/mämmi/

Asperger -painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Y1HIDtGZlXI
youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc
youtube.com/watch?v=Q_KepcjukKM
youtube.com/watch?v=0O2aH4XLbto
twitter.com/NSFWRedditVideo

Ihan hirvee maanantai

tokamene eestile

Huomenna avolle

Hyi vittu täällä haisee ummehtuneelle, tiettekö semmonen 100 vuotta vanha perunakellari

Kaveri ja sen muija kävi täällä äsken ja vähän sama juttu.

Yritin nopeesti piilotella roskia ja muuta ku oon ite ihan darranen.

Ikkunan avaaminenhan ei tule kysymykseenkään.

Haju lähti musta. En ollu ehtiny edes käydä suihkussa tai mitään.

olisi pitänyt mennä inttiin nyt, kun lähes kaikki kaveritkin meni

oonko ainoa joka aina valitsee Klarna laskun tilatessaan settejä jostain kaupasta?

Olet.

miks? siinä ei ole mitään lisäkuluja ja en uskalla laittaa kortin numeroa nettiin keyloggereiden ym takia

Mitä sellasille 50 vuotialle pubiruusuille jotka änkeää samaan pöytään kiehnäämään voi sanoa? En voi käsittää miksi ainoastaan tuollaiset vanhukset tai sitten toinen ääripää 15-16 vuotiaat lähestyy eikä yksikään omanikäinen

Ei kannata, siellä vaan vittuuntuu jokaiseen

Se on oikeesti ihan ok tapa maksaa asioita pois.
50 pubiruusuille se et painu sinä huora helvettiin. 16veet viedään kotiin naitaviks.

Pyöris mummo muualle siitä

Siellä vittuuntuu jokaiseen vain jos jokainen on vittuuntunut sinuun.

Niinpä.

tää jtp
vittu mul on yksinäinen olo nyt
viimeinen ja AINOA mahdollisuus koskaan yrittää päästä takas yhteyksiin parhaiden koulukavereiden kanssa, ja sen sijaan päätin jäädä yksin kotiin itkemään

Lähestyispä 16v tytöt.

Mitä alkon antimia hakis sit kun kello on viittä vaille 8?

Ja viittinkö mennä jos on samat naamat kassalla jotka tunnistaa mut heti?

Jos haluat alkoholia niin menet. Ei kannata välittää muiden mielipiteistä niin paljon.

Eipä ollut. Itseäni ainakin vitutti infernaalisesti

>idiootit, jotka ei koskaan oppineet marssimaan tahdissa
>idiootit, jotka ei osanneet siivota omia jälkiään
>idiootit, jotka ei osanneet tumpata röökintumppejaan vaan viskoivat kesähelteilläkin palavat röökinsä nurmikolle/röökipaikalle (vitutti lievästi käyttää omat juomavedet sammuttamiseen ja lähteä tetsaamaan +20 helteillä)
>idiootit, jotka ei osanneet sytyttää saati lämmittää kamiinaa
>idiootit, jotka ei koskaan oppineet kasaamaan telttaa
>läskit paskat jotka luisti joka vitun asiassa, jolloin muut joutuivat sykkimään niidenkin edestä
>idiootit, jotka ei pitänyt huolta omista varusteistaan ja joita sitten haravoitiin metsistä koko vitun yö
En tiedä oliko jotenkin tavanomaista kehityskallumpi saapumiserä, mutta nämä kaikki osui vähintään puoleen omasta saapumiserästä, ja erityisesti omaan joukkueeseen

I love rockin' jewelry, a whole neck full
Bitches say he funny and disrespectful
I feel like Pablo when I'm workin' on my shoes
I feel like Pablo when I see me on the news
I feel like Pablo when I'm workin' on my house
Tell 'em party's in here, we don't need to go out

rullakebab tulisella mausteella, kiitos

>16veet viedään kotiin naitaviks

Taidan olla mieletön puritaani kun sellaisen mopolla liikkuvan ja energiajuomaa kiskovien cäppipäiden kanssa hengaavan kypsymättömän muijan paneminen tuntuu vähän arveluttavalta. Ensimmäinen muijakaveri oli sitä luokkaa ja sitä jatkuvaa vittuilun määrää kavereilta.

