/mämmi/

futis tytyt editio

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Bxc_55ur-J4
youtube.com/watch?v=FQ-BJq2wEaI
en.wikipedia.org/wiki/Pefletti
twitter.com/SFWRedditVideos

/balt/..

vittuku on vaan pari tuntia pimeyttä.

pesistytyt on parempia

mee nukkumaan

eka ovi snekille

youtube.com/watch?v=Bxc_55ur-J4

proofs?

Ei jumalauta. Minkä tähen mä täällä taas roikun pitkälle yöhön?

Hyvää yötä kulliloordit!

Juon taas kaljaa, Joka hiton päivä menee vähintää se 10, viimeset 2v jos ei Inttiä lasketa Millonkohan sitä saa huomata ekoja vaikutuksia terveydessään?

Itteni nauttii tässä garagea, sain jopa tuommosen garagetuopin ärkioskin tädiltä kaupanpäällisiksi. Valvon koska söin rullakebua ja katsoin the Departed joka oli ihan paska leffa.
Nyt lisää garagea.

>vittuku on vaan pari tuntia pimeyttä.
Tää

>pesistytyt on parempia
Ja tää

Linkatkaa joku hyvä thredi

Linkkaisin, mut Sup Forums blockaa toisten lautojen linkit

How do you guys like demon girls?

testi

...

Aiku joo tarkotit siis varmaan muita lautoja eli loputtomuuslauta jne?

miksi ihmeessä kukaan ostaisi alkoholia tai ylipäätään mitään paysafecardia ja ehkä prepadia lukuunottamatta ärrältä?
Mont vielt jäljel?

ja taisin muteen tappaa langun vai oliks sustakin vaan laimee alotus.

kuva liittyy vois kohta hakata taas emulaattorii

You could be my demon girl.

Ulkona ukkostaa ja sataa. On myös suhteellisen pimeetä viel.

Hyvin comfy

Paras keli. Vähän ukkostaa ja sitten akkastaa.

Koska ärrä lähimpänä ja siellä on aina välillä yks mukava töttöpönttöhöttö. Eipä siitä, rahaa on ainakin toistaseks, eikä itseasias tullu yhtään sen kalliimmaks ku jos oisin ostanu smarketista tms. Oli kyllä vähän kumma itseasiassa. Kolme jäljellä, sitte ois tietty gampiviinaa.
Nii ja imo spyro 1&2 parempia kuin Crashin vastaavat osat, vaikkakin god tier ovat nekin. Ite vois hakata Okamin loppuun pleikalla. Toisaalta kuitenkin vaan jatkan paskapostailua.

Missä ukkostaa?

Eli ihan mukavat aamuyöt/ aamut tiedossa, Itelläkin tos viel 8 bissee :D iskee yllättävän hyvin tälläseen vähän pienempään jätkää.

Pakko yhtyy tohon Spyron ylistämisee vs Crash ekoilt osilt. Crashan pääs omasta mielestä ainakin vasta vauhtiin Kolmoses siitä eteenpäin oli sit jo suht nautittavaa aina siihen konosolien sukupolven vaihdokseen asti.

Joo ihan jees fiiliksillä mennään, mutta ei haittais yhtään semmoset kelit kun mitä kertoilee, vitun kuuma ja tuntuu ettei ilma kierrä. Vielä kun saatais tämmöset meiningit Suomeen niin vois olla comfy apocalypse fiilis.

Kyllä

Kun pitää katsella/kuunnella jotain sivusilmällä ja red letter mediat alkaa taas maistumaan puulta.
youtube.com/watch?v=FQ-BJq2wEaI

do binnish girls have nice butts? also pls give me rare nicos

Maistuis kyl vesisade tänne eteläänki, mut Stadis ihan vaan hemmetin sininen taivas, Pikkasen punertavii pilvii pohjosen suunnal.

Mis hitos muuten myrskyää?

Saispa kunnon myrskyt tännekki, mieluiten semmoset ihan kunnol puut kaatavii, toi sun esimerkkis meni kyl omal nautinto asteel jo yli :D Mutta ku pääsis ees fiilistelee Yhtä Helvetinmoista myräkkää, tuuli 15ms/ vettä >100 mm /pv ja helvetisti jatkuvaa salamointia pari päivää, Nauttisin muuten ihan hemmetisti.

