/norgetråen/

Morgenskiftet må skjerpe seg-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Q66qrw9gKsk
nrk.no/norge/norge-ikke-lenger-best-i-verden-1.13017376
nrk.no/video/PS*271004
youtube.com/watch?v=tBVDdr3wqm4
vg.no/nyheter/innenriks/mulla-krekar/tingretten-krekar-kan-utleveres-til-italia/a/23726398/
youtube.com/watch?v=2ZBtPf7FOoM
desuarchive.org/int/thread/60332486/#60355986
vg.no/nyheter/innenriks/forsvaret/moeoeoeoeoeoeoet-forsvarets-spesialkummando/a/10094058/
youtube.com/watch?v=pzLnRXtHO0M
youtube.com/watch?v=xpfxvvsMVdg
youtube.com/watch?v=8vH3WfMWpuw
youtube.com/watch?v=BCoiMuWVdJg
twitter.com/SFWRedditVideos

God morgen foresten

...

youtube.com/watch?v=Q66qrw9gKsk

Hva mente han med dette?

He is a mentally-disabled person

nrk.no/norge/norge-ikke-lenger-best-i-verden-1.13017376

>dfn du har hjemlengsel og savner mamma

*prump*

Gjemmer meg for LO folk gutta, de opptrer som jehovas vitner på arbeidsplassen, de vil ha pengene og sjelen min gutta.

Come on Hideki, it's funny! :D

?????

>færre geiteknullere vil komme hit når vi ikke er på topp
>færre nordmenn vil bruke det som argument for hvorfor deres sinnsyke idé kan og bór implementeres
>det kan endelig muligens hende at folk holder kjeft og gjor det de skal

Jeg er som bilde relatert. Kunne ikke vært mer fornóyd.

nrk.no/video/PS*271004

G-gutta, hold meg. Jeg tror jeg er sympatisk med Tybring-Gjedde. Er jeg syk? Må jeg til legen eller omskoleringskontoret? Eller har jeg bare endret mening?

Tybring-Gjedde er jo den beste FrP'eren, bare synd at resten av partiet hans er en gjeng med nisser (med unntak baserte Sylvi selvsagt).

>Mange overvektige, hoy selvmordsrate

Polski lolski chan!

smor ol og brus, LOL!!!

Ja, LO er noen nisser, håper vi får amerikanske lönnstilstander her heller

>nrk.no/norge/norge-ikke-lenger-best-i-verden-1.13017376
>Sammenliknet med i fjor er det svak utvikling når det gjelder toleranse og inkludering.
Dette fåvæ, skulle onske vi havnet på nivå med KSA eller noe i næreste framtid, jævla megmegrangering for hanreier

Det er ikke som i dodslekene, liksom, at rangeringen sier noe om hva slags ressurser vi får. Det er kun nyttig for oss vanlige dodelige som selvgodhets-bensin og pekepinn på hvor vi skal flytte negerfamilien videre.

>toleranse og inkludering.

Hva mer kan vi gjore da?

Sette oss på kne foran hver eneste brune person vi ser og tilby en god gammaldags fellatio?

Vi kan kvotere inn brune kvinner, vi kan tilby teksting av NRK på arabisk, vi kan tilby (enda) storre utbetalinger via velferdsetaten, vi kan tilby dem jobb direkte fordi vi vet det er vanskelig å få jobb som innvandrer osv.

Vi er ikke i nærheten av bunnen, kamerat.

Under Sverige var faktisk litt overraskende. Landet som, så vidt jeg har hort, har endt opp med slumområder polisen ikke lengre kan kontrollere trygt. Reptilske makter som straffer vår intoleranse.

For ikke å snakke om minoritetsdomstoler.

>dkn man kommer aldrig att få kämpa för Rhodesien
youtube.com/watch?v=tBVDdr3wqm4

>dfn dette kunne vært det mest moderne landet i Afrika med hoyest livskvalitet hadde det ikke vært for at Mugabe ble sponset med våpen av USSR for å spre kommunisme
>dfn hvite blir drept og jaget vekk fra Zimbabwe

>de shiller uironisk for anglo-amerikansk liberal sivilisasjonskreft
Mugabe var en helt fåvæ, jeg vil ikke ha utlendinger i mitt land og det burde faen ikke Zimbabwes folk godta heller.

>anglo-AMERIKANSK

Eh, nei.

Mugabe er en fjomp med hitlerbart som kastet landet sitt tilbake til middelalderen igjen, utloste et folkemord på hvite bonder, og erstattet en demokratisk republikk med et feilet diktatur.