Closed due to Ramadan but will be open tomorrow. Want fanta or pepsi?

kokis

...

voi helvetti, olen niin uusavuton paska että pelkään hirveästi että olisin kaikki noista
paitsi siis läskeys, olen luuranko
en ees vitsaile kun sanon että jos mulle annetaan joku tehtävä, ei väliä KUINKA yksinkertainen se on niin kusen sen silti aivan täydellisesti
vaikka se olisi vaan että siirrä esine A paikasta B paikkaan C

Kävin just vaa'alla
Näytän olevan laihtunu viime kerrasta kun kävin

Ite en koskaan oppinu käyttää sitä myrskylyhtyä

Niitä ei opita käyttämään.
Niitä paholaisia ei hallitse kukaan.

...

Ihan miehekkäät lukemat. Itelläki näytti rapiat 110 kg, pitäsköhän tässä painua kohta iltalenkille.

Miten. Selitä minulle ajatuksenkulkusi ja miten ihmeessä pystyt kusemaan niinkin yksinkertaisen asian. Tahdon ymmärtää.

Toivottavasti olet ainakin 190cm pitkä

jään jatkuvasti epäröimään että teenkö sen täysin oikein, varmistan vielä teenkö sen oikein 100 kertaa ja sitten kuitenkin onnistun kusemaan sen
jopa helvetin paska tuuri voi joskus vaikuttaa asiaan ja jotain helvetin epätodennäköistä kuitenkin sattuu
en ole onnistunut tekemään melkein yhtäkään asiaa oikein elämässäni jtp

Voin taata asioita harjoiteltavan kunnes ne osataan riittävän hyvin ja nopeasti.

Vähän samaa itellä, se on toi huono itsevarmuus ja hauliaivo. Olis kiva jos tähänkin sais jonkun lääkityksen.

Ei tyhmyyteen ole lääkettä

aijaa

Ei tyhmyyteen ihmisessä, mutta tyhmyyteen ihmisissä kylläkin.

>idiootit, jotka ei osanneet tumpata röökintumppejaan vaan viskoivat kesähelteilläkin palavat röökinsä nurmikolle/röökipaikalle (vitutti lievästi käyttää omat juomavedet sammuttamiseen ja lähteä tetsaamaan +20 helteillä)
Vittu sä olet naurettava pelle.

>idiootit, jotka ei osanneet tumpata röökintumppejaan vaan viskoivat kesähelteilläkin palavat röökinsä nurmikolle/röökipaikalle (vitutti lievästi käyttää omat juomavedet sammuttamiseen ja lähteä tetsaamaan +20 helteillä)
täh?

Jaa käskyjen tottelemisen takia vai?

>havumäki viskoo palavan tumppinsa nurmikolle/röökipaikan tumppien sekaan
>paska syttyy palamaan
>juuh elikkäs, kaikki tupakoijat sammuttamaan. Käytätte siihen juomapullojenne vettä. Jos loppuu, niin täydennykset seuraavalla tauolla T: skabs

>>idiootit, jotka ei osanneet tumpata röökintumppejaan vaan viskoivat kesähelteilläkin palavat röökinsä nurmikolle/röökipaikalle (vitutti lievästi käyttää omat juomavedet sammuttamiseen ja lähteä tetsaamaan +20 helteillä)
Nyt ollaan kyllä langan teeman ytimessä.

Kyllä poikia varmaan nauratti kun herra tryhard autisti käy sankarillisesti sammuttamassa röökit vesipullolla

Puhelin ilmotti "your task on today's day: independence day"
jaa
en tiennykkään että suomella on tänään itsenäisyyspäivä

kuuntelin hyvää biisiä joka oli automaattitoistolla juutuubissa ja sit vilkasin sitä videota ja siinähän oli joku anime musavideo

yhtäkkiä biisistä tuli paska

Saan aina persnirhauman kun etin tuubista jonkun biisin ja joku ulostemies on laittanut siihen animekuvia taustalle

>musan "taustavideona" jotain 15x25 kuvia skaalattuna videon kehyksiin

Oon necromanceri.

Nostatan kuolleita lankoja ylös kuolleista.

Asiasta kukkaruukkuun näin viimeyönä unta jossa kaikki hampaani vasemalta yläleuasta lähtivät irti yhtenä rihmana joka muistutti vähän kalan leukaa.

Olin asian kanssa ihan OK koko loppu-unen ja herätessäni oikeasti yllätyin kun minulla olikin täysi setti hampaita suussani.

