NEDERDRAAD

NEDERDRAAD

Zakmonstermeisjes editie

Welkom: 2D, konten, knotjes, zakmonsterfilie
Niet welkom: 3D, normaaltjes, de buitenlucht, monsterhorloge

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Ml8Yc2t5ruA
youtube.com/watch?v=gjfkZHSu1Cc&index=6&list=FLxjkCRVBokIg0_H-9peYIxg
youtube.com/watch?v=fdY8ziYh4tk&index=8&list=FLxjkCRVBokIg0_H-9peYIxg
youtube.com/watch?v=6CwG9lWpTDk&index=11&list=FLxjkCRVBokIg0_H-9peYIxg
youtube.com/watch?v=RrFtrUBYFQw
youtube.com/watch?v=bgqLrALL6d4
youtube.com/watch?v=wbotfui8jcM
youtube.com/watch?v=NwG31fKgfkM
youtube.com/watch?v=na0cNFMJgWw
youtube.com/watch?v=Ru4SkAjBYTc
youtube.com/watch?v=CXafCgZBIJI
youtube.com/watch?v=23ORU2CZ5K4
youtube.com/watch?v=LD26X84KfD0
twitter.com/AnonBabble

hee homo's, jullie hebben vast wel tips om van tarrels af te komen of niet

Joepie!
een 2D draad!

Waarom niet de zakmonsters zelf? De meisjes zien er uit als elk ander tekenfilmmeisje.

Ik weet heel zeker dat hier anderstaligen op af gaan komen.

woow hoe verkrijgt men lsd in dit land?

>hij zal nootjood/peruanon/koopman/proksieanon niet missen

Zakmonstermeisjes zijn objectief schattiger, leuker en in het algemeen gewoon beter dan gewone tekenfilmmeisjes.

Ja ik ben nootjood en ik vind het hier triest. Vroeger was het hier zo een leuke bende en u zitten hier enkel nog maar een handvol oudflikkers die amper palen en de gekende gestoorde flikkers en animepalers. Misschien is het waar dat ik hier deels verantwoordelijk voor ben, maar ik weiger om mezelf als volledige verantwoordelijke aan te wijzen. Ik had altijd het algemeen belang voor het oog. Het is tevens ook waar dat ik de Nederlandse taal zal missen in mijn draadleven, maar niets is onvervangbaar. In het dagelijkse leven word ik amper nog geconfronteerd met het pure Vlaamse bestaan. Deze combinatie van factoren hebben me doen inzien dat ik mijn toewijding moet besteden aan meerdere generaals.

Diepe web. Zoek een betrouwbare site en zoek dan een verkoper met goeie recensies, betaal met bitcoin. Zorg dat je weet hoe PGP encryptie werkt en dan zal het als het goed is binnen een paar dagen bezorgd worden.
Of je kan ook gewoon truffels kopen, ik deed het alleen op die manier omdat ik toendertijd minderjarig was en lsd wilde proberen.