/mämmi/

Karvainen painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=2-cpj1pWU9Q
16personalities.com/free-personality-test
twitter.com/NSFWRedditGif

Vituttaa saatana, meen nukkumaan.

#KylläTurriliitoille2016

lähen nukkuu haistakaa homot paska

Homot

Karvaa

youtube.com/watch?v=2-cpj1pWU9Q

Turripuvut ovat kyllä ihan oman luokkansa autismia.

Katsomatta paskaa.

Yhtäkkiä Rikka.

Yhtäkkiä Lepakko.

Onks ne muka kiellettyjä? Varmasti löytyy joku pappi joka suostuu siunaamaan turripuvut päällä.

mugemin

Yhtäkkiä Megumeme.

Mikä tässä kyseisessä kaksiuloitteisessa kalkkunassa nyt niin kiihottaa, että sitä on pitänyt pakottaa jo puoli vuotta?

yhtäkkiä homoa turpaan

...

Oispa tönttörönttösenviilipöntötöötötin

Räjähdykset.

(turRikka)

Tasainen kirstu

postatkaa rivoja megumeme kuvia

on aina huonompi kuin lehmätiaiset.

>Rikkinäiset housut
TÄMÄ ON PASKIN MUOTIMEEMI IKINÄ.

joo

Miks oxycontin tuntuu näin hyvältä? Oispa loputon resepti näihin, sain vaan sairaalareissun jälkeen.

No siunaisitko itse?

Eikä ole. Listalta löytyy ylempänä mm.

>ihontiukat poolopaidat
>legginsit
>sukat housunlahkeiden päällä
>crocsit
>lacoste
>PJ-teltan kokoiset hupparit
>räppi cäpit tarroilla ja ilman
>nahkamanttelit

Oletko ajatellut että lautaa selaavat animeautisti hikyt eivät tule saamaan naista koska ovat liian beettoja puhumaan niille eikä asia siitä parane valittamalla

ai oot homo

...

Olen satanisti, uskontoni mukaan kaikki mikä tuottaa mielihyvää haittaamatta muita on sallittua.

Kelatkaa millaista olisi harrastaa seksiä Meguminin kaltaisen tytön kanssa (jos olis laillista siis!!)

Hey , is this shit good ? 1 kg oats for 0,60€ , Finnish oats are better then Russian ?

Mitä ruotsinlaivalla voi tehdä?

Jos mulla olisi mahdollisuus käyttää opiaatteja jatkuvasti olisin täys narkki.

Pari kertaa elämän aikana olen jotain vahvempia kipulääkkeitä ja ne on valehtelematta ollu mun parhaita päiviä.

Tän takia oon kanssa miettiny että jos joskus lääkäri tarjoaa johonkin vaivaan vahvaa kamaa niin saatan kieltäytyä. Ei olisi mitään itsehallintaa jos lääkerasia löytyisi laatikosta.

Forgot pic

mitä luulet

Ei se niille puhuminen auta, vittuilevat tai juoksevat karkuun.

Joo. Mul on ollu vaan yksi rönttönen koska oon aika beta, mut näytän ihan OK:lta.

Ja anime = paskaa

Mutta ainakin kaikki noista on ehjiä perkele!
Ei kukaan saatana vapaaehtoisesti osta televisiota missä on kuolleita pikseileitä jo kaupassa "se on ominaisuus".

ps: omistan lacostea.

Turrit satuttaa mieltä.

Varmaan aika tajunnanräjäyttävä kokemus

Tosi harvoin noita määrätään ellei sulla ole jotain tosi kovia kipuja. Ja jos joudut onnettumuuteen tjsp (niin kuin minä) niin sulle annetaan rajoitettu resepti.

Tää on kyl tosi narkki kamaa, ei ihme et nistit vetää näitä.

Masokismi on myös sallittua. Se on jännä moraalinen kysymys, jos toinen on masokisti, onko sulla oikeus kieltäytyä satuttamasta sitä.

Tulin epäironisesti siihen lopputulokseen ettei minua kiinnosta kaverit tai töntöt. Pidän itseäni muuten normaalina mutta ihmisten kanssa oleminen tuntuu vain niin rasittavalta, oli niin hyviä tyyppejä tai niin hyvännäköisiä muijia kun on mahdollista.

Mitä luulette, milloin tapan ensimmäisen uhrini?

Kun saat pimeyden voimat

En näe tässä mitään väärää.
Miksi oletat olevasi tuleva tappaja?