Itekki välil nään painajaisia esim. et jotain tavaroita hukkuu, lompakko varastetaa tms. sit aamulla on aina pakko tarkistaa varmuuden vuoksi että kaikki setit on tallella.

No niin. Sitten itsetutkiskelun kautta alat soveltamaan keittiöpsykologiaa ja alat miettiä mitä unesi tarkoittaa t. Jung

Itse en ole enää vuosiin nähnyt minkäänlaisia painajaisia. Penskana heräsin suunnilleen joka yö tuskanhiessä keskellä yötä. Tylsä elämäni heijastelee varmaan jo uniinkin.

Paras on kyllä kun meinaa unessaan tukehtua tms. hengenhätää ja herätessään on vielläkin kuolinkamppailut käynnissä.

>stk kärsit unihalvauksista ja et ole nukkunut vuosia heräämättä ainakin kaksi kertaa yössä
>stk saat välillä yöllisiä kauhukohtauksia

Miksi kirjastojen kansantalouden hyllyltä löytyy aina vähintään kaksi meemiekonomisti Krugmanin opusta, mutta nolla Keynesin tai Friedmanin kirjaa?

>stk en ole käynyt kirjastossa varmaan 10 vuoteen

>nykyään langaton puhelimen lataus on mahdollista
teknologian ihmekausi

Itsellä varmaan jotain 15.

En tiedä onko kirjastokorttinikaan enää tallessa, mutta se on se paskanruskea malli mun 7v nimmarilla jos joku sattuu näkemään.

Teslahan sen langattoman latauksen jo keksi, sen hyötysuhde ei vaan ole kovin kummonen kun uloste säteilee vähän kaikkialle.

>nykyään
Teslahan keksi langattoman sähköverkon jo aikoja sitten, mutta vittuuntui jutkujen jutkuiluun eikä viimeistellyt työtään.

kaikkea uutta sitä oppii joka päivä
koulu ois ihan hyvä, oppiminen on KIVAA :^)

>viime keskiviikko
>make hei ens ti/ke ei oo iltavuoroo että pidä sä vaik lomaa t. mesu
jaa

>perjantai
>make hei muista sit et oot ens viikol 2 päivää kotona makoilee t. mesu
jaa

>tänään klo 14:00
>make hei oks kukaan kertonu sulle et sua ei huomen tarvita
jaa

>klo 15:00
>make hei me tarvittais sua koko viikon t. toinen mesu
jaa

Ei näitä kouluissa opeteta, kuten ei sitäkään, että diesel-moottori suunniteltiin alun perin käymään orgaanisella rypsiöljyllä, ja pakoputkesta tuli sivutuotteena harmitonta vesihöyryä. Onneksi Rudolf Diesel teki pian keksintönsä julkistamisen jälkeen katoamistempun, öljy-yhtiöt ostivat moottorin patentin ja alkoivat valmistaa fossiilista diesel-polttoainetta.

Meillä oli yliopistolla sellainen jannu joka selitti Teslan keksineen keksineen miten luoda energiaa ilmasta, siirtää sitä ilman hävikkiä ja Illuminatimikälien murhanneen hänet jotta temput eivät paljastuisi. Mahtaakohan olla hengissä vielä?

>viikon päästä
>make hei pidä loppuelämä vapaana
jaa

joo, oon ns. foliohattu joka yleensä suhtautuu kaikkeen skeptisesti aluksi ennen kuin oon itse tehnyt omat tutkimukset asian kannalta

mun nimetön varvas on pitempi ku peukku varvas ja mun varpaat on aika pitkiä

Kiva tietää
t. tietäjä

Kullini on yhtä pitkä kuin vaaksani (jonnet huom. etusormen ja peukalon kärkien välinen etäisyys molemmat suoristettuina)

youtube.com/watch?v=Y1HIDtGZlXI
Mitä mieltä ootte näistä herrasmiehistä?

En oo ajanu viiksiä pariin viikkoon.

Oisko jollain lainata ruohonleikkuria?