Lounais-Suomessa asun.

Haista animepostaaja paskaa, saatanan fagottirunkku. Turpaan ruosteisella rautanaulalla tuollaisille tuhkamuna tumblerihomolle!

Post ur cutie ass first, we can discuss finnish qts always later.
Iv seen most of Death Note but ill sure accept more good recomendes.

pakko mennä paskapostaamaan sängystä käsin tuulettimen äärelle, millä vitulla saan ilman kiertämään talossa paremmin?

homo bully
u first pls I've already tasted qt fem finn trap hole

huomenta

szia Pekka :DDDD

Tapa itsesi.

ilkimys

laulu pilaa musiikin jtp

Seuraava saapumiserä II/16 astuu palvelukseen 4 vuorokauden kuluttua.

We don't have as lax immigration policy as you guys do so I haven't met any

I'm seriously considering learning Finnish just to read Ylilauta, and get unfiltered access to fresh new memes

Is it worth it desu?

Yes.

vituttaako naminami

Enjoy having to essentially learn two different languages.
>spoken finnish

The demons are ruining our economy.

Muricans serve, Finnish.

If we ever meet it will just be my cock on ur ass, You sure understand that?

I'll do my best to deserve these memes.

Haista kikki

Oho, tullu noi ssd hinnat aika hyvin alas kun viimeksi katoin noin 4 vuotta sitten

Juu, ei sitä tällä hetkellä oikeen muuta kannata ostaa järjestelmälevyks ainakaan.

Excuse me, but I have a question(s):
Do they have saunas in hotels in Finland? I'm taking a trip there, and want of course to enjoy one, which I don't get to do often. Also: How nice are they and other public saunas compared to private saunas? Do they (public and or hotel saunas) require nudity? Will I be frowned upon for preferring to keep my towel on?

Joku napsahti selässä vasemman lapaluun kohdalla ja nyt tuntuu kuin ois vasaralla lyöty siihen. ei vittu

>yhdys_sana_editio

>Will I be frowned upon for preferring to keep my towel on?
Yes. No one cares about your micropenis.

>Do they have saunas in hotels in Finland?
All hotels have at least one sauna butyou have to reserve it at the reception unless it's a big free for all
>How nice are they and other public saunas compared to private saunas?
Difference is the same as with private pool vs public pool. The cleanest public saunas are probably the ones in public swimming halls or the really expensive ones. Hotel saunas are breddy good.
>Do they (public and or hotel saunas) require nudity? Wearing a swimsuit might at worst get you thrown out and messing up your towel with sweat and steam is just silly. No one cares about your junk.

Also in a public sauna use these to sit on:
en.wikipedia.org/wiki/Pefletti

Lupasin faijalle et meen avaa oven sähkömiehelle sen kämppään, kun se ei ite pääse. Nyt venaan täs puhelinsoittoo siltä, et millon pitää mennä kun sain vaan liukuvan ajan. Räjähtävää ripulia on tullut jo kahdesti tänä aamuna, kun on tällainen vitun stressivatsa.

Aika pienestä menee sunkin vatsa kuralle.

Ei siinä. Itsekkin vihaan noita faijan nakkihommia juurikin siitä syystä, että aikaikkuna on aina ihan vitun laaja eikä odotettu tapahtuma yleensä siltikään mahdu sen puitteisiin + nakit napsahtelevat lähes aina aivan puskista, vaikka asiasta olisi voinut mainita vaikka viikkoja etukäteen.

Vähintä tää nyt on mitä voin tehdä, kun se kuitenkin apustaa mun elämistä monella tapaa ja tästä ilmotettiin mulle alkuviikosta jo. En vaan jostain syystä totu näihin juttuihin, vaikka monesti ennenkin pitänyt käydä availee ovia ties kelle. Kuumottaa ihan vitusti, et meen just vessaan tai en jotenkin huomaa puhelinsoittoa ja sit se äijä venailee siel mua ja saan huutia, et mitä oot maleksinu taas.

Jooh, mulla kanssa sellane isäukko että saattaa vaan soittaa yhtäkkiä ja tyyliin tunnin päästä kannetaan jotain kaappeja. Ei siinä, on mulla aikaa mutta jotenkin aina rasahtaa rusinat kun tulee niin äkkiä.