Anime on kivaa.

näin mitä teit siellä

Samit

Hyvää päivää

Aika kulmikasta

Täällä kans erakkosami. Tyty ois ihan jees, mut sillai et sais jotain viis päivää viikosta omaa aikaa, loput pantais kuin jänöt.

Vähän samaan tulokseen oon itsekki tullu. Kavereita kyllä saa helposti, mutta ei millään jaksa ylläpitää ystävyyssuhteita, eikä viilipönttöset kiinnosta yhtään nussimisen ohessa.
Tee tämä persoonallisuustesti ja postaa tulokset.
16personalities.com/free-personality-test

>Animea
>Turreja
>Animeturreja?

Liiving the hikk laif.

Juu, en koita puolustella valmiiksi revittyjä housuja, mutta on sitä kamalampaakin paskaa mitä "muotiin" tulee.

Joo

same shit most likely

kotimaista is S-group's brand for cheapish domestic stuff.

I don't see how oats could be made better or worse tho. They're just oats.

Jep, tuun hyvin juttuun muiden kanssa töissä jne. mutta siihen se sitten jää. Ei vaan kiinnosta ja oikeastaan työpäivän jälkeen ei jaksa enää kommunikoida kenenkään kanssa.

Menneisyydessä mulla oli jonkun verran kavereita mutta ne jäi kun erakkoluonne ajoi yli.
Sitten taas on hetkiä kun jollain tavalla kaipaisi jotain läheistä.

Tää on kyllä helvetin ristiriitasta.

t.eri

They could be Russian.

Tee tuo testi, ennustan sulle insinööriautistista INTP:tä luonteeks.

No ehkä vähän yliliioiteltu, mutta ei tulevaisuus silti liian valoisalta näytä.

Taisin tehä ton pari päivää sitten, INTJ-T varmaan oli.

I'm using those myself. Good stuff as far as I'm concerned

itellä melko samat setit. En vaan jaksa ihmisiä. Päässä ei ole mitään vikaa, koulut sujuu mutta ei vaan kiinnosta sosialisoida muuta kuin pakon edessä, jolloin se siis onnistuu ilman mitään ongelmia.

myers-briggs on pahimmanlaatuista humpuukia. Koko psykologia on.

>humpuukia
Mites niin? Mitataan yksinkertaisesti luonteenpiirteitä ja ajattelutapoja.

Pitäs palauttaa suomensuomalaisten käytökseen riitaisuus ja fyysinen väkivalta, niin sopeuduttaisiin paremmin amerikkalaiseen kulttuurinpuutteeseen.
Loppuisi kaikki turha kitiseminen ja päätöksenteko muuttuisi demokraattisemmaksi, kun kansaa vastaan ei saa päättää tai tulee turpaan kadulla.

Poistetaan naisten äänioikeus, niin tulis jotain rationaalisuutta tähän touhuun. Kaikkia pitää vittu paapoa ja ymmärtää. Jokainen Homo-Petteri ja Pissa-Liisa on niin saatanan erikoinen ja pystyy aivan mihin tahansa ikinä vittu haluaa. Itsenäisyyttä ja vapautta ei voi sallia, vaan turvallisuuden tulee ylittää ne jokaisessa tapauksessa.

En tiedä
En juo

Ongelmahan tuollaisissa testeissä missä olet suljetussa ja turvallisessa ympäristössä niin tulee helposti vastattua "mitä haluaisin olla" sen sijaan mitä olen. Harvempi edes tietää millainen ihminen, koska ei näe itseään ulkopuolisen silmin.
Tämän takia parhaimman kuvan saa ihmisestä sen kavereiden/sukulaisten kautta ja silloin kun se pistetään paineen alaiseen tehtävään missä sen pitää oikeasti tehdä päätöksiä.
Antahaan nuo vähän osvittaa millainen ihminen on. Mutta kuten on ennenkin todettu introvertti ei tarkoita sitä että ei osaa/tykkää puhua ihmisille, mutta sitä että introvertti arvostaa itsenäisyyttä ja yksinäisyyttäkin (erakkomaisuutta) ja introvertille tekee hyvää viettää sunnuntait työviikon jälkeen yksin ilman mitään huolia että pitäisi tavata joku.

tuli INTJ-T

...

Ongelmaksi muodostuu turpaan saaminen ja antaminen aina ja kaikkialla koska jokaisella on oma mielipiteensä.

Erihomo mut tää. Saatan mennä syksyllä enkä tiedä yhtään mitä siellä tekis kun en juo.

