/mämmi/

jääkiekon jännitys rönttö -painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=EJaDlzbuykU
youtube.com/watch?v=nLQKT9nGFRE
twitter.com/NSFWRedditImage

10. päivä raittiina. Ahdistus infernaalinen. Vainottaa liikaa lähteä kävelylle vaikka tekiskin hyvää.

balt

oisko tää semmonen tupla painos

Kaikki tässä langassa saa tänä yönä kiveskiertymän ja hiertymän.

paiiva rarainnta kaaiilo wjjaiiijk aateekisin äosiii tjiaiaí

Nigger

RUDE
U
D
E

Nigger

Kävin kännissä kaupassa ja ostin
>3,39€ maksavan olusen (33cl)
>sipsiä ja dippiä
>kaks jätskii
>mikroaterioita
>jotain muuta kai

Melkee samat setit kuin eilen.

Mitä toivoisitte että teillä ois? Itel nää: enemmän kaljaa ja krapulapäiviä

ja ois se tönttörönttö myös ihan kiva

Itel toi ilmanen viina ja ei krapulaa. Tönttörönttö ois kans kiva.

elämänhalu ja sit toi tönttöne

Varmaa sellanen loputon stäshi erilaisia huumeita et voisin kierrättää niitä tarpeen mukaan ja hoitaa yhdet vieroitusoireet aina toisella.

sit kans tykkäisin semmosest hatchbackista kuten seat leon tai mazda 3

vatkaan kullia ja hiplaan nänniä saman aikaisesti

Oltaisiinko neekereitä toisillemme?

Kullini paisuu

...

chiili tymy

Is this really love, then again, how would I know
After all this time tryin' to be a superhoe
She finally played me, but yo, I'd find another
Cause I got the crazy game and yo, I'm smooth like butter

Tulit eilen yhdestä 33cl oluesta känniin?

Calzone sucukilla, kiitos

youtube.com/watch?v=EJaDlzbuykU

Join illal mäyriksen ja kävin tänään aamul ostamas kontin lisää.

Vastaus: en.

kebaasi ranskanperunoilla ja maito

Tilasin vaatteita. Ne tulee jostain vitun syystä Australian kautta...

Eihän se ole vaate eikä mikään jossei se tule austraalian kautta

mitä tekisitte jos joku tulis ja nuolis teijän hikisiä kiveksiä?

Vittu kun joka päivä on yhtä taistelua sen kanssa vetäisikö kännit vai ei.

Ai niin sä oot se jäbä joka ostaa niukasti ja vain kaljaa jottei juominen jatku seuraavana päivänä, mutta ilmeisesti kuitenkin käyt seuraavana päivänä hakemassa lisää, joten mikä on pointti?

Jos olet siis tää jäbä.

Ootko söpö tyty? Paljon kyykkäät?

pelaisin varmaan videopelejä

päätin ite vetää ja tää veny kahen päivän rundiksi

ei oo todellakaan wörtti, nyt kin taistelen että hakisko lisää

tiedän jo että darra tulee tuntuu siltä että tekis mieli vaan kuolla pois

Menee varmaan Floridaan.

Joo just se. Tajusin oman sanomiseni naurettavuuden täs samal.

...

miten selviit darrasta?????

miks suomalaisil on aina tollaset posket?

Hengissä yleensä. Sattuu kyl niskarankaan aina jostain syystä. En oo menettäny muistiani kyl hetkeen, niin en kuitenkaan tee mitään kuperkeikkoi kännis.

Toi päivittäin dokaaminen vois sinänsä onnistua jos nukkus kunnolla välissä. Et ne promillet kävis aina nollas ja aamun korjailu lähtis sillee puhtaalta pöydältä. Mut sit jos sammahtaa neljältä, herää seittemältä ja kävelee yheksält hakee lisää nii putki päättyy kyl aika kivuliaasti.

