/norge/

homseutgaven

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=_8fU2QG-lV0
nrk.no/nyheter/217-omkomne-henta-ut-fra-bat-1.13032842
independent.co.uk/life-style/gadgets-and-tech/gaming/microsoft-xbox-one-wheelchair-avatars-disabled-gamers-a7120941.html
nrk.no/kultur/tenaringsjente-tar-over-som-_iron-man_-1.13031646
thinkgeek.com/product/1d16/
youtube.com/watch?v=y3drw-dkZMw
youtu.be/zeMYroSSz-k
youtube.com/watch?v=kv54YQFjwyE
youtu.be/CGD0G52jbYM
strawpoll.me/10674342/r
twitter.com/SFWRedditVideos

/espita/

Forste for milo

Representerer /k/
Ser etter en plass å kjope eldre våpen, hvor finner jeg disse plassene gutta?

Luck next time.

Foreign posts don't count.

Dra til ost-europa og kjop noe gammelt skræl der

Finn. Har lyst på en Mauser fåvæ.

Ja, det er nok mange som faller for hele den personlighetskult greia.

Noe jeg synes er ironisk er at Sup Forums ikke liker han fordi han er homofil og kommer fra en jodisk bakgrunn, selv om han er kanskje den mest profilerte personen som kjemper deres sak.

Er ganske orsk.

Er bare Norske Mauser K98'ere der.
Vil helst ha en Tysk en, forbannet at det Norske forsvaret ombygde så mange.

...

Får man seriost kjopt rifler på Finn? Som fungerer altså?

Ser digg ut, fåvæ.

Hvor mye av kjottet på hodet kan faktisk spises?

Ja, men det er fremdeles ulovlig å selge/kjope uten innvilget soknad fra politiet.

Ja det får man. Har selv kjopt rifle der fra som fungerer knall.

Er vanlig å spise alt, evt nesten alt.

Hvorfor fortsetter nordlendinger og vestlendinger å spise sære matretter som en for i tiden spiste av nodvendighet, når det ikke lenger er nodvendig? Spis moussaka, pasta, pizza, burger, eller annen mat som faktisk er godt heller.

>Han har ingen respekt for tradisjonsmat

>Spis moussaka, pasta, pizza, burger

Spiser ting som det hele tiden, godt å variere på det, det smaker ganske godt faktisk

Fordi det er norsk tradisjonsmat, og fordi det er godt.

t. Mohammed

På Haiti spiser de stovkaker fordi det i det minste fyller magen deres. Om Haiti en dag skulle bli mer velstående ville du ledd av dem om de fortsatte å spise stovkaker. Smalahove er i samme kategori. Det er ikke en tradisjon fordi smalahove er godt, ergo er det en dårlig tradisjon og ikke noe å ta med seg videre. Ostlendinger er de eneste som faktisk har forstått dette.

youtube.com/watch?v=_8fU2QG-lV0

D R A M A
R
A
M
A

>ville du ledd av dem

Nei, det hadde jeg ikke. Hvorfor skulle jeg det?

Smalahove har en spesiell smak, som mange synes er god. Slutt å vær en slik tradisjonsbrytende liten kuk bare fordi du slapp å spise opp brokkolien din som barn.

Du kan sammenligne disse stovkakene med barkebrod. Det er ingen som spiser barkebrod lenger, fordi det smaker drit. Folk spiser smalahove den dag i dag, fordi det smaker godt.

Du dikterer ikke hva som er dårlig tradisjon og ikke, når det åpenbart er hele landsdeler som er uenig med deg.

Det er fullt mulig at hele landsdeler har dårlig smak, hvilket er tilfellet med vestlandet og nord-Norge. Smalahove smaker, objektivt sett, dritt. Den eneste grunnen til at du synes det smaker godt er fordi du har vennet deg til å spise ting som smaker dritt. Hadde jeg gitt deg fermentert rottekjott og sagt det er tradisjonskost på Ostlandet og at det faktisk smaker godt, så hadde du sagt at det er rivende galt og helt motbydelig at jeg dytter det i meg, og du hadde også hatt helt rett. Vestlandet må hente seg inn. Det er 2016, og svartedauden er over.

