...
Sverigetråden - Kvällsupplagan
Other urls found in this thread:
face
dailystormer.com
imgur.com
twitter.com
>ETHNIC SWEDES
sö po sö po
>USA & USSR "befriade" Europa från nazisterna
Vad lever ni för?
Rädd för döden.
Spela dataspel och kolla på anime
>Varför 3?
måste väcka fv'en som precis kom hem och somnade och ska resa tidigt imorgon.
Hon vaknar inte av alarm så jag måste hjälpa
zara
EU's förintesle
Att hitta styrkan till att begå självmord
...
Ställ inte så stora frågor nu user, jag kommer hit för att inte behöva tänka på sånt.
>nbög
>wt flickvän som inte vaknar av alarm
face
book.com/ajplusenglish/videos/753021788172664/
"16" åriga :^)
Kan någon förklara ((())) jagjaget för mig?
>vita kvinnor
Hej! Vad gör ni? :) Jag heter...
Eh... Vad... Vad fan är det här? Vad fan är det här?! Jävlar vilken skittråd! Hur i helv... Vad fan är fel på er? Är ni inte dumma i huvudet så är ni skittråkiga! Måste jag välja mellan idioti och tristess? Jävlar. Mitt största misstag var att klicka på denna tråd. Skaffa hjälp.
Men om du vaknar av alarm är det väl bara att sätta på ett och sova tills dess?
Hoppas hon dör ytterst plågsamt.
För att det är spännande att lära sig nya saker.
>kommentarerna
>svennehoror
vafan ja hatar sverigetråden nu
Är väl nån scheme-programmerare som rymt från mental institution. Nej nu var jag elak. Finns schyssta scheme programmerare.
Just matched on Tinder with a girl from Uppsala
What do
>alla toppkommentarer är om hur det ändå är vita cuckar som säger att det är vitas fel
sverje!
>Han fattar inte att syftet med är att kartlägga hans psyke och det bästa han kan göra är att lägga på minnet vad galningarna gör och så gott som möjligt låtsas om ingenting.
Haha titta där en sån plebbijan.
Fuck off
Digital judestärna.
dailystormer.com
>WT
hon kom precis hem från jobet och kommer ha svårt att vakna om 5h
>antyder att jag vågar knula upp detta.
Tror inte att jag kommer ha en trevlig morgon om jag vaknar klockan 6.
Sen lovade jag att hjälpa henne,trodde inte jag skulle bli såhär trött dock
>när psykfallsanon brevar
>muh Europa förstörde deras länder.
Sen när har Island bombat Irak?
>61485060
>61485149
Snälla, skaffa en hobby.
>dkn runkade och pissade direkt efter
>nu svider det och känns som man har en urinvägsinfektion
>varje gång man reser sig från toalettstolen kommer det några svidande droppar till som man måste släppa ut
Vad gör man i det här läget?
>dkn gick förbi Lasse Lagerbäcks hus idag
Är det bara vi som fixar roliga trådbilder eller?
Har aldrig hört en icke wt säga att de har svårt av att vakna upp av larm
Du hänger här på kanalen på helspänn och hoppar fram och svarar folk så fort de brevar något.
Och så tycker du att det jag som är psykfallet?
>Haroon Be
humanity fails when a human is considered as an illegal. You should be ashamed mate, borders and territory mean nothing, you think your superior because a higher power grants you to walk freely on a part of Gods green earth, f*ck the police and f*ck the governments that approve of this type of inhumane treatment of refugees placing them in the same
Category of murderers and rapists. And up yours to your pathetic commentary.
EPISKT
Vad sägs om att vi alla sitter uppe hela natten och diskuterar stora frågor som meningen med livet och vem som är den sötaste partiledaren?
Benis är död, ring begravningsentreprenör'n.
Det kommer nog vara borta när du vaknar
Sluta runka när du är pissnödig
hon är en sån där som inte funkar utan prick 8h sömn.
hon är definitivt inte wt. 1år kvar på juristlinjen med lysande betyg favä
>politik
Nej tack. Men vi kan breva positiva och snälla saker om varandra hela natten istället
>vem som är den sötaste partiledaren
detta är inget å diskutera över
vad tycker du om entropi?