Pepsi or Fanta? And good news. My wife's son opens our branch in Helsinki.

siis mistä ihmeestä niitä viilipönttöjä oikeen saikaan??? ei meemivastauksia kiitos

Kun keho on tottunut suuriin määriin alkoholia niin ei se nyt niin maata kaatavaa ole. Viime viikolla meni viitisen päivää putkeen se kontti ja sitten oli pari päivää väsymystä, masennusta ja unettomuutta.

Nyt tekee taas mieli ryypätä kun ei oikein ole muutakaan.

Käyt suihkussa ja oot oma ittes.

Suoraan sieltä jostain nuoria auttavalta sivustolta elikkäs ei meemivastaus.

Oisko täällä tytyjä jotka haluais rakkautta?

annoit mulle hyvän tekosyyn hakea lisää kaljaa!

ryyppään jotta darrat ei tuntuisi niin pahalta

toka päivä menossa JIIIHAAA

Itel pisin putki oli kolmisen viikkoa se kontti +/- päivässä, siis noin annoksien puolesta, kun joskus join viinaakin. Olin kyl viime vuoden niin vitun tuubassa koko ajan, että en edes muista millaset jälkiolot tosta tuli. Joskus alotellessani saatoin juoda 50cl viinapullon ja saada ihan vitulliset tärinät seuraavana aamuna.

mie :3

Mun pisin putki oli X viikkoa ja päätty Kellokoskelle tarkkailuun. Mut siellä oli hyvät mömmöt darraan.

ookko sie lapista :3333

Lisätään tähän että viime vuonna olin kuukauden juomatta ja päätin sen sitten vetämällä samaan tahtiin kuin aikaisemminkin. Twelvin jälkeen taisin oksentaa ja seuraava päivä meni täristessä ja hikoillessa sellaisessa ns. normaalissa krapulassa.

Ootko sä aggressiivinen kännissä tai jotain? Ite yleensä vaan kökötän täs koneella, kuten muutoinkin, ja kattelen SUOMI MAINITTU videoita ja juttelen ihmisille chattipalstoil.

Miten saisin Krisun kaltaisen ötölöpön?

Yliannostuksella.

Nyt Joni vittuun täältä

Vain mongooli juttuja

Eikös savo laiset juntti lannan potki jat sano mie ja sie eikä mitkään lappalaiset perkele

En ollenkaan. Sekavuuden piikkiin toi meni. Piti olla hetki turvassa juoppohulluudelta tai itsetuhoisuudelta.

viikon tässä reflois pyöriny eikä oo ees rahaa ostaa kaljaa.

Eikö se ole karjalalaisten juttu

>kattelen SUOMI MAINITTU videoita
onko tää vaan suomalainen juttu vai tekeekö esimerkiksi puolalaisetkin tätä?

>itsetuhoisuudelta
Vedin ite tos alkuvuodesta rynnäkkökännit ja kiipesin kerrostalon katolle aikeissa tappaa itteni. Jotenkin kummasti itsesuojeluvaisto potkas ittensä päälle siinä reunalla, vaikka pari sekuntia aikaisemmin olin niin varma asioista.

Elämä on jännää.

Kyllä täällä aika raakasti tuota mietä ja sietä kylvetään ympäriinsä.

mitä on suomi mainittu videot

kyl mie ainakin puhun tällee

t. e-karjala

mutsis pillu videoita

Mä en ees uhitellu mitään mut lanssimiehet katto et oon vaaraks itelleni. Sain sit siel sairaalassa liikkua vapaasti et ei mitää suljettua tms.

Oli mielenkiintosta.

eilen kauppatäti huomas et oon päissäni kun hain lisää tankattavaa

tänään pitäs kans hakee lisää kaljaa mut en tiiä viittinkö + darra

subatkaa mun blogiin

Tää uus Love Livehän on aivan ihana :3

Ne yrittää aina saada sairaalaan varmuuden varalta koska hoitovastuu ja jos sulle sit olis sattunut jotain niin puoli valtakuntaa olis huutanut et "MIKSI EI TEHTY MITÄÄN/ MISSÄ OLI SEN OIKEUDET!!"