>Smalahove smaker, objektivt sett, dritt.

Ikke kast rundt "objektivt" når du åpenbart snakker om din subjektive barnetunges smak.

Jeg kommer faktisk fra ostlandet, som du mener er så opphoyd over resten av landet fordi de spiser mikrobolgemat.

Et kokt sauehode er noe helt annet en fermentert rottekjott, slutt å vær så ulogisk og bevisst kantete.

Vent nå litt...
>Det er 2016

Aha, dette er agn. 9/10 min venn, du hadde meg på kroken helt til du påpekte at det var det nåværende år. Applaus til deg.

>å påpeke at det er nasty å spise kokt sauehode med tilhorende oye er "kantete" og "agn"

Saklig som alltid. Flink til å före din sak. Godt ordforråd og god språkkontroll som du bruker for å gjöre deg selv forstått.

Du mangler alle disse. Jeg håper du finner noen med like store kognitive mangler som deg selv. Det kan være utrolig slitsomt å være i forhold med noen som er lenger til höyre på bell-kurven. Man foler på sin egen utilstrekkelighet daglig.

Kan også hende du rett og slett ikke innehar den evnen. I så fall er du velsignet på flere vis.

Gi deg mens leken er god, user.

Greit, men jeg tullet ikke. Glad i deg.

Skål, user.

GISSEGASS

Hva setter man det egentlig opp som når man kjoper historiske rifler? Virker jo litt rart å si "jaktvåpen" når man jo fint bare kunne kjopt seg en ny sportsrifle heller.

JA GIZMO GIR GASS NO
MASSE GOD HASJ NO
FYRAR OPP EN SPLIFF
OG ROPAR UT VARSKO

Se ka æ fant på Sup Forums gutta

Denna også, i samme tråden til å me.
bare bare omtrent 30 000 som bor dær.

I dag har ostlandet nok en gang poengtert flott hvorfor resten av landet ikke synes de er norske nok. Ja, jeg snakker om (deg)

Eneste grunnen til at man ikke ser Åland så ofte er fordi de var breddebannlyst. De var vanlige för.

Åland er ikke så sjelden, men fint funn med Martinique

nei altså nu skjonne æ ingenting æ sku ta på den tven og se sånn fottball som dæm spill neddi frankrike eller noe der nede og så ser æ at dem driv å bruk hendan å æ sie bare til kona at det der e jo bare tull de hette jo fotball itsj håndball nei æsj nå har dæm arrangoran fått demens og greie også jaja

>jeg samler på flagg utledet fra IP-adresser på et kanadisk beverskinnforum

Takk homo. Om det å være norsk innebærer å spise kvalmende mat så er ikke "norsk" en merkelapp jeg vil ha på meg.

Link?

NÆI
MIN

>kjott som befinner seg på hodet på et dyr er verken spisende eller smakfullt fordi jeg sier det

>sosialistisk bekjent snakker alltid om hvor mye mennesker skader planeten, at det er for mange av oss, og at verden ville vært bedre uten oss mennesker
>brever sippebrev på fjesboka fordi bestemoren hennes dode
>forteller henne at hun (utifra sine egne verdier) heller burde være lykkelig siden det nå er ett menneske mindre som odelegger jorden
>kaller meg for et rasshol og sletter meg

Sosialister gutta.

Liberalister tror faktisk dette.

nrk.no/nyheter/217-omkomne-henta-ut-fra-bat-1.13032842

Hvor mye tror dere det koster å hente disse teppenegrene en og en opp fra 400 meters dyp, og få rettsmedisinere til å undersoke hver og en for å "identifisere dem"?

All den tid de norske myndighetene sliter som faen med å "identifisere" eksisterende LEVENDE borgere med oppholdstillatelse. Hva i helvete er det penga brukes på?? La landet de kommer fra ta regninga fåvæ.

Privatiser maritim likopplukking. La de selskaper som på best og billigst måte kan hente opp lik gjore det, gitt at noen onsker å betale for at de skal hentes opp.

Jeg mener uironisk det samme som henne.
Men mamma er verdt 100 millioner mennesker jeg ikke kjenner og sånn er det bare.
Det var ikke særlig snillt av deg å skrive det der, og det håper jeg du forstår.

