NEDERDRAAD

/nederdraad/

Miemlandeditie

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=c34VVVLCmeg
rtbf.be/auvio/detail_tout-ca-ne-nous-rendra-pas-le-congo?id=905183
nl.wikipedia.org/wiki/Hasselt_(Overijssel)
youtube.com/watch?v=7agKX_O_2Wo
twitter.com/NSFWRedditImage

ja zeg ik wou er net een maken

Animusic

youtube.com/watch?v=c34VVVLCmeg

HOMO'S DE NEUK UITGEBLAZEN

Gebaseerde mocro's!

wanneer

Ik weet de oplossing, legaal wapenbezit voor blanke autochtone Nederlanders.

totaal niet opzichtig, faisal

>a fucking swamp

>bij de mensen boven de rivieren willen horen

>Daan Winter-Stroman
>Stroman
proberen ze het nog wel te verbergen?

...

>brussel willen
nee bedankt

OY VEY
BLAAS DE OPERATIE AF

...

>moeder: Wanneer ga je weer eens aan het werk?
>ik: Ik hoef niet te werken, ik leef van de liefde
>moeder: haha, blablablablabla

weer een vervelende discussie weten te vermijden

mooi opgelost, kan je straks weer zakgeld vragen.

ik krijg geen zakgeld :^(
ik krijg goede jongen punten :')

>Limburg nog steeds niet onafhankelijk

ga. weg.

Het leven van een tiener is hard.

ik hoefde nooit aan het werk van mijn ouders als tiener een nu heb ik geen werk

student die volgend jaar op kamers gaat

>dvw zo lang NEET dat ik er een hekel aan begin te krijgen en begin te verlangen naar het leven van een normaaltje

Hallo

Doei

>Nu in zakencentrum van Geneve: koffie met pijpbeurt

...De Zwitserse krant The Local schrijft dat een Geneefse ondernemer het idee heeft opgevat om een café te openen waar klanten orale seks kunnen bestellen bij hun koffie.

De naam voor het etablissement is nog niet bekend, maar de projectnaam is vooralsnog Café Fellatio. De ondernemer kreeg het idee na een bezoek aan soortgelijke cafés in Thailand....

1 Reactie:
"Ik juich het initiatief van Café Fellatio van harte toe. Een structureel tekort aan vrijwilligsters heeft mij genoopt andere wegen te bewandelen. Mijn niet aflatende inzet heeft er toe geleid dat ik uit een bij de Lidl aangeschafte gootsteenontstopper een technisch zeer vernuftige penispomp heb gefabriceerd. Voor hand en spandiensten ben ik nu niet meer afhankelijk van verzakende ondergeschikten. Niet onbelangrijk te vermelden dat de door mij ontwikkelde penispomp prostaat ontlastend en éénhandig bedienbaar is, daarbij complementair aan mijn Villeroy & Boch toilet met onderdouche en warmelucht droogfunctie."

wie van jullie was dit?

arbeit macht frei

ikdv

Koek

>wees 18
>niemand die om ID vraagt als ik alcohol of tabak koop

voelt fijn oetz

>Ben 22
>Wordt in supermarkten nog af en toe om ID gevraagd

Voor welke reden

>wees 19
>nooit alcohol of tabak gekocht

voelt fijn oetz

>wees 25
>vrijwel elke medewerker bij de lokale supermarkt weet dat ik alcoholist ben

Voelt wel enigszins vervelend

>wil fles drank kopen bij gall en gall
>"feestje vanavond?"
>"n-nee"
>"is het een kado?"
>"n-nee ik wou gewoon wat lekkers haha"
En toen heb ik de hele fles opgedronken

>wees 23
>iedereen die nog steeds denkt dat ik 18 ben omdat ik geen baardgroei heb
>mgw

gall en gall is best een leuke winkel, zonder die kankerverkopers die je geen seconde met rust kunnen laten

een keer dacht een kassamedewerker dat ik een vrouw was

>Wees 25
>Wordt nooit om mijn ID gevraagd
>Scheer mijn baard af omdat zomer
>Iedereen wil mijn ID kaart zien
Ach ja, ik heb nu tenminste wel eindelijk een Albert Heijn flessenopener gekregen als goedmakertje.