Ei kiinnostanu. VITTU EI KINOSTA! YMMÄRRÄTKÖ VITUN SAATANAN PASKAHINTTI?

Painu helvettiin.

ANIMEHINTEILLE VASEKTONIA!!!!!!!!!!!!!!!

Ei kyll kiinnosta

anime husss pos

No siis olin niin huonossa kunnossa ettei mua ois voinu vapaaks oikeen päästääkään, mutta periaattees menin ihan vapaaehtosesti. Vaihtoehdot oli sit vuodeosasto tai mielisairaala, jälkimmäises tietty vähä enemmä neurologista osaamista. Kylhän se hengen vähäks aikaa pelasti.

jättikö oikeesti myymättä? ite tyyliin nelinkontin tiputellu tavaraa hyllyiltä ja silti on aina visa kelvannu

oispa pinpin sijaan kulli

ei jättäny myymättä, pariin otteeseen kyl oon onnistunu olee niin tuubassa että jätti myymättä.

Lähikaupassa käy välillä spurgut tuhannen päissään hakemassa korin täyteen irtokaljaa ja yhden appelsiinin ja kassatäti sanoo että jätetääs nämä oluet tähän kassalle. Olen joskus miettinyt mitä ne lukiotyttöset tekee kaupoissa joissa ei pörrää koko ajan vartijoita jos joku deeku ottaakin vähän itseensä ja päättää alkaa riehumaan.

Ei hätää, kyllä siellä on aina joku valkoritari pillun perässä paikalla

Kyll sinne yllättävän nopeasti se Puolukkapoliisien auto saapuu.

Suomi kuuluu Ruotsille. suomalaiset ovat Ruotsalaisten oikeutettuja orjalaisia. Ruotsin tulee orjuuttaa suom uudelleen.

vittuku yrittää sulkea/minimoida steamin ni painaa vahingossa sitä vitun big picture nappia

voisko joku kertoa että mikä isisin ongelma on????

Aika jännä. Ite pudotin tuhannen päissäni mäyriksen olovia kaupan lattialle niin että olut-tsunami iski kassapömpeliin. Myyjä vaan kehotti ottamaan uuden paketin lavalta kun sopertelin jotain anteeksipyynnön tapaista

Beta uprising. Viimeks se tapahtu ristiretkien aikaan.

Eiks näiden ohjeet oo tyyliin et hälytä vartija ja älä tee mitään, sillä varkaudet on aina pienempi menoerä ku terveydenhoito.

oho

>FriiD: Aikuiset neitsyet (7)
>2/3 Vanhempiensa kellarissa majaileva Skippy on 34-vuotias neitsyt ja etsii epätoivoisesti vaimoa lähtien naistenhakureissulle äiti kelkassaan.

pile tytö

>kaksi spurgua tukkii Alpepan tuulikaapin arpoessaan otetaanko kori vai kärryt
>ottavat kärryt
>onnistuvat eteen kassajonossa
>ostokset: 1(yksi) kaljatölkki
>kortit & muut konstit jotka käytettiin sen lunastamiseksi: 9001
>ilmeeni koko kauppareissun

hupikêk törpikêk

amri tötä?

siili tymy

päivitttäinen muistutus

youtube.com/watch?v=nLQKT9nGFRE

mutta nyymi, Ruotsi kuoli Olof Palmen maahanmuuttopolitiikkaan.

Oon aina ymmärtänyt sen niin että ensin hankitaan rahaa ja asema. Sitten waifut seuraa automaagisesti perästä

sile tödö

sounds like my ukki

Pettikö tällä läskillä sydän vai lähtikö oman käden kautta?

eiks toi tehny itsarin