God idé, gjor hele afrika til et naturreservat og innfor skuddpremie på negrene.

HVITINGER UT

Landbruk i Afrika er en av de storste tabbene noensinne, den enorme, uholdbare befolkningsveksten kan skyldes helt og holdent på kolonialisme.
>haha han hater ikke negre for at de eksisterer og har faktisk satte nasjonalistiske prinsipper

Det var du som sa at andre stater skulle holde seg unna suverene nasjoner, tross i humanitære krisetilstander.

Jeg synes det er latterlig. Om man kan forhindre grusomhet burde man det.

Jeg vet ikke hva som er mest nasjonalistisk.

Se for deg et Afrika med kun hvite.

Ikke lyv til deg selv, du så for deg et sted bedre enn det Afrika vi har i dag.

>Landbruk i Afrika er en av de storste tabbene noensinne, den enorme, uholdbare befolkningsveksten kan skyldes helt og holdent på kolonialisme.

Kilde eller til helvete ut.

Hva trenger man for å ha en enorm befolkningsvekst og hva er årsaken til befolkningsveksten i steinalderen, hmm...
Den "vestlige" og "hvite" sivilisasjon er forferdelig.
Det Zimbabwe trenger mer enn noen annet er depopulasjon, det er inhumant å trå inn i seg selv.

>Utvikling er dårlig

Kanskje om de hadde klart å drive landbruk uten hjelp fra hvite, etter at de idiotisk nok drepte alle de hvite som faktisk klarte å gro mat der, så kunne de faktisk klart å brodfo den store befolkningen sin.

>Den "vestlige" og "hvite" sivilisasjon er forferdelig.

Utvikling ER dårlig.

>Den "vestlige" og "hvite" sivilisasjon er forferdelig.

Nei, det er den ikke. Det er objektivt den beste sivilisasjonen som noensinne har eksistert med tanke på teknologi, frihet, utvikling og alt annet som betyr noe.

Dra hjem, Varg.

vg.no/nyheter/innenriks/mulla-krekar/tingretten-krekar-kan-utleveres-til-italia/a/23726398/

På tide å sprette sjampisen, vi blir endelig kvitt han.

Spretter sjampisen om han ikke anker dommen/anken ender i utvisning.

Mange, blant annet meg selv setter liten til ingen verdi på disse verdiene. De er rotlose abstraksjoner i fra 1700-tallet.
Jeg er personlig ingen tilhenger av jordbrukssamfunnet en gang, har heller ingen som helst tro på paneuropeisme eller nodvendigvis nasjonalstater. Tror derimot det finnes en viss spirituell betydning i blod og miljo da.

>De er rotlose abstraksjoner i fra 1700-tallet.

Herregud, du er jo gigantautist. Du får kaste PC'en din i havet og flytte ut i skogen med et lendeklede om du ikke liker det, hvis at du faktisk mener det og ikke bare er en nigger.

Kan virke som om noen ikke har kommet til Evolas siste bok enda, du må nok bare innfinne deg i historiens struktur og ri tigeren av.

Satt en topp sǿtpai bak kassa når jeg var på butikken nettopp.
>grǿnne ǿyne
>blond
>subtile ayy lmao-trekk i ansiktet
>arisk som faen
>ca. like hǿy som meg(jeg er 185)

>dfn for beta til å tǿrre si noe annet enn hei og hadet til henne

tror du blander nordisk og arisk her.

Ol ol ol på afterski

Går det an å ha afterski i Nederland? Det er jo helt flatt.

det er jo så flatt som danmark.

Innendors skibakker og plastmatter på knoller.

>dfn du leser folks reaksjoner til The VVitch på imdb og reddit og alle er så plebeiere at jeg blir sint

Likte du den ikke?

Jo, elsket den, det er bare alle andre som ikke gjorde det.

Det er en veldig dårlig film sdm

Enig, det var en rått bra film.

Kos deg med de sjempeskomle skvette-skrekkfilmene dine, du.

Det er jo en jumpscare basert "skrekk"film. Le protestant satansim spoopy movie.
Skulle onske noe kunne sette seg inn i temaet de lager film om for en gangs skyld.
Men tenåringene får kose seg med le spoopy satanism XD
Kanskje svever noen i lufta igjen XD blir så redd atte hjælp

Er dette agn?

Den er jo ikke jumpscare basert i det hele tatt, det direkte motsatte heller. Den bygger på atmosfære og spenning, og minner mer om The Shining enn noe annet.