...

>wees 20
>wees manlet van 170cm
>geen baardgroei
>'HUH? Ben je echt 20?!'

Iemand, hou me vast ;_;

Hoe oud schatten mensen jullie in? Mij schatten ze altijd net een of twee jaartjes ouder in dan dat ik ben oetz

30 maar ik ben 39

mensen tm ~25 een jaartje of 2 ouder inschatten
mensen ouder dan dat altijd een paar jaar jonger

mensen denken dat ik letterlijk 12 ben als ik me geschoren heb

Sommige 21, andere 28.
Ik ben 24

>2016
>tabak kopen
Je krijgt er kanker van

Klopt, maar het balanceert wel de kanker die je krijgt van Nederdraden

ik rook ook niet :^)

Beter drink je gewoon drank en ga je nu niet zeggen dat je verdampt...

ik drink gewoon alcohol, heb naast me nog wat apfelkorn staan. rook af en toe wiet.
maar echt 1 keer in de maand als ik dat al haal.

Wiet of hasj in een verdamper doen is een stuk fijner dan je denkt hoor. Alleen wel jammer dat die Canadezen het imago verneukt hebben.

degenerant

>Wiet of hasj in een verdamper doen is een stuk fijner dan je denkt hoor.
Is dat zo? Wietverdampers zijn namelijk ontzettend duur en een pijp vind ik wel goed genoeg.

i need your help /kankerdraad/
can you write what is he saying at 5:03 till he finishes his sentence ? when he says "don't worry i pay for all" rtbf.be/auvio/detail_tout-ca-ne-nous-rendra-pas-le-congo?id=905183
thanks

Doelde meer op tabak in een verdamper. Wiet verdamp ik zelf ook; heerlijke hoog, bespaard veel geld omdat je veel minder wiet nodig hebt, en al het verdampte wiet kan je daarna nog gewoon oproken of op een broodje pindakaas gooien.

Kijk naar de MFLB, ik heb zelf de officiële maar als je een beetje goed bent met hout bewerken kan je makkelijk een kopie maken voor een tussen de €10 en €30 afhankelijk van wat voor hout je gebruikt. Neem alleen geen zachte houtsoorten, die beschadigingen en breken veel te makkelijk zo weet ik uit ervaring.

Het geeft een veel andere ervaring dan wanneer je wiet verbrand. De high trekt veel subtieler op en je hebt niet het gevoel dat je een schop tussen je ogen krijgt als je een haze uit een pijp rookt bijvoorbeeld. Of je moet daar van houden natuurlijk.

Ah ja tabak in een verdamper heb ik zelf nog nooit geprobeerd, dat lijkt me dan ook weer niks.

Transcribed:
"dus ik betaal alle onkosten uw inschrijving vitrinetaks bestaat allemaal niet da's allemaal voor mij"

didn't watch anything else so don't know the context, don't know where to put comma's, I'm guessing
"dus ik betaal alle onkosten; uw inschrijving, vitrinetaks, bestaat allemaal niet — da's allemaal voor mij"

Betere versie.

>tabak in een verdamper
waarom zou je dat nouweer doen

Liever laat je Gooi en vechtstreek heel en dump je Almere.

"Dus ik betaal alle kosten, de inschrijving, de vitrine-tax, bestaat allemaal niet; da's allemaal op mij."

thanks you very much
that's a very good "documentary", if you speak a few words of french give it a try, they speak more english and dutch in the video

>maar als je een beetje goed bent met hout bewerken kan je makkelijk een kopie maken voor een tussen de €10 en €30 afhankelijk van wat voor hout je gebruikt
Kan ik ook gewoon een klein metaal kommetje of zo waar de wiet in past aan mijn soldeerbout bevestigen en die op de juiste temperatuur instellen?

Perfect.

>Maastricht als hoofdstad van Limburg

En Hasselt dan?

Hier teken ik voor.

Ik sla je neer. Waar woon je?

T-tongeren.

Maastricht is een leuke stad, maar ik wil niet constant Mestreeeech aanhoren

Oh dan woon ik echt heel dichtbij.