>gitt at noen onsker å betale for at de skal hentes opp

oi oi der var det plutselig slutt på berginsaksjonen nei så leit du antar at leksa er å ikke sette seg i et badekar med hundre teppenegre for å soke lykken i fort europa hehe

independent.co.uk/life-style/gadgets-and-tech/gaming/microsoft-xbox-one-wheelchair-avatars-disabled-gamers-a7120941.html
>dette brukes det tid og ressurser på

>dfn kan endelig ha virtuell rullestol kv

Kv..?

...

Wow, du må jo være autismus maximus.

Saklig som alltid. Flink til å före din sak. Godt ordforråd og god språkkontroll som du bruker for å gjöre deg selv forstått.

Du mangler alle disse. Jeg håper du finner noen med like store kognitive mangler som deg selv. Det kan være utrolig slitsomt å være i forhold med noen som er lenger til höyre på bell-kurven. Man foler på sin egen utilstrekkelighet daglig.

Kan også hende du rett og slett ikke innehar den evnen. I så fall er du velsignet på flere vis.

Om du onsker sympati når noen du er glad i dor, så kanskje du ikke skal snakke hoyt om hvor liten verdi mennesker har, og hvordan ting ville vært bedre om vi bare dode. Som vanlig er det langt mellom liv og lære for sosialistene. Sosialister er litterært vandrende hyklere.

Saklig som alltid. Flink til å före din sak. Godt ordforråd og god språkkontroll som du bruker for å gjöre deg selv forstått.

Du mangler alle disse. Jeg håper du finner noen med like store kognitive mangler som deg selv. Det kan være utrolig slitsomt å være i forhold med noen som er lenger til höyre på bell-kurven. Man foler på sin egen utilstrekkelighet daglig.

Kan også hende du rett og slett ikke innehar den evnen. I så fall er du velsignet på flere vis.

nrk.no/kultur/tenaringsjente-tar-over-som-_iron-man_-1.13031646

du må være minst 18 år for å breve på dette nettstedet

Saklig som alltid. Flink til å före din sak. Godt ordforråd og god språkkontroll som du bruker for å gjöre deg selv forstått.

Du mangler alle disse. Jeg håper du finner noen med like store kognitive mangler som deg selv. Det kan være utrolig slitsomt å være i forhold med noen som er lenger til höyre på bell-kurven. Man foler på sin egen utilstrekkelighet daglig.

Kan også hende du rett og slett ikke innehar den evnen. I så fall er du velsignet på flere vis.

Mennesker har liten verdi og vi skal alle do en dag.
Det er over 7 milliarder av oss, bare 5% av alle mennesker som noen sinne har levd.
De eneste menneskene med reell verdi er de du bryr deg om.

Og å uironisk mene at det ikke er for mange mennesker på kloden er litt teit fåvæ.
Hun jar sikkert mer respekt for mennesker enn det du har, kantejarl.

Burde utslette alle i Afrika og Midtǿsten. Problem lǿst sdm

Nesten så jeg kjoper denne guttta

thinkgeek.com/product/1d16/

youtube.com/watch?v=y3drw-dkZMw

Gamingklær er så fett!

youtu.be/zeMYroSSz-k

Hvis du har en konefu fra kyst-Norge må du breve henne nå.

>mennekser har ingen verdi
>men det er ekstremt viktig med et sosialistisk sikkerhetsnett så ingen fattige bukker under
>og rehabilitering av kriminelle er svært viktig, og vi må ikke finne på å være så inhumane at vi sperrer noen inne for resten av livet, eller henretter dem

Sosialistlogikk gutta.

Poenget er vel ikke hvor mye verdi et menneskeliv har, men heller hvor jævlig autistisk og folelseslost det er å begynne å krangle om dette på fjesbokinnlegget til en jente som nettopp har mista bestemora si. Mangelen på sosiale antenner er hårreisende. Ja, du har kanskje rett, men herre jesus så kleint.

"mennesker har ingen verdi" er ikke en sosialistisk holdning, så det at du peker ut masse motsigelser mot dette ut i fra annen sosialistisk politikk viser bare hvor dum du er.

