdin shard first Gilded Sanctum clearissa, shard firstit kans kolmesta vikasta bossista. Riftistä siis puhe ja olin jopa killan mage class leader.

Ja mä kuule vedin Jumalan käden potki-minua kyltin kanssa vaikeassa moodissa.

Joo tää on ihan hirvee ajatus, siksi en mennyt luokkakokoukseen muutama vuos sit.

Itel ois edessä parin kuukauden päästä. Juttelin vielä viime vuonna kännissä kaikkee perverssiä yhdelle turboläskille luokkalaiselle muijalle, joka on siis menossa sinne, ja kerroin et mul on iso penis. En tiedä kumpi on pahempi, et meen sinne vai olen menemättä.

Eikö kiki vastaakkaan mainosta, vai pelkäätkö joutuvasi painamaan ryhävalasta, vai molemmat?

Miksi teit sen?

Kiki vastaa kyl mainosta, jos siis keskivertoa isompi lasketaan isoksi, mut kuumottaa et se tuijottaa mua siel. Sit taas jos en mee, niin kuumottaa et se selittää kaikkee mitä sanoin sille kännipäissäni, kuten juteltiin aika monta tuntia.

Oon postannut kikini lankaan aika useasti, niin sitä en tee tällä kertaa. Oot varmaan nähnyt sen.

t. penisrengaskiki

>kun juteltiin
En osaa kirjottaa ilmeisesti.

Halusin et se makaa mun päällä ja kokisin olevani pienempi, mut ei siit tullu mitään sit.

Kiva kun darra vaan pahenee vaikka ei oo dokannu enää kolmeen päivään

Ryyppäsiks jussina kenties paikallisen alkon tyhjäks?

Tulihan siinä neljän päivän putki vetästyä

Paljon oli annosmäärät per päivä? Ihan näin vertailun vuoksi.

Paha sanoa muistikuvien puutteessa

Mä join to-la ja tänään vasta darra hävis aamupäiväl. En pystyny kyl nukkuu liskojen takia ja on ollu töitä nii varmasti sekiin vaikuttanu darraa. Meni 6-12 mietoo ja 0.7l litraa kossua per päivä, ei nyt ihan mahdoton määrä kun tuli ryypättyä kellon ympäri.

>rahan tuhlausta
Köyhät ulisee. t: 40" 4K näyttö

Miten tuollaisesta pikkuporvarin hiirenpillusta edes näkee mitään?

t. oma elokuvateatteri

mua ei oo ees kutsuttu luokkakokouksiin, jos niitä on ollutkaan. Rahaa pyydettiin kukkakimppua varten, joku oli kuulemma jo kuollut syöpään. En kyl oo kiinnostunutkaan kenestäkään, en ees stalkkaa feisbookissa.

Itel on luokkasormus, jossa se päivä on kaiverrettu.

Itel samat paitsi sormus on hukassa.

Moi puppelit, me ollaan chiletytyn kans ruottissa kiirunassa. Mites täällä menee?

>Meni 6-12 mietoo ja 0.7l litraa kossua per päivä, ei nyt ihan mahdoton määrä kun tuli ryypättyä kellon ympäri.
Suurin määrä mitä oon sammumatta ryypänny, on itseasias 0,7l tapska ja 12 olutta. Alotin tosin sillon joskus viiden-kuuden aikaan, niin varmaan vois enemmänkin vetää pienel harjottelul ja jos alottas aamul. Kaljaa tulee kyl monesti vedettyä aamusta iltaan, mut se on sellasta tissuttelua, kun en vaan yksinkertasesti pysty vetää kaljaa hirveetä tahtia koko päivän. Menee yleensä joku 15-25 päiväs, riippuu et nukunko päikkärit vai en.

Omani vääntyi ensin soikioksi ja katosi sitten kokonaan.

Eipä sillä. Jos oikein muistan niin luokkakokous oli ja meni joskus kai 7-8 vuotta sitten ilman osallistumistani.

homo

>ota korjaava liian myöhään
Tuli fiilis että kuilen kun sydän hakkas epätasasesti

Mulle tulee joskus sellasia tilanteita, et lyönti jää välistä ja tuntuu kuin sydän ois pysähtynyt.

Tätä en olekkaan viellä kokenut.

Jännintä oli kai kerran eräs selittämätön kipu kivissä ja se kuinka samantien mieleen juolahtivat kaikki kiveskiertymämeemut, mutta onneksi meni ohi juuri ennen kuin alkoi tosissaan kuumottaa.

>stk ei Willow tyty-ydeä