Op zich moet het kunnen mits je de bovenkant afdekt en er twee gaten in maakt; een voor licht toevoer en een voor het inhaleren met een (glazen) buisje eraan. Nu is een soldeerbout en alles wel wat lastiger om mee te nemen naar het park.

i see variations, do flanders speak a patois ?

>Hasselt
>stad
wieuw
Zelfs Borgloon en Tongeren waren belangrijker. Iedere keer als ik Hasselt hoor denk ik aan een stad in de buurt.
nl.wikipedia.org/wiki/Hasselt_(Overijssel)

Maastricht is nog altijd een stuk beter dan de omgeving Venlo. Serieus, kutste stuk van Nederland.

>stad

Dorp met capsones bedoel je.

Most people in both Flanders and the Netherlands actually speak a patois at home, with the exception of Holland for the Netherlands and parts of Brabant in Belgium.

It's not like it isn't understandable, but when not accustomed you might hear words wrong, especially when the speaker speaks as fast and non-professional as in the video you posted.

Heerlen en omgeving is helemaal een depressief hol. Als ik met de trein langs rijd krijg ik de neiging op mijn polsen door te bijten.

Ik woon op 10 minuten :^) Ik ga altijd naar de Albert Heijn aan de Brusselse poort en de Bijenkorf in Maastricht

Ja, maar Hasselt heeft goeie jenever, vlaaien en speculaas

We hebben zelfs een eigen liedje

youtube.com/watch?v=7agKX_O_2Wo

>Dorp met capsones
>Hasselt is een stad in de gemeente Zwartewaterland [...] Rond 1252 kreeg Hasselt stadsrechten van de bisschop van Utrecht.

Met maar 6000 inwoners, in Nederland is een stad meestal een plaats met meer dan 20.000 inwoners. Daarom is het geen dorp, maar een verijdeld dorp.

thank you

>and parts of Brabant in Belgium
Wat?

Ja inderdaad. Ik studeerde ooit in Nijmegen en ik ging wel eens met de trein naar mijn oma in Venlo. Dan kom je op zo'n Arriva treintje die helemaal stampvol zit en dan stopt die een paar keer in the middle of nowhere.
Echt een station in weiland.

Jij woont heel dichtbij. Mijn ouders wonen in Zussen. Ik wil daar ook wonen. Rust en ruimte.

jamais

>Chris van Den Durpel
Da's lang geleden.

>wees mij
>knap
>wees jou
>lelijk

xDDD

Het Standaardnederlands in België voor zover ik weet gebaseerd op het Brabants.

>Zussen

Mijn neger. Dit is het beste deel van Limburg. Hoe meer je naar het noorden gaat, hoe groter de kanker wordt. Als je in Genk zit, dan zit je al te ver. Komt waarschijnlijk door de invloed van Antwerpen

We spreken dezelfde taal. Het "vlaams is een miem. Onze standaarduitspraak verschil wat van jullie maar is niet brabants.

>Chris van Den Durpel

Wat is er eigenlijk met hem gebeurd? Al een paar jaar niks meer van gehoord

Standaardnederlands is een mix van vooral Hollands en Brabants. Standaardnederlands is hetzelfde in Vlaanderen en Nederland.

Oh oké, ik houd mijn mond nu.

>wees 45
>paal nog steeds op vierkan

godver

Ik dacht dit ook. Je hebt wel de regionale dialecten, maar het algemeen gesproken Vlaams lijkt me sterk Brabants met veel Franse leenwoorden

>zoek Zussen op Koekel kaarten
>letterlijk Samson en Gert woningen

Comfortabel als de neuk.

wie heeft er ook naar het OLS gekeken

Wew vriend. Ik denk dat jij de oudste in deze draad bent.

qui /francophone/ ici ?

qui /Vive la Wallonie/ ici ?

qui /à mort les Flamerdes/ ici ?

>Standaardnederlands is een mix van vooral Hollands en Brabants
Klopt, maar als we naar uitspraak kijken is de invloed van het Brabants groter dan het Hollands op het Belgisch Nederlands. Maar uiteraard kan dit beter een vorm van het Verkavelingsvlaams genoemd worden, met name door de media.

Wat een depressieve kutstraat is dat zeg. Jezus.

Je kan nooit meer weg.
Ik ben 37.