Vitner det om store sosiale antenner når man prater om hvor lite mennekser er verdt, til mennekser? Det er viktig å la personer med slike holdninger mote seg selv i doren. Vær mot andre slik du onsker andre skal være mot deg.

>han er like dum som meg, så min oppforsel er unnskyldt
Barnehageargumentasjon. Ta deg sammen, anonsen.

youtube.com/watch?v=kv54YQFjwyE

Toft!

Det at du synker ned på hennes nivå på et tidspunkt hvor hun er i sorg over at bestemoren hennes dode, sier mye.
Ja, hun hores ut som en retard, men den storste idioten er vel den personen som begynner å kverrulere om politikk på innlegget til en dum jente som har mista bestemora si? Du kunne ikke vente et par dager, eller bare ignorert det som alle andre ville gjort?

Mot deg selv i dora du, så kanskje du innser hvor autist du er og hvorfor ingen liker deg.

Sosialister har per definisjon ingen respekt for enkeltmennesker, da deres utgangspunkt er tatt i gruppen. En stor del av dagens sosialister (blekkulfgenerasjonen) er også gaiaister, som setter natur, dyr, og planteliv over mennesker.

Jeg har ikke noe imot å gå ned i gjormen om det er der sosialistene onsker å slåss.

De klærne der har ingenting på en ordentlig Norsk bunad.

Her ser du en praktfull Nordhordalandsbunad. Med rod vest med gront for i midten, som skal gi inntrykk av at de går med to vester. Siden det er status og ha to vester!

Jeg ser du at i motsetning har enormt stor respekt for enkeltmennesket, du som mobber ei jente som har mistet bestemora si på fjesboka. Skam deg.

>inn för oslodrakta

Oslofolket må gjerne benytte seg av nasjonaldrakten.

Jeg har en enorm respekt for individets rett til å bestemme over sitt eget liv, men jeg har ikke noe imot å odelegge dagen til mennesker med ekstremt menneske- og frihetsfiendtlige idéer. Kanskje det slo henne at de fleste av de syv milliarder andre menneskene der ute også er elsket av noen, og at de også er like verdifulle som hennes egen bestemor.

>t. turboautist

>Vær mot andre slik du onsker andre skal være mot deg.
Så du har med andre ord ingenting imot at folk bruker dine nærmestes dodsfall som spillearena for lavmåls politisk diskusjon? Kjekt å vite.

Jeg håper dette er kodd, lol. Jeg mener, ganske morsom kommentar sånn kynisk sett, men det skal sies at du trolig ikke har det sosiale apparatet som folk flest har. Og det er jo greit nok det, jeg ville bare påpeke det.

>å mene at befolkningskontroll er viktig samfunnsokonomisk
>å bli lei seg fordi en viktig omsorgsperson går hen.
>menneske- og frihetsfiendtlige idéer.

>kognitiv dissonans

Just pimp my shit up gutta. Prover dere i det hele tatt?

youtu.be/CGD0G52jbYM

Jeg tror ikke du vet helt hva dette betyr, anonsen.

Kjente han der. Superkristen kis som var med på Idol for mange, mange år tilbake. Audun eller noe i den dur.

Kult at han har blitt bunadsmodell, jeg er sikker på at foler på egen suksess når han ser de bildene der.

>t. 100% spektrumsdiagnose

Tror noen av dere glemte å svare, gutta.

strawpoll.me/10674342/r

>potta som kaller kjela svart

RÆÆÆÆ.. når kommer Pokèmon Go hit?

>kognitiv dissonans
igjen.

Nei, det ville vært helt urimelig den tid jeg aldri har sagt at mennesker bare er dritt som aller helst bor do. Jeg har et langt mer positivt menneskesyn, og fortjener å bli behandlet deretter.

Så du oppforer deg da altså stikk i sted med eget livmotto?

>kognitiv dissonans

Hele denne situasjonen er bare.. hvem gidder? Ærlig talt. Hvorfor bruke tid på sånt tull? Om du synes det, la det være på innsiden. Det er en mye bedre folelse å være såpass sikker på seg selv at man slipper å gå rundt å motbevise andre hele tiden.

Hva mener du er stikk i strid med hvilket livsmotto?