>sovittuun hommaan viellä useita tunteja, joten poltanpa pienet paukut
>"moro:D lähetäänkin tos 15min päästä:DDDDDD"

SOITTO TULI

Pitää mennä moi.

Mikäs paskapostaushanke tääl nyt on käynnissä?

Pääsiäinen ja meemuohjelmointi.

How to type in Finnish.

Step 1: Press random letters on your keyboard

jybdsyjsdbfjs

Step 2: Add several vowels in the spaces and plenty of y's

jaayyybaadosyiijsuudyybaafjsaa

Step 3: Spaces

Jaay yybaa dosyiijs uudyyba afjsaa!

Done!

>puolustelee meemukieltänsä omaa tyhmyyttään mainostaen

Laitas yks pekonihampurilainen ja extra suuri mountain dew kiitos

Arvostelkaa mun lounas
>5 keitettyä kananmunaa
>pari kiiviä
>d-vitamiini purutabletti
>lasi maitoa
>ehkä näkkäri tuorejuustolevitteellä

Tukehdu hampurilaiseen.

Täällä varikolla kävi joku NEEKERI joka halus ostaa jonkun tojotan.

toyopet :D

>plenty of y's
Nigga what, also
>b
>d
>f

ilmeeni kun sossurahat putoaa tilille ja suunnittelen sushille lähtöä

Olisit sanonut notta ei täällä kameleita myydä:----------DDDDDDDDDD

what does it mean

"Defends his meme language while advertising his own stupidity"

meemu

Meme digits

Ilmeeni kun sossurahat tippuu tilille ja suunittelen ihan tavallista ruokailua. Meni viimekuussa rahat vähän tiukille kun pyörästä tärähti polkimet paskaks ja tälläistä yllättävää menoa ei oltu huomioitu.

>palkka tippuu tilille
>noin puolet pöllähtää taivaan tuuliin kaikenmaailman laskuja maksellessa

Ei edes vituttaisi jos ei joutuisi raatamaan rahansa eteen. Taidan ryhtyä joku päivä viellä ammattipummiksi.

Ohita lippu, olen aito suomalainen. Yhdessä Kiinan veljekset me hallitsemaan maailmaa.

hyvä idea, kerron kavereille

[doubt]

Juu, mun tekis mieli muuttaa vittuun täältä helsingistä. Asumisen hinta on aika sairasta.

En koskaan valehdella sinulle.

Nice try mr. google translate

ihan itsekkö päättelit? sulta ei sitten mee mikään ohi

Nice try mr. google translate

Nice try mr. googe translate

>Mikä et käytä Google kääntää kirjoittaa, että Englanti.

>What you do not use Google translator to write that in English.

>What don't use Google translates writes, that England.
what did he mean by this?

Hello.

Kuulit minua.

You were hearing me?

pari tuntia ja sit alkaa VIIKON
LOPPU

Jaa, nyt se vaahtoribulssi lentää vaikka nuuskaa vieläkin menee huuleen. Ehkä se oli sitten oikeasti vain sattumaa tai joku hetkellinen "nikotiinia kehossa" vaikutus.

On tää kyllä ihan vitun tympeetä hommaa, 7 kuukautta tulee näinä päivinä täyteen ilman kiinteää paskaa. Etenkin tälläinen stressitila kun odottaa pääsykoetuloksia vaikuttaa vielä potenssiin yhdeksäntuhatta, tosin ihankun mä tälläisen mahan kanssa sitä koulua aloittaisin kuitenkaan, mutta noin niinkuin periaatteesta.

Ooks laihtunu edelleen siitä 88kg vai mikä se oli?

No painan joku 87 about nykyään. Laihdunhan mä tasaisesti kun syön niin vähän, nyt viimeisen kuukauden olen alkanut väkisin syömään vähän enemmän mutta se sit näkyy vaan isompana määränä mahakipuja.

MENKÄÄ VITTU TÖIHIN

Varmaan kyl aika paskat setit juu. Etpähän oo sit ylipainonen ainakaan enää.

Mitä jos toi sun ripulointi johtuukin nyt siitä että kuumottelet jatkuvaa ripulointia ja mahaa menee siksi sekaisin?