Hej /heem/
Såna frågor man inte ska svara på. Det spelar ingen roll vad man tycker och man riskerar bara reta upp folk och motivera dem att jävlas med en. Det kan ju vara intressant om man vill lära sig vad folk stör sig på och hur sånt funkar, men det blir ganska långtråkigt i längden favä.
hahaha eris lol :pp ja har sett fnorderna XD
AHAHAHAH ETT JÄÄÄVLA ÄPPLE
>dkn hänger knappt ens i /heem/ under galorna
Behöver en doge favä
>61485575
Herre Jesus
Var noga med att tömma blåsan ordentligt, kan vara halvfjong som stoppade flödet första gången, vilket kan leda till kissrester i urinröret som irriterar. Kan vara ett varaktigt problem? Försök knipa ordentligt så du undviker uvi, suger att få som man
>dkn sitter och tänker tillbaka till gymnasiet och vad jag borde ha gjort
Är ju fotboll nu. Och senaste var ju rätt tradiga. Memes under 200 får inte missas dock
>t. psykfallsanon
...
...
Jaha fan, det var en tecknad serie. Trodde du menade konceptet entropi som alla nördar tjafsar om stup i kvarten.
detta brev bevisade att han hade rätt ganska hårt favhu
Snubben är sjuk på riktigt
Sluta upp med detdär. Det är i bästa fall slöseri med tid och i värsta fall kan du dra på dig en depression.
Vet inte riktigt om jag fattar vad det innebär. Att all energi kommer att ta slut? Fast går det, måste inte energin ta vägen någonstans?
serien handlar om entropi dock. Det är en illustration av Isac Asimovs Den Sista Frågan
vad borde du ha gjort? Är det en sötpaj det handlar om?
>såna frågor ska man inte svara på
Tycker riktigt synd om dig att du sitter här och letar som en besatt bland breven favä. Det finns hjälp man kan söka, vet du.
Energi går alltid till spillo och blir till värme vilket inte går att använda sig av typ
Tre år efter gymnasiet är det att glömma user
Försök skaffa en hobby
Man behöver inte leta. Dina brev står ut ganska bra ur mängden
>dkn bara massa sötpajer på gymmet
sluta prata om entropi ni är reddit just nu sluta bara snälla
kommer ihåg typ ettan på gymnasiet då en snubbe BAH WOW SHIT MANNEN HARU LÄST DET HÄR OM ENTROPI BA WOW RÖK GRÄÄÄÄÄÄÄÄS
sluta
Kan inte hjälpa det. Har inget bättre för mig så jag satt och tänkte lite och kom att tänka på det.
Delvis sötpajer delvis att om jag var lite mer social så hade jag haft kompisar.
Tänkte börja träna men har inte orkat hit tills.
Deleta detta
>dkn kukblockerad av ISIS
ÄR SÅ TRÖÖÖÖÖÖT!! KVÄÄÄÄÄ JÄVLA HORA! Ska fan väcka henne en kvart tidigare så hon kan ge mig en avsugning som tack för besväret
nu vill jag höra hur fan det gick till. Gissar att de har något med Turkiet att göra?
Vad händer när energin tar slut då?
Framstår ändå som ganska besatt favä. Kanske skulle du söka hjälp för det. Inte hälsosamt att inte kunna släppa saker.
nå det är bara starta om skiten
Hoppas hennes plan kraschar
NBÖGAR FÅR INTE ANVÄNDA PEPE
universum värme död. Det är slut.
>21
>inser att jag ärvde farfars tunnhårighet
Alla stjärnor slocknar och inget mer händer någonsin
Kan relatera men umgänge är alltid flyktigt
Börja på ett kampsportsgym eller något
BAH WOW SHIT MANNEN HARU LÄST DET HÄR OM ENTROPI BA WOW RÖK GRÄÄÄÄÄÄÄÄS
Min "dates" flyg blev inställt p.g.a. istanbul
Samma. Det var 50% chans att få genen
Fuck
om all energi i hela universum skulle ta slut så skulle allt sluta att fungera. Vi skulle inte få något syre att anda, ingen sol att gassa i, inga vågor att bada i. Vi skulle dö inom loppet av 2-3 minuter.
stoppa mig :^)
säg inte så ditt psykfall
>Vad händer när energin tar slut då?
läs
imgur.com
som user brevade
Det händer. förutom det glada slutet
>nbögar som använder pepe
Tror jag inte på. Om nånting väl hänt så kan väl inte ingenting sätta igång och hända, iallafall inte för evigt. Borde ju bli ett nytt Big Bang eller liknande förr eller senare?
>dkn har alltid gillat asimov men blir alltid lite dämpad en tid efteråt
...
Du fattar väl att hon kommer knulla Mdongo när hon är borta?
Daglig påminnelse att världen styrs av grodluminati och att pepe är världens påve.
tror ni de som lever då kommer begå massjälvmord tillsammans i någon stor ritual? Eller tror ni de kommer hålla sig vid liv så länge det går i något förtvivlat hopp?
Jag gillar demontjejer.