>sette seg inn i temaet

Såvidt jeg har forstått det så har regissoren forberedt seg og undersokt på egenhånd i hele FIRE ÅR for han lagde filmen, og mye av dialogen er hentet direkte ut i fra skrifter fra den tiden.

Det er faktisk en av de filmene som kanskje er mest historisk korrekt noensinne, slutt å være en tufs.

Dette er bare begynnelsen. Vi vil måtte leve med de mange folgene av Brexit resten av livet. Likevel er Brexit bare et symptom, ikke selve sykdommen. I de fleste europeiske land finnes det nå bred mistillit til politiske eliters evne til å skape en troverdig felleseuropeisk sosiookonomisk kontrakt for fremtiden. Dette problemet er i siste instans en kraftig konsekvens av det vanlige folk (ofte urettmessig) foler av (1) global konkurranse i næringslivet som truer deres arbeidsplasser og (2) svakt regulert migrasjon som truer deres velferdsstater på lang sikt. Hovedutfordringen nå er å skape troverdige rammer for velstand og velferd i Europa slik at Europa unngår ytterligere splittelse og flere ytterliggående regimer som vil skape mer hat, frykt, ustabilitet og det som verre er. EUs felles utenriks- og sikkerhetspolitikk er kanskje det politikkområdet som vil rammes aller hardest av Brexit ettersom britene er de eneste i EU som, basert på unik erfaring, har forfektet et virkelig globalt utsyn i våre globaliseringstider. Orden i intern europeisk sikkerhetspolitikk blir det neppe for Kypros-sporsmålet finner sin losning slik at NATO og EU kan begynne å samarbeide for alvor. Da vil alt ligge til rette for full europeisk sikkerhet. Virkelig tysk lederskap i Europa er lite sannsynlig, mest fordi tyskerne i realiteten verken onsker eller er modne for ansvaret selv, men også fordi mange andre europeere slett ikke onsker fullt tysk lederskap. Hva Europa og EU trenger mest av alt nå, er et engasjert USA og et Brussel som nennsomt forsoker å bevare mest mulig av hva EU har oppnådd hittil. Om mer og smartere integrasjon blir mulig i EU senere, avhenger av hvor vellykket alle klarer å håndtere Brexit nå.

Fin blogg

Nei det er ikke agn. Det er ingen atmosfære, bare musikk som bygger opp mot at nå skal du bli skremt og kryssklipping med le spoopy satanisme.

Om han har brukt fire år på å satt seg inn i hva hekseri faktisk gikk ut på så har han gjort en jævlig dårlig jobb. Å sammenligne Kubrick med denne fisen er faen meg latterlig.

Gutta jeg har vanskelig for å fortelle om dette, men jeg deltok på Pride i Oslo her om dagen.

Litt om meg, jeg er hetereofil og anser meg selv som en som foretrekker vagina.

Likevel, så var jeg på London Pub under priden. Drakk og koste meg, det var noe slags bingo på gang der inne.

Jeg var på puben alene, da min venninne hadde forlatt meg litt tidligere på kvelden. Fant meg en liten gjeng som jeg satt og drakk ol med, de syntes jeg var trivelig og spanderte ol på meg.

Til slutt så ble det litt mye, da foreslå han ene at i alle tre skulle dra hjem på naschspiel hos han. "Ta det helt med ro, vi biter ikke" kan jeg huske at han ene (Thor) sa til meg.

Vi dro hjem til Thor, oppe ved Helsfyr en plass. Husker ikke helt noyaktig, da satte vi på litt musikk og det var enda mer å drikke på bordet.

Jeg husker fortsatt sangen som spilte da Thor kom med forslaget, han lurte på om jeg hadde blitt sugd av en homofil for.

Enda finere blogg.

Nei svarte, jeg. Han begynte da å undre på om jeg kunne tenkt meg å eksperimentere litt.

Jeg har alltid tenkt at jeg er en fri person, og at hva jeg gjor med andre ikke burde ha noen effekt på psyken min i ettertid. Så jeg takket ja til å forsoke dette.

Jeg tok deretter av meg buksen inne i stuen til Thor, og han begynte å filetere kuken min med munnen sin. Det var helt fantastisk, jeg har aldri opplevd at noen kan suge så fantastisk godt som det Thor gjorde.

Jeg ble helt paff, og kom rimelig fort. Thor fniste og fortsatte med å suge vekk spermen som nå lå over kukhodet mitt.