Aika low level. Entäs nää?
youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc

täs mä

youtube.com/watch?v=Q_KepcjukKM

Uliopistolla oli joku pakollinen työhyvinvointikurssi, kurssikirjasta muistan, että se oli selkeästi jonkun vasemmalle kallellaan kirjoittama, mutta nauroin ihan vitusti yhdelle pätkälle jossa todettiin "ainut todettu ryhmä, joka systemaattisesti välttelee palkkatyötä on romaniyhteisö".
Siinä oli aika saatanan iso kontrasti siihen, että lukujen nice to know-osioissa mainostettiin jotain järjestöä, joka yrittää korjata sen "suuren epäkohdan", että kalliista hotellihuoneesta maksanut voi oksentaa sinne ja siivoojalle maksetaan sen siivoamisesta vähemmän kuin hotellihuoneen hinta.

täs mä

youtube.com/watch?v=0O2aH4XLbto

en tiennyt että mämmissä on näin paljon manneja

>idiootit, jotka ei osanneet tumpata röökintumppejaan vaan viskoivat kesähelteilläkin palavat röökinsä nurmikolle/röökipaikalle (vitutti lievästi käyttää omat juomavedet sammuttamiseen ja lähteä tetsaamaan +20 helteillä)

Olit se vitun avuton nörtti, joka oli aina vihainen siitä, että joutui inttiin, etkö vain?

Meikällä samat.

Miksi Vantaa on olemassa?

Eipä ollu

lataa vaan pdf netistä. englannintaidon pitäisi riittää

Älä kuseta.

I hate krauts who disagree with me but I hate other countries even more.

t. Otto Von Bismarck

hidas internet nopeus ja 24-pack fostersia, kiitos

Olin se varhais-alkoholisoitunut alisuorittaja jota johtajat aina nakitti ja käytännössä rukoili menemään aukkiin, koska koko saapumiserän ainut kolmenumeroisella ÄO:lla varustettu mosa. Intti ei vituttanut, muut varusmiehet vitutti.

kengurupihvi, pari turkish deligthiä ja fosters kiitos

Omana aikanani vitutti se, että muiden varusmiesten mielessä oli vain pari asiaa: kalja, pillu ja lätkä. Ei sillä etteikö paskanjauhannassa olisi puoliansa, mutta meni vähän käpy kun "Odens on parasta nuuskaa"-paskaa sai kuunnella koko vuoden.

Mistä olisit mielummin puhunut?

Oon aivan helvetin yksinäinen. Pää ei meinaa enää kestää tätä.

animesta

Mistä tahansa muusta "vithu winnibeg vetää kaikkia molempiin päihin niin että tuntuuu!!!"-luokan jauhannasta. Siis vaikka paskalla käymisestä.

Ite en niinkään, mut meen vaan satunnaisesti ulos kavereiden kanssa juhlimaan.

Tykkään olla yksin aika paljon, ja sen takia on kaverisuhteet myös huonontunu.

Normojen mölinään pitää vaan osata suhtautua. Minuakaan ei kiinnosta kuulla vittuakaan mistään geims of trounsista, mutta ei se noin paljoa ahdista.

itse nukuin kaikki vapaa-ajat

oli helppoa kasarmilla mosa-ajan jälkeen kun kaikki päivät käytännössä 8-17 röipäiviä vaunuhallilla kun ei oltu metsässä

ja silloin kun ei tullut uni (harvoin) niin menin sodeen syömään pitsaa tai munkkeja

t. taisteluvaunu-pro

Paskalla käyminen oli muuten epäironisesti ainut asia josta jaksoi puhua kun oman lämäriryhmän tyypit oli aikalailla samanlaista sakkia.
Pisti vaan miettimään mihin helvettiin olin päätynyt kun seitsemästä jätkästä vain kolmella oli toisen asteen tutkinto minä mukaanlukien. Yksi jätkä oli käynyt seiskaluokan kolmesti, toinen ysiluokan.

Kuule, Game of Thrones on god tier tavaraa verrattuna kännitarinoihin ja jääkiekkoon.

vituttaa niin helvetisti asua koulun vieressä
ei edes sen takia että joka päivä silloin kun koulu on vielä käynnissä niin joutuu kuuntelemaan jatkuvasti lapsien huutoa
mutta sen takia että VITTU KESÄLOMALLA KUSIPÄÄ MOPOJONNET KERÄÄNTYVÄT SINNE JOKA PÄIVÄ LIPITTÄMÄÄN VITTU EE_ÄSSÄÄ JA PUHUMAAN JOTAIN TYHMÄÄ PASKAA PÄRRÄRÄRÄRÄRÄRRR

saatana vihaan jonneja ja mopoja niin perkeleesti, ampuisin kaikki jos olis ase