> päätöksenteko muuttuisi demokraattisemmaksi, kun kansaa vastaan ei saa päättää tai tulee turpaan kadulla.
Näitä myös kutsutaan armeijoiden juntaksi. Niitä on tuolla etelä-amerikassa ollut tiuhaan tahtiin, eivät ole olleet kauhean hyviä pitkässä juoksussa.

>vastaa kaikkeen emmää tiiä
>testi vääntää silti prosentteja pois päin keskeltä näön vuoksi
>ISFP-T
"ISFPs live in a colorful, sensual world, inspired by connections with people and ideas. ISFP personalities take joy in reinterpreting these connections, reinventing and experimenting with both themselves and new perspectives."
Eli kaikkein tyhjäpäisin passiivi joka ei tunne mistään mihinkään suuntaan onkin salaa räikein seikkailija. Jee.

>Ongelmahan tuollaisissa testeissä missä olet suljetussa ja turvallisessa ympäristössä niin tulee helposti vastattua "mitä haluaisin olla" sen sijaan mitä olen.
Kyllä nyt sen verran pitää itseänsä tuntea, että pystyy tuohon rehellisesti vastaamaan.

>Mutta kuten on ennenkin todettu introvertti ei tarkoita sitä että ei osaa/tykkää puhua ihmisille, mutta sitä että introvertti arvostaa itsenäisyyttä ja yksinäisyyttäkin (erakkomaisuutta) ja introvertille tekee hyvää viettää sunnuntait työviikon jälkeen yksin ilman mitään huolia että pitäisi tavata joku.
Ei kai kukaan noin oo väittänytkään.

Noita tekstejä ei pahemmin kannata huomioida. Yleistävää paskapuhetta, joka sopii melkeen jokaiseen siihen ryhmään kuuluvaan.

Eipä ollut
Ja kaikki on niin saatanan kallista

Tykkään naisista. Tykkään suudella heitä ja puristaa persettä ja kertoa kuinka aijon panna heiltä aivot pihalle.

Ei mutta täällä annetaan introvertismistä vähän sellainen kuva "No ku oon tällanen introvertti ni en mee minnekkää eikä mua kiinnosta muut ihmiset".

Sellaiset fantasiat siellä

Kyllähän tuokin on introverttiyyttä. Pikkasen erilaista vaan.

Maksaako lääkärillä käynti arvauskeskuksessa? Huomasin tossa kaulassa/niskassa patin jota joku ammattilainen vois katsoa.

Poliklinikkamaksu, ~30 euroa?

Ainoa fantasia on se että pääsisin vielä tekemään sen uudestaan ja ilmaiseksi.

Se on anaalisyövän etäpesäke. Elinaikaa 3 minuuttia.

Joo maksaa jonkun kolme kymppiä. Hoitajalla käynti maksutonta mut voi olla et joutuu oottaa aika pitkään vapaata aikaa.

Ei maksa. Ja millanen patti se on? Itellä on ollu sellanen rasva patti koko elämäni ajan.

jooh taidan käydä yksityisellä jos siitä tuollaisia summia joutuu maksamaan +odottamaan joku 2 viikkoa.

>joko ääri tai toinen politiikalla
>ESTP-A
Jaa. Olenko ainutlaatuinen lumihiutale nyt?

Ai teit tuon jonku huoran kanssa?
jtp itel ei kestäis pokka ja repeisin itelleni ton ebin pano kommentin jälkee.

Kävisin ite aina yksityisellä jos voisin, nopeampi palvelu ja lääkärit vaikuttanut siltä että oikeasti tykkää työstään.

Maksaa vaan niin perkeleesti että ei kehtaa.

LEIKKAA SE HETI IRTI SAATANA

Meinasin tossa kommentissa erästä kertaa kun tein ilmasen kanssa. Seuraavat kerrat pitää varmaan olla sitte varmaan niitä maksullisia jossain saksassa/hollannissa koska oon beta.

*paskoo niskaasi*

Itse olen maksanut lääkärin käynneistä yksityisellä noin 50-100€ josta kela maksaa osan ja siinä parasta on että pystyy varaamaan heti seuraavalle päivälle.

Ajattelin käydä pururadalla lenkillä. Toivottavasti neekerilauma ei raiskaa mua.

>ei täysi introvertti
saatanan neekeri mene takas kotimaahasi

saa myös valita haluamansa lääkärin joka on kans jees.

Ota mora mukaan.