Jeg lukker oynene i et lite minutt, for jeg plutselig kjenner noe som er borti ansiktet mitt. Det var da Erlend som hadde sin erigerte penis klar foran meg.

Forbauset så skottet jeg opp på han, og forsokte forst å takke nei.

"Kom igjen da, hva er forskjellen? Du har allerede blitt sugd, hvorfor ikke bare ta den helt ut"

Jeg gjorde som han sa, og tok den helt ut den kvelden.

Det foles ut som at jeg har blitt voldtatt, jeg skjemmes. Jeg klarer ikke se foreldrene mine inn i oynene igjen. Det er helt forferdelig.

Noen som kjenner til noen god krisepsykiater?

Sangen som spiltes var : youtube.com/watch?v=2ZBtPf7FOoM

Jeg begynner å gråte når jeg horer den nå, får helt angst. Tilnærmet panikkanfall.

desuarchive.org/int/thread/60332486/#60355986

Det er da såvisst atmosfære.

Om du ikke ser likheten til Shining så er det ikke vits i å diskutere dette med deg.

Ha en fortsatt god dag, homse.

>MULLA
>KREXIT
>MULLA KREXIT

Kjære VGs journalister, det er faktisk på tide å slutte med disse ordspillene deres. Det er overhodet ikke morsomt, det er rett og slett forkastelig journalistikk dere bedriver.

vg.no/nyheter/innenriks/forsvaret/moeoeoeoeoeoeoet-forsvarets-spesialkummando/a/10094058/

Hvis dette er måten vi skal behandle vanskeligere stilte minoritter på så er jeg redd for Norges fremtid.

Jeg opererer på så mange lag med ironi, at jeg synes faktisk at det er veldig morsomt.

Hold kjeft, det er ikke det som er problemet jeg er interessert i. Mulla Krekar skulle vært leid ned i fjæra og nakkeskutt for flere tiår siden.

Det er det faktum at en journalist, som har et ansvar for å bringe NYHETER til folket spyr ut slike latterlige ordspill og forferdelige nyhetssaker som overhodet ikke er nyttig for NOEN!

å så sinna
samme fåvæ

Mullah Krekar er en snill gutt som ikke har gjort noe galt!

Se en bra film som 'a field in england', så forstår du at vvitch er en dritfilm uten sidestykke.

...

>a field in england

>Dette er rangert som den beste scenen i filmen

youtube.com/watch?v=pzLnRXtHO0M

som jeg tenkte, du er en tretten år gammel jente. du liker vel zootopia og disney"filmer" også. aldri snakk film med meg noensinne igjen.

hva med din kones sonn da, kan jeg snakke film med han?

Bokstavelig talt Aguirre bare uten talentfulle skuespillere og regissor.

Nå projiserer du veldig mye her Anders, jeg har ikke sagt hva slags filmer jeg liker.

Meg til venstre fåvæ
Er dette deg nå?

Hahahahaha

Mitt smil var ikke tilgjengelig ut i fra disse valgene, så jeg måtte lage det selv.

youtube.com/watch?v=xpfxvvsMVdg

norrǿnt fåvæ?

>dette kartet antyder at svensker, dansker og nordmenn er samme rase
Hater dette megmeget fåvæ

Hvorfor er det et megmeg? Jeg tror kanskje du bare har misforstått hva en rase er for noe.

Hva faen? Skal fly til London med ryainair, men bagasjen koster dobelt så mye som biletten

Tips: ikke ta med halve huset.

Hva mente han med dette?

Kvalitet

youtube.com/watch?v=8vH3WfMWpuw

Billigste bagasjen er 15 kg, som koster 550KR. Biletten selv koster 270kr

Hvorfor tar du med deg noe annet enn håndbaggasje? Skal du bli lenge?

>Billigste bagasjen er 15 kg, som koster 550KR.

youtube.com/watch?v=BCoiMuWVdJg

Jeg fant nettopp en video av en tysk goth jente som kaller seg vampyr som tar inn og ut et glassoye.

Internett.

jeg ble litt dårlig fåvæ

>dfn ingen ǿsterriksk danserinnejv

Kanin, fåvæ.

Det var en MASSIV hals

Hun burde pare seg med Ernst. Lurer fælt på hva resultatet hadde blitt

Ja hva skal jeg gjore da? Stappe alt jeg trenger for fire dager i en sekk mindre enn 10kg?

Se for deg Danny Devito i hals-form, slik tror jeg det blir